Ja ik eet het wel ooit, maar vind het niet lekker ook. Maar als ik t vroeger vaak had gegeten zou ik het nu wel lusten denkikquote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha. Betekent niet dat jij er automatisch ook niet van houd.
Panna Cotta-ijsquote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef Kakpizza het volgende:
Panne Cotta is ook lekker, als desert
Haha, we gaan wel een keertje een broodje kibbeling halen hierquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik eet het wel ooit, maar vind het niet lekker ook. Maar als ik t vroeger vaak had gegeten zou ik het nu wel lusten denkik
Ik dacht vroeger dat er slakken onder mijn bed waren en toen moest mijn kat ze wegjagenquote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar om er nou echt bang voor te zijn,...
omggggggggggggggggggggg.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he ik las dat het over eten gaat
Hey, niet doen beach.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
mazzel jung!quote:
hey pz.quote:
woefquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
nee geen hondjesquote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Aah wat zielig.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |