quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Gewoon geen donkere ruiten nemenquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef TheKC het volgende:
Hoe meet je zelf hoe donker je ruiten zijn.
ja. altijd een tt achter je ctrl+vquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
heb je wel open volgend topic gebruikt? Want de OP is vernaggelt en ik ben er weer uit !
en ik ook!quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
heb je wel open volgend topic gebruikt? Want de OP is vernaggelt en ik ben er weer uit !
Hij heeft hem gewoon al klaargezet met de oude OPquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
Maar tegenwoordig zijn ruiten in nieuwe auto's al redelijk donker, zal me niks verbazen als het over de grens zitquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon geen donkere ruiten nemen
nouja, dan gaat er iets mis dus, want iemand had ons erin gezetquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. altijd een tt achter je ctrl+v
Dat dit kan!quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Schoenen met veters en er zo uit kunnen stappen.
Mooi! +1quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Schoenen met veters en er zo uit kunnen stappen.
heb je wel je veterstrikdiploma???quote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe ik ook altijdik strik nooit mijn veters
Dat zit toch niet stevig om je voetenquote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe ik ook altijdik strik nooit mijn veters
Jij strikt je schoenen zo strak zodat er geen bloed meer naartoe gepompt word?quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zit toch niet stevig om je voeten
hoeft ook niet? Het zijn geen slippers en ik heb maat 48. Die dingen verlies je niet snel hoor!quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zit toch niet stevig om je voeten
klittebandquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoeft ook niet? Het zijn geen slippers en ik heb maat 48. Die dingen verlies je niet snel hoor!
Niet normaal. Normaal was het twee keer. Kwart voor en kwart over.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel normaal hoor straks nog een keer
die moet je toch likkenquote:
Dat ook alweer nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij strikt je schoenen zo strak zodat er geen bloed meer naartoe gepompt word?
ali balkenende!quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef Albertoooo het volgende:
zaadreclame dit ook.. Ali B ellende..
vast een soaquote:
die maakt ie wel ja!quote:
Ouders?quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Doler12 het volgende:
Kut kinderen wee blij dat je nog ouders heb!
Dat lachje!quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Maraca het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten met een..
[ afbeelding ]
Heb de afgelopen week alleen maar zitten studeren, studeren en studeren. Dus ik ga slapen want morgen.. heb ik weer college![]()
Veel plezier
quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de afgelopen week alleen maar zitten studeren, studeren en studeren. Dus ik ga slapen want morgen.. heb ik weer college![]()
Veel plezier
ik dacht dat je werktequote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier
Succesquote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier
40 uur werken en 20 uur studeren. Alleen was het de afgelopen weken 80 uur studerenquote:
sterkte!quote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
40 uur werken en 20 uur studeren. Alleen was het de afgelopen weken 80 uur studeren
Te gek voor worden en dat allemaal om accountant te worden!quote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
40 uur werken en 20 uur studeren. Alleen was het de afgelopen weken 80 uur studeren
Omdat het kan!quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef donald_dick het volgende:
waarom praat die politieman niet ABN?
ik zo serieus om een tolk vragen als er zo tegen me gesproken werd!quote:
Ik ook!quote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zo serieus om een tolk vragen als er zo tegen me gesproken werd!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier
koos krijgt een hartaanval!quote:
wat een snabbelaarquote:
muizenvallers!quote:
Slim om te zeggenquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik eindelijk een keer gepakt!
door 2 mannen nog welquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik eindelijk een keer gepakt!
hassan jassan!quote:
DAT DIT KANNNNNN!quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef missU het volgende:
een EMG die niet is opgelegd door antwanet!
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef missU het volgende:
een EMG die niet is opgelegd door antwanet!
Een kort wit rokje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Studiotje het volgende:
Wat zal die achter z'n lange zwarte jas hebben
Bij die vrouw?quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar heb ik stage gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |