Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Nee dat vind ik helemaal niks, heb het een tijd geleden al eens uitgeprobeerd en het is echt niet mijn dingquote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik speel de laatste 2 dagen veel League of Legends. Is dat niks?
Rift Trial heb ik echt een half uur vol kunnen houdenquote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee dat vind ik helemaal niks, heb het een tijd geleden al eens uitgeprobeerd en het is echt niet mijn ding
Ik heb ook Rift geprobeerd, nou dat is me toch een faal game
Dont count on it. Die nieuwe star wars MMO heeft misschien een kans van slagen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef TwyLight het volgende:
Ja, wat wel jammer is. Was leuk geweest als WoW een beetje serieuze competitie kreeg. Hopelijk (en waarschijnlijk) wordt Guild Wars 2 dat
Star wars wordt nooit een WoW replacement want het is een heel ander type game. Ik vind starwars en lightsabers bijvoorbeeld echt bullshit. Dat betekend niet dat het geen goede game wordt of dat niemand het gaat spelen, maar het is wel een ander publiek dan wow imo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dont count on it. Die nieuwe star wars MMO heeft misschien een kans van slagen.
Light sabers (L) Dat wordt een geweldig spelquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Star wars wordt nooit een WoW replacement want het is een heel ander type game. Ik vind starwars en lightsabers bijvoorbeeld echt bullshit.
Dit dus.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Niks mis met Rift. Vond het een toffe game, maar had niemand om mee te spelen, dus heb het niet volgehouden. Ze werken in ieder geval veel beter aan hun game dan Blizzard.
Nee hoor, ik heb het serieus een kans gegeven maar het is het gewoon allemaal nét niet. Kleine dingen zoals hoe characters rennen wat er niet uit ziet, dat stoort gewoon. Blizzard heeft 6 jaar gehad om WoW "smooth" te maken. Bij Rift zijn er gewoon nog te veel irritaties tijdens het spelen. Ook is het me allemaal een beetje te eentonig en grauw. En één starting area per faction is ook stomquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit dus.
Rift is en was een prima game met meer potentie dan wow op moment.
Mensen doen alleen autistisch als het op nieuwe MMOs aankomt die ook maar iets afwijkt van wow.
Zo heb je er geen, zo heb je er 2quote:You receive loot: [Hidden Stash].
You loot 96 Copper
You receive loot: [Superior Healing Potion].
You loot 1 Silver, 72 Copper
You receive loot: [Hidden Stash].
You loot 78 Copper
You receive loot: [Mr. Grubbs].
You loot 3 Silver, 47 Copper
You receive loot: [Mr. Grubbs].
Gratz! Ik moest even turen, maar toen zag ik het hahaquote:
Ik kom ook wel ff een warrior makenquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeuh, een nieuwe warrior trial in de guild!
![]()
Weliswaar een prot, maar toch! Krijg ik misschien eindelijk een tweede bruintje erbij! Als hij zijn trial periode door komt! Voel ik me niet zo upperig alone!
Draenei en belf zitten erbijquote:Op zondag 18 september 2011 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Ok, ik ga wel speleniemand die recruit a friend wil doen?
Btw, als je nu de trial doet. Kan je dan ook draenei en blood elf maken? Of zit tbc er pas bij als je het koopt?
I'm up for RAF. Jij koopt toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Ok, ik ga wel speleniemand die recruit a friend wil doen?
Btw, als je nu de trial doet. Kan je dan ook draenei en blood elf maken? Of zit tbc er pas bij als je het koopt?
Als ik blijf spelen mag je wel een maand speeltijd voor me kopen, in return krijg jij tenslotte twee maandenquote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
I'm up for RAF. Jij koopt toch?
Is bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef Rikketik het volgende:
Hoe lang heb je het nu in totaal volgehouden, TwyLight?
Ik merk trouwens dat ik WoW wel weer een beetje zat begin te worden. Of nou ja, "zat" is niet het goede woord. Het is meer dat ik andere games op dit moment interessanter vindt. Maar goed, ik heb nog een abonnement tot eind september, dus ik zie dan wel of ik wel of niet verleng.
Wel grappig, want zo gaat het altijd bij mij. Maandenlang intensief spelen --> vanuit het niets stoppen en er een paar maanden er totaal niet mee bezig zijn --> opeens weer een paar maanden intensief spelen --> weer een paar maanden er totaal geen aandacht aan besteden. Et cetera, et cetera.
Ik hoef er niet eens moeite voor te doen, het gaat gewoon vanzelf.
Als Ross dat doet kan die een gkick krijgen waarschijnlijkquote:Op maandag 19 september 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar hoorIk speel soms heel fanatiek en lang en dan weer amper tot wekenlang niet.
Ik ben begonnen toen TBC binnen 2 maanden uitkwam.quote:Op maandag 19 september 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs 1x bijna een jaar gestopt. Toch weer terug gekomen. En dan nog diverse keren een paar weken of 1x een paar maanden.
Moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 19 september 2011 07:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ook vlak na BC begonnen. Werd toen zwanger en werd zo misselijk van WoW dat ik stopte, toen een half jaar niets gedaan en vlak na mijn eerste bevalling weer gaan spelen, inclusief raiden.
Bij mijn tweede zwangerschap werd ik niet misselijk van WoW en ben ik letterlijk tot mijn eerste weeen blijven raiden.Na Cata even 2 a 3 maanden gestopt, Rift geprobeert en nu weer echt terug en ik heb het naar mijn zin.
Nou ben ik gek op mijn vrouw hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar "Laatste update 19-04-2006".quote:Op maandag 19 september 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeder van 2 kinderen?
Je ziet er jong uit in je fobo?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!
[ afbeelding ]
Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
Np, het viel me toevallig opquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh mijn fout abby. Ik zei toch dat ik slecht was met namen :"D
Hmm dacht al, volgens mij had ik personal notes gewoon enabledquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik kon gisteren wel notes aanpassen hoor SSB.
Oh mijn fout abby. Ik zei toch dat ik slecht was met namen :"D
In patch 4.3, met 10 of 25 manquote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die Deathwing nog nooit gezien.
Maar ik level dan ook alleen maar in instances.
Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3?
Nope , kan niet.quote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3?
Welk level is die area, en wat voor toffe questsquote:Op maandag 19 september 2011 11:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je moet naar badlands gaan wanneer je kan, op een gegeven moment krijg je dan allemaal toffe quests.
Badlands is voor 35-40 dacht ik. Deathwing zet gewoon chillings daarquote:Op maandag 19 september 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk level is die area, en wat voor toffe quests?
En wat doet die Deathwing eigenlijk ?
quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Deathwing is noob, hij heeft maar 1 hp:
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.quote:Op maandag 19 september 2011 10:47 schreef lifeblind het volgende:
Eh... blijkbaar is dus afgelopen week besloten om niet meer verder te gaan met het World Of Warcraft magazine, en ik had net weer voor een jaar betaald... Nu kun je dus een refund krijgen, of een 'special offer' bestaande uit
Moonkin Hatchling
$10 Value
Lil' XT
$10 Value
Cenarion Hatchling
$10 Value
Pandaren Monk
$10 Value
Lil' KT
$10 Value
Lil' Ragnaros
$10 Value
Oftewel ik krijg 60 dollar waard aan petsI like!
Hehe goed bezigquote:Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Badlands is 44/45- 47/48
Oke nu echt stoppen op me druid, nu al 48,5. Het is veel te leuk :"@. Maar ik wil nog een beetje met SSB kunnen levelen.
Lief hé :3
AH ja, ik had ze geen van alle nog, en op zich heb ik ze voor de helft van het geld gekregen nu, want een subscription voor 1 jaar is 40 dollar, en er is er nu 1 van uitgekomenquote:Op maandag 19 september 2011 11:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.
Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etcquote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Reneuh het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan spelen. Wederom een lange pauze vanwege verhuizing, klussen, etc. Heb nog steeds eigenlijk veel te weinig tijd
Gewoon alleen spelen op raid daysquote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etc
Maar ik speel gewoon een paar uurtjes per weekgaat prima
Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon alleen spelen op raid days
Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.
Ik ga een spel mij toch niet laten verplichten wanneer ik het speel?
Ik speel het wanneer ik er zin in heb en zet het uit wanneer ik er geen zin meer in heb
Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef GI het volgende:
[..]
Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.
omg, gaaf Thrilledquote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!
[ afbeelding ]
Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
Wat doe je nu dan? Alleen instances?quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...
Toen was het alleen mijn leven aan het beinvloeden, dus dat doe ik niet meer.
Levelen vermoed ik omdat hij net pas begonnen isquote:
Booty bay , net binnen 2 seconden gehaald toen ik effe thuis was om te eten :pquote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik zit nu op school, maar vroeg me af hoe die piraten dag achievement gaat.
Duur het lang om die te doen? En waar vindt die plaats?
Ik level nu nog.quote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Alleen instances?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
-Old PvP armor will come back for transmogrification.DD
Old pvp armor is er toch nog gewoon? Of bedoelen ze TBC armor?
-There will be a mount reward for killing Deathwing. oke ik ga pve'en
Ik ook, maar niet alleen voor de mount.
-Tier 13 will not be available at all from valor points. Goed, misschien?
Had nooit veranderd mogen worden. Tier voor tokens is 1 van de grootste fouten die Blizzard heeft gemaakt.
-Northrend will require 2/3rd of the experience it does now, making leveling alts faster. Komen ze een beetje laat mee :"@@@
Ja, maar anders wordt het wel heul makkelijk. Overigens wordt het dan helemaal een makkie voor mij en Twy met RAF.
-Melee classes will be getting a buff that is only active in the new raid to help them compete with ranged classes. Goed!
Weet niet veel van melee pve dps omdat ik altijd caster ben geweest. Maar Warriors stonden aardig hoog in WotLK in de dps lijst toch?
Lijkt me eerder een dps buff, ik ken heel het gevecht niet, maar t zou kunnen dat er veel movement voor nodig is en dan heb je als ranged wel een voordeel natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 15:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik denk dat het in de vorm van een hp buff gaat worden ofzo. Omdat ze altijd zo dichtbij shit staan slechter overzicht enzo.
Woot !quote:-Tier 13 will not be available at all from valor points.
Ja true , maar tbh miste ik ook wel een beetje dat ...''damn wat heeft die voor gear!'' gevoel. /inspect!quote:Op maandag 19 september 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze denk ik zodat die looking for raid gaat werken.
En dat gaat er ook weer een beetje uit, met dat transmogrify gebeurenquote:Op maandag 19 september 2011 16:31 schreef Altron het volgende:
Ja true , maar tbh miste ik ook wel een beetje dat ...''damn wat heeft die voor gear!'' gevoel. /inspect!
Tegenwoordig loopt iedereen hetzelfde erbij , of je nu een hardcore speler bent of iemand die zo goed als nooit een stap in een raid-dungeon gezet heeft.
Behalve die verschillende kleuren in gear dan...
Is dat dat grote ding wat in Vas'jir rondzwemt? Die hebben we een half jaartje geleden ook gedowned namelijk, maar dat ging niet zo heel erg vlotjesquote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Whale Shark down!Weer 10 puntjes!
Die wil ik ook nog steeds hebben. Of Starcaller.quote:Op maandag 19 september 2011 20:45 schreef Sjiznit het volgende:
Mooi, pugje voor Uld 25. Wilde nog een keer the astral walker voor mijn ele shammy. Past zo lekker. Stapje beter dan Twilight Vanquisher.
Wij hadden toen we em deden 1 big bangquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Silmarwen het volgende:
Starcaller vrijdag gehaald. Was echt een EITJE.Nu nog Astral Walker and Bane of the Fallen King.
Ga alvast wat arena doen, heb je tenminste al wat ruthless binnen. Hoef je dan ook geen vicious meer te halen voor die slots.quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nog 450 honor voor nieuw pvp item. Echt fantastisch!
Niet echt meer, ik had Astral walker tijdens uldu25 tijdquote:Op maandag 19 september 2011 20:45 schreef Sjiznit het volgende:
Mooi, pugje voor Uld 25. Wilde nog een keer the astral walker voor mijn ele shammy. Past zo lekker. Stapje beter dan Twilight Vanquisher.
Kun je als het goed is ook onderaan bij de taakbalk zien als je je muis op het linkje laat rusten. Klikken doe ik sowieso nooit, hoe echt een mailtje er ook uitziet. In geval van twijfel kun je beter zelf naar battle.net surfen en daar inloggen. Als er dan echt iets mis is, wordt dat wel snel genoeg duidelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:19 schreef Silmarwen het volgende:
Verdomme, krijg ik een mailtje over account investigation. Zag er er echt echt uit. Dus ik klik voorzichtig op het form dat ik in zou moeten vullen. Staat er een hele rits met .tk erachter.
I think not...
Dat heb jij natuurlijk van horen zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:58 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat doet blizzard als je een bepaalde tijd niet ingelogd bent geweest, gaan ze je proberen terug te lokken
Hoe kom je aan die kodo en die trinkets danquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:16 schreef lipjes het volgende:
brewfest, heb de tank trinket al gescoort, evenals de 2 barmeiden trinkets
oh en vandaag cho'gal gedowned op de 1e poging
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:01 schreef GI het volgende:
[..]
Dat heb jij natuurlijk van horen zeggen
in de random dungeon finder kan je dat vinden, is ook snel geld verdienen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kodo en die trinkets dan?
Wat moet je doen en waar zit het brewfest voor de ally ?
Dat weet Blizzard niet eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:15 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee wanneer 4.3 uitkomt?
Dan zitten er alleen Justice Points in geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Brewfest Boss Satchel![]()
..."there is no loot"
Wha?
of een mountquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:22 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dan zitten er alleen Justice Points in geloof ik
Bij 'there is no loot'? Is het dan de ene mount die ik al heb of zo?quote:
ik bedoel ik die keg die je krijgt als je hem elke dag doetquote:
Ik had het over die keg en kreeg 'there is no loot' en ik weet wat er normaal in zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:29 schreef lipjes het volgende:
ik bedoel ik die keg die je krijgt als je hem elke dag doet
ik heb btw al het volgende:
http://www.wowhead.com/item=71333
http://www.wowhead.com/item=71334
http://www.wowhead.com/item=71338
dan durf ik er even niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het over die keg en kreeg 'there is no loot' en ik weet wat er normaal in zit.
Snelste manier zonder een mage is de tram naar SW en daar een boot naar Northrend pakken. Dan vanaf die bootplek naar Dalaran vliegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan durf ik er even niks over te zeggen.
Wat is btw vanaf IF de snelste manier naar Dala?
Wil vanavond deze halen
http://www.wowhead.com/achievement=293
Wil je je char eens linken aub?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Sapstengel het volgende:
Of in Trade een mage vragen om een portal.
http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Aíshwarya/simplequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je je char eens linken aub?
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simplequote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Aíshwarya/simple
Ja dat klopt wel, en hoe zit dat met meta socket? Moet je daar speciaal iets voor hebben?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, maarja jij hebt wel PvP gear aan en ik PvE. Ipv een tweede stat op een item heb jij sowieso altijd resilience. Dus dan heb je waarschijnlijk wat minder mastery/mogelijkheden om mastery te reforgen.
Wat ik meestal lees is dat die PvE gem het beste is voor de meta. Voor Str DPS is dat Reverberating Shadowspirit Diamond geloof ik. 54 Str en 3% Increased Crit damage.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, en hoe zit dat met meta socket? Moet je daar speciaal iets voor hebben?
Volgens Trade hier door Brewfest. Coren dropte teveel gold en het event is bugged.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:45 schreef TwyLight het volgende:
Wtf?
[SERVER] Restart in 14:00
Om 11 uur?
vond het wel meevallen, hij dropte vaak rond de 100 tot 120 gold, vond het heerlijk om te farmenquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens Trade hier door Brewfest. Coren dropte teveel gold en het event is bugged.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Marco001 het volgende:
Btw, mijn auchindoun char heet Calindira . zou iemand mij willen inviten vanavond?
Waar vindt dat bierfeest plaats. 20g per kill is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik dit eventjes blijf doen a 20 gold per kill![]()
Hurray for Coren
Op Auch? Hoe heet je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef Stommie het volgende:
Zo, maar eens een dk gerolled, tanken met die class eens proberen
In je Dungeon Finder selecterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar vindt dat bierfeest plaats. 20g per kill is niet verkeerd.
Warriors.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik denk dat ik vanavond op Auchidon een alt ga aanmaken.
Maar zit te denken aan een hunter of een mage. Welke zijn er al in overvloed?
Darinosquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Op Auch? Hoe heet je?
Ik bedoel van mage of hunterquote:
Ik weet even niemand die mage of hunter isquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik bedoel van mage of hunter
Of waar bestaat een behoefte aan? zolang het maar geen Paladin of priest is
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)e%20FOK%20knokploeg/
maar wat zou leuker spelen:quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Marco001 het volgende:
hmm, en ik heb net een pally gerold.. heb trouwens op een andere realm wel een lvl 67 hunter..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet even niemand die mage of hunter is
Dit zijn nutteloze vragenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
maar wat zou leuker spelen:
gnome mage
nightelf hunter
?????
Ik zie echt amper warriors lopen op auchquote:
Iedereen kan invitenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef Stommie het volgende:
wie kan ik poken voor een invite in de fok guild?
Komt omdat je skilled moet zijn om met een warrior te raiden en te pvp'enquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie echt amper warriors lopen op auch
Ook krijg ik altijd binnen 1 seconde een group als ik qeue
Ik zie wel overdreven veel mages en feral druids rondlopen...
Raiden kan ik wel met mijn warrior, pvp, neeeeeeeequote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat je skilled moet zijn om met een warrior te raiden en te pvp'en
Dit. Invite is grijs bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb net Drizzt geinvite en die kon mij niet inviten op mijn alt.
Ik had het over het guild waar 3 warriors in zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie echt amper warriors lopen op auch
Ook krijg ik altijd binnen 1 seconde een group als ik qeue
Ik zie wel overdreven veel mages en feral druids rondlopen...
Ik heb al 6 jaar lang Horde gespeeld (heb er 10 op Dragonblight), vind het wel leuk nu eindelijk eens een alliance hoger dan lvl 20 te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom migraten jullie niet allemaal naar Frostmane horde side?
Als je net geinvite bent ben je nog "initiate" of zoiets, deze kunnen inderdaad (nog) niet inviten, maar dat is vast nog wel aan te passen door SSBquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Niet waar. Ik heb net Drizzt geinvite en die kon mij niet inviten op mijn alt.
Tanken gaat prima, pvp nog niet, maar dat heeft te maken met de heirlooms die andere hebben denk ik + enchants etc...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat je skilled moet zijn om met een warrior te raiden en te pvp'en
Ben je al lvl 85quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tanken gaat prima, pvp nog niet, maar dat heeft te maken met de heirlooms die andere hebben denk ik + enchants etc...
Het is dus zinvol om in ieder geval elke week die guild dungeons te doen. Raiden gaat wat moeilijk worden met alleen maar low levelsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We moeten zsm level 5 worden, zodat jullie geld voor mij kunnen verzamelen
Cash Flow (Rank 1)
Each time you loot money from an enemy, an extra 5% money is generated and deposited directly into your guild bank. In addition, completing guild challenges will reward gold directly to your guild bank.
Ik snap niet waarom mensen op lagere levels pvp'n..quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tanken gaat prima, pvp nog niet, maar dat heeft te maken met de heirlooms die andere hebben denk ik + enchants etc...
Xp.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen op lagere levels pvp'n..
Op level 85 is het al niet helemaal balanced , maar op lagere levels gaat het helemaal nergens over.
Leg uit? Ik als noob ben een disc priest aan het levellen waarmee ik ook regelmatig PvP doe. al is het maar voor het leerprocesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen op lagere levels pvp'n..
Op level 85 is het al niet helemaal balanced , maar op lagere levels gaat het helemaal nergens over.
Ik was van plan om van de 750 honor points die ik nu ongeveer heb op level 70 een leuk setje te komen, mijn experience stop te zetten en pas weer verder te gaan al ik naast PvP ook alle heroic outland dungeons op holy met gemak kan healen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
En het is wel nice als je dan level 60/70 haalt en je een dikke PvP set kan kopen. Vooral als je wil tanken in de dungeon finder helpt het aardig.
Hoe zet je je xp stop in pvpquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik was van plan om van de 750 honor points die ik nu ongeveer heb op level 70 een leuk setje te komen, mijn experience stop te zetten en pas weer verder te gaan al ik naast PvP ook alle heroic outland dungeons op holy met gemak kan healen.
Als ik ze als level 85 nog moet halen verlies je toch een deel van de ervaring die het geeft om ze op het correcte level uit te voeren.
Ik word in PvP ook helemaal gek van de rogues die mijn priest telkens om zeep helpen (en ik heb nog drie heirlooms gegeard ook)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zelfs als ik als prot warrior rondloop in WSG ben ik binnen 6 seconde dood tegen een rogue of feral druid met heirlooms, van hetzelfde level.
Meestal al voordat ik uit de stun ben.
Ik bedoel meer bij het levellen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zet je je xp stop in pvp?
Slahtz level 19 undead rogue in Valley of honor (orgrimmaR)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sja ik weet het , maar als er iets saai is lijkt het me wel door te levelen via bg's... zo bedoelde ik het meer.quote:
Doe maar niet, denk dat je 1x per week een battleground krijgt dan, met gelukquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Level als MM. Veeel meer damage.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 10 BM hunter op Auchindoun
Ik doe het meer voor de ervaring. Het is gewoon een stuk moeilijker healen als de standaard dungeons, dus als ik goed kan healen in batllegrounds dan moeten dungeons helemaal een makkie zijn, is mijn (vreemde) redenatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja ik weet het , maar als er iets saai is lijkt het me wel door te levelen via bg's... zo bedoelde ik het meer.
Ga het ook niet doen hoor, maar leek me handig om te wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe maar niet, denk dat je 1x per week een battleground krijgt dan, met geluk
Rly? BM was toch altijd de snelste om te lvlen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Level als MM. Veeel meer damage.
BM is goed voor meerdere mobs ja, maar als MM pewpew je alles in 2 schoten ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rly? BM was toch altijd de snelste om te lvlen?
kan ik helemaal in meekomen, aimed shot en dan is vaak een arcane shot of als aimed shot niet critte, een chimera shot al voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
BM is goed voor meerdere mobs ja, maar als MM pewpew je alles in 2 schoten ofzo.
Dan reset ik ffquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
BM is goed voor meerdere mobs ja, maar als MM pewpew je alles in 2 schoten ofzo.
Kom er zo aan! Kut addons moeten updaten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef TwyLight het volgende:
lol in 3 dungeons van lvl 15 naar 27
Thanks RAF
Sowieso in Blood Stance staan (en spec het liefst). DK taunt is "Dark Command", kun je leren op lvl 65quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef Stommie het volgende:
zo, de dk-starting area gedaan, nu maar wat tanken, snap alleen nog niet hoe ik mobs van andere partymembers afneem, zie geen directe taunt zo op het eerste gezicht behalve deathgrip.
ah thanks! heb nu deze spec tot nu toe, vooral survivability gekozenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:12 schreef Abby79 het volgende:
Sowieso in Blood Stance staan (en spec het liefst). DK taunt is "Dark Command", kun je leren op lvl 65
Ik ben laatst ook maar eens begonnen met tanken op mn DK (die was nog lvl 60). die is nu 65, en nu begint tanken pas echt leuk te worden omdat je nu pas wat handige abilities kan leren zoals tauntquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef Stommie het volgende:
zo, de dk-starting area gedaan, nu maar wat tanken, snap alleen nog niet hoe ik mobs van andere partymembers afneem, zie geen directe taunt zo op het eerste gezicht behalve deathgrip.
DK starten toch op level 55.quote:
Dit ^^quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Voor 15 wel en dan kan jr dungeons in :c
Ik ben nu ook net weer begonnenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben een jaar of vier terug gestopt met het spelen van WoW, omdat ik het toen drukker kreeg, maar soms heb ik wel echt weer zin om weer te beginnen, zeker als ik die nieuwe races etc. allemaal zie. M'n account heb ik toentertijd verkocht, dus ik moet helemaal opnieuw beginnen als ik weer zou beginnen, maar heeft dat nu nog zin? En kost het nog steeds zoveel tijd om te levelen enzo? Ik las namelijk iets over dat je meer xp per kill/quest krijgt tegenwoordig.
Als je Recruit a Friend doet en je levelt samen, krijg je 300% xp. Dat doe ik nu met TwyLight. Je gaat constant level up. En het werkt helemaal tot level 80. Daarbij kan je in een guild gaan die een paar levels hoog is en dan krijg je er nog eens 10% bij,quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben een jaar of vier terug gestopt met het spelen van WoW, omdat ik het toen drukker kreeg, maar soms heb ik wel echt weer zin om weer te beginnen, zeker als ik die nieuwe races etc. allemaal zie. M'n account heb ik toentertijd verkocht, dus ik moet helemaal opnieuw beginnen als ik weer zou beginnen, maar heeft dat nu nog zin? En kost het nog steeds zoveel tijd om te levelen enzo? Ik las namelijk iets over dat je meer xp per kill/quest krijgt tegenwoordig.
molcht je weer willen spelen, mag ik je dan RAF-fen???quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Onmisbaar het volgende:
Nu durf ik niet meer uit te loggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Blistering het volgende:
Fffuuuu, net lekker gekookt en gegeten, wil je inloggen, kan het niet.
Er stond eerst 5-13 ja, nu staat er 3-11quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen is alles toch tot 1 uur down?
Naja, ben er zelf dan toch niet.
Heb nu avondeten in de magnetron zitten, daarna ga ik ff liggen denk ik, ben kapotquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB zeg maar wanneer je er bent dan spelen we ff. Ben nu ff op mijn main
Ik heb het niet over moeilijkheid he. Gewoon over hoe een titel klinkt en in mijn ogen past bij een char.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet echt meer, ik had Astral walker tijdens uldu25 tijd
Wel op beide 85 alleen justice points in die keg :cquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wel net brewmaster gehaald, vorig jaar was ik nog geen 85 dus kon nog nie alles eten :c
Waar haal je die kegs danquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Beetje jammer dat je maar 1 zo'n keg krijgt per dag voor mount
Ok laten we ff spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Level 84-85 Coren Direbrew deuad maken
Een rozequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Sjiznit het volgende:
Is er trouwens nog een nieuwe stein dit jaar?
Eerst even de intro ram racing quest doen. Dan kan je na die quest bij de buurman een voucher ophalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb dus gewoon de quest van die brewfest stein niet... wtf.
Ik ben er atm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is er ook iemand aanwezig op auchindron?
Die doden wij in de altrunsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben er ookLevel 12 dorf shammy! Wel apart om in trade pugs te zien voor Raggy. Wij hebben op de server echt 10 guilds die die gedood hebben ofzo.
quote:
alleen geen achievement dit jaar voor de steinquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Eerst even de intro ram racing quest doen. Dan kan je na die quest bij de buurman een voucher ophalen.
Er is dan een andere quest die zou moeten unlocken. Je krijgt geen voucher van die race, die opent alleen een andere quest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb die kut race 3 keer gedaan vandaag. Nog geen voucher.
Ik blijf er sowieso spelen met de warrior, vind het echt een leuke realmquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als iedereen het een beetje volhoud op auchindoun kan dat nog vet worden
Op mijn server leeft ie nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben er ookLevel 12 dorf shammy! Wel apart om in trade pugs te zien voor Raggy. Wij hebben op de server echt 10 guilds die die gedood hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |