Ja ik eet het wel ooit, maar vind het niet lekker ook. Maar als ik t vroeger vaak had gegeten zou ik het nu wel lusten denkikquote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha. Betekent niet dat jij er automatisch ook niet van houd.
Panna Cotta-ijsquote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef Kakpizza het volgende:
Panne Cotta is ook lekker, als desert
Haha, we gaan wel een keertje een broodje kibbeling halen hierquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik eet het wel ooit, maar vind het niet lekker ook. Maar als ik t vroeger vaak had gegeten zou ik het nu wel lusten denkik
Ik dacht vroeger dat er slakken onder mijn bed waren en toen moest mijn kat ze wegjagenquote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar om er nou echt bang voor te zijn,...
omggggggggggggggggggggg.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he ik las dat het over eten gaat
Hey, niet doen beach.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
mazzel jung!quote:
hey pz.quote:
woefquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
nee geen hondjesquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Aah wat zielig.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef Kakpizza het volgende:
Panna Cotta.
Dit heb ik van de zomer heel veel bereid, voor gasten.
[ afbeelding ]
me gustaquote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef Kakpizza het volgende:
Panna Cotta.
Dit heb ik van de zomer heel veel bereid, voor gasten.
[ afbeelding ]
Na het stappen je fiets niet meer kunnen vinden/open krijgen dus naar huis gelopen?quote:
Dönerquote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oeh! donner van de donner king uit de varkensstraat in Arnhem!
zo leuk een halal donner zaak in de varkensstraat
Mijn fiets gaat altijd kapot na het stappenquote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef dakraam het volgende:
[..]
Na het stappen je fiets niet meer kunnen vinden/open krijgen dus naar huis gelopen?
Opeten lijkt me heerlijker.quote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef Kakpizza het volgende:
Dit is ook zo heerlijk om te bereiden.
[ afbeelding ]
ik krijg hongerquote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef Kakpizza het volgende:
Dit is ook zo heerlijk om te bereiden.
[ afbeelding ]
Donner, plaatje in de spoiler anders is alles weer zo moeilijk groot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Is waar. Je moet het wel goed luchtig kloppen, anders word het te stevig.quote:
Gemarineerde spareribsquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 17:22 schreef dakraam het volgende:
[..]
Donner, plaatje in de spoiler anders is alles weer zo moeilijk groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een lam, geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |