Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.quote:
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0quote:
kan t me niet herinneren....quote:
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0
boeiend, hoe zijn der tieten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.gespeelde onschuld
ik corrigeer alles waar ik zin in hebquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?
Ik vermijd het onderwerp tietenquote:
typisch..quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik corrigeer alles waar ik zin in heb
heb je er geen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
tetten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
apartquote:
De moeder? Een blinde?quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft die dansmarieke leren make-uppen?
quote:
venga boys ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
quote:
Groenlinks boomknuffelfestival?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]Dan zeg ik niet meer wat positiefs over je, sjezus...
Nee, zo'n dansmariekequote:
Je nodigt me wel erggg snel uit, missb. Laten we elkaar eerst wat beter leren kennen, daarna zien we wel waar het toe leidt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar je kent mijn boobs heul niet!
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je nodigt me wel erggg snel uit, missb. Laten we elkaar eerst wat beter leren kennen, daarna zien we wel waar het toe leidt.
ikkequote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft die dansmarieke leren make-uppen?
oh, dan zet ik de tv niet aanquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.
Een knotje kan best prima zijn. Glitterpark idem.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper. En in zo'n lelijk glitterpakje. En zo'n knotje. En foute make-up.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
oeeeeeeeeeeeeee.... lekker ding... en BOOTcamp![]()
met hakken en ze gaat niet vallen.... herhaal niet vallen....quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Nou jongens, er komt een bellydans, snel die tv aan!
dat bedoel ikquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Oh jezus.
"Ik kan niet zonder hakken dansen hoor"
Doe gewoon woman.
wss is ze een stripperquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Oh jezus.
"Ik kan niet zonder hakken dansen hoor"
Doe gewoon woman.
Ik kan slecht tegen de poppetjes die een dansprogramma gebruiken als semi-model-contest, ofzo. Daar is het niet voor, zoek een ander programma.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met hakken en ze gaat niet vallen.... herhaal niet vallen....
* -Engel- is mean maar wil nu juist dat ze valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |