Hmm, nee, da's eigenlijk wel waar.quote:Op maandag 19 september 2011 09:36 schreef Norrage het volgende:
Hewittniet meer de 5 setter held en ook niet meer DC held
Hewitt was ook helemaal ingepakt en kon helemaal niets. Sloeg ook meteen 2 dubbele fouten in die gamequote:Op maandag 19 september 2011 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Stan the Man wint de wegens invallens duisternis afgebroken vijfde set van Hewitt: 4-6 6-4 6-7 (7-9) 6-4 6-3.Geweldige prestatie hoor, want Stan had blijkbaar een beenblessure. Zwitserland dus terug in de wereldgroep.
![]()
De partij duurde 4 uur en 2 minuten en ze hadden hem afgebroken op 3 uur en 58 minuten.![]()
Europa/Afrika zone groep I:quote:Seeded nations
1. Spain
2. Argentina
3. Serbia
4. France
5. Czech Republic
6. USA
7. Croatia
8. Russia
Remaining nations
- Austria
- Canada
- Germany
- Italy
- Japan
- Kazakhstan
- Sweden
- Switzerland
quote:Seeded nations
1. Israel
2. South Africa
3. Belgium
4. Romania
Remaining nations
- Denmark
- Finland
- Great Britain
- Netherlands
- Portugal
- Slovak Republic
- Slovenia
Is het niet gek dat ze al loten terwijl het huidige toernooi nog bezig is?quote:Op woensdag 21 september 2011 02:25 schreef wimderon het volgende:
Vandaag loting voor 2012.
Wereldgroep:
[..]
Europa/Afrika zone groep I:
[..]
Tegen Finland kom je er denk ik wel mee weg, maar tegen een land met een iets betere tweede speler niet nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef luckass het volgende:
Sja, we zullen buiten Robin nog iemand nodig hebben die weer mee gaat draaien in de top 100.
Leuk hoe Ferrer poseertquote:
Alleen Nadal staat er leuk op vind ik. Ootje en Dootje zitten er ook een beetje verloren bij.quote:
Is Delpo niet nog steeds geblesseerd?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:12 schreef Norrage het volgende:
Mjah, ik weet niet. Ferrer en Nadal net beide van de WTF gekomen en vermoeid en zo. Nalby en Delpo zijn natuurlijk mega-gemotiveerd, meer dan de Spanjaarden denk ik. Maar het is wel weer gravel...dus tsja, wordt wel een interessante meeting. En Delpo vs Rafa op gravel kan interessant worden.
Volgens mij was ie dat nauwelijks, was vooral voorzorg voor de Davis Cup denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is Delpo niet nog steeds geblesseerd?
Zelfde hier, ik denk dat de Argentijnen het dubbelspel gaan pakken.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij was ie dat nauwelijks, was vooral voorzorg voor de Davis Cup denk ik.
Maar speelt Nalby geen singles? Ondanks de iets betere vorm van Monaco denk ik dat Nalby juist degene is die hier kan pieken. DC is alles voor hem en hij heeft het beste DC record van vrijwel alle actieve spelers. Als ik het nu zo bekijk denk ik dat Spanje dit makkelijk moet kunnen winnen. Alleen als Delpo van Ferrer weet te winnen hebben de argentijnen nog hoop, maar ik denk niet dat dat gebeurt...
Ach, op greffol kan ik me er wel in vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij was ie dat nauwelijks, was vooral voorzorg voor de Davis Cup denk ik.
Maar speelt Nalby geen singles? Ondanks de iets betere vorm van Monaco denk ik dat Nalby juist degene is die hier kan pieken. DC is alles voor hem en hij heeft het beste DC record van vrijwel alle actieve spelers. Als ik het nu zo bekijk denk ik dat Spanje dit makkelijk moet kunnen winnen. Alleen als Delpo van Ferrer weet te winnen hebben de argentijnen nog hoop, maar ik denk niet dat dat gebeurt...
Nalby inzetten tegen Nadal is vrij nutteloos, zeker omdat hij met Schwank verreweg het beste dubbel is van deze vier spelers en drie partijen in drie dagen waarschijnlijk niet te doen is tegen deze tegenstand. Aan de andere kant heeft Monaco juist weer een positieve H2H (4-3) tegen Ferrer en voor die pot zal hij wel weer vervangen worden door Nalbandian als het nog een live rubber is.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan me er wel in vinden dat Nalbandian niet tegen Nadal speelt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nalby inzetten tegen Nadal is vrij nutteloos, zeker omdat hij met Schwank verreweg het beste dubbel is van deze vier spelers en drie partijen in drie dagen waarschijnlijk niet te doen is tegen deze tegenstand. Aan de andere kant heeft Monaco juist weer een positieve H2H (4-3) tegen Ferrer en voor die pot zal hij wel weer vervangen worden door Nalbandian als het nog een live rubber is.
Waarom dan niet eerst Monaco tegen Ferrer opstellen en dan later evt Nalbandian laten spelen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nalby inzetten tegen Nadal is vrij nutteloos, zeker omdat hij met Schwank verreweg het beste dubbel is van deze vier spelers en drie partijen in drie dagen waarschijnlijk niet te doen is tegen deze tegenstand. Aan de andere kant heeft Monaco juist weer een positieve H2H (4-3) tegen Ferrer en voor die pot zal hij wel weer vervangen worden door Nalbandian als het nog een live rubber is.
Omdat, als Monaco speelt, hij als #2 eerst tegen de #1 van Spanje moet. Als je Monaco eerst tegen Ferrer wilt hebben zou dat betekenen dat Del Potro niet speelt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom dan niet eerst Monaco tegen Ferrer opstellen en dan later evt Nalbandian laten spelen?
Ik dacht dat de coach mocht bepalen wie er speelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat, als Monaco speelt, hij als #2 eerst tegen de #1 van Spanje moet. Als je Monaco eerst tegen Ferrer wilt hebben zou dat betekenen dat Del Potro niet speelt.
Indirect wel imo? Door te bepalen wie je nummer 1 en nummer 2 is, dit hoeft niet gelijk aan de ranglijst te zijn voor zover ik weet.quote:
Mjah, dit is wel gravel he. En ik denk dat Rafa de DC belangrijker vind dan de WTFquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Autobandje het volgende:
Speelde Nadal maar zo goed op de WTF, naja als je een slechte tegenstander hebt kan je ook wat vrijer spelen natuurlijk. Monaco
Dat denk ik niet. De Davis Cup heeft hij al 2(?) keer gewonnen. De WTF wint hij denk ik liever. Al zal hij ook wel weten dat hij meer kans heeft op de Davis Cup dan op de WTF.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dit is wel gravel he. En ik denk dat Rafa de DC belangrijker vind dan de WTF
Ja maar met de DC heeft ie ook weer een soort van verplichting naar anderen. Dat weegt wel zwaar bij Rafa denk ik. De WTF deed ie alleen voor zichzelf/quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De Davis Cup heeft hij al 2(?) keer gewonnen. De WTF wint hij denk ik liever. Al zal hij ook wel weten dat hij meer kans heeft op de Davis Cup dan op de WTF.
Dus je wilt dat Delpo wint.. ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Ferrer wint. Zou het leuk vinden als de tweede single van Nadal geen dead rubber is.
Wat een logicaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Ferrer wint. Zou het leuk vinden als de tweede single van Nadal geen dead rubber is.
Is dit weer een van je befaamde grappen of is dit echt een foutje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry, lange dag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is dit weer een van je befaamde grappen of is dit echt een foutje?
Ja, klopt, is de vierde partij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
JMDP kan het zeker wel winnen, hoop het, dan kan het potje tussen hem en Nadal beslissend zijn zondag (dat is de vierde neem ik aan?).
Ja, alleen jammer dat Nadal-Del Potro dan niet de vijfde partij is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk wint Argentinie morgen de dubbel, dan zal het pas bij de 5e partij beslist worden
(als Delpo vandaag wint)
Mwah niet zo erg. Dat wint Nadal toch wel. Nalbandian (Monaco) - Ferrer is spannender.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat Nadal-Del Potro dan niet de vijfde partij is.
Dan hoop ik dat het Nalbandian-Ferrer wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah niet zo erg. Dat wint Nadal toch wel. Nalbandian (Monaco) - Ferrer is spannender.
Die hebben sowieso een mooie historiequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het Nalbandian-Ferrer wordt.
Ja, zeker. Zou willen dat je dat op een gegeven moment weer invoeren in de finales van de Masters en de World Tour Finals.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Toch gewoon 4-4. Dit is toch wel geweldig vind ik, die best of 5-matches. Bijna 4 uur bezig en je weet nog niet wie er wint en kan het zomaar nog 1,5 uur duren.
Blijkbaar wilde alleen Federer dat en de rest van de spelersraad niet. Dus dat zal niet snel terugkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Zou willen dat je dat op een gegeven moment weer invoeren in de finales van de Masters en de World Tour Finals.
Ach op gravel tegen Monaco. Niet te enthousiast worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef chufi het volgende:
Best wel bazentennis hoor ook die eerste match van Nadal
Apart dat alleen Federer het wilde. Ook voor de andere toppers is het een voordeel, omdat de kans op een verrassing kleiner is. "In a best-of-five match, the better player usually wins", aldus Federer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde alleen Federer dat en de rest van de spelersraad niet. Dus dat zal niet snel terugkomen.
En hoeveel zou er daadwerkelijk getennist zijn, een kwartier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Over een partijtje van 6-1 6-1 6-2 deed Nadal al meer dan 2,5 uur..![]()
Ferrer sloopt hem nu wel ook helemaal.quote:
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer en ook wel GSM Spanje zou je zeggen.
Dus beslist.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja morgen de dubbel .... En dan ja
De backodds van Spanje zijn 1.02.quote:
Ja, die zeggen het wel. Wie verwacht in vredesnaam nog dat Nadal verliest van Delpo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De backodds van Spanje zijn 1.02.
Mwah, vond die van Nadal tegen Djokovic in de finale van de US Open (2 punten van GSM in set 3 volgens mij?) mooier.quote:
Die wilde ik net postenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, vond die van Nadal tegen Djokovic in de finale van de US Open (2 punten van GSM in set 3 volgens mij?) mooier.
Hmm, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, vond die van Nadal tegen Djokovic in de finale van de US Open (2 punten van GSM in set 3 volgens mij?) mooier.
quote:
Dat is in de praktijk lastig. Dan krijg je spelers die twee wedstrijden spelen op zaterdag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef Szura het volgende:
Heb dat nog nooit iets gevonden, alleen het dubbel op zaterdag.
Van mij mogen ze wel 1 enkel op vrijdag, 1 enkel en dubbel op zaterdag en 2 enkels op zondag doen.
Mja dat gebeurt in een ATP-toernooi ook weleens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is in de praktijk lastig. Dan krijg je spelers die twee wedstrijden spelen op zaterdag.
Agh, gewoon een dubbelteam van twee spelers en dan nog 3 spelers voor het enkspelquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is in de praktijk lastig. Dan krijg je spelers die twee wedstrijden spelen op zaterdag.
Ook een goed idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, gewoon een dubbelteam van twee spelers en dan nog 3 spelers voor het enkspel
verplcith een 5mans team
Dat zijn geen bo-5's, met de dag daarna nog weer een bo-5.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja dat gebeurt in een ATP-toernooi ook weleens.
Heb je gelijk in, zie dan ook meer in het idee van Morthill.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn geen bo-5's, met de dag daarna nog weer een bo-5.
Hier heb ik meer het gevoel dat Monaco dat punt wel eens af had mogen maken... Terwijl ik dat bij die van Djoko - Nadal niet heb. Die vind ik dus ook beter.quote:
Dan mag je nog hopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee hoor. Rafa gaat easy van DelPo winnen, zoals al eerder gezegd hier.
Dus:quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het nog het overwegen waard kunnen zijn om Nalbandian morgen tegen Nadal te laten spelen? Die heeft misschien erg weinig kans, maar meer dan DP lijkt me, nu die al zo'n lange wedstrijd heeft gespeeld.
Dat was het al toen bekend was dat Spanje thuis speelde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dus:
Nalbandian-Nadal
Monaco-Ferrer
Monaco heeft het vaker goed gedaan tegen Ferrer, maar hij is een choker in finales en Ferrer is Ferrer in Spanje.
Nalbandian-Nadal is daarnaast natuurlijk ook kansloos.
Om te winnen had Del Potro van Ferrer moeten winnen en daarna Nalbandian van Ferrer (zeer onwaarschijnlijk), maar dat was dan ook Argentinië's enige kans.
Nadal gaat niet verliezen in BO5 in Spanje op het traagste gravel dat ze konden vinden, het is gedaan.
Mwa, nee, toen Nadal meedeed slonken de kansen van de Argentijnen van iets van 35% naar 5%. Zelfs met Nadal had Del Potro van Ferrer kunnen winnen, Schwank en Nalbandian de dubbel kunnen pakken en had een Monaco of Nalbandian is bloedvorm misschien van Ferrer kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was het al toen bekend was dat Spanje thuis speelde.
Dit is nu de planning? Op Betfair staat in elk geval dat Del Potro tegen Nadal speelt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dus:
Nalbandian-Nadal
Monaco-Ferrer
[...]
Nee, dit is wat jij voorstelt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is nu de planning? Op Betfair staat in elk geval dat Del Potro tegen Nadal speelt.
Hoe kun je een tweet op Fok posten in de Twitterlay-out?quote:TennisReporters Matt Cronin
According to @FueBuena Nalbandian will get call for fifth match vs Ferrer
55 seconds ago Favorite Retweet Reply
Tussen al die knopjes boven je reactievenster zitten allemaal logo's zoals youtube, flickr en ook twitterquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kun je een tweet op Fok posten in de Twitterlay-out?
twitter:TennisReporters twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 20:49:22According to @FueBuena Nalbandian will get call for fifth match vs Ferrer reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tussen al die knopjes boven je reactievenster zitten allemaal logo's zoals youtube, flickr en ook twitter
13.00 uur Nederlandse tijd.quote:
quote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nog wel! Maar deze wedstrijd lijkt alles behalve interessant et gaan worden
quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nog wel! Maar deze wedstrijd lijkt alles behalve interessant et gaan worden
Of als 'ie gewoon minder fouten gaat maken. In de rally is hij dan de betere.quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Norrage het volgende:
Totaal geen kracht in de slagen van Rafa. Dit wint ie alleen als delpo moe wordt...
Mwah tenminste gelijkwaardig. Duidelijk is dat rafa zijn niveau moet gaan opkrikken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of als 'ie gewoon minder fouten gaat maken. In de rally is hij dan de betere.
Theo bakker is een koning ja! En wat de betreft een beuk geven aan een bal, wat ie daar bedoelde, heeft ie ook zeker gelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wacht even, zegt die idioot van een Theo Bakker nou dat Del Potro meer met een tennisbal kan dan Nadal?
Ik vind delpo goed spelen, die fouten maakt ie altijd wel. Maar rafa speelt echt matig ja...quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een matige match, veel fouten van allebei.
Ja, ik vind het ook een gekke opmerking.quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wacht even, zegt die idioot van een Theo Bakker nou dat Del Potro meer met een tennisbal kan dan Nadal?
Dat zie je volgens mij bijna nooit.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[...]
Meer dan een uur over een set van 7 games![]()
.
WTF.quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Norrage het volgende:
Rafa wtf ik ga bijna medelijden met hem krijgen
Kansloos, net als de rest van de wedstrijd voor DP.quote:
Ja, al had het misschien weinig uitgemaakt. Dan had Nadal waarschijnlijk wel later in de set teruggebroken denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef Norrage het volgende:
Rafa schakelt duidelijk een paar tandjes bij nu. Zonde van delpo zijn 2e game...
Ja, 4-4 nu.quote:
Yep, maar het duurde nog wel een uur.quote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro won de eerste set 6-1?!
Dat overkomt hem heel vaak. Heeft vaak gewoon te maken met al die spin volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef luckass het volgende:
Pff, wat een mazzelbal die op de achterlijn viel voor Nadal zeg.
Nee, het is rijgt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:56 schreef Norrage het volgende:
Delpo rijgt de winners nu aaneen!
(of is het reigt?)
Ja, suf hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, krijgt Argentinië nu een waarschuwing vanwege het publiek?
Ik ben er bang voor ja. Zonde van die vijfde partij dan. DP gaat er wel voor zeg.quote:
Hopelijk choket Nadal.quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
*6-5, Nadal serveert zometeen voor de Davis Cupzege.
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef luckass het volgende:
kutrafa.. wat een lelijk tennis speelt ie toch.
Ze zijn wel hard, maar allemaal net niet scherp genoeg.quote:Op zondag 4 december 2011 17:12 schreef BobW het volgende:
Prachtige ballen van Del Potro, maar maakt het niet goed genoeg af. En ja, als je dan tegen Nadal speelt....
1 BP over
Die laatste welquote:Op zondag 4 december 2011 17:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn wel hard, maar allemaal net niet scherp genoeg.
Als het een vijfde set wordt dan knalt Rafa er hard overheen vrees ikquote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break, deze match verdient wel een vijfde set.
Dat wel, hij wint sowiesoquote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een vijfde set wordt dan knalt Rafa er hard overheen vrees ik
Het is Rafa. Dus mazzel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is het 5-1 voor DP in netballen.
quote:
Greatest tournament in the world no?quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is "Very happy for everything."
Nee, dat zei hij deze keer niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Greatest tournament in the world no?
Oke.quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij deze keer niet.
Ja, absurd inderdaad. Hij is afschuwelijk van lelijkheid.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft wel een belachelijke beker natuurlijk.
Volgens mij wordt die niet meer gespeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt die vijfde partij nog wel gespeeld? Neem aan van wel, maar zou die prijsuitreiking niet daarna moeten plaatsvinden? Wel heel erg mosterd na de maaltijd als ze die partij nu nog spelen.
Leuk als Argentinie die vijfde partij wit. Da zijn er altijd wel mensen die zeggen 'Oh, was het 3-2 voor Spanje? Toch wel spannend dus.'
Is dat nieuw dan of is het alleen bij de finale dat ze de dead rubber(s) niet spelen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die niet meer gespeeld.
Normaal spelen ze die wel ja, dus neem aan alleen bij de finale niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat nieuw dan of is het alleen bij de finale dat ze de dead rubber(s) niet spelen?
Vroeger deden ze dat volgens mij wel. Staat me bij van Zweden-Duitsland ergens begin jaren 90. Toen speelde Steeb tegen Edberg.quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Normaal spelen ze die wel ja, dus neem aan alleen bij de finale niet.
Bij 3-1 overwinningen worden dead rubbers niet meer gespeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat volgens mij wel. Staat me bij van Zweden-Duitsland ergens begin jaren 90. Toen speelde Steeb tegen Edberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |