remlof? Hoezoquote:Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja jij hebt echt een piemel nodigpm remlof ff
Zekers te wetenquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik en PamSwynfordDeBeaufort natuurlijk
wij hosselen mannen&vrouwen, jwzquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
remlof? Hoezo
[..]
Zekers te weten![]()
Jij hosselt Omdatappel toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Intronic het volgende:
Ik heb al die 3 mooie dames op FOK! gehosseld. Jwz.
waarover?quote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij doet daar niet zo moeilijk over
Haha echtwelquote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wij hosselen mannen&vrouwen, jwz
flippiee omdatappel en...?quote:Op Zondag 18 september 2011 23:51 schreef Intronic het volgende:
Ik heb al die 3 mooie dames op FOK! gehosseld. Jwz.
u jelly?quote:Op zondag 18 september 2011 23:54 schreef FreezePop het volgende:
sowieso FO!sselaars. Sneue mensen.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord dig. als in ik dig hem. (k)
Heb je je LWOO diploma al op zak?quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarvoorwtf bedoel je
Dat denk ik niet, dat doe ik.quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die dingen denken te smoken met patje flippiee en omdatappel.
>?quote:Op zondag 18 september 2011 23:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je je LWOO diploma al op zak?
quote:Op zondag 18 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kom maar ik troost je wel
quote:Op zondag 18 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kom maar ik troost je wel
Neem een kamer.quote:
Dus wat je bedoel je nouquote:Op zondag 18 september 2011 23:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mja nu je het zegt verkeerd getypt kan gebeuren.
Post dan een filmpje of op z'n minst pics.quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, openbaar op FOK! Is leuker, kunnen jullie meegenieten
je kunt ook te ver gaan, ik heb al voor je gelogen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord dig. als in ik dig hem. (k)
Hahaha straks n##k je dr eentje en dan een dag laterquote:Op maandag 19 september 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef geen seks met meisjes van FOK!
en wat als je vriendin.nu FOKSter blijkt te zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef geen seks met meisjes van FOK!
quote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan, ik heb al voor je gelogen.
Maar dat kan niet, die komen niet buiten.quote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en wat als je vriendin.nu FOKSter blijkt te zijn?
quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind wel een leuke vriendin op FOK. Samen.fantaseren over hoe de buitenwereld er uit ziet. Beetje hartjes in haar fobo plaatsen, hopend dat ik ooit in haar digitale broekje mag.
Hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind wel een leuke vriendin op FOK. Samen.fantaseren over hoe de buitenwereld er uit ziet. Beetje hartjes in haar fobo plaatsen, hopend dat ik ooit in haar digitale broekje mag.
jawel, ik en PamSwynfordDeBeauford wel, we gaan elke dag naar buiten om nog meer dudes&chicks te hosselenquote:Op maandag 19 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, die komen niet buiten.
Volgens mij is een fokster een heel stuk anders dan de gemiddelde chickquote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef FreezePop het volgende:
Woohoo you go girllquote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan, ik heb al voor je gelogen.
positief of negatief?quote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Volgens mij is een fokster een heel stuk anders dan de gemiddelde chick
Ja dat is wel gewoon zo hoor?quote:Op maandag 19 september 2011 00:15 schreef Meloewa het volgende:
Foksters zijn heel erg raar. Fokkers zijn dood normaal daar in tegen tegenover de regular bois
dus je voelt je stoer omdat je ouder bent?:')quote:Op maandag 19 september 2011 00:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, ik antwoord toch, 14-jarige
Die zijn into smquote:Op maandag 19 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
FOK!users hosselen.Plebs.
![]()
Ik hossel crew.
Ben jij echt 14 jaar?quote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dus je voelt je stoer omdat je ouder bent?:')
heb je trouwens al de vertrouwen gewonnen van die ene meisje?
Nee, want ik denk dat jij ouder bent.quote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dus je voelt je stoer omdat je ouder bent?:')
heb je trouwens al de vertrouwen gewonnen van die ene meisje?
Het is bekend dat veel jongens op deze website zitten. Voor meisjes is de grens om hier actief te zijn een stuk hoger en daarom zijn de meeste miesjes hier niet je standaard chick maar dan kunnen ze nog wel lkkr zijnquote:
haha, zou ik ff mijn ID scannen?quote:Op maandag 19 september 2011 00:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat jij ouder bent.
Nee.
Leek me trouwens vanzelfsprekend maar bij vrouwen werkt dat niet altijd zo :pquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is bekend dat veel jongens op deze website zitten. Voor meisjes is de grens om hier actief te zijn een stuk hoger en daarom zijn de meeste miesjes hier niet je standaard chick maar dan kunnen ze nog wel lkkr zijn
Ik kan ook de ID van mijn broertje scannen en zeggen dat ik 14 (in november 15) wordt. Hoeft dus niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, zou ik ff mijn ID scannen?
ik troll echt niet over mijn leeftijd, ik ben 14, en word op 17 oktober 15, en nu ga ik slapen, want ik moet morgen naar school
Maakt toch niet uit hoe oud je bentquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, zou ik ff mijn ID scannen?
ik troll echt niet over mijn leeftijd, ik ben 14, en word op 17 oktober 15, en nu ga ik slapen, want ik moet morgen naar school
quote:Op maandag 19 september 2011 00:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik kan ook de ID van mijn broertje scannen en zeggen dat ik 14 (in november 15) wordt. Hoeft dus niet.
Omdat jongens over het algemeen meer fokken, is het dus normaler als een jongen fokt dan een meisje. mwa mwa niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is bekend dat veel jongens op deze website zitten. Voor meisjes is de grens om hier actief te zijn een stuk hoger en daarom zijn de meeste miesjes hier niet je standaard chick maar dan kunnen ze nog wel lkkr zijn
Dat je me in één zin durft te noemen met Skippy en Fonzquote:Op maandag 19 september 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vroeger wel man, even realistisch. Misschien nu minder.
hequote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
Vrouwen posten veeeel meer dan manne. Al die SC verslaafden zoals Klinkerbotsing of MarokKip
skippy zat gistr nog my girl PamSwynfordDeBeauford te hosselenquote:Op maandag 19 september 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vroeger wel man, even realistisch. Misschien nu minder.
Fonz Skippy PsyFreakquote:Op maandag 19 september 2011 00:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat je me in één zin durft te noemen met Skippy en Fonz![]()
Dat is beter.quote:Op maandag 19 september 2011 00:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fonz Skippy PsyFreak
OH en.vroeger beach
kijk nu 2 zinnen
ghbquote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef Furdinand het volgende:
Ik probeer al heel lang omdatappel te hosselen maar tot zo ver heb ik nog geen succes gehad.
Maarja, de aanhouder wint. (:
Ik ken.een mannetje, die kan je verder helpen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef Furdinand het volgende:
Ik probeer al heel lang omdatappel te hosselen maar tot zo ver heb ik nog geen succes gehad.
Ik kan je ook best helpen daarmee.quote:Op maandag 19 september 2011 00:34 schreef Furdinand het volgende:
Intronic, ik heb vernomen dat je nogal close met haar bent. Kan je me aan haar nummer helpen?
Je hond lacht erg moeilijk.quote:Op maandag 19 september 2011 00:37 schreef Sinkiusin het volgende:
TS, is alles wel in orde met jou?
gr gr van mijn hont
[ afbeelding ]
Ik heb alle nummers van belang alquote:Op maandag 19 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
IK heb er een paar. Misschien heb ik nummers die jij niet hebt en.vice versa. Ruilen?
verkapt kijk.mij een.belangrijke man zijn post.quote:Op maandag 19 september 2011 00:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb alle nummers van belang al. Kopen?
Wat is. er met je . aan de. hand?quote:Op maandag 19 september 2011 00:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verkapt kijk.mij een.belangrijke man zijn post.
Verder heb ik de nummers van.belang ook al.
Mobiel. spatie zit dichtbij punt. Te lui om telkens te fixen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat is. er met je . aan de. hand?
Ik ga haar nog hosselen dus.quote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef Furdinand het volgende:
ik zweer, ik ben 14quote:Op maandag 19 september 2011 01:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
angel ben jij echt 14? Ik dacht 18Haha
quote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dankje
hoor ik ook heel vaak in real life
hmm, no sure if trolling or just stupidquote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij de cursus Nederlands van de LOI?
Wat heb ik hier nou mee te maken, beetje verzuurd ben jij nou de groeten.quote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
Vrouwen posten veeeel meer dan manne. Al die SC verslaafden zoals Klinkerbotsing of MarokKip
quote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dankje
hoor ik ook heel vaak in real life
pics or gtfoquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:36 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jailbait mag, want ik ben zelf Jailbait
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |