Wow. Nouja tegen de tijd dat zijn ban er op zit is hij FOK! allang vergeten denk ik zo.quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies hoor, maar wel best lang, wegens bagger ofc

lol dat deed ik..was een soort van grapjequote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet meer.
PamSwynfordDeBeaufort, Chocolate-chick en die JMSLS, voeg jezelf even niet toe. Je bent geen vaste gast hier.

Ok, ga maar naar KLB dan?quote:

Weet je wat het is, man. We zijn 1 vaste familie. En daar hoort ze nog niet bij, Dus ze heeft een kans om onder te duiken, of om onder te gaan.quote:

Ja nu zeg je het zelf wij zijn hier niet welkom.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Weet je wat het is, man. We zijn 1 vaste familie. En daar hoort ze nog niet bij, Dus ze heeft een kans om onder te duiken, of om onder te gaan.

Haha. Leuk grapje. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol dat deed ik..was een soort van grapje

Ik hoor het hier helemaalquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha. Leuk grapje. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.

Waarom haten jullie ons dan wij moesten hierheen hoor van de modjesquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]

dikke naschokken in mn buik enzoquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]

hihihquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor het hier helemaal

BLAME THE MODSquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom haten jullie ons dan wij moesten hierheen hoor van de modjes

2-0 inmiddels. En de Spurs, prachtige club.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Jmsls het volgende:
Tottenham 1-0 Liverpool
Liverpool faalt zo hard he

maar ik vind iedereen altijd liefquote:

Leuke club ja maar Liverpool is echt baggerquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef TWP het volgende:
[..]
2-0 inmiddels. En de Spurs, prachtige club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |