andere Albayrakquote:Op maandag 19 september 2011 02:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Het wereldberoemde linkschfascismus; iedereen kent het, alleen willen sommigen het niet kennen, wat weer op het volgende typerende punt van links uitkomt: struisvogelgedrag.
Als het goed is is Nurten Albayrak lid van de VVD.quote:Op maandag 19 september 2011 02:39 schreef TimMer1981 het volgende:
Duh...
Asielzoekersknuffelclubjes: per definitie links.
quote:Albayrak voerde een minder streng beleid dan haar voorgangers in deze functie; het aantal migranten naar Nederland steeg in 2007 naar 118.000 en in 2008 naar 141.000, dit was een recordaantal.[1] Zij vervulde deze post tot de val van dat kabinet in februari 2010.
Da's gewoon een jaarsalaris..quote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat is gewoon van familie? En die zat er dus toen de andere staatssecretaris was? Goh.
[..]
En het is idd vrij bizar om bijna 30.000 per asielzoeker per jaar te kosten!
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's gewoon een jaarsalaris..
In before de 'ja maar dat is zielig want je mag er geen prijskaartje aan hangen' roepers.quote:Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's gewoon een jaarsalaris..
Uiteraard, je moet wel goed voor de dag komen bij al die mensen die geen cent te makken hebben!quote:Op maandag 19 september 2011 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan ook gewoon het lef hebben een Audi A8 te bestellen. Die begint zo een beetje bij een ton. Is dat noodzakelijk voor die functie?
Hoog tijd om op te stappen, 8 jaar op zo'n plek kan nooit goed zijn.quote:Een van de gevolgen van het vermeende schrikbewind van Albayrak is het grote verloop onder directieleden. Sinds Albayrak in 2004 aantrad, zijn al twintig directieleden opgestapt.
Nogal ja, geheid dat er iemand komt die dat(of iets soortgelijks)gaat roepen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In before de 'ja maar dat is zielig want je mag er geen prijskaartje aan hangen' roepers.
Je vergeet dat het immigratiewereldje een hoop mensen aan het werk houdt. Die mensen hebben baat bij een zo log en groot mogelijk systeem dat zo inefficient mogelijk werkt, met zoveel mogelijk subsidie om hun duurbetaalde baantjes te kunnen behouden. Zie hier de makke van het subsidiespons systeem.quote:Op maandag 19 september 2011 09:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogal ja, geheid dat er iemand komt die dat(of iets soortgelijks)gaat roepen.
Die onzin kan toch veel, maar dan ook veel goedkoper. Je gaat mij niet wijsmaken dat een asielzoeker zoveel per jaar kost. Als een ''gewone'' Nederlander dat al per jaar verdient, en die heeft dan een eigen huis, auto, kinderen, vaste lasten.. dan moet zo'n asielzoeker toch baden in luxe?!
Die asielzoeker zal er weinig van merken in de vorm van luxe, maar al die advocaten, psychische begeleiders, adviseurs, schoonmakers, facilitaire mensen, verplegers, maatschappelijk werksters etc die om die mensen heen draaien kosten natuurlijk een hoop geld.quote:Op maandag 19 september 2011 09:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogal ja, geheid dat er iemand komt die dat(of iets soortgelijks)gaat roepen.
Die onzin kan toch veel, maar dan ook veel goedkoper. Je gaat mij niet wijsmaken dat een asielzoeker zoveel per jaar kost. Als een ''gewone'' Nederlander dat al per jaar verdient, en die heeft dan een eigen huis, auto, kinderen, vaste lasten.. dan moet zo'n asielzoeker toch baden in luxe?!
Ja dat besef ik me welquote:Op maandag 19 september 2011 09:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die asielzoeker zal er weinig van merken in de vorm van luxe, maar al die advocaten, psychische begeleiders, adviseurs, schoonmakers, facilitaire mensen, verpleger, maatschappelijk werksters etc die om die mensen heen draaien kosten natuurlijk een hoop geld.
Of gewoon van 141k aan asielzoekers teruggaan naar 50k per jaar, kan je ook gelijk 40% aan overhead eruit tyfen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me welhet is natuurlijk van de zotte dat er over de rug van die mensen zoveel geld rondgepompt word. Even goed kan het gewoon goedkoper. Als asielzoeker moet je gewoon het broodnodige krijgen, en meer ook niet. Je laat ze natuurlijk niet in armoede leven, maar bezoekjes aan de maatschappelijk werkster, adviseur of whatever, doe dat maar lekker als je óf genaturaliseerd bent, óf terug in je eigen land bent.
Exactly, maar dat is natuurlijk niet in de orde bij mevrouw Albayrak. Ik bedoel, dit is booming business voor haar. Nu moet ze een A6 ipv A8 kopen boehoehoehoquote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of gewoon van 141k aan asielzoekers teruggaan naar 50k per jaar, kan je ook gelijk 40% aan overhead eruit tyfen.
die strijkstok ergens instoppen. Of er mee slaan ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 09:26 schreef Scorpie het volgende:
De welbekende strijkstok. Ach ja, wat doe je eraan.
Als individu? Helemaal niks. Als volk? Hardstikke veelquote:Op maandag 19 september 2011 09:26 schreef Scorpie het volgende:
De welbekende strijkstok. Ach ja, wat doe je eraan.
Wat dacht je van de geitenwollensokken die bij de grens al klaarstaan om ze haarfijn uit te leggen hoe je overal mis... eeh sorry gebruik kan maken van de voorzieningen? Die gasten lopen daarop binnen manquote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die asielindustrie is sowieso zo corrupt als de nete. Hele volksstammen asieladvocaten zijn alleen maar bezig met de boel te vast te laten lopen om hun eigen inkomen veilig te stellen.
So true.quote:Op maandag 19 september 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dacht je van de geitenwollensokken die bij de grens al klaarstaan om ze haarfijn uit te leggen hoe je overal mis... eeh sorry gebruik kan maken van de voorzieningen? Die gasten lopen daarop binnen man.
So true too.quote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die asielindustrie is sowieso zo corrupt als de nete. Hele volksstammen asieladvocaten zijn alleen maar bezig met de boel te vast te laten lopen om hun eigen inkomen veilig te stellen.
http://www.elsevier.nl/we(...)-of-aan-het-werk.htmquote:Toen de dochter van Turkse ouders, moeder van twee kinderen en de nicht van PvdA-kamerlid Nebahat Albayrak als personeelsdirecteur bij het COA binnenstapte, huisvestte de organisatie een recordaantal van 83.000 asielzoekers. Het vinden van bedden was de voornaamste zorg. Inmiddels is Albayrak-Temur algemeen directeur van het COA en is het aantal asielzoekers in de opvang gehalveerd.
Elke maand gaan drie opvangcentra dicht. In 2000 waren er nog hondertwintig azc’s; begin 2006 zijn er naar verwachting zo’n vijftig over. De helft van de ruim vijfduizend medewerkers vloeide af en de andere helft heeft sinds 1 januari 2005 te maken met een nieuw opvangmodel. Niet langer heeft het vinden van bedden prioriteit. Het voorbereiden van asielzoekers op hun toekomst staat nu centraal: hetzij door ze te laten inburgeren, hetzij door ze te helpen bij vertrek uit Nederland. In het COA-hoofdkantoor schetst Albayrak-Temur de 'doorstart’ die het snelst krimpende overheidsorgaan van het land moet maken. Anders dan haar nicht Nebahat heeft deze Albayrak banden met de VVD. Ze schreef mee aan het Liberaal Manifest van de liberalen.
Welk aanzienlijke inkomen?quote:Op maandag 19 september 2011 11:35 schreef Gia het volgende:
Verklaart nog niet dat aanzienlijke inkomen.
Van haar, de auto, 3.5 ton voor een ingehuurde bekende etcquote:
quote:
Ik neem aan dat Bolkesteijn zijn feiten juist zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
• Waarom moet Nurten Albayrak met 273000 Euro per jaar naar huis gaan bij een organisatie waar maar 1700 man werkt?
Ik lees nergens hoeveel zij verdient, en die auto is niet doorgegaan .. en heb jij een idee hoeveel er normaal gesproken betaald wordt voor zo'n consult?quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van haar, de auto, 3.5 ton voor een ingehuurde bekende etc
Als je directeur of directrice bent van een instelling waar een paar duizend man werkzaam is en waar vele tientallen duizenden mensen afhankelijk van zijn dan verdien je al vrij snel een lekker salaris. Probeer het zelf eens!quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van haar, de auto, 3.5 ton voor een ingehuurde bekende etc
Ik zou toch maar naar een bron vragen, anders dan de Telegraaf .. bijna een ton boven de Balkenendenorm voor een ambtenaar lijkt mij namelijk vrij onwaarschijnlijkquote:Op maandag 19 september 2011 11:50 schreef Gia het volgende:
Ik neem aan dat Bolkesteijn zijn feiten juist zijn?
Nou, wat lopen we dan te zeiken? Niks aan de hand mensen.quote:Albayrak herkent zich niet in het beeld dat aan de NOS geschetst wordt.
Hmmm, daar kan je een punt hebben. Die medewerkers die klagen over het 'schrikbewind' zijn misschien wel mensen die op de schopstoel zitten en voor hun hachje vrezen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je directeur of directrice bent van een instelling waar een paar duizend man werkzaam is en waar vele tientallen duizenden mensen afhankelijk van zijn dan verdien je al vrij snel een lekker salaris. Probeer het zelf eens!
Ik zelf hoor wisselende verhalen over wat er allemaal gebeurt binnen COA. Wat duidelijk is dat al een paar jaar heel veel banen op de tocht staan en dat dit ook de bedoeling is. De organisatie was vroeger een stuk groter en belangrijker, maar vanwege gewijzigd overheidsbeleid tegenwoordig minder groots. Dit zorgt er voor dat een boel mensen overbodig zijn en worden gewieberd, wat per definitie (zeker aangezien organisaties die binnen deze sector werken erg emotioneel geladen zijn) een heleboel weerstand en tegenzin oproept.
Ja veel te veel wat men betaald voor die consult. Vaak zijn die conslutants niet eens nodig als je goede mensen in dienst hebben kunnen die deze taken ook uitvoeren.quote:Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik lees nergens hoeveel zij verdient, en die auto is niet doorgegaan .. en heb jij een idee hoeveel er normaal gesproken betaald wordt voor zo'n consult?
Ik kan bevestigen dat het genoemde getal van Bolkesteijn juist is. Dit is precies het getal wat ik voorbij zag komen op het Journaal van gisteren.quote:Op maandag 19 september 2011 11:50 schreef Gia het volgende:
Ik neem aan dat Bolkesteijn zijn feiten juist zijn?
twitter:Albayrak58_ twitterde op zondag 18-09-2011 om 20:11:59wie 8 uur journaal geloofde is hoerenjong reageer retweet
twitter:Albayrak58_ twitterde op zondag 18-09-2011 om 20:20:57@kuseefs me ma is net negatief in 8 uur journaal gekomen met jaa dit dat veels te dikke waggie en bedrijg is niet goed maar is allemaal reageer retweet
twitter:Albayrak58_ twitterde op woensdag 14-09-2011 om 21:20:28echt geluk dat me ma's chauffeur me nog naar metro wou rijden reageer retweet
Ik vind het ook belachelijk, maar er is al vele jaren een cultuur van 'marktconforme' beloningen voor aan de politiek gelieerde figuren of uittredende politici. Dat is een kamerbreed gezwel, corruptie op zijn Nederlands, maar wel een met een zeer prominente rol voor de VVD.quote:Op maandag 19 september 2011 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind vijf dingen vreemd:
• Hoe is Nurten Albayrak in deze positie gekomen? Heeft de familieband met haar nicht, Nebahat Albayrak, daarin een rol gespeeld?
• Waarom moet Nurten Albayrak met 273000 Euro per jaar naar huis gaan bij een organisatie waar maar 1700 man werkt?
• Hoe kan het dat het COA voor de opvang van 18500 asielzoekers 500 miljoen Euro per jaar nodig heeft?
• En hoe komt die Ed Heijnen (oud-wethouder voor D66) aan zijn bijzonder goed verdienende klus?
• En waarom zit VVD coryfee Loek Hermans te slapen als voorzitter van de Raad van Toezicht? Opvallend daarin is dat Nurten Albayrak partijgenoot zou zijn.
Naar het zich laat aanzien hebben beide Albayraks en Loek Hermans wat uit te leggen. En ook degene die dat belachelijke inkomen heeft goedgekeurd bij het ministerie.
Die worden nou juist ontslagen omdat 10 experts constant in dienst hebben duurder is dan eentje huren als je hem nodig hebtquote:Op maandag 19 september 2011 13:01 schreef Basp1 het volgende:
Ja veel te veel wat men betaald voor die consult. Vaak zijn die conslutants niet eens nodig als je goede mensen in dienst hebben kunnen die deze taken ook uitvoeren.
De bron is het NOS Journaal. Gisteren werd dat in het item genoemd. Ja, ik vond het ook verrassend.quote:Op maandag 19 september 2011 12:05 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik zou toch maar naar een bron vragen, anders dan de Telegraaf .. bijna een ton boven de Balkenendenorm voor een ambtenaar lijkt mij namelijk vrij onwaarschijnlijk
Ik ben wel zeer benieuwd welke marktconforme partij 273000 Euro per jaar neer legt voor een directeur met een organisatie van 1700 man. Zo groot en complex is dat nou weer niet. Ter vergelijking, bij de Belastingdienst werkt 30000 man.quote:Op maandag 19 september 2011 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het ook belachelijk, maar er is al vele jaren een cultuur van 'marktconforme' beloningen voor aan de politiek gelieerde figuren of uittredende politici. Dat is een kamerbreed gezwel, corruptie op zijn Nederlands, maar wel een met een zeer prominente rol voor de VVD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |