Ow, dat is heel eng ja. Hebben wij nog nooit gehad maar dat is dus wel iets om in de gaten te houden. Als ze ze slopen dus geen zilverpapier.quote:Op maandag 19 september 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Dat hebben wij hier ook gehad, met bloedend overgeven tot gevolg, DOODENG
Hier dus geen zilverpapier meer
Ha! Moet straks toch naar de action, dus dan neem ik er wel eentje mee.quote:Op maandag 19 september 2011 00:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook de grootste lol met een zooplusdoos waar ik van de week twee "ramen" en een deurtje in heb gesneden.
Ik heb bij de Action voor 55 cent zo'n regenboogtraploopveer ding gekocht wat ik af en toe 20x van de trap gooi voor een ademloos publiek.
Dat heb ik hier met pingpongballen!quote:Op maandag 19 september 2011 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha! Moet straks toch naar de action, dus dan neem ik er wel eentje mee.
In de kattenspeeltjes zakken van de action zit ook een piepmuis. Die vinden ze hier geweldig, maar ze raken allemaal zoek. Snap niet hoe het kan, maar van de 3 die er waren kan ik er geen meer vinden.
De Kickeroo kan je ook van je Zooplus bonuspunten kopen (voor 't geval je dat niet wist)quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef Ikina het volgende:
Ik ben al heel lang aan het dubben over de aanschaf van een Kong kickeroo, een Cat-it speelbaan en de massagecenter maar ik lees steeds wisselende berichten en ik weet het met mijn katten niet zo goed.
Gewoon bal eruit, voer erin? Hoe krijgen ze het er dan uit?quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, de Cat it rails gebruik ik trouwens ook wel 'ns met voer, werkt ook prima
Waar heb je die cat activity bord gekocht?quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Gewoon bal eruit, voer erin? Hoe krijgen ze het er dan uit?
hier, hij is nu zelfs in de aanbieding!quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waar heb je die cat activity bord gekocht?
ok ik ga eerst eens bij de lokale dierenmishandelwinkel kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
hier, hij is nu zelfs in de aanbieding!
daar kost hij (hier iig) gewoon 40 euro... Als je er één wilt, zou ik hem gewoon daar bestellen! Hier is het dus een succes, maar ik geef dan ook al het eten in het dingquote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik ga eerst eens bij de lokale dierenmishandelwinkel kijkenThx
Ja was mijn idee ook. De 1 eet niet zoveel, maar schrokt enorm. De ander is een is-dat-eetbaar-dan-moet-het-op typequote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
daar kost hij (hier iig) gewoon 40 euro... Als je er één wilt, zou ik hem gewoon daar bestellen! Hier is het dus een succes, maar ik geef dan ook al het eten in het ding
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja was mijn idee ook. De 1 eet niet zoveel, maar schrokt enorm. De ander is een is-dat-eetbaar-dan-moet-het-op type
Lijkt wat op mijn alles-moet-op poes. Die heb ik een mooie slaapplek op 1.7 meter hoog gegeven, dat geeft dr ook wat extra motivatie om te willen klimmen. Maar is meer een ik-lig-lekker-op-schoot geval.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Twinky het volgende:
[..]
hahadan lijkt het me een mooi ding
Mozes is gewoon wat dikkig en beweegt niet zoveel. En met dat bord eet hij in ieder geval langzamer, en het is echt leuk om naar te kijken hoe hij zit te vissen. Hij hengelt het er allemaal nu zo uit, maar het gaat nog steeds een stuk langzamer dan als het een vol bakje is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |