Misschien niet meer zo snel, maar als de verkeerde vent de knopjes (figuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar zo snel laat ik me niet meer in de maling nemen, ik heb mijn lesje wel geleerd.
Als je echt niet meer wilt, dan kun je dat best tegenhouden. Niet dat dat gezond is, maar het scheelt wel hartzeer.quote:Op maandag 19 september 2011 13:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien niet meer zo snel, maar als de verkeerde vent de knopjes (figuurlijk) weet te vinden waar jij gevoelig voor bent, dan ga je uiteindelijk ook weer voor de bijl.
Het naieve van vroeger is weg en aan de ene kant is dat erg prettig en een natuurlijke ontwikkeling , aan de andere kant jammer als het doorslaat in argwaan of achterdocht bij elk (nieuw) contact met iemand die je leuk vindt.
Klopt en daarmee schets je dus heel mooi het dilemma waar ouderen *kuch* tegenaan lopen. Mensen zijn sociale wezens en iedereen heeft behoefte aan genegenheid, intimiteit e.d. , dus als je dat bewust gaat verbannen uit je leven, dan is dat idd ongezond....een heel stuk ongezonder dan hartzeer imo.quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt niet meer wilt, dan kun je dat best tegenhouden. Niet dat dat gezond is, maar het scheelt wel hartzeer.
Over die laatste zin ben ik nog steeds in dilemma.quote:Op maandag 19 september 2011 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en daarmee schets je dus heel mooi het dilemma waar ouderen *kuch* tegenaan lopen. Mensen zijn sociale wezens en iedereen heeft behoefte aan genegenheid, intimiteit e.d. , dus als je dat bewust gaat verbannen uit je leven, dan is dat idd ongezond....een heel stuk ongezonder dan hartzeer imo.
Wat dat betreft scheelt het een stuk dat ik niet zo snel meer iemand leuk vind. En met wat gezonde argwaan is niets mis, voorkomt teleurstellingen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien niet meer zo snel, maar als de verkeerde vent de knopjes (figuurlijk) weet te vinden waar jij gevoelig voor bent, dan ga je uiteindelijk ook weer voor de bijl.
Het naieve van vroeger is weg en aan de ene kant is dat erg prettig en een natuurlijke ontwikkeling , aan de andere kant jammer als het doorslaat in argwaan of achterdocht bij elk (nieuw) contact met iemand die je leuk vindt.
Haha....waarom twijfel je daarover?quote:Op maandag 19 september 2011 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over die laatste zin ben ik nog steeds in dilemma.
Klopt....met de nadruk op _gezonde_quote:Op maandag 19 september 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat betreft scheelt het een stuk dat ik niet zo snel meer iemand leuk vind. En met wat gezonde argwaan is niets mis, voorkomt teleurstellingen.
Agree!quote:Verder wil ik nog wel even zeggen dat ik het best dapper vind van seasushi dat ze dit hier vertelt: als ik iemand "van hier" leuk zou vinden, dan zou ik dat niet gaan rondbazuinen.
Gezond is als je in je achterhoofd houdt dat niet iedereen even eerlijk is.quote:Op maandag 19 september 2011 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....met de nadruk op _gezonde_Grappig, want dat woord komt ook bij mazaru terug.
Wanneer is iets nog gezond en wanneer wordt het ongezond?
Van mijn liefdesleven zou een opera geschreven kunnen worden. Romeo en Julia is kinderspel daarmee vergelekenquote:Op maandag 19 september 2011 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haha....waarom twijfel je daarover?
Ik ben mijn grote liefde ook kwijt geraakt en heel veel hartzeer over gehad, maar dat soort verdriet is toch echt een heel stuk gezonder dan nooit meer liefde, intimiteit, genegenheid e.d. te ervaren!
Lees de post van Lienekien een paar postings hierboven....vind ik heel mooi en hoopvol omschreven.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef mazaru het volgende:
Op het moment ben ik nog veel te cynisch en te bang om het weer een keer te proberen. Op het moment dat ik wat ga voelen, dan ren ik heel hard weg.
Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat ik vergeet weg te rennen, maar dat is zeker niet vandaag of morgen
Ja, is ook heel mooi. En ik hoop dat het tussen seasushi en haar stille liefde ook iets gaat worden. Ik word altijd heel blij als ik mensen zie die verliefd zijn, maar ik ben er nog niet aan toe.quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees de post van Lienekien een paar postings hierboven....vind ik heel mooi en hoopvol omschreven.
Het gebeurt vast nog wel een keertjequote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik hoop het ooit weer te worden, maar vooralsnog zijn de omstandigheden er niet naar.....jammer, maar geduld is (soms) een schone zaak.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef rennecke het volgende:
ik ben elke dag verliefd (op mijn eigen vrouw)
en als het niet komt dan maar niet, zolang je maar gelukkig met jezelf bent.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik hoop het ooit weer te worden, maar vooralsnog zijn de omstandigheden er niet naar.....jammer, maar geduld is (soms) een schone zaak.
True...maar zou het toch wel missen hoor....quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als het niet komt dan maar niet, zolang je maar gelukkig met jezelf bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
True...maar zou het toch wel missen hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ik herken dat rennen nog wel. Ik ren nog wel eens weg in mijn relatiequote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mijn liefdesleven zou een opera geschreven kunnen worden. Romeo en Julia is kinderspel daarmee vergeleken
Op het moment ben ik nog veel te cynisch en te bang om het weer een keer te proberen. Op het moment dat ik wat ga voelen, dan ren ik heel hard weg.
Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat ik vergeet weg te rennen, maar dat is zeker niet vandaag of morgen
Oh wat leuk, maar die 2% ook laten verdwijnen hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef Javi het volgende:
Ja zes jaar geleden, kwam ik op een ander forum iemand tegen. Daar volgde een meeting van dat forum en daar gebeurde het toen ik haar in het echt zag. Ik was totaal overdonderd.
Ik heb door 3 andere rot ervaringen opnieuw moeten leren vertrouwen in haar en daar heeft zij heel hard aan gewerkt. Ik kan vandaag de dag zeggen dat voor 98% gelukt is, soms ben ik nog wel eens bang om haar kwijt te raken.
Dat is lastig, weet ik uit ervaring. Ik kan ook niet meer iemand 100% vertrouwen, of heel moeilijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat leuk, maar die 2% ook laten verdwijnen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |