Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.quote:
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0quote:
kan t me niet herinneren....quote:
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0
boeiend, hoe zijn der tieten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.gespeelde onschuld
ik corrigeer alles waar ik zin in hebquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?
Ik vermijd het onderwerp tietenquote:
typisch..quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik corrigeer alles waar ik zin in heb
heb je er geen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
tetten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
apartquote:
De moeder? Een blinde?quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft die dansmarieke leren make-uppen?
quote:
venga boys ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
quote:
Groenlinks boomknuffelfestival?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]Dan zeg ik niet meer wat positiefs over je, sjezus...
Nee, zo'n dansmariekequote:
Je nodigt me wel erggg snel uit, missb. Laten we elkaar eerst wat beter leren kennen, daarna zien we wel waar het toe leidt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar je kent mijn boobs heul niet!
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je nodigt me wel erggg snel uit, missb. Laten we elkaar eerst wat beter leren kennen, daarna zien we wel waar het toe leidt.
ikkequote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft die dansmarieke leren make-uppen?
oh, dan zet ik de tv niet aanquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.
Een knotje kan best prima zijn. Glitterpark idem.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
oeeeeeeeeeeeeee.... lekker ding... en BOOTcamp![]()
met hakken en ze gaat niet vallen.... herhaal niet vallen....quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Nou jongens, er komt een bellydans, snel die tv aan!
dat bedoel ikquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Oh jezus.
"Ik kan niet zonder hakken dansen hoor"
Doe gewoon woman.
wss is ze een stripperquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Oh jezus.
"Ik kan niet zonder hakken dansen hoor"
Doe gewoon woman.
Ik kan slecht tegen de poppetjes die een dansprogramma gebruiken als semi-model-contest, ofzo. Daar is het niet voor, zoek een ander programma.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met hakken en ze gaat niet vallen.... herhaal niet vallen....
* -Engel- is mean maar wil nu juist dat ze valt
He, waar?quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Nou jongens, er komt een bellydans, snel die tv aan!
Ze krijgen in dit programma (in tegenstelling tot idols en popstar programmas) zeer weinig aandacht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen de poppetjes die een dansprogramma gebruiken als semi-model-contest, ofzo. Daar is het niet voor, zoek een ander programma.
over het algemeen gaan belly dansers niet door.... maar goed we zullen zienquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen de poppetjes die een dansprogramma gebruiken als semi-model-contest, ofzo. Daar is het niet voor, zoek een ander programma.
helaas heb ik ook al heel wat lelijke gezien.. op evenementen en partijenquote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over het algemeen gaan belly dansers niet door.... maar goed we zullen zien
De rest ook amper.quote:
Ik kan niet buikdansen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Hey dames doe het is voor hoe het wel moet dan
Dan mag jij omdat ik je aardig vindquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen onze Kumbaya-dans eens laten zien daar.
Dank je.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan mag jij omdat ik je aardig vindeen andere dans doen
Dus welke dans ga jij voor ons doen L-Equote:
Een hiphop lyrical met een vleugje moderne jazz, jeweetz.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus welke dans ga jij voor ons doen L-E
rechtstreeks naar de live show danquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Als dat geen bootcamp wordt!
Is het heel erg als ik niets van begrijp wat je zegtquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Een hiphop lyrical met een vleugje moderne jazz, jeweetz.
En daarna weer snel wegwezen, ieuw.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
die monteur mag mijn auto wel komen fixen
quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hebben we hier nou te maken met een SYTYCD-hooligan?
Hoezo?quote:
quote:
Smaken verschillen, ik word er niet warm van.quote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil voor hem ook best wel een beschuitje maken hoor.... bakkie leut erbij... en ik heb zelfs HJ in huis >>> dat mag zo'n belg wel lusten denk ik zo
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik word er niet warm van.
Toch niet vreemd? Als we allemaal op hetzelfde type vallen, dat is ook maar saai en onpraktischquote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ben je het zowaar met mij eens?
Wat is dat nu?
Nee... klopt en als mijn type nu ook eens op mij zou vallen, schiet het een keertje opquote:Op zondag 18 september 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch niet vreemd? Als we allemaal op hetzelfde type vallen, dat is ook maar saai en onpraktisch
Dat dusquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... klopt en als mijn type nu ook eens op mij zou vallen, schiet het een keertje op
Als ik nu eens wist wat mijn type wasquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... klopt en als mijn type nu ook eens op mij zou vallen, schiet het een keertje op
Een dikke negerin, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu eens wist wat mijn type wasen dan kan ik mij daar druk over gaan maken
wat is dat voor type dan?quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ken jij er eentje?quote:
Eentje die mij helemaal ziet zitten ondanks mijn fratsen en maffigheid.. en waar ik van mijn stoel afglij etcquote:
you know what to do thenquote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, ik moest maar eens naar die Axe Villa
pff.. nou.. succes er meequote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eentje die mij helemaal ziet zitten ondanks mijn fratsen en maffigheid.. en waar ik van mijn stoel afglij etc
Oh dat is makkelijk tochquote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eentje die mij helemaal ziet zitten ondanks mijn fratsen en maffigheid.. en waar ik van mijn stoel afglij etc
Ach mijn eis is past lastigquote:
Tof.quote:Op maandag 19 september 2011 08:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe was jullie weekend dan? nog wat leuks gedaan?
Jaquote:Op maandag 19 september 2011 08:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe was jullie weekend dan? nog wat leuks gedaan?
Waar ben je eig heen geweest?quote:Op maandag 19 september 2011 08:37 schreef HeatWave het volgende:
MIjn weekend bestond voornamelijk uit ont-jetlaggen.
Gelukkig ben ik nog een week vrij.
Goed, Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q beantwoord tenminste nog de eerste vraag
Buiten sightseeing (waar ik niet zo van hou, maar soms "moet" je wel) zijn we per ongeluk in een kroeg terecht gekomen waar heel veel brandweerlieden/politiemannen/soldaten die 9/11 kwamen herdenken en hebben meegemaakt verzamelden, hele avond echt persoonlijke verhalen gehoord van mensen die erbij waren etc. Kroeg was op de dag zelf een soort uitvalsbasis omdat het echt naast het WTC zit...quote:Op maandag 19 september 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog wat bijzondere dingen meegemaakt?
Ja, we hadden in het begin geen idee (was nog rustig) maar al snel stroomde het vol met echt alleen maar van dat soort gasten, er stond een rij van 50 Harley's voor de deur van een of andere motorclub van brandweerlieden etc. Voelde me in het begin een beetje bezwaard om er te blijven, maar al die gasten waren zo tof.quote:Op maandag 19 september 2011 08:59 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk zat je ook net rond die periode daar. Dat is zeker interessant om te horen en mee te maken.
Idd, dat soort dingen vind ik veel leuker dan bij het Vrijheidsbeeld met nog 100000 andere toeristen dezelfde kutfotos nemenquote:
Begrijpelijk toch. Het vrijheidsbeeld (en nog wel meer van die dingen) heb je al tig keer gezien. Natuurlijk leuk dat als je er eens langs rijd om dan uit het raam er naar te kijken. Maar om er heen te gaan datheeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 19 september 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat soort dingen vind ik veel leuker dan bij het Vrijheidsbeeld met nog 100000 andere toeristen dezelfde kutfotos nemen.
Ik heb het ook beperkt tot de echte must-sees, de rest kan iedereen toch al dromen omdat je het een miljoen keer op TV gezien heb. We zijn ook echt naar Harlem, Brooklyn, Queens etc geweest ipv al die uitgekauwde kutsights
.
Dat vind ik dus ook. Het is leuker om de sfeer te proeven, mensen te leren kennen etc. (american girls are easyquote:Op maandag 19 september 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch. Het vrijheidsbeeld (en nog wel meer van die dingen) heb je al tig keer gezien. Natuurlijk leuk dat als je er eens langs rijd om dan uit het raam er naar te kijken. Maar om er heen te gaan datheeft weinig toegevoegde waarde.
stuk beterHoe lang ben je er geweest dan?
nog wat leuks gescoord dan?quote:Op maandag 19 september 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik dus ook. Het is leuker om de sfeer te proeven, mensen te leren kennen etc. (american girls are easy).
Een week, best wel lang, maar we zijn 1 dag in Philadelphia geweest, heel andere wereld.
2 barkeepstersquote:Op maandag 19 september 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog wat leuks gescoord dan?
Dat is ook wel gaaf.![]()
Maar dan heb je wel de tijd om echt goed rond te kijken zonder je te haasten. Veel beter dan even snel een dagje of twee.
Hoe ver is dat (met de trein neem ik aan)?quote:Op maandag 19 september 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is leuker om de sfeer te proeven, mensen te leren kennen etc. (american girls are easy).
Een week, best wel lang, maar we zijn 1 dag in Philadelphia geweest, heel andere wereld.
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
2 barkeepsters.
Ja, tuurlijk maar de laatste 2 dagen waren we echt letterlijk en figuurlijk kapot van het lopen en stappen.
iets minder dan anderhalf uur. Prima te doen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe ver is dat (met de trein neem ik aan)?
Beetje brutaal zijn en je bent "binnen" bij die chicksquote:Op maandag 19 september 2011 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
Had je maar rustiger aan moeten doenW
zo moeilijk zijn ze dus niet. En op vakantie ben je al snel wat brutaler..d us dat zat wel snor dusquote:Op maandag 19 september 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Beetje brutaal zijn en je bent "binnen" bij die chicks.
Neuh, ik betaal nu wel lekker de prijs.
Het werkt ook gewoon anders, een gesprek met een vreemde is daar niet eng zoals veel mensen dat hier wel vindenquote:Op maandag 19 september 2011 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zo moeilijk zijn ze dus niet. En op vakantie ben je al snel wat brutaler..d us dat zat wel snor dus
groot gelijk hoor
Denk ik ook, ook meer richting community en nieuwelingen verwelkomen in de buurt. (tenminste als je alle films mag geloven hoe vaak iedereen wel niet met dergelijke zaken mee doet, moet er wel iets van waar zijn... toch?quote:Op maandag 19 september 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het idee dat ze in de VS sowieso wat spraakzamer zijn richting vreemden.
Mooi zoquote:Op maandag 19 september 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Het werkt ook gewoon anders, een gesprek met een vreemde is daar niet eng zoals veel mensen dat hier wel vinden.
Ook nog een avond voetbal gekeken in de kroeg van een hele wazige oude oorlogsveteraan, 4 keer krijgsraad wegens afwezig zonder verlof, vietnam meegemaakt etc etc. Die gast had verhalen en een grote bek, niet normaal. Kapot gelachten met die rare chinees.
Ik heb nu ook echt het idee dat ik NY heb leren kennen, niet de plaatjes in het echt heb gezien.
Hele lulverhalen bij de tramhalte of in Graceland (!!!) Alsof de mensen graag willen praten en ook willen weten waar jij vandaan komt, want ze zijn zelf allemaal voor eenhonderdste deeltje Nederlands ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ik ook, ook meer richting community en nieuwelingen verwelkomen in de buurt. (tenminste als je alle films mag geloven hoe vaak iedereen wel niet met dergelijke zaken mee doet, moet er wel iets van waar zijn... toch?)
Dat wordt verhuizenquote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar qua mentaliteit zijn New Yorkers echt net Amsterdammers, ik voelde me oprecht gewoon thuis.
En heel veel 'God bless you!'quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat klopt.
Het bekende " how are you doing?" is dan idd vaak wel bedoeld als " hoi" en meer niet, maar het is toch beleefde en nodigt meer uit tot een gesprek. Natuurlijk ga je er niet meteen op in met een heel verhaal, maar ik vind het wel netjes.
Maar qua mentaliteit zijn New Yorkers echt net Amsterdammers, ik voelde me oprecht gewoon thuis.
Lomp, asociaal en ze denken dat de wereld ophoudt bij de stadsgrenzen?quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar qua mentaliteit zijn New Yorkers echt net Amsterdammers
Mwah, huizenprijzen liggen nog net IETS hoger dan hierquote:
Wat natuurlijk in beide gevallen (in het land dan) ook gewoon zo isquote:Op maandag 19 september 2011 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Lomp, asociaal en ze denken dat de wereld ophoudt bij de stadsgrenzen?
Nee dit is Manhattan, geen Ohioquote:Op maandag 19 september 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En heel veel 'God bless you!'
Tennesseequote:Op maandag 19 september 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dit is Manhattan, geen Ohio.
Elke streek etc zijn eigen groet he?quote:Op maandag 19 september 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tennessee![]()
Ik vond het wel schattig.
klein he dat vrijheidsbeeldquote:Op maandag 19 september 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
En het grootste pluspunt, werkelijk elke kroeg heeft Guinness van de tap en voor 2 dollar had je 20 buffalo chicken wings.
Sommige mensen lopen zomer en winter in een tshirt. Die sporen nietquote:Op maandag 19 september 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
oh men tis koud op kantoor en ik ben wss de enige die dat vindt. Collega zit in tshirt en ik met shirtje, trui en vest erover en heb het nog koud
Ik ben zeker een zomermens.quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een wintermens geloof ikAls het maar niet glad is.
Kom je me opwarmen?quote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef rival het volgende:
"het koud hebben" daar heb ik een hekel aan
Wortels?quote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Stom! komt iemand trakteren, heeft ie smerige dingen
Hihi je zei dekken!quote:Op maandag 19 september 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik bij elk seizoen tegenwoordig alvast een mailtje van de NS dat er door de weersomstandigheden minder treinen rijden? Dekken ze zich alvast in?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt.. heb ik weer.. een slaafje van de baas
Mijn baas zit momenteel in Brazilië, hij is volgens mij ook wel vrij (al slaapt ie nu wssquote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Werken.
Al ben ik wel echt de enige die vrij is op het moment, er is geen fuck te doen met iemand.
ik denk dat ik maar wat FOK!sters op ga zoekenquote:Op maandag 19 september 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn baas zit momenteel in Brazilië, hij is volgens mij ook wel vrij (al slaapt ie nu wss)
Heb ik al gedaan. Al gaat het weer hard richting einde van de maand.quote:Op maandag 19 september 2011 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Nee nog die van het eerste level, die mijn uren moet tekenen.
Meestal heb je ook eerst een gitaar nodig voordat je kunt leren spelenquote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
Nog steeds ben ik hoogste bieder bij die gitaar!Straks heb ik een gitaar terwijl ik niet kan spelen.
vergeef me.quote:Op maandag 19 september 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt.. heb ik weer.. een slaafje van de baas
wie?quote:Op maandag 19 september 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar wat FOK!sters op ga zoeken.
de maand is te langquote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Al gaat het weer hard richting einde van de maand.
Ik heb al een gitaar om het op te leren.quote:Op maandag 19 september 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal heb je ook eerst een gitaar nodig voordat je kunt leren spelen
Is toch leuk voor aan de muur. Ik wil nog eens een viool kopen voor aan de muur.quote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een gitaar om het op te leren.
En je kan ze ook huren.
Nog geen kandidates hoorquote:
Ja maar toch, hebben is leuker dan huren.quote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef Godtje het volgende:
Ik heb al een gitaar om het op te leren.
En je kan ze ook huren.
Dat is waarquote:Op maandag 19 september 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Nog geen kandidates hoor. Maar die hebben meestal toch niets te doen
.
Al twee dagen op rij zitten oefenen tot de vingers niet meer kunnen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar toch, hebben is leuker dan huren.
Misschien zorgt een tweede ervoor dat je er wat aandacht aan geeft
En wat doe je dan precies?quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
Al twee dagen op rij zitten oefenen tot de vingers niet meer kunnen.
staat er geen how to op youtube?quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al twee dagen op rij zitten oefenen tot de vingers niet meer kunnen.
Heel veel.quote:
Akkoorden en cord progression oefenen nuquote:
Als je wat goede sites/oefeningen hebt, zou je mij die dan willen sturen? Ben ook nog altijd op zoek naar wat structuur en dergelijke om wat beter te leren spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Akkoorden en cord progression oefenen nu
Ik ben nog helemaal niet ver. Maar elke dag weer iets beter en makkelijker.
Oh Justin Guitar dan.quote:Op maandag 19 september 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wat goede sites/oefeningen hebt, zou je mij die dan willen sturen? Ben ook nog altijd op zoek naar wat structuur en dergelijke om wat beter te leren spelen.
Doe je t betaald?quote:Op maandag 19 september 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh Justin Guitar dan.
Zonder twijfel. Prettig om te kijken en heel veel materiaal.
Ja. Nou. Kom ik hier, meteen weer geilquote:
Goed begin van je maandag dacht ik zoquote:Op maandag 19 september 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Nou. Kom ik hier, meteen weer geil
Justin is gratis.quote:
Zat al te kijken of ik ook gratis spul zag. Want hij heeft ook DVD's enzo.quote:Op maandag 19 september 2011 11:02 schreef Godtje het volgende:
Justin is gratis.
http://www.justinguitar.com/en/BC-000-BeginnersCourse.php
Maar ik ga zeker doneren of spullen kopen om hem wat te gunnen als ik zo door ga.
Misschien koop ik alles wel in een gekke bui. hahaquote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zat al te kijken of ik ook gratis spul zag. Want hij heeft ook DVD's enzo.
Dat zou gaaf van je zijn
Zow even mijn collega lastig gevallen met die 3chord songquote:Op maandag 19 september 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien koop ik alles wel in een gekke bui. haha
Maar eerst ff doorzetten van mezelf. Gisteren begonnen met mijn eerste 3 chord liedje met Justin.
Die Chord progression heb ik aardig door.
quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
Blegh. Moeder heeft een nieuwe heup gekregen vorige week woensdag en nu is ze al twee keer onwel geworden in het ziekenhuis en heeft ze op en af koorts. Nu mag ze waarschijnlijk dus nog niet naar huis.
In het begin daar begin je meestal.quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zow even mijn collega lastig gevallen met die 3chord song
Je begint echt helemaal in het begin dus. Ook alle andere informatie geluisterd/gezien?
dergelijke 3/4/5 chordnummers kan ik al wel spelen. Mits simpele chords.
Wat mij vaak opvalt is dat ze bij voor mij simpele dingen er echt heel traag doorheen gaan. En juist datgene waar ik meer informatie over wil dat ze daar sneller door heen gaan(bij verschillende 'leraren' gehad)
Voor dergelijke gitaren is het vooral leuk als je iets kan spelen wat verder gaat dan 'het is een nacht' en de 3chord songquote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het begin daar begin je meestal.
Daarom zo overdreven dat ik een gitaar koop.
Maar hij is wel geil
Al wil ik nog liever andere. Ik weet nu al als ik kan spelen dat ik er te veel ga kopen.![]()
Ik wil hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een Telecaster
[ afbeelding ]
Over mijn lijk. Laat ze voor straf maar eens een wedstrijdje of 10 in Duitsland spelen zonder supporters.quote:Op maandag 19 september 2011 11:14 schreef rival het volgende:
http://www.petities24.com/steunenfeyenoord
ff tekenen!
Klopt. Daarom mag ik het ook nog niet kopen van mezelf.quote:Op maandag 19 september 2011 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor dergelijke gitaren is het vooral leuk als je iets kan spelen wat verder gaat dan 'het is een nacht' en de 3chord song
Pfff, misschien maar goed ook, kunnen ze haar even in de gaten houden. Sterkte!quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
Blegh. Moeder heeft een nieuwe heup gekregen vorige week woensdag en nu is ze al twee keer onwel geworden in het ziekenhuis en heeft ze op en af koorts. Nu mag ze waarschijnlijk dus nog niet naar huis.
goed plan. maar hier teken je dat jequote:Op maandag 19 september 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over mijn lijk. Laat ze voor straf maar eens een wedstrijdje of 10 in Duitsland spelen zonder supporters.
Ja, is zo. Maak me gewoon een beetje zorgenquote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff, misschien maar goed ook, kunnen ze haar even in de gaten houden. Sterkte!
Ja, bij Feijenoord.quote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed plan. maar hier teken je dat jezegt tegen geweld
in sommige landen schiet de politie op demontranten, daarna bombarderen wij het landquote:Op maandag 19 september 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
De politie had gewoon hun magazijn moeten legen op de voorste linies dan ben je er voorlopig vanaf.
Dit was geen demonstratie maar een bestorming.quote:Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
in sommige landen schiet de politie op demontranten, daarna bombarderen wij het land
ja ik zag de beelden, wat een apenquote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was geen demonstratie maar een bestorming.
Nu weer over gitaren!quote:Op maandag 19 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik zag de beelden, wat een apen
Ook al kan ik het hier niet luisteren.. ik heb al zo'n vermoeden. Een paar jaar goed en elke dag studeren en er een beetje feeling voor hebben.. dan kom je een heel eindquote:
Een paar jaarquote:Op maandag 19 september 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al kan ik het hier niet luisteren.. ik heb al zo'n vermoeden. Een paar jaar goed en elke dag studeren en er een beetje feeling voor hebben.. dan kom je een heel eind
Maar elke dag zal je beter en beter wordenquote:Op maandag 19 september 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Een paar jaar![]()
Geduld is niet mijn sterkste kant.
Daten als je al een relatie hebt.quote:
Nou oefen al wat langer hoorquote:Op maandag 19 september 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar elke dag zal je beter en beter worden![]()
of een paar weken kan je je vrienden al imponeren(mits ze zelf geen gitaar spelen
)
Een sletquote:Op maandag 19 september 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daten als je al een relatie hebt.Hoe noemen ze iemand die dat doet ook alweer?
Of iemand met heel veel liefdequote:
Zo kunnen we jou ook noemen ouwe fotoboek/dm/pm stalker.quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand met heel veel liefde
tijn stalkt jou?quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kunnen we jou ook noemen ouwe fotoboek/dm/pm stalker.![]()
Maar ik noem het toch liever niet helemaal 100
quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
Zo kunnen we jou ook noemen ouwe fotoboek/dm/pm stalker.![]()
Maar ik noem het toch liever niet helemaal 100
Shit betraptquote:
het is een nacht van guus meeuwis (was eerste nr dat ik leerde)quote:
Dan kan je nu deze oefenenquote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
In termen van Justin, ik zou beginnen bij stage 4
hahaquote:
Bljikbaar zou ik moeten beginnen metquote:
Prima nummerquote:Op maandag 19 september 2011 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bljikbaar zou ik moeten beginnen met
…Baby One More Time (Britney Spears)
En je pikt er ook wel weer eentje uit ook.quote:
quote:Killing Me Softly With His Song (Roberta Flack)
(Sittin' On) The Dock Of The Bay (Otis Redding)
…Baby One More Time (Britney Spears)
Save Tonight (Eagle-Eye Cherry)
Celebrity (Brad Paisley)
Back To December (Taylor Swift)
Black (Pearl Jam)
Little Lion Man (Mumford & Sons)
Live Forever (Oasis)
I Want To Hold Your Hand (The Beatles)
Amy Whinehouse mag ookquote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Destijds wel, maar nu vind ik hem niet leuk meer.
Daarom pik ik die er ook uit hequote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
En je pikt er ook wel weer eentje uit ook.
Want er zitten nogal wat topnummers bij in stage 4.
Ik wil gewoon een nummer kunnen spelenquote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk dat ik Justin eens serieus ga oppakken weer![]()
Heb toch niets beters te doen
Je weet dat dat de basis is van het gitaar spelenquote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Ik wil gewoon een nummer kunnen spelen
Nogal wat mooite met tegelijk, strummen, chord changes en ritme tegelijk.
Geen enkel instrument. Geheel nieuw voor me.quote:Op maandag 19 september 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat de basis is van het gitaar spelen
Of eigenlijk van bijna elk instrument.
Hiervoor ooit al eens wat gespeeld dan? (ander instrument)
aaaaah, ja dan zal je er wel wat moeite mee hebben/krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Geen enkel instrument. Geheel nieuw voor me.
Oefenen, oefenen, oefenenquote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aaaaah, ja dan zal je er wel wat moeite mee hebben/krijgen.
Als je merkt dat er iets lukt is het wel leuk jaquote:
Dat zal je enkel in het begin hebben. Je moet het natuurlijk ook niet overdrijven hequote:Op maandag 19 september 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Als je merkt dat er iets lukt is het wel leuk ja
Als je niet meer door kan vanwege pijn in je vingertoppen niet
Ik heb een staalsnarige gitaar dus ik heb dat al vrij snel hoorquote:Op maandag 19 september 2011 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal je enkel in het begin hebben. Je moet het natuurlijk ook niet overdrijven he
Ik doelde met overdrijven dat je niet te veel uren moet makenquote:Op maandag 19 september 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
Ik heb een staalsnarige gitaar dus ik heb dat al vrij snel hoor
Oh nee. Ik heb in de herfst van vorig jaar wat lessen gehad (mijn god wat gaat de tijd snelquote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doelde met overdrijven dat je niet te veel uren moet maken
Van die basislessen zijn wel relaxedquote:Op maandag 19 september 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
Oh nee. Ik heb in de herfst van vorig jaar wat lessen gehad (mijn god wat gaat de tijd snel) voor de basis. Een stuk of 7 denk ik.
En de leraar zei ook al, liever elke dag 5 min dan een uur eens in de week.
Ja ik vond het ook te onhandig om er mee door te gaan. Liever in mijn eigen tempo.quote:Op maandag 19 september 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die basislessen zijn wel relaxedVanuit daar kan je zelf wel verder bouwen.
Onhandig als in tijd en dergelijke?quote:Op maandag 19 september 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
Ja ik vond het ook te onhandig om er mee door te gaan. Liever in mijn eigen tempo.
Het is ook geen kwestie van leven en dood. Leuk als ik het leer en niet... dan niet.
die ene waar je het liefst op speelt naturlijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar probleem is dat ik dan niet weet in welk instrument
Zo makkelijk is dat niet te beantwoordenquote:Op maandag 19 september 2011 13:15 schreef rival het volgende:
die ene waar je het liefst op speelt naturlijk
Ja, gehaast na werk. Gitaar mee. Er dan niet echt bij zijn zo na je werk.quote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onhandig als in tijd en dergelijke?
Voor mij is de beste methode lessen nemen. Maar probleem is dat ik dan niet weet in welk instrument
Dan is dat lastiger idd, en in het weekend doe je het ook niet zo snel. of je moet evt kijken of je iemand voor thuis kan zien te vinden (doordeweeks)quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
Ja, gehaast na werk. Gitaar mee. Er dan niet echt bij zijn zo na je werk.
Gezeik dus.
Wat speel je allemaal dan?
Gitaar danquote:Op maandag 19 september 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is dat lastiger idd, en in het weekend doe je het ook niet zo snel. of je moet evt kijken of je iemand voor thuis kan zien te vinden (doordeweeks)
Heb 7 jaar accordeon gespeeld toen ik mini-Cue was
Tussentijds beetje huis tuin en keuken piano geleerd
en 2 jaar vioolles gehad.
Maar ik weet niet of ik de gitaar wel lessen waard vindquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
Gitaar dan![]()
Bazen instrument. Al spreekt de piano me ook nog wel aan maar neemt te veel ruimte in beslag.
Is een viool veel luider in vergelijking met een gitaar?quote:Op maandag 19 september 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik de gitaar wel lessen waard vindOmdat je dat dus toch echt wel thuis kan leren.
Zou ik dan niet beter voor de piano kunnen kiezen (maar dan moet ik een goede electrische zien te vinden en die zijn duur)
of weer vioollessen nemen, wat ook wel erg gaaf is. Of zal ik dat te weinig gaan oefenen ivm mijn buren of zal ik daar schijt aan krijgen.
Als je het vergelijkt met een gitaar zonder versterker, dan zeker weten. Daarbij is het de eerste 5 jaar ook nog eens valsquote:Op maandag 19 september 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
Is een viool veel luider in vergelijking met een gitaar?
Uiteraard had ik het over zonder versterker.quote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een gitaar zonder versterker, dan zeker weten. Daarbij is het de eerste 5 jaar ook nog eens vals
Ik ben geen eindbaas, dus ik kan nog alle kanten opquote:Op maandag 19 september 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
Uiteraard had ik het over zonder versterker.
Maar een gitaar is het instrument voor eind bazen.
Dat is wel makkelijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben geen eindbaas, dus ik kan nog alle kanten op
Is er geen Justin Violin?quote:Op maandag 19 september 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
alleen lessen:
Basispakket p/j ¤ 688,00 - 20m p/w
Pluspakket p/j 898 - 30 p/w
1x p twee weken is 60% van de totale prijs..
Mag ook wel een keerquote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
Wel gezellig zo een topic met ons tweeen.
Ik ben toch altijd vrolijk en blij. Ik haat negativiteit.quote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer
Ben blij dat je het leuk vindt
Dat is niet voldoende, want de noten en technieken 'ken' ik wel. Gaat me nu om het blijven oefenen en iemand die net wat tips kan geven.quote:
Dan ben je ook niet ALTIJD vrolijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
Ik ben toch altijd vrolijk en blij. Ik haat negativiteit.![]()
Daar kan ik zo boos van worden!
De stok over de snaren bewegen!quote:Op maandag 19 september 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet voldoende, want de noten en technieken 'ken' ik wel. Gaat me nu om het blijven oefenen en iemand die net wat tips kan geven.
Dank jequote:Op maandag 19 september 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
De stok over de snaren bewegen!
Alsje!
Niet vals spelen! Gratis 2e tipquote:Op maandag 19 september 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank jeIk ga nu de sterren van de hemel spelen
zoooo.. vals![]()
O sorryquote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
Wel gezellig zo een topic met ons tweeen.
Met een beetje glijmiddel pas je er zo tussen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
O sorryIk verstoorde iets intiems....
FLOEP!quote:Op maandag 19 september 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje glijmiddel pas je er zo tussen.
Hoe jong is angel geworden?quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden hadden me zaterdag glijmiddel voor m'n verjaardag gegeven... en hetero had het moeten kopen en geven
Je zou ze toch SLAAN!
Je mag er wel even bij hoor kleine excuus homoquote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorryIk verstoorde iets intiems....
quote:Op maandag 19 september 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag er wel even bij hoor kleine excuus homo
33quote:
Mondharmonika lukt me ook nog wel denk ikquote:Op maandag 19 september 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Speel je naast fluit nog een ander instrument?
Verder wel een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
33
Maar dat was de 8e al. Ik heb 't alleen pas zaterdag gevierd omdat hetero op vakantie was.
Kortom ook geen muzikaal talent? Of mischien een nog niet ontdekt talent?quote:Op maandag 19 september 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mondharmonika lukt me ook nog wel denk ik
Ik heb wel van die lange dunne beweeglijke vingers... je zou verwachten dat ik er piano mee zou kunnen spelen of zo. Nooit geprobeerd. Wel een verrekes mooi instrument. Maar zo duur en zo groot he, zo'n Bosendorfer in je huiskamerquote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom ook geen muzikaal talent? Of mischien een nog niet ontdekt talent?
tegen mij zeggen ze ook altijd 'wat heb je mooie lange dunne vingers, speel je piano?'quote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel van die lange dunne beweeglijke vingers... je zou verwachten dat ik er piano mee zou kunnen spelen of zo. Nooit geprobeerd. Wel een verrekes mooi instrument. Maar zo duur en zo groot he, zo'n Bosendorfer in je huiskamer
Ja was leukquote:Op maandag 19 september 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verder wel een leuke verjaardag gehad?
Heb ik je verjaardag gemistquote:Op maandag 19 september 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was leukIk ben nu oud en sinds kort burgerlijk met een relatie en zo, dus we zijn met 7 mensen gaan gourmetten. Oke, drank en glijmiddel waren dan weer bovenmatig niet burgerlijk, maar ach
En een beetje gekletst en weerwolven gespeeld en zo. Was leuk! Van 19:30 tot 3:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |