Waarom woon je dan in een te duur huis?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef sorcees het volgende:
Ik woon ook in een te duur huis met wellicht een te hoge en te dure hypotheek, ik los (nu) niets af, maar ik kan het wel betalen, ik heb er erg veel plezier van en ik wil er ook blijven wonen, ik heb er eigenlijk geen probleem mee.
Volgens sommigen woont iedereen in NL in een te duur huisquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in een te duur huis?
Je kunt het toch betalen?
Niet perse te duur, met dezelfde argumenten kan je zeggen dat het huis te klein is. Om het over de tuin nog maar niet te hebben...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens sommigen woont iedereen in NL in een te duur huis
Is 50 euro voor een brood dan ook niet te duur? Dat kan iedereen toch wel (eenmalig) ophoesten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Is 50 euro voor een brood dan ook niet te duur? Dat kan iedereen toch wel (eenmalig) ophoesten?
Ja je zou zeggen, grond kost een droppie en bouwmaterieel dat zijn de kosten niet, daar is een vermogen te verdienen en de economie zou een dikke boost krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aan de prijzen van woningen te zien zou je verwachten dat metselaar, timmerman en stenenbakker de best betaalde beroepen van Nederland zijn. Toch krijgt een pennenlikker in een bankgebouw (iemand die nota bene helemaal niets produceert waar je praktisch wat aan hebt) een beter salaris dan de hard zwoegende man op de steiger. Dit kan natuurlijk alleen maar in een corrupt systeem waar arbeiders de slaven zijn van de banksters. Daarom zijn huizen te duur... om de parasieten die financiële producten 'produceren' een bestaansrecht te geven.
Hopelijk ben je aan het trollen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aan de prijzen van woningen te zien zou je verwachten dat metselaar, timmerman en stenenbakker de best betaalde beroepen van Nederland zijn. Toch krijgt een pennenlikker in een bankgebouw (iemand die nota bene helemaal niets produceert waar je praktisch wat aan hebt) een beter salaris dan de hard zwoegende man op de steiger. Dit kan natuurlijk alleen maar in een corrupt systeem waar arbeiders de slaven zijn van de banksters. Daarom zijn huizen te duur... om de parasieten die financiële producten 'produceren' een bestaansrecht te geven.
Waarom zitten mensen thuis met een uitkering, niks te produceren, terwijl Jan op de steiger hard aan het werk is? Daarom zijn huurhuizen zo duur; om de parasieten die uitkeringstrekkers zijn bestaansrecht te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Nou.... Als ik naar mijn hypotheek kijk, zit het percentage 1,65 hoger dan in oktober 2010. Nog speling zat naar beneden dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Hypotheekrentes weer omlaagtis echt goed shoppen nu, ook als je wilt oversluiten
Is dat relevant? Een metselaar levert tenminste (als hij zijn vak verstaat) een stabiel eindproduct opquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Hopelijk ben je aan het trollen.
Plaats eens twee vacatures:
• Econometrist gezocht! ¤ 3000,- per maand
• Metselaar gezocht! ¤ 3000,- per maand
Gok voor beide eens hoeveel reacties je krijgt.
Als je onder water staat krijg je gewoon het 'buk eens scorpie' tarief, want geen enkele andere kredietverstrekker wil een verzopen kat in de zak kopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Hypotheekrentes weer omlaagtis echt goed shoppen nu, ook als je wilt oversluiten
xeno is gewoon een slachtoffer van het systeem, hij wilde niet langer meebetalen aan jouw HRA. Hij heeft goed opgelet hoe anderen van het systeem profiteerden en heeft daarin zijn keuze gemaakt. Het is niet alsof je nou een royaal leven kan leiden van zo'n uitkering hoor. Afgelopen kerst heb ik hem mijn kerstpakket opgestuurd of wat er van over was toen ik zelf de lekkerste dingen er al uitgehaald hadquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen thuis met een uitkering, niks te produceren, terwijl Jan op de steiger hard aan het werk is? Daarom zijn huurhuizen zo duur; om de parasieten die uitkeringstrekkers zijn bestaansrecht te geven.
Vond de postbezorger het niet gek dat je pakketten naar jezelf stuurtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
xeno is gewoon een slachtoffer van het systeem, hij wilde niet langer meebetalen aan jouw HRA. Hij heeft goed opgelet hoe anderen van het systeem profiteerden en heeft daarin zijn keuze gemaakt. Het is niet alsof je nou een royaal leven kan leiden van zo'n uitkering hoor. Afgelopen kerst heb ik hem mijn kerstpakket opgestuurd of wat er van over was toen ik zelf de lekkerste dingen er al uitgehaald had![]()
Ach... zo'n voedselbankklant is dat wel gewend... die moeten gewoon niet zeuren
Ik heb die doos verstuurd omdat ik echt niet bij xeno op bezoek ga in zo'n (huur)achterbuurt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Whuzz het volgende:
Vond de postbezorger het niet gek dat je pakketten naar jezelf stuurt
Daar heb ik xeno op aangesproken maar hij vertelde dat hij jarenlang belasting betaald heeft en daar nooit wat voor terug kreeg. Feitelijk is zijn uitkering gewoon een belastingteruggave. Ik ben dat met hem eens, wat dat betreft is hij geen haar beter als andere belastingontduikersquote:Anyway, aangezien HRA een mindering is op de hoeveelheid te betalen belasting kan er van "meebetalen aan iemands HRA" natuurlijk nooit sprake zijn.
Dit geheel in tegenstelling tot het trekken van een uitkering, die wel degelijk door anderen betaald moet worden.
Heb je koorts ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Whuzz het volgende:
Anyway, aangezien HRA een mindering is op de hoeveelheid te betalen belasting
Moet jij voor de gein eens uitrekenen hoeveel je 'cash' krijgt als je geen inkomen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
het is gewoon cash geld wat je van de Staat krijgt om je lening bij de bank wat dragelijker te maken.
Het is gewoon een uitkering voor de mensen met grote schulden, de overheid is de 'derde koper' en ze zou daar eens mee moeten stoppen. Als je kan moet je gewoon werken en je deel aan belastingen betalen... net als de rest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Heb je koorts ofzo
het is gewoon cash geld wat je van de Staat krijgt om je lening bij de bank wat dragelijker te maken.
Moet je voor de gein eens uitrekenen wat je als grootverdiener met een hypotheek van een miljoen cash krijgt van de overheidquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Moet jij voor de gein eens uitrekenen hoeveel je 'cash' krijgt als je geen inkomen hebt.
Geen cent. Je krijgt wel een kleine korting.op het schandalig hoge bedrag aan belasting wat je aan het eind van het jaar moet aftikken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
Moet je voor de gein eens uitrekenen wat je als grootverdiener met een hypotheek van een miljoen cash krijgt van de overheid
Ik heb geen huurbaas, dat weet je toch Xeno?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Als je onder water staat krijg je gewoon het 'buk eens scorpie' tarief, want geen enkele andere kredietverstrekker wil een verzopen kat in de zak kopen
En die korting is uitsluitend bestemd voor mensen die een hypotheek hebben... Wie dat niet heeft, moet een groter bedrag aftikken, oftewel netto is het gewoon een cadeautje van de belastingbetaler. Of je nou 5 euro minder moet betalen of 5 euro terugkrijgt, broekzak-vestzak verhaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen cent. Je krijgt wel een kleine korting.op het schandalig hoge bedrag aan belasting wat je aan het eind van het jaar moet aftikken.
Wie zegt dat ik het over Xeno had, Xeno?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
xeno is gewoon een slachtoffer van het systeem, hij wilde niet langer meebetalen aan jouw HRA. Hij heeft goed opgelet hoe anderen van het systeem profiteerden en heeft daarin zijn keuze gemaakt. Het is niet alsof je nou een royaal leven kan leiden van zo'n uitkering hoor. Afgelopen kerst heb ik hem mijn kerstpakket opgestuurd of wat er van over was toen ik zelf de lekkerste dingen er al uitgehaald had![]()
Ach... zo'n voedselbankklant is dat wel gewend... die moeten gewoon niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |