abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102292989
Ik woon ook in een te duur huis met wellicht een te hoge en te dure hypotheek, ik los (nu) niets af, maar ik kan het wel betalen, ik heb er erg veel plezier van en ik wil er ook blijven wonen, ik heb er eigenlijk geen probleem mee.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_102293379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef sorcees het volgende:
Ik woon ook in een te duur huis met wellicht een te hoge en te dure hypotheek, ik los (nu) niets af, maar ik kan het wel betalen, ik heb er erg veel plezier van en ik wil er ook blijven wonen, ik heb er eigenlijk geen probleem mee.
Waarom woon je dan in een te duur huis?
Je kunt het toch betalen?
pi_102293550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Volgens sommigen woont iedereen in NL in een te duur huis ;)
Xeno, kom er maar in...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:15:14 #279
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102294353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Volgens sommigen woont iedereen in NL in een te duur huis ;)
Niet perse te duur, met dezelfde argumenten kan je zeggen dat het huis te klein is. Om het over de tuin nog maar niet te hebben...
* RemcoDelft heeft een nieuwe bank, past net in de kamer... Als ik buiten kijk ben ik omringd door lege grasvelden vol hondenstront... Prioriteiten liggen echt verkeerd in Nederland.

quote:

[..]

Is 50 euro voor een brood dan ook niet te duur? Dat kan iedereen toch wel (eenmalig) ophoesten?
censuur :O
pi_102294380
quote:

[..]

Snap ik niet.
pi_102295123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef RemcoDelft het volgende:

Is 50 euro voor een brood dan ook niet te duur? Dat kan iedereen toch wel (eenmalig) ophoesten?
Dit dus.
pi_102295605
Aan de prijzen van woningen te zien zou je verwachten dat metselaar, timmerman en stenenbakker de best betaalde beroepen van Nederland zijn. Toch krijgt een pennenlikker in een bankgebouw (iemand die nota bene helemaal niets produceert waar je praktisch wat aan hebt) een beter salaris dan de hard zwoegende man op de steiger. Dit kan natuurlijk alleen maar in een corrupt systeem waar arbeiders de slaven zijn van de banksters. Daarom zijn huizen te duur... om de parasieten die financiële producten 'produceren' een bestaansrecht te geven.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:17:52 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_102297965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aan de prijzen van woningen te zien zou je verwachten dat metselaar, timmerman en stenenbakker de best betaalde beroepen van Nederland zijn. Toch krijgt een pennenlikker in een bankgebouw (iemand die nota bene helemaal niets produceert waar je praktisch wat aan hebt) een beter salaris dan de hard zwoegende man op de steiger. Dit kan natuurlijk alleen maar in een corrupt systeem waar arbeiders de slaven zijn van de banksters. Daarom zijn huizen te duur... om de parasieten die financiële producten 'produceren' een bestaansrecht te geven.
Ja je zou zeggen, grond kost een droppie en bouwmaterieel dat zijn de kosten niet, daar is een vermogen te verdienen en de economie zou een dikke boost krijgen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_102299846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Hopelijk ben je aan het trollen.

Plaats eens twee vacatures:

• Econometrist gezocht! ¤ 3000,- per maand
• Metselaar gezocht! ¤ 3000,- per maand

Gok voor beide eens hoeveel reacties je krijgt.
pi_102300363
Hypotheekrentes weer omlaag _O_ tis echt goed shoppen nu, ook als je wilt oversluiten _O_
pi_102300409
quote:
Waarom zitten mensen thuis met een uitkering, niks te produceren, terwijl Jan op de steiger hard aan het werk is? Daarom zijn huurhuizen zo duur; om de parasieten die uitkeringstrekkers zijn bestaansrecht te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2011 15:36:05 ]
pi_102300637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Hypotheekrentes weer omlaag _O_ tis echt goed shoppen nu, ook als je wilt oversluiten _O_
Nou.... Als ik naar mijn hypotheek kijk, zit het percentage 1,65 hoger dan in oktober 2010. Nog speling zat naar beneden dus.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_102300676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Hopelijk ben je aan het trollen.

Plaats eens twee vacatures:

• Econometrist gezocht! ¤ 3000,- per maand
• Metselaar gezocht! ¤ 3000,- per maand

Gok voor beide eens hoeveel reacties je krijgt.
Is dat relevant? Een metselaar levert tenminste (als hij zijn vak verstaat) een stabiel eindproduct op :P

Econometristen kunnen zich misschien beter met filosofie gaan bezighouden :*

The curious task of economics is to demonstrate to men how little they really know about what they imagine they can design.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102300700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Als je onder water staat krijg je gewoon het 'buk eens scorpie' tarief, want geen enkele andere kredietverstrekker wil een verzopen kat in de zak kopen :W
pi_102300778
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zitten mensen thuis met een uitkering, niks te produceren, terwijl Jan op de steiger hard aan het werk is? Daarom zijn huurhuizen zo duur; om de parasieten die uitkeringstrekkers zijn bestaansrecht te geven.
xeno is gewoon een slachtoffer van het systeem, hij wilde niet langer meebetalen aan jouw HRA. Hij heeft goed opgelet hoe anderen van het systeem profiteerden en heeft daarin zijn keuze gemaakt. Het is niet alsof je nou een royaal leven kan leiden van zo'n uitkering hoor. Afgelopen kerst heb ik hem mijn kerstpakket opgestuurd of wat er van over was toen ik zelf de lekkerste dingen er al uitgehaald had :@
Ach... zo'n voedselbankklant is dat wel gewend... die moeten gewoon niet zeuren :)
pi_102301217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

xeno is gewoon een slachtoffer van het systeem, hij wilde niet langer meebetalen aan jouw HRA. Hij heeft goed opgelet hoe anderen van het systeem profiteerden en heeft daarin zijn keuze gemaakt. Het is niet alsof je nou een royaal leven kan leiden van zo'n uitkering hoor. Afgelopen kerst heb ik hem mijn kerstpakket opgestuurd of wat er van over was toen ik zelf de lekkerste dingen er al uitgehaald had :@
Ach... zo'n voedselbankklant is dat wel gewend... die moeten gewoon niet zeuren :)
Vond de postbezorger het niet gek dat je pakketten naar jezelf stuurt :?

Anyway, aangezien HRA een mindering is op de hoeveelheid te betalen belasting kan er van "meebetalen aan iemands HRA" natuurlijk nooit sprake zijn.
Dit geheel in tegenstelling tot het trekken van een uitkering, die wel degelijk door anderen betaald moet worden.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_102301498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Whuzz het volgende:

Vond de postbezorger het niet gek dat je pakketten naar jezelf stuurt :?
Ik heb die doos verstuurd omdat ik echt niet bij xeno op bezoek ga in zo'n (huur)achterbuurt.

quote:
Anyway, aangezien HRA een mindering is op de hoeveelheid te betalen belasting kan er van "meebetalen aan iemands HRA" natuurlijk nooit sprake zijn.
Dit geheel in tegenstelling tot het trekken van een uitkering, die wel degelijk door anderen betaald moet worden.
Daar heb ik xeno op aangesproken maar hij vertelde dat hij jarenlang belasting betaald heeft en daar nooit wat voor terug kreeg. Feitelijk is zijn uitkering gewoon een belastingteruggave. Ik ben dat met hem eens, wat dat betreft is hij geen haar beter als andere belastingontduikers :N
Wie blijft er dan nog over om mijn beleggingsfonds een bailout te geven? De AEX stond al even op 256 :'( Mijn arme beleggingshypotheek kan wel een oppepper of bailout gebruiken -O-
pi_102301553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Whuzz het volgende:

Anyway, aangezien HRA een mindering is op de hoeveelheid te betalen belasting
Heb je koorts ofzo :D

het is gewoon cash geld wat je van de Staat krijgt om je lening bij de bank wat dragelijker te maken.
pi_102301984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
het is gewoon cash geld wat je van de Staat krijgt om je lening bij de bank wat dragelijker te maken.
Moet jij voor de gein eens uitrekenen hoeveel je 'cash' krijgt als je geen inkomen hebt.
pi_102302017
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Heb je koorts ofzo :D

Het is gewoon een uitkering voor de mensen met grote schulden, de overheid is de 'derde koper' en ze zou daar eens mee moeten stoppen. Als je kan moet je gewoon werken en je deel aan belastingen betalen... net als de rest.
pi_102302080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Moet jij voor de gein eens uitrekenen hoeveel je 'cash' krijgt als je geen inkomen hebt.
Moet je voor de gein eens uitrekenen wat je als grootverdiener met een hypotheek van een miljoen cash krijgt van de overheid :7
pi_102302119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
Moet je voor de gein eens uitrekenen wat je als grootverdiener met een hypotheek van een miljoen cash krijgt van de overheid :7
Geen cent. Je krijgt wel een kleine korting.op het schandalig hoge bedrag aan belasting wat je aan het eind van het jaar moet aftikken.
pi_102302214
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:44 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Als je onder water staat krijg je gewoon het 'buk eens scorpie' tarief, want geen enkele andere kredietverstrekker wil een verzopen kat in de zak kopen :W
Ik heb geen huurbaas, dat weet je toch Xeno?
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:33:56 #299
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102302236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Geen cent. Je krijgt wel een kleine korting.op het schandalig hoge bedrag aan belasting wat je aan het eind van het jaar moet aftikken.
En die korting is uitsluitend bestemd voor mensen die een hypotheek hebben... Wie dat niet heeft, moet een groter bedrag aftikken, oftewel netto is het gewoon een cadeautje van de belastingbetaler. Of je nou 5 euro minder moet betalen of 5 euro terugkrijgt, broekzak-vestzak verhaal.
censuur :O
pi_102302237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over Xeno had, Xeno?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')