quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Citizens Band tranceivert; oftewel ; een 27Mc bakkiequote:
Exactemundo. Lekker naar vrachtwagens, vliegtuigen en zendamateurs luisteren onderweg.quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Citizens Band tranceivert; oftewel ; een 27Mc bakkie
Ohhhhh ja.quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Citizens Band tranceivert; oftewel ; een 27Mc bakkie
quote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef Anne het volgende:
Wie heeft dat labiel nou weer doorgestuurd joh. Je kunt hier potdomme ook niks zeggen.
Huh? laat die laatste 2 maar weg, of ga ga je heel erg stout doen?quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Exactemundo. Lekker naar vrachtwagens, vliegtuigen en zendamateurs luisteren onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Is een eindeloze discussie. Je kunt sowieso niet zenden.quote:Op zondag 18 september 2011 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huh? laat die laatste 2 maar weg, of ga ga je heel erg stout doen?
In .be mag je NIKS luisteren he.. weest gewaarschuwdquote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is een eindeloze discussie. Je kunt sowieso niet zenden.
Wat had jij nog liggen trouwens, want een gewone cb vind ik toch nog wel interessant.
Dat wist ik niet? Leg uitquote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In .be mag je NIKS luisteren he.. weest gewaarschuwd
Scanners en allerhande luisterapparatuur zijn keihard verboden in den Bels voor zover ik weet.. in NL mag je alles ontvangen wat er in de lucht zwabbert, maar over de grens niet..quote:
Interessant. Ik zal eens wat googelen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scanners en allerhande luisterapparatuur zijn keihard verboden in den Bels voor zover ik weet.. in NL mag je alles ontvangen wat er in de lucht zwabbert, maar over de grens niet..
Luisteren ook niet als het goed is.. voor zover ik weet loopt een CB doosie van 26.985 tot 27.405, en begint de air band ergens rond de 110 Mhz, dan mis je nog een stukkiequote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Interessant. Ik zal eens wat googelen.
Ik ben trouwens geenszins van plan om ergens iets te gaan zenden (hooguit op CB frequenties). Op de werkelijk illegale frequenties zoals airband enzo kun je niet eens zenden met zulke apparatuur.
Wát heb je dan gekauft?quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
107 tot 137 is airband. 144 tot 145 is idd zendamateurs.
Ik ken er verder helemaal niets van, ik koop dit als experiment...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Indien zeldklaar; boetes in de cijfers met 3 nullen als je geen licentie hebt. Tevens is de verkoper al strafbaar als hij het je verkoopt zonder overleggen van een licentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Op welke grond?quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien zeldklaar; boetes in de cijfers met 3 nullen als je geen licentie hebt. Tevens is de verkoper al strafbaar als hij het je verkoopt zonder overleggen van een licentie.
Is spul waarvoor je een D-Licentie nodig hebt in .nl, gelicenceerd zendamateur dus, en hierop ga je ook weinig tot geen vrachtwaggels ontvangen.quote:
Hierop idd niet, ik zeg al, losse CB erbij. Maarem, ik ben op de website van vergunningen in BE aan het zoeken en er staan alleen zendvergunningen op en niets voor ontvangen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is spul waarvoor je een D-Licentie nodig hebt in .nl, gelicenceerd zendamateur dus, en hierop ga je ook weinig tot geen vrachtwaggels ontvangen.
Mooi ding voor interessante prijzen trouwens
quote:Een luisteramateur hoeft geen examen af te leggen bij het BIPT, noch enige vergunning voor wat dan ook aan te vragen. Wel dient hij in regel te zijn met de wetgeving in verband met het gebruik van ontvangstapparatuur buiten de omroepbanden.
Dan moet je die wetgeving dus even opzoekenquote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hierop idd niet, ik zeg al, losse CB erbij. Maarem, ik ben op de website van vergunningen in BE aan het zoeken en er staan alleen zendvergunningen op en niets voor ontvangen.
edit:
Op website van de Belgische Koninklijke unie van zendamateurs staat het volgende:
[..]
Te weinig koffie getankt onderwegquote:Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef Alfisti het volgende:
KOUD!!!!!!!!!!!![]()
en ik heb zuurstof nodigVanacht twee uur geslapen en vandaag 1200km weg gereden.
Heb je mij nog horen toeteren? * Alfisti kwam langs de afslag naar het anne-en-SD-dorpquote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Te weinig koffie getankt onderweg![]()
Welkom in het frisse kikkerlandje
Net even met de verkoper over gehad. Hij vertelde dat wanneer de zender onklaar is je het in .be gewoon mag hebben om te luisteren. Hij heeft me even laten zien hoe dat werkt en direct het ding onklaar gemaakt, dus nu is het geen probleem.quote:Op zondag 18 september 2011 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ding wat je nu hebt gekocht, mag daar sowieso NIET he (in .nl óók niet indien zendklaar).. das een tranceiver voor amateurbanden.. als je daar wil luisteren kun je beter een scanner aanschaffen
http://www.agentschaptelecom.nl/binaries/content/assets/agentschaptelecom/Folders-en-brochures/Brochure+vergunningsvrije+radiotoepassingen.pdf
Check tabel 17; dat is alles wat je vergunningsvrij mag in .nl, je mag tegenwoordig wel op SSB en DSB uitzenden zie ik, ware het niet met belachelijke vermogentjes van 1 watt carrier
Ok, nicequote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Net even met de verkoper over gehad. Hij vertelde dat wanneer de zender onklaar is je het in .be gewoon mag hebben om te luisteren. Hij heeft me even laten zien hoe dat werkt en direct het ding onklaar gemaakt, dus nu is het geen probleem.
Straks wel 'An idiot abroad'.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens: Check Discovery channel
South Beach Classics?quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens: Check Discovery channel
Hm, aardig plan, ik heb inderdaad net vanavond de bakken uitgeschept en daar word je niet vrolijk van.quote:Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
Je gaat de kattenbak afschaffen en laat ze voortaan gewoon uit?
Yeahquote:
Waarom dan een tuigje om je kat knopen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, aardig plan, ik heb inderdaad net vanavond de bakken uitgeschept en daar word je niet vrolijk van.
Aan de andere kant kan ik dan net zo goed een hond nemen.
Mwah, die paardjes komen niet aanwaggelen uit de wei, dus ergens zal het wel goed werken lijkt mequote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
Hihi kijk deze corvette dan, dikke wielen van 60cm breed er op, dikke V8 en laten we er dan een beest van een compressor opbouwen voor extra lucht. Voor benzinetoevoer zetten we er 2 carburateurs op want die zijn kut om af te stellen en wij hebben geen verstand van techniek want wij zijn amerikanen
Soort van laten wennen voor als het een keer wel nodig/nuttig is.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom dan een tuigje om je kat knopen?
Lijkt me wel ja. Zelfs een verstandelijk gehandicapte krijgt nog 500pk uit een 7.8 liter V8 met zo'n supercharger. Echter als je hem fatsoenlijk op zou bouwen heb je dat gat in de motorkap niet nodig en heb je alsnog meer vermogen...Maargoed, all show less go zoals altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
Mwah, die paardjes komen niet aanwaggelen uit de wei, dus ergens zal het wel goed werken lijkt me![]()
Ah, premature martelingquote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Soort van laten wennen voor als het een keer wel nodig/nuttig is.
Het was 800, en dat is toch een aardige bak power voor zo'n dinosaurus-blokquote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Zelfs een verstandelijk gehandicapte krijgt nog 500pk uit een 7.8 liter V8 met zo'n supercharger. Echter als je hem fatsoenlijk op zou bouwen heb je dat gat in de motorkap niet nodig en heb je alsnog meer vermogen...Maargoed, all show less go zoals altijd.
Dan nog, als je techniek uit 1900 gebruikt kan het altijd beter. Iemand die ik ken uit de US had zo'n blok in zijn Chevy Colorado liggen maar die gebruikte wel fuel injection en geavanceerde programeerbare ECU enzo. Dan trek je al die rotzooi er makkelijk uit.quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, premature marteling
[..]
Het was 800, en dat is toch een aardige bak power voor zo'n dinosaurus-blok
Heel, heeeeel veelquote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel Botox zou er in die Barbie zitten trouwens? Ik schat haar op ruim in de 40, maar ze wil er graag uitzien als 25 volgens mij
En toch vind ik dat stukken minder vet als zo'n lompe blower voor je neusquote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan nog, als je techniek uit 1900 gebruikt kan het altijd beter. Iemand die ik ken uit de US had zo'n blok in zijn Chevy Colorado liggen maar die gebruikte wel fuel injection en geavanceerde programeerbare ECU enzo. Dan trek je al die rotzooi er makkelijk uit.
Ik moest effe denken aan wie ze me deed denken, maar het is een beetje een blonde Cherquote:Op zondag 18 september 2011 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heel, heeeeel veelIk vind het ook een beetje een vies mens eigenlijk
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch vind ik dat stukken minder vet als zo'n lompe blower voor je neus
Ze is in de basis volgens mij best knap geweest maar ze is enorm lelijk gemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel Botox zou er in die Barbie zitten trouwens? Ik schat haar op ruim in de 40, maar ze wil er graag uitzien als 25 volgens mij
Ja, dat witte spatbord hoort er niet opquote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Jeep fabriek heeft wat problemen met hun productielijn volgens mij
Daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat witte spatbord hoort er niet op
Omdat?quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeldSowieso hoort alles wat wit is daar niet op.
Omdat wit een lelijke kleur is op een Jeep. Maar spatborden in kleur is dan weer mooi.quote:
Anne?quote:
Jah, die hangt hier dagelijks ondersteboven in de kamerquote:
Doe maar, anders komt het in de OP.quote:
Tussen de zooi uit 2007.quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe maar, anders komt het in de OP.
Er staat 1 quote uit 2008 tussen?quote:
Ik maakte een ongefundeerde opmerking.quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat 1 quote uit 2008 tussen?
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ze is in de basis volgens mij best knap geweest maar ze is enorm lelijk gemaakt.
fkwhytrmslawtks2041quote:
Okay, so the aliens have already landed after all...quote:
Iedereen kent dit.quote:
Zelfs op d'r meisjesnaam is niks te vindenquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Als ze er vroegah knap uitzag was er vast wel een schoolfoto online te vinden trouwens
die is ook niet helemaal honderd is het wel?quote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
Dit is d'r zusje:
[ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat ze er ongeveer ook zo uit zag. D'r dochter lijkt ook meer op d'r tante dan op d'r moeder.
het is zelfs in de SC gemeldquote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef Anne het volgende:
Wie heeft dat labiel nou weer doorgestuurd joh. Je kunt hier potdomme ook niks zeggen.
Gelukkig kan je goed blind typen danquote:Op maandag 19 september 2011 07:16 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Mijn ogen willen nog niet open.
Is ook wel lekker, maar niet 's ochtends.quote:
welquote:Op maandag 19 september 2011 10:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is ook wel lekker, maar niet 's ochtends.
Alleen maar koffie word ik ook niet gezonder van.quote:Op maandag 19 september 2011 10:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is ook wel lekker, maar niet 's ochtends.
\Teveel is nooit goed.quote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen maar koffie word ik ook niet gezonder van.
picsquote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
nee hoor, ik was het hele weekend in Limburg, genoeg andere lieve iele piepkleine knappe meisjes om mee te knuffelen
Dat ziet er gezellig uit.quote:Op maandag 19 september 2011 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze kijken me sinds vrijdag ineens nog vreemder aan dan eerst in de supermarkt en bij het tankstation en zo.. Zou dat aan mijn nieuwe 'jas' liggen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Barcaconia:
http://www.autoblog.nl/ar(...)p-wrangler-maken-iaa
lastig misschien as donderdag maar eens tijd voor makenquote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hej houtwurm![]()
Wanneer kom je dat bad nou ophalen ?
gaat denk ik lukken, ben tot een uur of 5 in velpquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
Goed plan; binnenkort gaan we verhuizen, en dan komen er transportkosten bij
Donderdag hebbik nacht trouwens, dus moet eind v/d middag (tot een uurtje of 6)
Eind v/d ochtend effe nader afspreken dan? kans bestaat dat ik 's ochtends nog wat uurtjes ga maken, en dan in de middag naar huis om een tukkie te doen, maar rond een uurtje of 5 is kleine smurf er ook weer en ben ik ook wakker.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
gaat denk ik lukken, ben tot een uur of 5 in velp
komt in ordequote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eind v/d ochtend effe nader afspreken dan? kans bestaat dat ik 's ochtends nog wat uurtjes ga maken, en dan in de middag naar huis om een tukkie te doen, maar rond een uurtje of 5 is kleine smurf er ook weer en ben ik ook wakker.
Als die corsa nou normaal opgebouwd was zou het een gaaf ding zijn. Stalen wielen er onder, normale kofferklep zonder ringsticker en met alle emblemen etc.quote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze stiekum al een poosje in mijn bewaarde ad's staan, en er staat ook nog een toffe D caravan met een C20XE te koop![]()
wel roestende rotte wielkastenquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als die corsa nou normaal opgebouwd was zou het een gaaf ding zijn. Stalen wielen er onder, normale kofferklep zonder ringsticker en met alle emblemen etc.
WTFquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als die corsa nou normaal opgebouwd was zou het een gaaf ding zijn. Stalen wielen er onder, normale kofferklep zonder ringsticker en met alle emblemen etc.
Ja, die cape is nogal gekrompen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze kijken me sinds vrijdag ineens nog vreemder aan dan eerst in de supermarkt en bij het tankstation en zo.. Zou dat aan mijn nieuwe 'jas' liggen?
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wtf heb ik 41% veranderdquote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WTFzit ik in Paal zijn post te kutten ipv te quoten
![]()
![]()
![]()
Sorry Paal![]()
Ik zat tegelijkertijd met mijn telefoon te klooien, en dan ram je wel eens op het verkeerde knoppiequote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht al, wtf heb ik 41% veranderd
klootvioolquote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat tegelijkertijd met mijn telefoon te klooien, en dan ram je wel eens op het verkeerde knoppie
Shit happensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wc rolletje erbij?quote:
stonden twee waarschuwingswagen en een flitser vlakbij Zoetermeer, en de linkerbaan was afgekruisd. Verder maximale snelheid omlaag naar 70 en werd er alleen aan de andere zijde in de middenberm gewerktquote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
Niet dat ik weet, maar dat zegt niks![]()
Ik ben bezig op de A2, op de op- en afritten in de buurt van Vinkenveen, daar zijn ze as we speak bezig aan de OV in de middenberm
Mjah, dan kan het zomaar dat ze die waslijntjes waaraan de OV hing aan het wegslijpen zijn, en dan moet die snelheid omlaag om schrikreakties te voorkomen als er ineens iets naar beneden dondert. Ook het trekken en plaatsen van nieuwe masten moet met een extra vrije baan gebeuren, dus da's niet voor niksquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef lipje het volgende:
[..]
stonden twee waarschuwingswagen en een flitser vlakbij Zoetermeer, en de linkerbaan was afgekruisd. Verder maximale snelheid omlaag naar 70 en werd er alleen aan de andere zijde in de middenberm gewerkt
Jajajaja, ik moet nog bobo's smerenquote:
Ik heb het koud, schiet eens op.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajajaja, ik moet nog bobo's smeren
Eerst mijn kant warm maken heahquote:
Hebbie niet goed geregeld danquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik slaap vanavond weer alleen![]()
was net gewend
is zo ver rijden, van België naar mn werkquote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie niet goed geregeld dan
wel een mooi gebeid om te wonen en leveniig jaquote:
Neequote:
bang om een bijlendrager als collega te krijgen?quote:
Doe je wel zachtjes? Das een km of 10 hier vandaanquote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben bezig op de A2, op de op- en afritten in de buurt van Vinkenveen, daar zijn ze as we speak bezig aan de OV in de middenberm
Lexxxxx is flieftquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik slaap vanavond weer alleen![]()
was net gewend
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:50 schreef Anne het volgende:
[WIN] Teufel Concept B 20 PC speakers!
Jullie mogen niet raden op wie die lelijke kleurplaat is gebaseerd.![]()
![]()
.
Weet ik veel. Ik weet niet hoeveel mensen er mee gaan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik win?
Paarse!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:35 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti start photoshop op en sjopt in plaats van dat speakertje een enorme grote roze dildo in geluiddraaks hand.
Hmm als ik tijd heb. Iets winnen op FOK! is toch een lang gekoesterde droom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik weet niet hoeveel mensen er mee gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 11:30:20 (Gespoilerd voor Anne d'r werk :')) ]
en? Zachtjes genoeg? Ben al klaar hier, gaan zo een afrit verderquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je wel zachtjes? Das een km of 10 hier vandaan
meebie leetur, werkt niet echt op mobielquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch ook wel ff inkleuren eh?.
Je hebt nog 2 wekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
meebie leetur, werkt niet echt op mobiel
Dan un-spoiler ik hem wel weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:34 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk wel niks te melden. Sorry!
Prima!quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en? Zachtjes genoeg? Ben al klaar hier, gaan zo een afrit verder![]()
Dan moet je het niet op een openbaar forum zetten.quote:
Maar, maar, maar. Waarvoor hebben we anders die quote-knop? Ik heb het nu toch ook tegen jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan moet je het niet op een openbaar forum zetten.
Ja en dat mag iedereen weten/lezen/beantwoordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar, maar, maar. Waarvoor hebben we anders die quote-knop? Ik heb het nu toch ook tegen jou.
Baeten lijkt me wel leuk om te werkenquote:
Zo snel over?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Baeten lijkt me wel leuk om te werken
En ik ben niet flieft
Dan is het toch niet overquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:25 schreef Dangel het volgende:
nou ja ik denk dat ik nog wel een beetje verliefd ben... maar niet op de meid waar ik dit weekend was...das gewoon een heul goede vriendin
jep..quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Alfisti het volgende:
Prima!Afslag breukelen / kockengen?
Ja.. ik heb er nog meer, maar even geen tijd om ze te plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel al best snel aardig wat inzemdingen voor die kleurplaat of niet.
maar ik wil t niet dus dat telt niet.quote:
Oke oke oke. Kroelliewoel. Slijt uiteindelijk welquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
maar ik wil t niet dus dat telt niet.
was dat niet al zo? Of heeft mijn X10 een identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vet, Sony met Android software.
Oh dat weet ik niet, ik zag een tabletquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
was dat niet al zo? Of heeft mijn X10 een identiteitscrisis?
had ik maar een wakkerblijf pilletjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker.
Net een slaappilletje genomen.
Koffie!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef densmee het volgende:
[..]
had ik maar een wakkerblijf pilletje
Slaappil? Kom je anders niet in slaap?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker.
Net een slaappilletje genomen.
Jawel, na eerst een paar uur wakker liggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Slaappil? Kom je anders niet in slaap?
En hoe vaak per week doe je dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jawel, na eerst een paar uur wakker liggenvandaar.
Zijn hele lichte pilletjes maar ik kom nu sneller in slaap en slaap ook veel effectiever, echt heerlijk.
Elke avond zo'n pilletje. Ideaal al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En hoe vaak per week doe je dat?
Mjah, minder gezond, me dunkt. voor je het weet neem je er in de ochtend eentje om wat sneller wakker te worden, en tussen de middag eentje om de dag door te komen, en 's avonds eentje om te kunnen maffen.. kweenie..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Elke avond zo'n pilletje. Ideaal al zeg ik het zelf.
Wat bedoel je met zo'n pilletje dan? Melatonine?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Elke avond zo'n pilletje. Ideaal al zeg ik het zelf.
Het zijn echt lichte hoor, inderdaad van die melatonine pillen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zo'n pilletje dan? Melatonine?
Bij een echte (halve) slaappil ben ik toch echt na een kwartier wazig en na een half uur zeker vertrokken, dus het lijkt me sterk dat jij dat slikt en hier nog gewoon loopt te posten.
Melatonine is inderdaad wel even wat anders als slaappillenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het zijn echt lichte hoor, inderdaad van die melatonine pillen.
Na 1 of 2 uur voel ik me iets slaperigs maar als ik wil kan ik er gewoon wakker bij blijven.
Maar slaappillen klinkt inderdaad meteen zo zwaar
Slaapilletje is makkelijker te noemen dan een melatoninepilletjequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Melatonine is inderdaad wel even wat anders als slaappillen. Neem dat woord ook maar niet meer in de mond
.
Het zijn alleen 2 verschillende zaken. Als je hier gaat verkondigen dat je elke dag een slaappil slikt, mogen we je wel een junkie noemen. Melatonine is fysiek (!) niet verslavend (al ligt dat ook weer aan de hoeveelheid mg je slikt per dag).quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Slaapilletje is makkelijker te noemen dan een melatoninepilletje
Ach boeiend het is voor mij echt een uitkomst.
Wanneer kom je deze kant opquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:50 schreef blup het volgende:
pff, zou een 38m³ bak voldoende zijn voor een verhuizing van een 2 persoons huishouden?
[ afbeelding ]
Ik heb heb dat inzicht niet echt
quote:
hmm als dat voor Annie en Geluidsdraak is, dan issie te kleinquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:50 schreef blup het volgende:
pff, zou een 38m³ bak voldoende zijn voor een verhuizing van een 2 persoons huishouden?
[ afbeelding ]
Ik heb heb dat inzicht niet echt
Ok je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zijn alleen 2 verschillende zaken. Als je hier gaat verkondigen dat je elke dag een slaappil slikt, mogen we je wel een junkie noemen. Melatonine is fysiek (!) niet verslavend (al ligt dat ook weer aan de hoeveelheid mg je slikt per dag).
Ik zou het in ieder geval af en toe ook eens zonder proberen. Het is fysiek wel niet verslavend, maar geestelijk zou je daar toch verknocht aan kunnen zijn of worden.
Komt alleen nog een snufje brandstof bijquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef blup het volgende:
[..].
Ik zie net dat deze jongen maar 2 euro duurder is op de dag.
[ afbeelding ]
VC75 MAN TGA 18.390 confectie 52 m3 198,- per dag ex.
Nee voor mezelf. :-)quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm als dat voor Annie en Geluidsdraak is, dan issie te klein
Ja branstof uiteraard, ik heb C + diploma jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt alleen nog een snufje brandstof bij![]()
Heb je C dan?
Waarom?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm als dat voor Annie en Geluidsdraak is, dan issie te klein
En erg handig. Als je het kan besturen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef blup het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. :-)
Best wel cool om je zelf zo te verhuizen.
Ja, ik heb voor veel heetere vuren gestaan met werk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En erg handig. Als je het kan besturen.
Ik kan met alles rijden, stapel, stapelsplitter, dubbelclutch, en automaat lukt ook wel, al heb ik liever geen DAF met een automaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:05 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor veel heetere vuren gestaan met werk.
En hij is gelukkig automaat, mijn leswagen was zo een TGA met handbak.. Oei oei oei..
Na het behalen bijna niet in een stapelsplitter bak gereden. Enkele keer in Scania stapelbak.. ik blijf klooien omdat ik er weinig ervaring mee heb.
als de astra erinzit past het meubilair er niet meer bijquote:
en BTW (19%)quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef blup het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. :-)
Best wel cool om je zelf zo te verhuizen.
[..]
Ja branstof uiteraard, ik heb C + diploma ja.
Vroegquote:
Liever een TGV met cruise control.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:52 schreef Barcaconia het volgende:
DAF automaatSchakelt weinig, piept veel.
Scania Opticruise
Jawel.quote:
Jazeker, mn vader gaat de stoelen + achterbank van mijn DAF opnieuw bekledenquote:
Kijk dat is het betere werk!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jazeker, mn vader gaat de stoelen + achterbank van mijn DAF opnieuw bekleden.
Ben ik erg blij mee.
Ook nog wat kleding en verder geld om een LCD bacpac voor mn GoPro, rimstriping voor de motor en fatsoenlijke in-ear oordopjes voor in mn helm te kunnen kopen
Gewoon zeggen: wie z'n probleem is het nou?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef blup het volgende:
ja, kak..
Ik KAV bellen om te vragen of dit ding
[ afbeelding ]
uberhaupt wel een laadklep heeft, nou dat heeft ie. Bel ik hem om hun duurste wagen te komen huren zegt hij of ik niet deze wil:
[ afbeelding ]
Want ze hebben maar 1 zo een MAN in nederland rond rijden en het is zo een gedoe om die naar Utrecht te krijgen..![]()
Ik wil geen dinkytoy![]()
gefilecitaart !quote:
bel je runner truck, europcar of een andere verhuurderquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef blup het volgende:
ja, kak..
Ik KAV bellen om te vragen of dit ding
[ afbeelding ]
uberhaupt wel een laadklep heeft, nou dat heeft ie. Bel ik hem om hun duurste wagen te komen huren zegt hij of ik niet deze wil:
[ afbeelding ]
Want ze hebben maar 1 zo een MAN in nederland rond rijden en het is zo een gedoe om die naar Utrecht te krijgen..![]()
Ik wil geen dinkytoy![]()
Dat wordt een hotelletje dusquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
Zolang je 's ochtends niet de E314 RICHTING antwerpen of brussel moet hebben is het goed.
Klopt, de vorige eigenaar van het gruis had wat meer poetswerkquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef densmee het volgende:
och och, aan de ladder met bakje zit een beetje witte gruis.
niks wat met een handveger is weg te poetsen
Ja, best wel idd.. weet niet of hij TL is, maar een deftige schade is het zeker. eigen schuld dikke bult voor die lambal overigens, maar het is- en blijft kut.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
s80 total loss netjes gedaan hoor, mooi klote
is hij er tegen geknotst?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, best wel idd.. weet niet of hij TL is, maar een deftige schade is het zeker. eigen schuld dikke bult voor die lambal overigens, maar het is- en blijft kut.
Ik ging straatje keren, maar ik haalde het niet omdat er een lichtmast in de weg stond, maar geheel in 020 stijl knallen ze achter ja langs zodra er ook maar een halve cm ruimte is, dus luid toeterend probeerde die meneer er achterlangs te piepen, maar omdat ik het niet redde, ging ik dus halverwege de maneuvre in de ankers, en daar had 'ie niet op gerekend, en dus kwam hij nét effe een stukkie ruimte te kortquote:
netjes gedaan dan, jammer dat het zoveel tijd kost om dat schadeformulier in te vullen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ging straatje keren, maar ik haalde het niet omdat er een lichtmast in de weg stond, maar geheel in 020 stijl knallen ze achter ja langs zodra er ook maar een halve cm ruimte is, dus luid toeterend probeerde die meneer er achterlangs te piepen, maar omdat ik het niet redde, ging ik dus halverwege de maneuvre in de ankers, en daar had 'ie niet op gerekend, en dus kwam hij nét effe een stukkie ruimte te kort![]()
Ik had 4 zwaailichten en 4 LED knippers formaatje ontbijtbord aan, en tevens gaf ik keurig netjes richting aan, geen omkee rverbod, dus ik ben erg bang dat het een gevalletje 'jammer dan' wordt voor hem.
Hij beweerde zelfs dat ik achteruit tegen hem aan was gereden, en vond dat ik dat maar op het schadeformulier moest zetten. Ik deed dat natuurlijk niet, en daarom wilde hij het formulier niet tekenen; ik was een leugenaar. Hij ging de popo wel bellen, ik begon al te lachen, want die komen natuurlijk gewoon niet voor een gevalletje blikschade zonder bloed. Ik heb mijn schouders maar opgehaald en ben terug naar de zaak gereden. Boekenwurm blij gemaakt met het formuliertje en wat pic's, en we horen het welquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou als die kerel zo verneukt doet dan verdient hij het wel.
ik zou gewoon gezegd hebben, van bel de politie maar en dan lezen we mijn tacho eens uit kijken wie er dan stil stond en wie achteruit reed?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij beweerde zelfs dat ik achteruit tegen hem aan was gereden, en vond dat ik dat maar op het schadeformulier moest zetten. Ik deed dat natuurlijk niet, en daarom wilde hij het formulier niet tekenen; ik was een leugenaar. Hij ging de popo wel bellen, ik begon al te lachen, want die komen natuurlijk gewoon niet voor een gevalletje blikschade zonder bloed. Ik heb mijn schouders maar opgehaald en ben terug naar de zaak gereden. Boekenwurm blij gemaakt met het formuliertje en wat pic's, en we horen het wel
Van mij mocht 'ie, maar dat kun je niet zien, nadat hij me raakte moest ik alsnog effe een stukkie achteruit natuurlijk die lichtmast was niet opzij gegaan, maar ik had aan een half metertje genoeg, en dat zie je echt niet op je schijfquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zou gewoon gezegd hebben, van bel de politie maar en dan lezen we mijn tacho eens uit kijken wie er dan stil stond en wie achteruit reed?
weet hij toch niet, en een half metertje zie je inderdaad nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van mij mocht 'ie, maar dat kun je niet zien, nadat hij me raakte moest ik alsnog effe een stukkie achteruit natuurlijk die lichtmast was niet opzij gegaan, maar ik had aan een half metertje genoeg, en dat zie je echt niet op je schijf
Rijd je toevallig in een Volvo?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef InFrA-WiZ het volgende:
na pijn in mn kaken nu ook in mn nek.
Hij loopt zo te koop met zijn merkje, denk het haast nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijd je toevallig in een Volvo?
Dat lopen er wel meer, en die mogen alleen nog maar fietsenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij loopt zo te koop met zijn merkje, denk het haast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |