Kun je precies twee potjes S&D doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.
Zit om de 20 minuten op de wc.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je precies twee potjes S&D doen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je precies twee potjes S&D doen
ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Hmm, GOW3 ziet er inderdaad goed uit Stoma
Lachen??? Papa kan wel janken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:54 schreef Michhas het volgende:
Papa is thuis.
Dus beter breng je snel een biertje anders droogt die nigger uit.
Hebben jullie nou nog private match gedaan uiteindelijk?quote:
Thnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
teun
The Comedy Central Roast of Charlie Sheen 720p HDTV x264-aAF
Heb ook nog wel de nzb voor jequote:
NZB?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ook nog wel de nzb voor je
Wel tof, deze week weer een hoop series die beginnenHIMYM, Hawaii Five-O en Fringe
Ah je gebruikt dus geen nieuwsgroepenquote:
Als ik illegaal download doe ik dat gratis en ga ik niet betalen. Dan kan ik net zo goed een film kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gebruikt dus geen nieuwsgroepen
Zo kun je het ook bekijken ja..quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik illegaal download doe ik dat gratis en ga ik niet betalen. Dan kan ik net zo goed een film kopen.
En zolang torrents bij mij met 1000+KB/s gaan vind ik het prima.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken ja..
Wel tof, TBBT komt ook weer deze week. en dan ook nog Terra Nova
Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzbquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En zolang torrents bij mij met 1000+KB/s gaan vind ik het prima.
Breaking Bad nog niet eens gezien, wel alles tot nu toe binnen. Wil denk eerst Modern Family kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
TBBT is wel tof, maar soms zakt ie in.
Bezig met community en moet nog verder met breaking bad.
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzb
Geen idee, ik niet in ieder geval. Heb blijkbaar gister een bord laten vallen, scherven door de hele gangquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog private match gedaan uiteindelijk?
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.
Ik gaf steeds GB' aan een maat en hij aan mij, maar dat kan niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te posten
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruiken
Gerum.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2
DMZ?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Frankii het volgende:
Mijn NAT staat open zonder dat ik ports heb gefwd. Dr is wel een of andere functie met NAT in de router die ik aangevinkt heb.
Het zal wel.
Routers hebben een firewall voor een rede.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
Al die routers moeten gewoon kappen met bloeden en standaard op open staan.
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
Je hebt omgebouwde xbox?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
cpx-f12011 straks maar eens testen
Vet! Film even een stukje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
cpx-f12011 straks maar eens testen
Ik moet nog. 17:30 tot 21:30 en morgen van 13 tot 21:30. Donderdag gelukkig vrij en Vrijdag van 13 tot 17.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef badboynova het volgende:
BAMM en ook weer thuis, ben toch te vroeg gaan werken voor mijn schouder.
Voor ik goed warm gedraaid was, ging mijn schouder weer in staking.
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet nog. 17:30 tot 21:30 en morgen van 13 tot 21:30. Donderdag gelukkig vrij en Vrijdag van 13 tot 17.
Ja 1 van de 3 is oude modded xboxquote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen.Outbound?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zozo, rijke boy.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 1 van de 3 is oude modded xbox
Awwwwww yeahhh!!quote:THQ heeft laten weten dat Crytek het vervolg van Homefront gaat ontwikkelen. De uitgever heeft de oorspronkelijke ontwikkelstudio Kaos in juni gesloten. De nieuwe Homefront-game verschijnt op zijn vroegst in april 2013 voor consoles en pc
Duh.. F1 komt uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand van jullie heeft nog Gears 3?
Alan Wake vind ik één van de betere titels die ik voor Xbox heb gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Frankii het volgende:
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt met Alan Wake Rossdale. Het verhaal is vet, maar die hele stukken lopen steeds gaat lichtelijk te vervelen.
Achja, 15 euro vind ik het alsnog wel waard.
Dit dus.quote:
voor niks gaat de zon op he.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zozo, rijke boy.
Geef dan eentje aan Tliciouz als je gul bent.
Told yaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Frankii het volgende:
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt met Alan Wake Rossdale. Het verhaal is vet, maar die hele stukken lopen steeds gaat lichtelijk te vervelen.
Achja, 15 euro vind ik het alsnog wel waard.
Ik haal m morgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand van jullie heeft nog Gears 3?
Owja leuk battlefield.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
Leest nu iedereen over de belangrijkste post van het topic heen?
Ik ga over 1,5 week pas juichenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
link?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die opening titles zijn wel nice bij Charlie Sheen roast.
op mobiel is die site kut. Dus zo op pc lezen en dan pas reageren. Maar wss wel super nieuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
nice!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)tes-announced.aspx##
WWWWWWOOOOOOOOEEEEEEIIIIII!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom.![]()
Waarom moet nou BF3 beta nou 29 sept. komen?
Want dan komt FIFA 12 al uit.![]()
En waarom moeten sowieso MW3 en BF3 binnen 2 weken van elkaar uitkomen.![]()
Kunnen ze met BF3 niet gewoon ff lekker wachten tot Februari 2012 ofzo.
jawel 2 xboxes en 2 tv'squote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
Hoe verander ik dat dan? Die uitleg op portforward is mij redelijk omslachtig met IP's die ik moet gaan opzoeken, kan het niet makkelijker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.
Ik dacht dat je meer BF was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |