foto's van Ali: http://www.net5.nl/web/show/id=1673823/langid=43quote:Net5 brengt vanaf 28 augustus de Amerikaanse datingshow The Bachelorette. Hierin gaat de mooie, succesvolle en vrijgezelle Ali Fedotowsky (25) op zoek naar haar toekomstige echtgenoot. Bij de start staan 25 single mannen voor haar klaar, die tot het uiterste gaan om Ali’s hart te veroveren. Dit gaat gepaard met dramatische rozenceremonies, veel romantiek en nog meer rivaliteit, want uiteindelijk maakt maar één van de mannen kans op een romantisch huwelijksaanzoek.
In het zesde seizoen van The Bachelorette staat de 25-jarige Ali Fedotowsky centraal. De oplettende kijker heeft haar vorig jaar al in The Bachelor op Net5 kunnen zien. Ali was in seizoen 14 van het moment dat ze uit de limo stapte favoriet bij de kijker en bij Bachelor Jake Pavelka. Aan haar Bachelor-avontuur kwam echter een abrupt einde toen Ali een hartverscheurende beslissing nam en moest kiezen tussen haar geliefde baan en doorgaan met Jake. Ze koos verrassend genoeg voor haar carrière, een beslissing waar ze al snel spijt van kreeg.
Nu is de mooie, energieke en charismatische carrièrevrouw terug. Ali heeft haar huis en baan achter zich gelaten en is vastbesloten de man van haar dromen te vinden. Ze heeft 25 knappe, avontuurlijke maar uiteenlopende mannen om uit te kiezen. Gedurende de reeks leert Ali de mannen steeds beter kennen. Ze reizen naar exotische locaties en brengen veel tijd door met elkaar. Ali zal haar mannen ook voorstellen aan haar familie en vrienden en van hen ook bekenden ontmoeten. Wekelijks zal ze echter iemand naar huis moeten sturen, totdat haar ware liefde overblijft.
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef zoem het volgende:
Oh jammer dat het geen reeks is geworden.
Hij wil zijn honden weer zien
Heb het gemeld.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?
Niet vaak, maar wel af en toequote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef zoem het volgende:
Die Chris N. heb ik nog niet vaak met haar gezien of ligt dat nou aan mij..
ja me too!quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef mirannie het volgende:
Oei, nog iemand met een geheim!! Daar hou ik vanBen benieuwd
Geen idee!! Misschien iets als een kind ofzo?? Nee, dit is geen spoiler, want weet het echt niet, gok maar wat.quote:
Gevonden:quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef zoem het volgende:
Welk nummer was dat nou op het eind bij de aftiteling?
Girl next doorquote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
En als zij zo'n citygirl is, dan moet ze toch eens wat anders dragen dan een shirtje en jeansMiss girl-nextdoor
!
Nee he hij is echt ieuwk! Heeft iets onbetrouwbaars!quote:Op zondag 18 september 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ene die volgende week wat gaat vertellen helemaal niks
Sneaky ogen, zelfs op die foto op de Net 5 sitequote:Op zondag 18 september 2011 23:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee he hij is echt ieuwk! Heeft iets onbetrouwbaars!
Ty lijkt me wel erg sympathiekquote:
Geregeld. Ik was toevallig toch even aan het lurken in in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?
dank jequote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geregeld. Ik was toevallig toch even aan het lurken in in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, deze kun je echt beter dicht laten hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 13:33 schreef MissJ het volgende:
mirannie, kan ik jouw spoiler openen zonder te weten te komen wie er wint en welke zo ongeveer de laatste 4 zijn?
ah ok, dan maak ik um niet openquote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, deze kun je echt beter dicht laten hoor.
ja inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef mirannie het volgende:
Ja, zelf voorlezen... Had het leuker gevonden als ze had gekozen door het te lezen en niet te weten wie het geschreven had
ze lieten hem wel zien, maar wel heel kortquote:
Er iets aan hem dat mij de rillingen geeft.quote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik creepy, geen Kirk voor mij
oh ja, volgens mij welquote:Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef mirannie het volgende:
Ging hij trouwens niet iets onthullen vandaag?
Nee hoor, herinner je die verbaasde koppies niet, toen ze uit de limo's kwamen?quote:Op zondag 25 september 2011 21:50 schreef mirannie het volgende:
Jawel toch? Ze weten toch vooraf al wie de Bachelorette is?
De helft had een mond wagenwijd open ->quote:
LOL, dat ga ik nog even een keer terug kijken danquote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft had een mond wagenwijd open ->OMG het is Ali, ze waren echt verbaasd
Dat bedacht ik me toen het net weer begonquote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef MargrietV het volgende:
Ali heeft best een irritante stem, blij dat ik die geen 24 uur per dag hoef te horen.
Are you insane ?quote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef MargrietV het volgende:
Ali heeft best een irritante stem, blij dat ik die geen 24 uur per dag hoef te horen.
dan staat de tv ongeveer 3/4 van het programma op mutequote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Starlie het volgende:
Kan de tv niet automatisch op mute als ze gaat giechelen?!!
Vreselijke stem ja.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Starlie het volgende:
Kasey is ook compleet gefreakt!! Die stem ook... Hij heeft echt een gloeiendhete aardappel ingeslikt!!!
Ik snap niet dat hij door de psychologische tests is gekomen (ik neem aan dat ze die wel hebben bij het programma). Hij is zo labiel als de pest.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Kasey, 27 jaar, hij had ook 20 kunnen zijn, wel goed gecast trouwens
27?!quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Kasey, 27 jaar, hij had ook 20 kunnen zijn, wel goed gecast trouwens
Nou inderdaad!! Zijn samen op date geweest dus misschien wil hij die anderen ook de kans geven om haat te leren kennen!!!quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef zoem het volgende:
Ali meteen negatief over Frank, omdat hij weinig van zich liet horen in de grot. Lekker kortzichtig
Vind dat wel typisch Amerikaans. Daar moet je constant strijden om jezelf te laten gelden. Gelukkig heerst die cultuur hier niet zo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou inderdaad!! Zijn samen op date geweest dus misschien wil hij die anderen ook de kans geven om haat te leren kennen!!!
Zal wel even wennen zijn als ze allemaal glijden de hele dag en nu ineens iemand minder interesse toontquote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef zoem het volgende:
Ali meteen negatief over Frank, omdat hij weinig van zich liet horen in de grot. Lekker kortzichtig
Fixed that for yaquote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel even wennen zijn als ze allemaal glijden geilen de hele dag en nu ineens iemand minder interesse toont
Ik vind ook wel dat ze Frank behoorlijk aan het lijntje houdt. Al vanaf hun eerste date. En hij mag lekker toekijken hoe ze met anderen date.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel even wennen zijn als ze allemaal glijden de hele dag en nu ineens iemand minder interesse toont
Ik twijfel zelfs of het geen acteur isquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het niet geweldig gaat vinden en dat hij daar erg slecht mee om kan gaan.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ze Frank behoorlijk aan het lijntje houdt. Al vanaf hun eerste date. En hij mag lekker toekijken hoe ze met anderen date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef zoem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he? Ook gewoon totaal niet begrijpen wat Ali zegt. Ja ik vind het allemaal niet zo oprecht overkomen, het ligt er wat te dik bovenop, ik wil graag dat je wat meer jezelf bent.quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of het geen acteur isJemig wat een labielo.
hoop het! Beiden zijn eng op hun eigen manier.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef BellaNotte het volgende:
En waarom haat iedereen Justin, ik snap het nog steeds niet.
SPOILER: ietsiepietsie spoilerigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel iets van een gemene uitstraling!quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef BellaNotte het volgende:
Kasey spoort echt niet, ben blij dat ie weg is.
En waarom haat iedereen Justin, ik snap het nog steeds niet.
25quote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef Starlie het volgende:
Hoe oud is Ali eigenlijk!? Roberto ziet er wel ouder uit dan 26!
Ik vraag me ook af hoeveel er gecast is voor dit programmaquote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef mirannie het volgende:
Tja, lijkt me eerlijk gezegd in haar positie ook niet zo makkelijk. Uiteindelijk kunnen er wel hele goede acteurs tussen zitten en kiest ze misschien wel precies degene die het niet echt meent. Lijkt mij ook best moeilijk.
Nou ja, precies! Sommigen doen het misschien voor de fame. En de meeste dates zijn ook erg gaaf. En ze komen op mooie plekken. Wie wil dat nou niet?quote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel er gecast is voor dit programmaEn ze weten van te voren niet wie de bachelorette is, wie weet vindt de helft haar helemaal niet zo geweldig, en als een man dan eenmaal in het programma zit, dan wilt hij misschien zo ver mogelijk komen (of denkt aan het feit dat Ali ook eerst kandidaat was en later haar eigen show kreeg).
dit.quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Heb ik nu iets gemist maar volgens mij is Chris N nooit op een 1op 1 date met Ali geweest ?
quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen die weg moest "het is het ergste wat je kan overkomen"
Kom nou zeg, het lijkt de broer van de Labielo wel![]()
Ja om zo;n vrouw kwijt te raken. Dan moet je haar wel eerst hebben gehad .quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen die weg moest "het is het ergste wat je kan overkomen"
Kom nou zeg, het lijkt de broer van de Labielo wel![]()
quote:
Je weet het nooit met die voorstukjesquote:
Nu snap ik je pasquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef mirannie het volgende:
Gaan we nou meteen beginnen met de sensatie
Zo zie je maar weer als zóveel mensen iets roepenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Starlie het volgende:
Ahh gut dat arme kind.. Hadden die mannen toch gelijk met dat ze hem niet vertrouwde!
Ali of die griet aan de telefoon? Voor Ali maakt het geen moer uit, die heeft toch zat mannen.quote:
Voor die griet aan de telefoon!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ali of die griet aan de telefoon? Voor Ali maakt het geen moer uit, die heeft toch zat mannen.
Ik geloof ook niet echt dat ie een kans maaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ali of die griet aan de telefoon? Voor Ali maakt het geen moer uit, die heeft toch zat mannen.
Het is tenslotte televisiequote:
Ik dacht dat die latino en bokser iig tot de laatste 3 zouden horen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet echt dat ie een kans maakt
ik denk het niet, want dan was hij niet weggelopen als die Jessica leugens zat op te hangenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die bokser al lang bij de ex weg is en mevrouw kwaad is
Welnee, is gewoon een rat die er 2 vriendinnetjes op na houdt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die bokser al lang bij de ex weg is en mevrouw kwaad is
SPOILER!!quote:
Geeft nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef mirannie het volgende:
Sorry, zie dat nooit als iets dat kwaad kan. Aangezien ik niet vertel wat er precies gebeurt. Maar mijn excuus, staat afgeschermd nu
erg vreemd ja, lijkt mij niet nodig, maar goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Flat opgezegd, voor die paar weken dat ze hier aan mee doet?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Goed voor de doorbloeding met zo'n gebroken poot!
Niks afmaken bij, enkel zijn berichten. Iedereen is nog verdomd vriendelijk geblevenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef MargrietV het volgende:
zo die wordt lekker afgemaakt nu, eigen schuld dikke bult.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef MargrietV het volgende:
Hij kan zijn zgn carriere als worstelaar lekker schudden. Niemand moet hem meer.
Ja het is allemaal erg onnatuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Hypocriet dat die gast zo te kakken wordt gezet. Laten we wel wezen: we kijken naar een TV programma waar een of andere wappie chick 'alles heeft opgegeven' om een man om mee te trouwen te vinden. Alle deelnemers zijn op roem beluste 'acteurs'.
Ja een beetje wel, als je bedenkt dat ze mee doen zonder te weten wie de bachelorette isquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Hypocriet dat die gast zo te kakken wordt gezet. Laten we wel wezen: we kijken naar een TV programma waar een of andere wappie chick 'alles heeft opgegeven' om een man om mee te trouwen te vinden. Alle deelnemers zijn op roem beluste 'acteurs'.
Ik durf alleen niet te zeggen of Ali of de producers de date kiezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind het wel raar, hij krijgt geen eerlijke kans
weet ik ook niet, maar het blijft oneerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet te zeggen of Ali of de producers de date kiezen
en ali is een carrière meisjequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef MissJ het volgende:
Ty had er moeite mee dat zijn toenmalige vrouw werkte?
dus dat.quote:
Kiest ze zelf voor denk ik, is de minst aantrekkelijke.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind het wel raar, hij krijgt geen eerlijke kans
maar volgens mij wel de meeste humor. en eigenlijk had ze hem dan eerder weg moeten sturen, wel zo eerlijk. waarom houden als je er toch niks in ziet? alleen om de groepsdates gezelliger te maken ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kiest ze zelf voor denk ik, is de minst aantrekkelijke.
Misschien wordt hij erin gelaten om de kijker de indruk te geven dat er niet alleen mannen met brede torso en kaaklijn succesvol zijn in dit soort oppervlakkige programma'squote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
maar volgens mij wel de meeste humor. en eigenlijk had ze hem dan eerder weg moeten sturen, wel zo eerlijk. waarom houden als je er toch niks in ziet? alleen om de groepsdates gezelliger te maken ofzo
Of gaat tot nu toe steeds door zonder dates omdat hij leuk genoeg is or anderen minder leuk...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien wordt hij erin gelaten om de kijker de indruk te geven dat er niet alleen mannen met brede torso en kaaklijn succesvol zijn in dit soort oppervlakkige programma's
maar uiteindelijk vallen ze altijd af
Grote broer van die labiele met tattooquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef MargrietV het volgende:
die Frank is best fanatiek bezeten, engerd...
Reden nummer 2 om voor mij al niet naar Turkije te gaan, hoor niks anders dan opdringerig volk. Jakkes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef MissJ het volgende:
oooow die Bazaar, zo irritant al die verkopers daar
ja dat is inderdaad het nadeel daar. Vooral in die Bazaar waar ze nu zijn. Ik werd echt para daar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Reden nummer 2 om voor mij al niet naar Turkije te gaan, hoor niks anders dan opdringerig volk. Jakkes.
ik vond het helaas wat minder leuk daar. Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef MargrietV het volgende:
Heb nooit problemen in de Bazaar gehad. Ben er 8x geweest.
Istanbul is waanzinnig leuke stad.
Die vind ik ook het leukst, als ik uit deze groep zou moeten kiezen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ene Chris het leukst, die zijn moeder verloren heeft
Valt wel mee toch? Volgens mij is hij meer van het type denker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef MargrietV het volgende:
Hoop dat het geen roos wordt, vindt hem een griezel
Chris L krijgt dus geen 1 on 1 time en valt denk ik afquote:
Had hij vorige week alquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Chris L krijgt dus geen 1 on 1 time en valt denk ik af
Jaquote:
en niet zo'n beetje ook! Dat was vanaf de 1e aflevering al overduidelijkquote:
is volgens mij ook de enige die niet gezoend heeftquote:
ja dit, vind ik ook zo irritantquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:11 schreef zoem het volgende:
Beetje dom dat Chris naar voren komt om iedereen erop te attenderen dat er nog maar één roos is. Dat snappen we heus wel
Uhhuh, maar ja een ceremoniequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:11 schreef zoem het volgende:
Beetje dom dat Chris naar voren komt om iedereen erop te attenderen dat er nog maar één roos is. Dat snappen we heus wel
Jazekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Staal het volgende:
Jullie vinden de brillemans van de eerste roos niet doodeng?
Okay..
Gewoon een zenuwachtige vent, type 'maagd tot zn 25e'quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Staal het volgende:
Okay..
ik vind hem zeker eng ja! Weet niet wat het is, maar hij heeft iets niet fijns.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Staal het volgende:
Okay..
ja... ben benieuwd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Felixa het volgende:
Huh, wat is dat nou weer "we need to talk"?!
Dat was volgens mij ook van 2 uitzendingen vooruit (misschien zelfs wel 3). Maar wel erg veel spoilers zo. Je kon eigenlijk al precies zien wie er volgende week uitgaan en dan mee gaan naar de volgende bestemmingquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik liep snel weg bij de tv, ze laten veel te veel zien![]()
uuuuh nee! Ali mag blij zijn dat ze van jake af is, zie het interview met Jake en Vienna, is dat al geweest trouwens?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef mirannie het volgende:
En toch als ik naar ali kijk denk ik nog steeds: die hoort bij jake. Hebben jullie dat nou ook?
Nee nog niet. Heb het al wel gezien, samen met nog heel veel andere filmpjes over hun en ben er toch echt van overtuigd dat Vienna voor 75% schuldig was aan het geheel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:40 schreef emss het volgende:
[..]
uuuuh nee! Ali mag blij zijn dat ze van jake af is, zie het interview met Jake en Vienna, is dat al geweest trouwens?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |