Dat mocht ik niet van Belsenquote:
Totdat dan de TT weer niet veranderd wordtquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:52 schreef Felagund het volgende:
Als we hier over door blijven gaan, kunnen we het gewoon voor het volgende topic gebruiken.
Welke spelvout dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:03 schreef Norrage het volgende:
Supergoede TT!!!
edit; alleen met spelfout, kut belsen!
Die hele ergequote:
Misschien moet je er een apart topic voor openen Een Indie Central overlegpagina.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Totdat dan de TT weer niet veranderd wordt
Maar zou er dan niet eerst een topic geopend moeten worden om te overleggen over welke TT we gaan gebruiken in dat topic?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien moet je er een apart topic voor openen Een Indie Central overlegpagina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see''
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef Moody22 het volgende:
HOT! NEW! INDIE!!
The vaccines - All my white van het album ''What did you expect from the V?''
Explicit content!!haha nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs die videoclip is al een aantal maanden oud, om over het album nog maar te zwijgen
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
klopt ja maar toch! je hoort er niet veel van!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha nieuwzelfs die videoclip is al een aantal maanden oud, om over het album nog maar te zwijgen
Hetzelfde voor mij. Vind het kutmuziek maar ze zijn zo enorm gehyped, ze stonden zelfs als reclame in de krant geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij zijn the Vaccines aardig gehyped. Ik heb er tenminste nog bijna niet naar geluisterd maar toch veel over gehoord.
Wat een line-up inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:37 schreef Maisnon het volgende:
http://www.crossingborder.nl/programme.php?ID=5&day=18&lang=nl
Fijne namen
Ik heb er nu alleen geen geld enzo voor
Laat Laura Marling en St Vincent bij mij maar langskomen, ik zet wel thee en maak koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |