kant en klaar stokbrood is niets mis meequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef hugsy33 het volgende:
Hier alwéér gourmet, t zelfde als de afgelopen 21 jaar geloof ik
Tweede kerstdag waarschijnlijk voor het eerst kerst vieren bij mijn vader, word waarschijnlijk soep uit blik met kant en klaar stokbrood
Sober is niet leuk maar 3 dagen flink uitgebreid hoeft van mij ook niet. Ben net zo blij met een goed bord pasta en een schaaltje ijs met fruit toe op 1 kerstdagquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Het gaat tenslotte om de gezelligheid
je bedoeld verplichtingquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Het gaat tenslotte om de gezelligheid
De grootste ruzies ontstaan daar... Eigenlijk gek he, bij het feest van de vredequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, het was ook meer over mn eigen situatie. Voorheen was ik wel wat enthousiaster over het kerstdiner, maar nu zal ik al blij zijn als het een beetje gezellig wordt.
Grrrrrote eters. Heel grote eters. Alleen een tikkie kieskeurig, niet zo dol op al te 'vreemde' dingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet niet of jullie grote of kleiner eters zijn. Of de zalm rauw of niet eten. Wat ideetjes:
Zalmquiche.
Zalmtartaartje.
Salade met gerookte zalm.
Frisse wrap met zalm.
Een zalmmouse maken met stukken stokbrood.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij de Aldi verkopen ze gerookte wilde zalm, die is erg lekker
Grand dessert met van alles wat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Purdey het volgende:
Het nagerecht was 'vroeger' altijd ijs met slagroom, maar een nagerecht maak ik nu wel zelf. Dit jaar zit ik vol ideeën, en ik kan niet kiezen![]()
-Brownies met stukjes witte chocolade, tarte tatin met appel, chocolademouse en ik zit aan iets van cheesecake te denken.
Wat ook lekker is:quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Ik bezin mij momenteel op een online gevonden gerecht van chef Thomas Keller, met kappertjes en rode ui en door een zeef gedrukt eiwit en eigeel:
[ afbeelding ]
Eén dezer dagen het recept maar eens uittesten.. Piet, jij nog een receptsuggestie met die gerookte wilde zalm, moet moet ik daarvoor in het andere topic zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |