abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102129556
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs 1x bijna een jaar gestopt. Toch weer terug gekomen. En dan nog diverse keren een paar weken of 1x een paar maanden.
Ik ben begonnen toen TBC binnen 2 maanden uitkwam.
Toen een paar maanden voordat WOTLK uitkwam gestopt.
Nu 3 weken geleden weer begonnen :') maar ik ben echt héél erg inactief moet ik zeggen.
Heb mezelf ook beloofd dat sociale zaken zoals mijn vriendin, vrienden, mijn werk, sport en mijn familie voorgaan.
Dus dat ik WoW nooit boven een van bovenstaande verkies / ga spelen wanneer ik een afspraak heb met 1 van bovenstaande...
  maandag 19 september 2011 @ 07:33:19 #54
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_102129567
Ik heb sinds ik speel (eerste char was vlak na BC launch) een paar periodes gehad waarbij ik minder heb gespeeld. Playtime heeft 1 keer een maandje of twee stilgestaan, geloof ik. Maar ik koop al per half jaar sinds het kan :+

Ik weet toch wel dat ik er weer bij terugkom.
  maandag 19 september 2011 @ 07:38:51 #55
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102129607
Ook vlak na BC begonnen. Werd toen zwanger en werd zo misselijk van WoW dat ik stopte, toen een half jaar niets gedaan en vlak na mijn eerste bevalling weer gaan spelen, inclusief raiden.
Bij mijn tweede zwangerschap werd ik niet misselijk van WoW en ben ik letterlijk tot mijn eerste weeen blijven raiden. :+ Na Cata even 2 a 3 maanden gestopt, Rift geprobeert en nu weer echt terug en ik heb het naar mijn zin.
pi_102129681
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 07:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ook vlak na BC begonnen. Werd toen zwanger en werd zo misselijk van WoW dat ik stopte, toen een half jaar niets gedaan en vlak na mijn eerste bevalling weer gaan spelen, inclusief raiden.
Bij mijn tweede zwangerschap werd ik niet misselijk van WoW en ben ik letterlijk tot mijn eerste weeen blijven raiden. :+ Na Cata even 2 a 3 maanden gestopt, Rift geprobeert en nu weer echt terug en ik heb het naar mijn zin.
Moeder van 2 kinderen :o ?
Je ziet er jong uit in je fobo :P ?
  maandag 19 september 2011 @ 07:57:36 #57
54772 Silmarwen
pi_102129756
Jaaaaaaaaaa. Die foto is ook al van 7 jaar terug. :+
  maandag 19 september 2011 @ 07:57:52 #58
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_102129759
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Moeder van 2 kinderen :o ?
Je ziet er jong uit in je fobo :P ?
Nou ben ik gek op mijn vrouw hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar "Laatste update 19-04-2006".
  maandag 19 september 2011 @ 08:25:38 #59
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102130034
Ik ben volgens mij een half jaar voor TBC begonnen. Paar maanden gespeeld, daarna het spel uit pure desinteresse een jaar niet meer aangeraakt. Vervolgens weer even gespeeld, de release van WotLK (helaas!) compleet gemist en het is eigenlijk pas sinds patch 3.1 (of 3.2, weet ik veel) dat ik in een soort van "drie maanden niet - drie maanden wel" ritme speel. Bevalt me prima. WoW vergt toch een aardige tijdsinvestering (wil je naar mijn mening echt het idee hebben dat je iets bereikt) en ik wil ook ruimte houden voor andere games.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_102130607
Heel veel mensen hebben dat dus, ik ban van Augustus 2009 tot Augustus 2010 gestopt, en van dec 2010 tot Juli 2011. Speel nu weer en ik zie wel hoe lang.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_102130717
Hier ook regelmatig pauzes gehad, van een half jaar tot een maand ofzo. Ach ja, hoort er bij.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 19 september 2011 @ 09:18:53 #62
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_102130735
Ik heb in totaal denk ik een paar maanden gespeeld nu ook met pauzes :'), meestal speel ik in de winter en dan in het voorjaar kap ik er mee tot na de zomer.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 19 september 2011 @ 09:31:56 #63
296917 Abby79
Being myself!
pi_102130985
Ik speel al sinds de release van vanilla, maar inderdaad, wel met pauzes :P Sowieso sinds eind WotLK/Cata relatief weinig gespeeld, het werd wat saai. Misschien dat ik daarom het nu ook wel weer leuk vind om eens een Alliance te maken, na 10 horde characters van bijna allemaal 80 of hoger ;)

Ow, en aangezien in de fok guild geen notes kan veranderen: Sharann is niet van burnedgamer, maar van mij!

't wordt een clone van m'n "hoofd alt" Sharann (en ja, ik ben heel origineel in namen, met
Rashann, Rannash, Nasharn, Nashran, Harnnas, Narnash, Rashank (bankalt) en 2 zonder deze letters: Alishia en Megara)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_102131011
Ik zal vanavond even aanpassen dat Veterans ook gewoon notes kunnen aanpassen.
Gisteren geen tijd voor gehad aangezien mijn vriendin er de hele dag / avond / nacht was :)
pi_102131472
Ik speel pas sinds begin dit jaar
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102131619
Ik kon gisteren wel notes aanpassen hoor SSB.

Oh mijn fout abby :'). Ik zei toch dat ik slecht was met namen :"D
pi_102131765
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’ :P Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!

Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
pi_102131840
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’ :P Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!

[ afbeelding ]

Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
^O^ Gefeliciteerd ^O^
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 19 september 2011 @ 10:17:42 #69
296917 Abby79
Being myself!
pi_102131914
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Np, het viel me toevallig op ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_102132007
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik kon gisteren wel notes aanpassen hoor SSB.

Hmm dacht al, volgens mij had ik personal notes gewoon enabled :o
Officer notes alleen niet geloof ik...
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 10:47:56 #71
159966 lifeblind
pi_102132607
Eh... blijkbaar is dus afgelopen week besloten om niet meer verder te gaan met het World Of Warcraft magazine, en ik had net weer voor een jaar betaald... Nu kun je dus een refund krijgen, of een 'special offer' bestaande uit

Moonkin Hatchling
$10 Value

Lil' XT
$10 Value

Cenarion Hatchling
$10 Value

Pandaren Monk
$10 Value

Lil' KT
$10 Value

Lil' Ragnaros
$10 Value

Oftewel ik krijg 60 dollar waard aan pets :P I like! :P
pi_102132826
Die Moonkin Hatchling is awesome!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102132967
Zojuist Deathwing in z'n gezicht gemept :3
pi_102133039
Ik heb die Deathwing nog nooit gezien.
Maar ik level dan ook alleen maar in instances.

Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3 :P ?
pi_102133082
Je moet naar badlands gaan wanneer je kan, op een gegeven moment krijg je dan allemaal toffe quests.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 11:07:20 #76
159966 lifeblind
pi_102133097
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die Deathwing nog nooit gezien.
Maar ik level dan ook alleen maar in instances.

Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3 :P ?
In patch 4.3, met 10 of 25 man :+

Je kan deathwing af en toe wel tegenkomen tijdens het levellen, je krijgt er zelfs een achievement voor als je dood gaat door zijn vuur (Stood in the fire).
pi_102133117
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nope , kan niet.

Straks in die nieuwe raid instance die er aan zit te komen wel :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_102133137
Gewoon in Uldum afk'en, daar komt 'ie 3x per dag ofzo :')
pi_102133210
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je moet naar badlands gaan wanneer je kan, op een gegeven moment krijg je dan allemaal toffe quests.
Welk level is die area, en wat voor toffe quests :) ?
En wat doet die Deathwing eigenlijk ?
pi_102133263
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Welk level is die area, en wat voor toffe quests :) ?
En wat doet die Deathwing eigenlijk ?
Badlands is voor 35-40 dacht ik. Deathwing zet gewoon chillings daar
pi_102133309
Deathwing is noob, hij heeft maar 1 hp:

† In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 11:19:09 #82
159966 lifeblind
pi_102133361
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Deathwing is noob, hij heeft maar 1 hp:

[ afbeelding ]
:')
pi_102133558
Badlands is 44/45- 47/48

Oke nu echt stoppen op me druid, nu al 48,5. Het is veel te leuk :"@. Maar ik wil nog een beetje met SSB kunnen levelen.

Lief hé :3

[ Bericht 76% gewijzigd door SuperKaasNacho op 19-09-2011 11:38:54 ]
  maandag 19 september 2011 @ 11:41:40 #84
54772 Silmarwen
pi_102133913
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:47 schreef lifeblind het volgende:
Eh... blijkbaar is dus afgelopen week besloten om niet meer verder te gaan met het World Of Warcraft magazine, en ik had net weer voor een jaar betaald... Nu kun je dus een refund krijgen, of een 'special offer' bestaande uit

Moonkin Hatchling
$10 Value

Lil' XT
$10 Value

Cenarion Hatchling
$10 Value

Pandaren Monk
$10 Value

Lil' KT
$10 Value

Lil' Ragnaros
$10 Value

Oftewel ik krijg 60 dollar waard aan pets :P I like! :P
Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.
pi_102133973
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Badlands is 44/45- 47/48

Oke nu echt stoppen op me druid, nu al 48,5. Het is veel te leuk :"@. Maar ik wil nog een beetje met SSB kunnen levelen.

Lief hé :3
Hehe goed bezig :D
Vanavond een instance doen, of meerderen :D ?
Als ik tank en jij healed kunnen we achter elkaar doorgaan lijkt mij :P
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 12:12:26 #86
159966 lifeblind
pi_102134666
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:41 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.
AH ja, ik had ze geen van alle nog, en op zich heb ik ze voor de helft van het geld gekregen nu, want een subscription voor 1 jaar is 40 dollar, en er is er nu 1 van uitgekomen :P
pi_102134890
Ik wil ook wel weer gaan spelen. Wederom een lange pauze vanwege verhuizing, klussen, etc. Heb nog steeds eigenlijk veel te weinig tijd :(
I spoke proper England since I was a children.
pi_102135456
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Reneuh het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan spelen. Wederom een lange pauze vanwege verhuizing, klussen, etc. Heb nog steeds eigenlijk veel te weinig tijd :(
Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etc :)
Maar ik speel gewoon een paar uurtjes per week :P gaat prima :D
  maandag 19 september 2011 @ 12:59:11 #89
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102135887
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etc :)
Maar ik speel gewoon een paar uurtjes per week :P gaat prima :D
Gewoon alleen spelen op raid days :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102135962
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 12:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Gewoon alleen spelen op raid days :P
Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.
Ik ga een spel mij toch niet laten verplichten wanneer ik het speel :) ?
Ik speel het wanneer ik er zin in heb en zet het uit wanneer ik er geen zin meer in heb ;)
  maandag 19 september 2011 @ 13:12:40 #91
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_102136195
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.
Ik ga een spel mij toch niet laten verplichten wanneer ik het speel :) ?
Ik speel het wanneer ik er zin in heb en zet het uit wanneer ik er geen zin meer in heb ;)
Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.
pi_102136626
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef GI het volgende:

[..]

Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.
Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...
Toen was het alleen mijn leven aan het beinvloeden, dus dat doe ik niet meer.
  maandag 19 september 2011 @ 13:34:05 #93
54772 Silmarwen
pi_102136817
Wij raiden eigenlijk maar 2 avonden, dinsdag en donderdag. Woensdag is eigenlijk onze PC-vrije avond (in de tijd VOOR kinderen ingesteld omdat we echt 7 dagen per week gamede) maar doen we soms 1 of 2 dungeons. En maandag/woen/vrij sport ik. Dan heb ik geen puf meer man. :D Wil soms best wel een achievement run doen op de niet vrije avonden, ligt eraan. Maar 2 avonden vind ik echt wel ok om te doen.
pi_102136824
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:

[ afbeelding ]

omg, gaaf Thrilled _O_ Dat kan je hele dag goed maken :D

Ik heb toevallig vannacht op mijn werk een lijst gemaakt met alle mounts die ik niet heb en waar ze vandaan komen en daar werd ik niet vrolijk van. Zei al tegen mijn vriend dat ik beter met de loterij mee kan doen dan hopen dat ik die mounts ooit krijg :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102136840
Ik zit nu op school, maar vroeg me af hoe die piraten dag achievement gaat.
Duur het lang om die te doen? En waar vindt die plaats?
pi_102136891
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...
Toen was het alleen mijn leven aan het beinvloeden, dus dat doe ik niet meer.
Wat doe je nu dan? Alleen instances?
I spoke proper England since I was a children.
pi_102136951
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Reneuh het volgende:
Levelen vermoed ik omdat hij net pas begonnen is ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102137332
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik zit nu op school, maar vroeg me af hoe die piraten dag achievement gaat.
Duur het lang om die te doen? En waar vindt die plaats?
Booty bay , net binnen 2 seconden gehaald toen ik effe thuis was om te eten :p

Je praat met zo'n gassie daar , en BAM 12 uur durende pirate buff ( verkleed als piraat )
Gast uit m'n guild gaf me een summon :)

[edit]

NPC staat ergens bovenop een dak , staan een shitload npc's naast.
Effe mee praten , en hoppa ..done.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 19 september 2011 @ 13:54:00 #99
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_102137352
Denk niet dat ik een rogue ga maken trouwens in de fok gilde, even kijken wat het wordt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_102137382
Ik heb een Pally :) draenei
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_102138413
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Ik level nu nog.
En wanneer ik max lvl ben ga ik lekker pvpén wanneer dat wil :)

Ik zit dan alleen met de vraag hoe ik aan het gold voor enchants kom :N
pi_102138437
Ik vind het eigenlijk wel nep dat ik alleen level door instances, ik krijg nu niks te zien van het vernieuwde Azaroth :N
pi_102138736
Daarom Badlands
  maandag 19 september 2011 @ 14:52:17 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_102138912
Nieuw Patch 4.3 Nieuws!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')