abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 september 2011 @ 06:32:32 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102129282
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Dat hebben wij hier ook gehad, met bloedend overgeven tot gevolg, DOODENG :@

Hier dus geen zilverpapier meer :N
Ow, dat is heel eng ja. Hebben wij nog nooit gehad maar dat is dus wel iets om in de gaten te houden. Als ze ze slopen dus geen zilverpapier.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102130093
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Hier hebben ze ook de grootste lol met een zooplusdoos waar ik van de week twee "ramen" en een deurtje in heb gesneden.

Ik heb bij de Action voor 55 cent zo'n regenboogtraploopveer ding gekocht wat ik af en toe 20x van de trap gooi voor een ademloos publiek.
Ha! Moet straks toch naar de action, dus dan neem ik er wel eentje mee.
In de kattenspeeltjes zakken van de action zit ook een piepmuis. Die vinden ze hier geweldig, maar ze raken allemaal zoek. Snap niet hoe het kan, maar van de 3 die er waren kan ik er geen meer vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_102130763
De aldi heeft nu ook redelijk grote zakjes met speelgoed in verschillende kleuren. Prijs 1.29 :D
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_102133743
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ha! Moet straks toch naar de action, dus dan neem ik er wel eentje mee.
In de kattenspeeltjes zakken van de action zit ook een piepmuis. Die vinden ze hier geweldig, maar ze raken allemaal zoek. Snap niet hoe het kan, maar van de 3 die er waren kan ik er geen meer vinden.
Dat heb ik hier met pingpongballen! :D Snap er niks van.

Van de gekochte speeltjes:

Pingpong ballen
Activity fun board
Laserpointer
Valeriaan zakje ( :X)
Kong speeltjes zoals de kickeroo, de caterpillars en de vogeltjes
Verenhengel (Bird bij Zooplus)
Cat it senses rails (al is dat ding maar af en toe leuk, als ik 'm verander is ie weer interessant)
Muisjes met catnip
Voerbal

Flop
Frolicat Bolt
Kong hengel (heb 't ding wat er aan hangt ook los geprobeerd maar helaas)
Activity turn around (1tje doet er wel wat mee maar heeft 'm zo leeg, als ik de dekseltjes gebruik vindt meneer 't makkelijker om gewoon heel 't ding om te gooien)
Activity snack roll (veel te veel gaten dus dichtgeplakt, en de voerbal blijft veel leuker)
Kaasvorming ding van de Wibra (alleen het hengeltje was leuk en die hadden ze zo los)
Ritseltunnel

Veder dozen, buffervijlen, wattenstaafjes, ongekookte penne pasta, dichtbindstrips voor vuilniszakken, knuffels, wc papier op de rol, kranten en pennen. Ze mogen hier niet alles van, maar het blijven katten natuurlijk :P Oh en de microfoon bij de pc, erg leuk voor degene die aan de andere kant zit :')
  maandag 19 september 2011 @ 12:28:58 #55
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_102135085
Mijn katten zijn gek op pruikjes van Playmobil poppetjes. :D :')

"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  maandag 19 september 2011 @ 12:30:46 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102135130
Nav dit topic toch ook maar weer een poging gewaagd. Ik heb de Kong Kickeroo- Giraffen-look en Catch the Light - Trixie laserpointer besteld.
Eens kijken wat mijn kleine koning hiervan vind.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 19 september 2011 @ 13:07:26 #57
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_102136075
Top:
Kong Kickaroo

Kong Wubba

de Whiskas muisjes

Cat It Senses Massage Centre
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 19 september 2011 @ 13:21:57 #58
92409 Twinky
Little star.
pi_102136472
Top:
-Activity Fun Board (daar krijgt Mozes gewoon al zijn eten in). Ik vind het elke dag weer leuk om naar te kijken, hij eet langzamer en minder. Ik weet niet of hij het leuk vindt maar dat kan me weinig schelen :P
-Lintjes van cadeautjes/bloemen enzo. Als ik een cadeautje voor iemand koop en het in een plastic zak op de tafel zet, kruipt Moos gewoon in de zak om de lintjes eraf te trekken. Wat hij ermee doet? Erop sabbelen vooral, en als ik ermee voor zijn neus friemel wil hij er wel naar hengelen (tot hij het zat is).
-sommige hengels, vooral met veel pluis. Soms. En ook leuk om in zijn hangmandje aan de krabpaal, als hij erinligt, dan aan de onderkant te prikken, dan wordt hij helemaal gek.
-krabvisplank op de grond, met kattenkruid erop
-kattenkruidmuisjes/slangetje van de ikea waar valeriaan inzit (daar wil hij nog wel eens mee spelen, heel soms. Het helpt als ik een lintje aan het beestje knoop)
-mijn theepot als ik avondthee (met valeriaan) drink, dan gaat hij als een malle kopjes tekenen aan de tuit.

Flop:
-cat-it rails. Hij heeft één keer met een pootje ernaar gehengeld maar niet eens het balletje geprobeerd te raken.
-balletjes en andere dingen die te snel bewegen/herrie maken
-tunnels, huisjes, hokjes in krabpalen (nooit.)
-eigenlijk al het speelgoed, hij wil er [i]heel soms[i] wel eens achteraan gaan/iets mee doen, maar over het algemeen ligt het stof te vangen in de hoek.

ik heb eigenlijk gewoon een heel luie kat, hij slaapt alleen maar, loopt soms een rondje maar echt spelen zit er niet in :P
pi_102138640
Wat een leuk topic!

Even denken wat hier top is.. We hebben 2 katten. Een slanke zwarte dame van 5 jaar oud alweer, die is sinds kitten af aan bij mij nadat ze eerst een paar weken bij mn moeder is geweest die haar niet aankon. En we hebben een rood-wite lapjespoes van 4 jaar oud. Ze is bij ons gekomen op anderhalf jarige leeftijd als maatje voor onze zwarte Minoes. Misty is veel te dik bij ons gekomen en we hebben er nog niet veel af gekregen.

Top:

- Activity fun board: hier krijgen ze al hun eten op. Minoes snapt alleen de viskommen niet.
- Voederbal: Hier krijgt Misty een deel van haar brokken in want het is een emotie-eter, dus dan duurt het langer voor ze het op heeft.

- Onze zelfgemaakte krabpaal die bijna net zo hoog is als het plafond. Misty gebruikt de plankjes om naar boven te komen terwijl Minoes het liefst via de paal omhoog sjeest. Foto's staan niet op de laptop en Minoes ligt nu heerlijk op schoot dus loop niet naar de pc.

- laserlampje: Misty komt al van boven aangerend zodra ze de sleutelhanger hoort.

- de verwarminghangmat: Minoes erin en dan eronder prikken

- Propjes papier en een bolletje sokken, samen met alle mogelijke klipjes van koekverpakkingen, vuilniszakken etc. En de wattenstaafjes natuurlijk ook. En het meest irritante is wel dat Minoes er met mijn USB stick vandoor gaat. Het is er één die de vorm heeft van een schildpad en is gemaakt van een soort rubber (?)

- Een witte muis met rode oortjes wordt nog wel eens geapporteerd.

- Een hengel met sliertjes eraan. De andere hengel met een balletje is nog niet half zo leuk.

- Beestjes van de AH

- Het is dan geen speelgoed maar de Cat mate drinkbron is hier ook een superartikel.

- piepende mol, al wordt deze meer helemaal afgelebberd tot deze doorweekt is en niet zozeer mee gespeeld.

Flop:

- alle overige speelgoedmuizen en balletjes waar onze kattenla mee vol ligt.

- kattenhengel met een bal eraan

- knispertunnel die we gratis van zooplus kregen

- dozen (snuf snuf, 2x wrijven en het is wel klaar)

- muis op een veer

- Minoes vindt de voerbal niks (zoals hierboven gezegd wel een succes bij Misty)

- Verenbal squiekie met muis (Toen een vriendin die bestelde voor haar kat pakte Misty deze steeds af en was er helemaal gek van maar toen ik hem zelf bestelde voor haar keek ze er amper naar om)

Ik ben al heel lang aan het dubben over de aanschaf van een Kong kickeroo, een Cat-it speelbaan en de massagecenter maar ik lees steeds wisselende berichten en ik weet het met mijn katten niet zo goed.
  maandag 19 september 2011 @ 15:21:31 #60
92409 Twinky
Little star.
pi_102139824
O trouwens, dozen zijn hier ook wel in trek. een dagje.

pi_102142087
Onze katten vinden het activity board heel leuk! Echt grappig om te zien hoe ze zo bloedserieus bezig kunnen zijn met het opvissen van hun brokjes :)

De voerbal vinden ze ook wel leuk, maar ik moet ze er iedere keer weer op wijzen hoe het werkt en dan zijn ze het de volgende dag weer vergeten en moet ik weer 10 knabbeltjes eromheen leggen voordat ze doorhebben hoe het ookal weer zat.

Veters vinden ze allebei tof, als ik een veter heen en weer zwiep of door de lucht laat zweven worden ze helemaal gek, vooral leuk om op bed te doen, dan kunnen ze pijnloos salto's en koprollen maken :D

Dozen en speeltjes met catnip zijn ook zeer in trek, knispertunnels vinden ze niks aan.

Mijn vorige kat heeft eens een kunstmuis opgegeten, alleen het staartje stak er nog uit, nog net uit z'n keel kunnen trekken! Daar begin ik dus maar niet meer aan.

Zo'n "kickbag" lijkt me ook wel leuk voor ze.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_102145061
En nog een tip lintjes zijn ook niet zo'n succes als ze er stukjes van binnen krijgen. Wij konden het erbij zo uittrekken aan de achterkant. Sindsdien is dat verboden speelgoed.
pi_102145728
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef Ikina het volgende:

Ik ben al heel lang aan het dubben over de aanschaf van een Kong kickeroo, een Cat-it speelbaan en de massagecenter maar ik lees steeds wisselende berichten en ik weet het met mijn katten niet zo goed.
De Kickeroo kan je ook van je Zooplus bonuspunten kopen (voor 't geval je dat niet wist) :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 september 2011 @ 17:57:15 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102145900
Vandaag zijn hier de Kickaroo, de speelbaan en het laserlampje binnengekomen :) We kregen er nog twee muisjes bij cadeau. Helaas nog geen kittens om te testen dus dat moet nog even wachten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102146163
Oh ja, de Cat it rails gebruik ik trouwens ook wel 'ns met voer, werkt ook prima :)
  maandag 19 september 2011 @ 19:39:34 #66
92409 Twinky
Little star.
pi_102150429
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, de Cat it rails gebruik ik trouwens ook wel 'ns met voer, werkt ook prima :)
Gewoon bal eruit, voer erin? Hoe krijgen ze het er dan uit?
pi_102151336
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Twinky het volgende:

[..]

Gewoon bal eruit, voer erin? Hoe krijgen ze het er dan uit?
Waar heb je die cat activity bord gekocht?
  maandag 19 september 2011 @ 19:57:07 #68
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_102151450
Laserpointer is alleen me oude man (18 :)) helemaal gek op, de rest kijkt niet eens naar dat rode stipje.
Een van de 2 jongste is al ruim een jaar helemaal gek van dr rode "beessie" inderdaad, dat appieding van het WK, sleept ze overal mee naar toe, en ze slaapt er altijd mee O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 19 september 2011 @ 20:00:40 #69
92409 Twinky
Little star.
pi_102151640
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Waar heb je die cat activity bord gekocht?
hier, hij is nu zelfs in de aanbieding!
pi_102151676
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:00 schreef Twinky het volgende:

[..]

hier, hij is nu zelfs in de aanbieding!
ok ik ga eerst eens bij de lokale dierenmishandelwinkel kijken ^O^ Thx
  maandag 19 september 2011 @ 20:11:27 #71
92409 Twinky
Little star.
pi_102152257
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ok ik ga eerst eens bij de lokale dierenmishandelwinkel kijken ^O^ Thx
daar kost hij (hier iig) gewoon 40 euro... Als je er één wilt, zou ik hem gewoon daar bestellen! Hier is het dus een succes, maar ik geef dan ook al het eten in het ding :D
pi_102152375
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Twinky het volgende:

[..]

daar kost hij (hier iig) gewoon 40 euro... Als je er één wilt, zou ik hem gewoon daar bestellen! Hier is het dus een succes, maar ik geef dan ook al het eten in het ding :D
Ja was mijn idee ook. De 1 eet niet zoveel, maar schrokt enorm. De ander is een is-dat-eetbaar-dan-moet-het-op type :@
  maandag 19 september 2011 @ 20:17:16 #73
92409 Twinky
Little star.
pi_102152555
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ja was mijn idee ook. De 1 eet niet zoveel, maar schrokt enorm. De ander is een is-dat-eetbaar-dan-moet-het-op type :@
haha :D dan lijkt het me een mooi ding :) Mozes is gewoon wat dikkig en beweegt niet zoveel. En met dat bord eet hij in ieder geval langzamer, en het is echt leuk om naar te kijken hoe hij zit te vissen. Hij hengelt het er allemaal nu zo uit, maar het gaat nog steeds een stuk langzamer dan als het een vol bakje is!
pi_102152589
Mijn 2 katten (nu ruim 17 jaar oud) speelden voornamelijk met het muisje dat aan een touwtje aan de krabpaal hing en verder ook gewoon met de krabpaal. Ze hebben er een stuk of 5 totall loss gesloopt in 17 jaar tijd.
Verder met touwtjes en veertjes en blaadjes in de tuin en pingpongballetjes.
Hun lievelingsspeelgoed was toch wel hun eigen staart en elkaar.

Muisjes enzo deden ze na 2 keer spelen vaak niets meer mee.
Wel speelden en spelen ze veel met opgefrommelde papiertjes van chocolaatjes en met de opgefrommelde folie die om muizen en kikkers zitten met sinterklaas. We denken dat dat komt omdat ze ruiken dat er lekkers in heeft gezeten, want papiertjes en folie waar niets in heeft gezeten vinden ze stom.
Zo hebben we ook ooit speelgoedmuisjes gehad waar ze niets mee deden. Na ze een dag in een zak met lekker voer te hebben gehad waren het ineens super leuke speeltjes!

Nu spelen ze niet zo heel veel meer, maarja ze zijn nu ook behoorlijk bejaard, 1 is er doof en beide zijn zeer slecht ziend door de staar.
pi_102152785
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha :D dan lijkt het me een mooi ding :) Mozes is gewoon wat dikkig en beweegt niet zoveel. En met dat bord eet hij in ieder geval langzamer, en het is echt leuk om naar te kijken hoe hij zit te vissen. Hij hengelt het er allemaal nu zo uit, maar het gaat nog steeds een stuk langzamer dan als het een vol bakje is!
Lijkt wat op mijn alles-moet-op poes. Die heb ik een mooie slaapplek op 1.7 meter hoog gegeven, dat geeft dr ook wat extra motivatie om te willen klimmen. Maar is meer een ik-lig-lekker-op-schoot geval.

Is het degelijk spul? En makkelijk schoon te houden? Geen vaatwasser hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')