Jij koopt kleding die je zelf niet mooi vindt?quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, ik heb geen mooie kleren.
En ook geen zwart overhemd.
Prima.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Hoe staan jullie tegenover hemden dan? leeell vindt ze kinderachtig.
Toetsen hoor je er gewoon uit te kunnen halen en terug te kunnen klikken.quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ok, dank. Toetsen kan ik er bij deze niet uithalen, is ie mij toch iets te duur voor.
Mooi, heb er zelf ook een paar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Maar u is een meisje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi, heb er zelf ook een paar.
Wifebeaters?quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Bij oude toetsenborden ja. Ik heb zo'n gevoel dat dat bij deze niet mooi uitpakt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toetsen hoor je er gewoon uit te kunnen halen en terug te kunnen klikken.
Gelijk heeft ie.quote:
Ik heb een gespierde borst.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan echt boh geil staan, maar ligt weer aan de man.
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij koopt kleding die je zelf niet mooi vindt?
[..]
Prima.
Ik kon bij mijn oude laptop ook de toetsen eruit halen, maar die laptop was niet way oud ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij oude toetsenborden ja. Ik heb zo'n gevoel dat dat bij deze niet mooi uitpakt.
Ook armen?quote:
Niks tegen de Takko, de Takko is baas gast.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.
Niet eens bij de Wibra? Schaam je.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.
Enigszins.quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kon bij mijn oude laptop ook de toetsen eruit halen, maar die laptop was niet way oud ofzo.
[..]
Ook armen?
De Takkoquote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niks tegen de Takko, de Takko is baas gast.
Dan is het geil.quote:
Voor simpele shirtjes en hemdjes enzo is het best een bazige winkel. Heb er ook mooi ondergoed gescoord voor een paar euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |