Ja nu zeg je het zelf wij zijn hier niet welkom.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Weet je wat het is, man. We zijn 1 vaste familie. En daar hoort ze nog niet bij, Dus ze heeft een kans om onder te duiken, of om onder te gaan.

Haha. Leuk grapje. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol dat deed ik..was een soort van grapje

Ik hoor het hier helemaalquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha. Leuk grapje. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.

Waarom haten jullie ons dan wij moesten hierheen hoor van de modjesquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]

dikke naschokken in mn buik enzoquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]

hihihquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor het hier helemaal

BLAME THE MODSquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom haten jullie ons dan wij moesten hierheen hoor van de modjes

2-0 inmiddels. En de Spurs, prachtige club.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Jmsls het volgende:
Tottenham 1-0 Liverpool
Liverpool faalt zo hard he

maar ik vind iedereen altijd liefquote:

Leuke club ja maar Liverpool is echt baggerquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef TWP het volgende:
[..]
2-0 inmiddels. En de Spurs, prachtige club.

Jullie moeten hier niet heen. Jullie moeten nieteens op FOK! zijn. Jullie mogen hier zijn, thats all.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]

niemand haat alleen de manier waarop jullie hier beginnen te postenquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]

Bedanktquote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:
Even serieus, jullie UDOWU'ers hebben dit aan jezelf te danken.
Als jullie niet in dat topic zijn gaan nazi'en en baggeren was er niets aan de hand, werd het topic gesloten wanneer een mod het had gezien en had iedereen er vrede mee.
Maar nee, jullie moesten zo nodig de held uithangen, nu zien jullie de gevolgen.![]()
Ik kan mij voelen in de geil SC'ers, al moeten zij zich wel gedragen en aan de regels van UDOWU houden wanneer ze hier posten.

ik hou van jequote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:
Even serieus, jullie UDOWU'ers hebben dit aan jezelf te danken.
Als jullie niet in dat topic zijn gaan nazi'en en baggeren was er niets aan de hand, werd het topic gesloten wanneer een mod het had gezien en had iedereen er vrede mee.
Maar nee, jullie moesten zo nodig de held uithangen, nu zien jullie de gevolgen.![]()
Ik kan mij voelen in de geil SC'ers, al moeten zij zich wel gedragen en aan de regels van UDOWU houden wanneer ze hier posten.

Hehe das een spiegel die wij jullie voorhoudenquote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niemand haat alleen de manier waarop jullie hier beginnen te posten

Niet iedereen hier had er iets mee te maken, plastic_zak begon ermeequote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hehe das een spiegel die wij jullie voorhouden

Hier.quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef coban het volgende:
Heyy
Wat is er aan de hand? Waar is de liefde joh.

quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef coban het volgende:
Heyy
Wat is er aan de hand? Waar is de liefde joh.

Grotendeels wel Udowu usersquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet iedereen hier had er iets mee te maken, plastic_zak begon ermee

Lees de OP anders even voordat je nieuwkomers gaat bashen. Volgens mij snap je het niet helemaal.quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef Kakpizza het volgende:
Ja Dimens, neem het even op voor de newfags.

Nee. AJAX is de shit en dat is alles wat ik hoef te weten.quote:

Wejoooowquote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef coban het volgende:
Gelukkig ik werd al wanhopig.
Ik eis dat jullie allemaal lief doen tegen elkaar. En als je iemand niet mag dan negeer je maar ofzo.

okeequote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef coban het volgende:
Gelukkig ik werd al wanhopig.
Ik eis dat jullie allemaal lief doen tegen elkaar. En als je iemand niet mag dan negeer je maar ofzo.

jullie? nee sorry want niet elke udowuer is in jullie topic geweestquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hehe das een spiegel die wij jullie voorhouden

Maar Bulykin ken je niet?quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. AJAX is de shit en dat is alles wat ik hoef te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |