Ohh, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef MaximusTG het volgende:
Dat was geen vraag... Dat was aan TripleS gericht :p. zo van "Weet je wel dat het morgen pas kerstavond is?"
Kleine update na het niet kunnen vinden van appelhout-gerookte bacon of toffe ham van wild..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
- Hartig middaghapje: bruschetta met in witte wijn gestoofd eekhoorntjesbrood, appelhout-gerookte bacon, een milde camembert en wat peterselie-olie
<knip>
- Aperetiefje: meloenbellini (cava + puree van honingmeloen) met een toffe wild-ham (nog uit te zoeken)
Is de konijn van de Aldi niet al voorgekruid?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
Hier staat konijn op het menu. Gelukkig heb ik het uitgeprint (recept) Het staat niet meer online. Maar rete lekker en best makkelijk.Er gaan aardappel kroketjes bij en dunnen spercieboontjes bij
Hier het recept. Oh de de konijn delen heb ik bij de Aldi gekocht [ afbeelding ][ afbeelding ]
Fijne kerstdagen
Lekker zijn die, ik gebruik dat spek om in port gewelde dadels te omwikkelen en dan kort te bakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef minilot het volgende:
[..]
In plaats hiervan gekozen voor een beetje eenheid: zowel prosciutto als spek van Livar-varken. Ook leuk!
Daaaadels.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker zijn die, ik gebruik dat spek om in port gewelde dadels te omwikkelen en dan kort te bakken.
Moet je die voor de gein eens een paar uur in wat rode port leggen, met goed spek of coppa omwikkelen en dan even kort knapperig bakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Daaaadels.Ik heb al weken flink verse Medjools, die blieven geen gewel
Ga ik zeker doen, al blijf ik me afvragen hoe verse Medjools nóg lekkerder kunnen smaken dan ze naturel al zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je die voor de gein eens een paar uur in wat rode port leggen, met goed spek of coppa omwikkelen en dan even kort knapperig bakken.
Je vreet je vingers en je bordje er bij op.
Wel even de pit er uit snijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog het wijntje/drankje uitkiezen denk ik!
Maandag gewoon gourmetten. Ga ik me nog bezig houden met de marinade van de vleesjes. Meer niet!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eigen diner is eindelijk compleet!(Als ik zie wat voor bijzondere dingen hier voorbij komen, dan denk ik......dat van mij past totaal niet bij elkaar!!
Maja, ik als beginnend kokkerelltje en mijn moeder die al helemaal een leek is! Vind ik het toch wel prima zo
)
Altijd goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog het wijntje/drankje uitkiezen denk ik!
Maandag gewoon gourmetten. Ga ik me nog bezig houden met de marinade van de vleesjes. Meer niet!![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat is het kerstmenu wat ik dit jaar klaar moet maken.quote:Kreeft met ingelegde uitjes, witlof,
schuim van rookspek en gepofte granen
Gepocheerde tarbot met kaviaarcrème,
zilte plantjes en groene asperges*
In de schelp bereide st. Jacobsmossel,
truffel, knolselderijpuree en saus van wintertruffel
Gebraden reerug, stoofvlees van de bout,
chutney van rodekool en jus van staartpeper
Vacherin Mont d’Or met garnituur van appel *
Gran Couva 68% pure chocolade en hazelnoot
als taartje, mousse en roomijs
Thuis?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Equites het volgende:
Dat is het kerstmenu wat ik dit jaar klaar moet maken.
Nee op me werk. Thuis geen middelen voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |