Jaa dat wil hier ook wel eens gebeurenquote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En nog een tip lintjes zijn ook niet zo'n succes als ze er stukjes van binnen krijgen. Wij konden het erbij zo uittrekken aan de achterkant. Sindsdien is dat verboden speelgoed.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Heb vandaag zo'n trapspiraalding gekocht bij de Action. Mijn man speelt er heeeeerlijk mee. Ik heb er geen kind aan. Heeeelemaal happy. De katten kijken er niet naar om. Hooguit alleen om met hun pootjes tegen de 8 hoofdjes te tikken om aan te geven wat ze van mijnman denken.
Die bal laat ik lekker zitten, ik ben veel te lui voor om dat ding elke keer los te halenquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Gewoon bal eruit, voer erin? Hoe krijgen ze het er dan uit?
Tis dat ik geen trap heb...quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Heb vandaag zo'n trapspiraalding gekocht bij de Action. Mijn man speelt er heeeeerlijk mee. Ik heb er geen kind aan. Heeeelemaal happy. De katten kijken er niet naar om. Hooguit alleen om met hun pootjes tegen de 8 hoofdjes te tikken om aan te geven wat ze van mijnman denken.
Hier ook!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Top:
Lasermuis (grappig is dat ze hem overal achterna vliegen behalve als ik het lampje op een andere kat schijn)
Dat ga ik van de week eens uitproberenquote:
Thx!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef WinnieWana het volgende:
Bij de Wibra liggen nu weer allemaal nieuwe kattenspeeltjes. Heb twee speelstokjes gekocht van 1 euro.![]()
Ook hebben ze daar kittenkrabpalen voor 6 euro, voor de liefhebber.
hebben ze nog meer dingen? ik ben nog steeds op zoek naar een krabpaalachtig iets wat niet breed is en zo hoog mogelijk (zeg maar minimaal 2 meter hoog, max 3)quote:
Cat it senses rail, heb je verschillende van voor een mooie baan. Of dezequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:54 schreef Mixende_match het volgende:
Heb niks te ruilen, maar wel iets te vragen!
Welk speeltje is geschikt om als jonge kat alleen te spelen? Haar vriendinnetje is helaas weggelopen van ons huis, en ze moet nu dus alleen spelen. We zijn 4 dagen werken, dus is het wel leuk voor dr om alleen te spelen haha.
thx
Oh, die voertoren hebben we nu ook net, vanwege het schrokken van een van onze Arie's. De een eet al der brokjes eruit, de ander vindt het alleen voor snoepjes de moeite waardquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef senesta het volgende:
Hier vinden ze zowat alles leuk![]()
Top!
De cat-it rails staat met stip op 1
De andere onderdelen vinden ze ook leuk
Stinkmuizen! Absoluut het einde!
Alleen 1 muis op drie katten is wel wat gemeen![]()
Activityboard zijn ze uren zoet mee geweest, momenteel wat minder.
*geluid even uitzetten*
Dozen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere ballen in banenspeeltjes
[ afbeelding ]
Kattengras is hier ook een hit altijd
Tunnel![]()
*Ook geluid even uitzetten*
Vogeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kong vinden ze ook leuk!
[ afbeelding ]
Ikea rat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verenstokjes vinden ze allemaal fantastisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flop:
De voertoren vinden ze niet bijzonder helaas.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |