Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...quote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan ben je of niet goed in zoeken, of je zoekt op de verkeerde plek.
Probeer het nog 's.
http://www2.ae911truth.org/signpetition.php
Vind je echt maar 1tje?
Want die houden zich allemaal met deze stof bezig? Kom op zeg wat een zwakzinnig niveau hier.quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...
Kun je anders omschrijven wanner iemand (volgens jou) wel 'n expert is. Wat voor titel/bio moet zo iemand hebben ?quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...
Ik pak er 's eentje uit:quote:+20 years experience in structural design. Special interest in dynamic and explosion behaviour of structural elements and foundations.
Dr. Soudy has over 28 years of combined academic and practical experience in the design and evaluation of bridges, buildings, offshore, marine and materials handling structures. The topics of his graduate research work are in Earthquake Engineering, Structural Dynamics, and Soil-Structure Interaction. He worked on projects in the U.S., Canada, South America, Europe, Russia, the Middle East, Africa, and Asia including Design-Build-Finance-Operate projects. He has lectured at UBC on bridge seismic design. Dr. Soudy is a registered Professional Engineer and Structural Engineer in the states of California, Washington, Oregon, Guma, and British Columbia.
Lijkt me dat deze mijnheer voldoende kennis zou moeten hebben om als expert aangemerkt te worden.quote:Antonio Arthay
Licensed Structural Engineer with 15+ years of experience in building design.
quote:Education:
Cairo University, Egypt, B.S., Civil Engineering, 1987
Cairo University, Egypt, M.S., Structural Engineering, 1991
Southern Methodist University, Dallas, Texas, Ph.D., Structural Engineering, 1996
Kunnen mensen met dit soort bio's expert zijn ?quote:Consulting Structural/Civil Engineer
New Jersey PE 2003
BSCE-New Jersey Institute of Technology 1995
Over 13 years of engineering design experience.
Donly Engineering Group, Inc. 2004-present Founder/Principal
Expertise in Low-Rise Building Design, Renovation, Assessment & Rehabilitation
Er zijn een paar honderduizend mensen in de VS alleen met dergelijke Bio's die allemaal NIET die petitie ondertekend hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 13:41 schreef Resonancer het volgende:
Kunnen mensen met dit soort bio's expert zijn ?
Ik zal het filmpje binnenkort bekijken, en hoop er op terug te komen (ik zit nu in een situatie waarin ik niet zo veel online kan zijn). Ik ken de organisatie, ik heb in een verleden wel es artikelen hierover gelezen en heb het ook wel es met andere fysici besproken, vooral met betrekking tot Steven Jones van Stanford. Onder die collega-fysici leeft deze hele "9/11-officiele verhalen deugen niet"-discussie overigens niet zo, dus daar kwam weinig opzienbarends uit.quote:Op zondag 18 september 2011 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
@haushofer.
Wat vind jij van de argumenten van de mensen uit dit filmpje. Het zijn er inmiddels 1500+ (wetenschappers en engineers met gedegen ervaring en credentials), die vragen om een nieuw onderzoek. En niet dat gedrocht dat zich "9/11 commission" noemde. Het gaat hier niet meer om vicsims. Wat ik zelf ook te ver vind gaan, alhoewel ik niets uitsluit. Maar om de val van de 3 grote gebouwen. 1, 2 en 7. En je hoeft niet 2 uur te gaan zitten kijken. Skim maar een beetje en vertel wat je vind van argumenten die je tegenkomt.
Misschien omdatquote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet dat mensen die zo obsessief proberen een bepaald beeld van hun 'wat' in te vullen zich niet af gaan vragen waarom ze het in hemelsnaam zouden doen, en op zo'n omslachtige manier.
quote:Overheden zijn enorm groot, log en gemiddeld gewoon dom.
Sterker nog: veel van deze groeperingen doen exact hetzelfde als evangelisten. Ze hebben alle marketingtruukjes afgekeken. Je hebt een groep eenzame types die niet 'gelovig' zijn maar wel enorm graag onderdeel uitmaken van een select gezelschap. Een kleine groep mensen die "de waarheid" zien is natuurlijk erg sexy, je voelt je empowered omdat je boven al dat "gepeupel" staat. Die chef op je werk die je op je nek zit? Tja, hij is een "nonbeliever" dus je moet eigenlijk medelijden met hem hebben. Op de dag des oordeels zal het omgekeerd zijn, dan ben jij bij de "incrowd" en zijn de nonbelievers de schapen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Haushofer het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort discussies met complotaanhangers (hetzelfde zie je met crackpots) nogal es vermoeiend omdat ze vaak emotioneel veel in hun denkbeeld lijken te hebben geïnvesteerd. Ze benaderen het niet als een hypothese met de gebruikelijke vragen als "hoe zou ik mijn eigen idee kunnen falsificeren?", maar het lijkt deel te zijn van een vurige wens om de wereld te ontsluieren en mensen hier voor te waarschuwen. Het lijkt zo vaak op een religieuze discussie.
Ja en ? Dat is geen antwoord op mijn vraag of de bio's deze mensen tot expert maakt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn een paar honderduizend mensen in de VS alleen met dergelijke Bio's die allemaal NIET die petitie ondertekend hebben.
Daarnaast vind ik dit soort 'referenties' op de site:
Mario Fontana, Dr Sc CE – Professor of Structural Analysis and Construction, Institute of Structural Engineering, Swiss Federal Institute of Technology. Former Director of the Steel Construction Division, Geilinger AG. Author of more than 40 papers on structural engineering.
Tages Anzeiger Article 9/9/06: "We simply don't know what exactly happened in WTC 7," said Mario Fontana, sitting Professor of Structural Analysis and Construction at ETH-Zurich. At conferences of structural analysis experts one has discovered only very little on the collapse of WTC 7. It is at least thinkable that a long, on-going fire could have caused the collapse of the building, according to Fontana."
English translation: http://www.danieleganser.ch
Original in German: http://www.danieleganser.ch
Editor's note: WTC Building 7 was 610 feet tall, 47 stories. It would have been the tallest building in 33 states. Although it was not hit by an airplane, it completely collapsed into a pile of rubble in less than 7 seconds at 5:20 p.m. on 9/11, seven hours after the collapses of the Twin Towers. However, no mention of its collapse appears in the 9/11 Commission's "full and complete account of the circumstances surrounding the September 11, 2001 terrorist attacks." Watch the collapse video here. And six years after 9/11, the Federal government has yet to publish its promised final report that explains the cause of its collapse.
Bio: http://www.ibk.ethz.ch/fo/people/professor
Oftewel, het enige wat deze persoon zegt is dat men niet WEET wat er in WTC 7 gebeurd is. Ja duh, er was niemand binnen of wel?
Sorry maar ik geloof er geen ruk van dat dit echte handtekeningen zijn. Ik heb wat steekproeven genomen en ik kan niemand terugvinden op LinkedIn bijvoorbeeld.
quote:Barry Jennings– now dead at 53– details his eyewitness account while trapped inside WTC7 on 9/11 in a 2007 interview. Jennings told reporters on the day of 9/11, as well as Loose Change cameras in 2007, that he heard repeated explosions inside the building before either Tower 1 or Tower 2 collapsed and testified that he was "stepping over dead bodies" while exiting the ‘blown-out’ lobby to WTC7.
http://barryjenningsmyste(...)losions-dead-at.html
Helemaal vergeten! We zitten al 10 topics te wachten op het lijstje wat theFXR zou opstellen met alle natuurwetten die geschonden zijn volgens hem..quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat dat waar is? ik baseer mij gewoon op het verleden er is nog nooit een stalen gebouw ingestort voor of na 9/11, met of zonder vliegtuig!
9/11 was een speciale dag, toen golde er een aantal natuurwetten EVEN NIET!
Door middel van compartimentalisatie kan veel overheidsambtenaren gewoonweg niet alle informatie hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Catbert het volgende:
De reden dat dit niet wetenschappelijk is is m.i. omdat er duidelijke argumenten tegen zijn, en deze op geen van de sites ook maar genoemd worden, omdat ze kennelijk niet te weerleggen zijn. Deze sites focussen alleen maar op het "wat", en niet het "waarom" en "waarom niet op een simpeler manier". Er zijn een aantal argumenten tegen wat ze hier beweren, nl.:
- Overheden zijn enorm groot, log en gemiddeld gewoon dom. Het is extreem moeilijk om in een dergelijk systeem te voorkomen dat iemand uit de school klapt.
Niks hoor. In de WO2 was men dat ook niet. Gewoon olie verkopen voor willens en wetens. Zo leuk Royal Dutch Shell. Of tank, schepen en andere zaken bouwen. Maar uiteraard weet je niet waarvoor het is ...quote:En ik denk dat als je een plan maakt waarbij duizenden mensen om gaan komen er toch wel het e.e.a. aan gewetensbezwaren boven komt drijven bij sommige mensen.
Je weet dat in 93 een aanslag om de torens te vernietigen mislukt is.quote:- Stel dat het wel de overheid was, dan is een paar vliegtuigen kapen, deze in 2 torens vliegen, en dan maar hopen dat toren 7 ook zwaar beschadigd raakt nogal een krankzinnig omslachtige manier om dit aan te pakken. Rij een metrostel vol ANFO onder het WTC en je blaast die torens in een keer op zonder moeilijk te doen met vliegtuigen.
Wat verklaring bedoel je.quote:- Er is geen verklaring voor het "waarom"; als de VS oorlog wil voeren in Irak hebben ze daar geen duizenden eigen mensenlevens voor nodig. Het is een fucking groot land dat zich bovendien weinig aantrekt van de trage logge VN. Ze hebben al eens mot gehad met Irak, met wat gefabriceerd beeldmateriaal van mensenrechtenschendingen komen ze net zo ver.
Die omslachtigheid was puur en alleen voor shock & awe. Plus wat ik net aangaf een mooi beeldmantra.quote:Ik snap niet dat mensen die zo obsessief proberen een bepaald beeld van hun 'wat' in te vullen zich niet af gaan vragen waarom ze het in hemelsnaam zouden doen, en op zo'n omslachtige manier.
Hahaha.quote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef Lambiekje het volgende:
Zonder twijfel zijn er mini-nukes gebruikt.
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!quote:Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helemaal vergeten! We zitten al 10 topics te wachten op het lijstje wat theFXR zou opstellen met alle natuurwetten die geschonden zijn volgens hem..
Je doet er wel lang over!
Het word wel al meerdere keren aan je gevraagd. Als jij dat zo stellig beweerd is het ook aan jou om het aan te tonen DAT het zo is. Succes.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!
dat zijn hele speciale geheime nukes waarvan het bestaan ontkent wordt en als je het wel weet ben je je leven niet zekerquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hahaha.
Post eens wat info over die mininukes die netjes een toren opblazen maar voor de rest geen fallout e.d. geven
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaardenquote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het word wel al meerdere keren aan je gevraagd. Als jij dat zo stellig beweerd is het ook aan jou om het aan te tonen DAT het zo is. Succes.
Waarom denk je dat het Ground Zero heet?quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hahaha.
Post eens wat info over die mininukes die netjes een toren opblazen maar voor de rest geen fallout e.d. geven
Beweer dan ook niets meer zo stellig. Eng ventje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaarden
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denk je dat het Ground Zero heet?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt niet
Als jij geen argumenten of bewijs levert voor stellingen die jij inneemt geef je daarmee zelf aan dat het niets meer zijn dan 'proefballonnetjes'. Jij claimt dat er natuurwetten geschonden zijn. Als jij dat beweert en niks bewijst, is wat je beweerd dus gewoon leeg. Dat geldt voor jouw 'natuurwetten' net zo goed als voor de mininukes van Lambiekje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaarden
Nogmaals; is een mediaterm volgens jou beter bewijs dan zegmaar radiologische metingen?quote:
kom op,dat kan beter,we zitten hier niet in het knuffeltopic.quote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beweer dan ook niets meer zo stellig. Eng ventje.
Als jij niet met onderbouwing komt kun je dit verwachten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef THEFXR het volgende:
kom op,dat kan beter,we zitten hier niet in het knuffeltopic.
ik denk eerder dat diegene die de naam "ground zero" heeft gekoppeld aan 9/11 niet spoort!quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt niet
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwdquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als jij niet met onderbouwing komt kun je dit verwachten.
Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwd
jij bent idd hier de clown, met je gestookquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.
Jij bent degene die gewoon niet thuis geeft. Mag, kan, enzo. Maar post hier dan ook niet!quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent idd hier de clown, met je gestook
ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwd
maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
inertia !?quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
jij bent al die onsterfelijke troll hierquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.
Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!
Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent al die onsterfelijke troll hier
begin je alweer met schelden?, nonbelieverquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.
[..]
Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.
Maar goed. Laten we het over de inhoud hebben, want die treurige calimero-act van jou begint me nu al weer de keel uit te hangen.
Huh? Jij noemt mij een trol en ik scheld niet. Dus wie beschuldig je nou?Jezelf?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
begin je alweer met schelden?, nonbeliever
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?quote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.
Er is niets zielig aan geloven.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?
Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatstequote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.
Zie hier voor meer hierover en andere informatie uit het Advanced Knowledge Debate:
http://en.wikipedia.org/w(...)nce-knowledge_debate
ps. Ik wil dat iedereen stopt met denigrerende teksten te plaatsen. Het leidt alleen maar af van het onderwerp en het leidt naar niets positiefs. Ik doe het liever niet, maar zal niet schromen om notes te plaatsen als die nodig zijn om sommigen ervan te weerhouden om anderen te beledigen.
Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?
Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
Alsof jij zo'n lievertje bent...quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef THEFXR het volgende:
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatste
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n lievertje bent...
Hoe het ook zei, er zijn een paar problemen met deze hypothese, namelijk: waar is zijn de bewijzen hiervoor of de aanleiding om deze te overwegen?
Ik ben niet in dat gebied opgeleid dus kan en mag ik daar niets over zeggen. Daarom vertrouw ik op de kennis en het inzicht van het leeuwendeel van de ingenieurs en andere technisch opgeleiden die kennis van zaken hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. period.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?
Dergelijk dingen worden natuurlijk ontwikkeld met miljarden belastinggeld om het niet te gebruiken. Logisch.
Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.
Dat de gebouwen echt weg zijn valt niet met slechte sjablonen niet te verdoezelen op de livefeed.
E=mc2quote:
quote:
Ow god. Krijgen we die Khalezov-onzin voor de 35e keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |