Ja jij. Ophoeren.quote:

haha wat had hij gedaan dan, hij had eerst toch "maar" een maand?quote:

Dit is toch al een kliek? ik bdoel voordat wij er waren. Daarom willen wij ook SCquote:

Als je het verpest is er wel wat aan te doen.quote:

kusjekusjekroelquote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als je hier wilt posten doe dan normaal.

Jawel.quote:

teh fuck is dat voor muzakquote:

MSN, in ieder geval niet in UDOWU.quote:

Maar we staan er inquote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef Dalando het volgende:
Als de mensen die in dit topic zijn die niet op het lijstje in de OP staan maar weten dat ze vooral niet moeten haten op de mensen die wel op het lijstje in de OP staan, want anders kunnen ze maar gewoon opdonderen.

MSN is niet hetzelfde als FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
MSN, in ieder geval niet in UDOWU.

KLB.quote:

Iedereen kan meedoen als ie leuk isquote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dit is toch al een kliek? ik bdoel voordat wij er waren. Daarom willen wij ook SC
we voelen ons hier niet welkom en jullie willen ons niet
snapje
dit dat
wij posten vrolijk in ons topic tot dat jullie hem gingen baggeren
zo voelden wij ons ook

Maar je gaf me een 0% succesratio om succesvol msn te vragenquote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
MSN, in ieder geval niet in UDOWU.

Flogging Mollyquote:

Dit dus.quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef aight1 het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met posten, dan is het tenminste weer lekker rustig.

quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Maar je gaf me een 0% succesratio om succesvol msn te vragen

Niet meer.quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar we staan er in

ik weet het ook niet precies hoor, maar wel best lang, wegens bagger ofcquote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
haha wat had hij gedaan dan, hij had eerst toch "maar" een maand?

Ik doe helemaal niksquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet meer.
PamSwynfordDeBeaufort, Chocolate-chick en die JMSLS, voeg jezelf even niet toe. Je bent geen vaste gast hier.

Wow. Nouja tegen de tijd dat zijn ban er op zit is hij FOK! allang vergeten denk ik zo.quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies hoor, maar wel best lang, wegens bagger ofc

lol dat deed ik..was een soort van grapjequote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet meer.
PamSwynfordDeBeaufort, Chocolate-chick en die JMSLS, voeg jezelf even niet toe. Je bent geen vaste gast hier.

Ok, ga maar naar KLB dan?quote:

Weet je wat het is, man. We zijn 1 vaste familie. En daar hoort ze nog niet bij, Dus ze heeft een kans om onder te duiken, of om onder te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |