Ik ben begonnen toen TBC binnen 2 maanden uitkwam.quote:Op maandag 19 september 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs 1x bijna een jaar gestopt. Toch weer terug gekomen. En dan nog diverse keren een paar weken of 1x een paar maanden.
Moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 19 september 2011 07:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ook vlak na BC begonnen. Werd toen zwanger en werd zo misselijk van WoW dat ik stopte, toen een half jaar niets gedaan en vlak na mijn eerste bevalling weer gaan spelen, inclusief raiden.
Bij mijn tweede zwangerschap werd ik niet misselijk van WoW en ben ik letterlijk tot mijn eerste weeen blijven raiden.Na Cata even 2 a 3 maanden gestopt, Rift geprobeert en nu weer echt terug en ik heb het naar mijn zin.
Nou ben ik gek op mijn vrouw hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar "Laatste update 19-04-2006".quote:Op maandag 19 september 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeder van 2 kinderen?
Je ziet er jong uit in je fobo?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!
[ afbeelding ]
Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
Np, het viel me toevallig opquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh mijn fout abby. Ik zei toch dat ik slecht was met namen :"D
Hmm dacht al, volgens mij had ik personal notes gewoon enabledquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik kon gisteren wel notes aanpassen hoor SSB.
Oh mijn fout abby. Ik zei toch dat ik slecht was met namen :"D
In patch 4.3, met 10 of 25 manquote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die Deathwing nog nooit gezien.
Maar ik level dan ook alleen maar in instances.
Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3?
Nope , kan niet.quote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je die gast ergens ziet, kan je hem dan downen ? met een raid uiteraard, of 2 of 3?
Welk level is die area, en wat voor toffe questsquote:Op maandag 19 september 2011 11:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je moet naar badlands gaan wanneer je kan, op een gegeven moment krijg je dan allemaal toffe quests.
Badlands is voor 35-40 dacht ik. Deathwing zet gewoon chillings daarquote:Op maandag 19 september 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk level is die area, en wat voor toffe quests?
En wat doet die Deathwing eigenlijk ?
quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Deathwing is noob, hij heeft maar 1 hp:
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.quote:Op maandag 19 september 2011 10:47 schreef lifeblind het volgende:
Eh... blijkbaar is dus afgelopen week besloten om niet meer verder te gaan met het World Of Warcraft magazine, en ik had net weer voor een jaar betaald... Nu kun je dus een refund krijgen, of een 'special offer' bestaande uit
Moonkin Hatchling
$10 Value
Lil' XT
$10 Value
Cenarion Hatchling
$10 Value
Pandaren Monk
$10 Value
Lil' KT
$10 Value
Lil' Ragnaros
$10 Value
Oftewel ik krijg 60 dollar waard aan petsI like!
Hehe goed bezigquote:Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Badlands is 44/45- 47/48
Oke nu echt stoppen op me druid, nu al 48,5. Het is veel te leuk :"@. Maar ik wil nog een beetje met SSB kunnen levelen.
Lief hé :3
AH ja, ik had ze geen van alle nog, en op zich heb ik ze voor de helft van het geld gekregen nu, want een subscription voor 1 jaar is 40 dollar, en er is er nu 1 van uitgekomenquote:Op maandag 19 september 2011 11:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de pets gekozen, alleen heeft GI Ragnaros gekjregen van me.
Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etcquote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Reneuh het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan spelen. Wederom een lange pauze vanwege verhuizing, klussen, etc. Heb nog steeds eigenlijk veel te weinig tijd
Gewoon alleen spelen op raid daysquote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook,druk bezig met vriendin, sport, vrienden, werk etc
Maar ik speel gewoon een paar uurtjes per weekgaat prima
Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon alleen spelen op raid days
Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dan moet je ingelogd blijven, en heb je verplichte tijden.
Ik ga een spel mij toch niet laten verplichten wanneer ik het speel?
Ik speel het wanneer ik er zin in heb en zet het uit wanneer ik er geen zin meer in heb
Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef GI het volgende:
[..]
Als je wil raiden met een vast team dan kom je niet om vaste tijden heen. Je kan niet 'kijken of het lukt'met 10 man die misschien online komen.
omg, gaaf Thrilledquote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Ik kom met mn firelands dailies steeds dichter in de buurt van mn dragonhawk.. ben ik eindelijk van die stomme standaard wyvern af.. dacht ik..
Gisteravond met mn vriendin wat heroics doen om haar wat justice points te laten cashen, komen we uit bij Vortex Pinnacle, Altarius.. Die boss heb ik tientallen keren gefarmd om die drake of the northwind te krijgen, net nu ik de hoop had opgegeven, dropt ie tijdens een van de slechtste runs ooit.. 2 dps die dood gingen tijdens de fight, op het einde liep ik samen met de healer nog in te hakken op de draak.. na 5 minuten ofzo eindelijk dat beest dood en jahoor, heel de groep wild ‘Omg it dropped!!’.. mn vriendin zei ‘zal ik passen omdat je hem al zo lang wilt’Maar zij mocht ook needen van mij (wat gul) en dan wacht er iemand superlang met need/greed klikken.. dus de huilies doen lekker drama: ‘i’ll never win it’ ‘allways bad luck on rolls’ etc.. en jahoor, dan roll je gewoon ff 100!! Voelde zo vet hahaha.. moest uiteraard een screenshot bij!
[ afbeelding ]
Dus nu fladder ik lekker rond op mn drake of the north wind, rete groot met mn tauren lijf natuurlijk.. na ontelbaar veel rampzalige pug runs was het toch nog een mooie afsluiter van de dag!
Wat doe je nu dan? Alleen instances?quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, heb ik in Vanilla en een tijdje van TBC gehad, 5 avonden per week raiden...
Toen was het alleen mijn leven aan het beinvloeden, dus dat doe ik niet meer.
Levelen vermoed ik omdat hij net pas begonnen isquote:
Booty bay , net binnen 2 seconden gehaald toen ik effe thuis was om te eten :pquote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik zit nu op school, maar vroeg me af hoe die piraten dag achievement gaat.
Duur het lang om die te doen? En waar vindt die plaats?
Ik level nu nog.quote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Alleen instances?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |