Mag ook wel na 8 overtredingenquote:
Heel Ajax afserveren door die gare harde kernquote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Scum van de wereld aanmoedigen = -1
Die mis ik ook jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Waarom zie ik die ene dikke PSVer nooit meer in beeld met zijn fotocamera?
quote:
Hij valt niet meer op in de zomer. Hartje winter straks staat ie weer in zn shirtje te bevriezen met z camera en dan komt ie vanzelf weer in beeld vermoed ik!quote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Waarom zie ik die ene dikke PSVer nooit meer in beeld met zijn fotocamera?
Wat danquote:
terecht toch?quote:
quote:
Die duw van Sigthorssonquote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Sickert het volgende:
Wat is die kuipers een klapmongool zeg
Mertens zoekt Vd Wiel duidelijk op.. waar kan hij heen dan?
WATTEFACKZEG
quote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Juichen terwijl Tyton aan het doodgaan is. bah.
Kneuzen jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax uit bij PSV, jaar in, jaar uit![]()
![]()
Kom op. Die penalty was terechtquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal P$V Kuipers betaald hebben?
quote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Sickert het volgende:
Wat is die kuipers een klapmongool zeg
Mertens zoekt Vd Wiel duidelijk op.. waar kan hij heen dan?
WATTEFACKZEG
Ten eerste zou dat de gemeente zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ze zijn tyton al vergeten johquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
En nu mag iedereen zeker wel juichen, we weten nog niks over Tyton
quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
Doe eens niet zo debiel, joh.quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef Tha_Duck het volgende:
En deze TT mag gewoon? Echt, wat een losers hebben we toch als mod op Fok
/carequote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
Happel zit in de celquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Droopie het volgende:
vraag me af waar de admins zijn vanmiddag?
van slag vanwege tytonquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar slaaat dit op, wat is Ajax aan het doen?.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
quote:
iedereen aan de dwarslaesie ole ole!quote:
Tegen mindere ploegen speel je nou eenmaal makkelijker.quote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef Shreyas het volgende:
PSV speelt het hele seizoen dramatisch, maar uitgerekend tegen Ajax spelen ze ineens beter dan in alle wedstrijden in de afgelopen 2 jaar, hoe kan dat toch.
dat excuus geldt alleen als psv achter staat.quote:
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Droopie het volgende:
vraag me af waar de admins zijn vanmiddag?
Vraag ik me het hele seizoen al afquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was ik me de gehele 1e helft ook aan het afvragen, hij is onzichtbaar.
Het helpt gewoon niet, PSV is sterkerquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Wegwezen, ik kan er niet tegen dat mijn clubje achter staat.
De TT is toch aangepastquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.
Staat misschien nog op de loonlijst van Twentequote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag ik me het hele seizoen al afWat speelt die bagger zeg sinds hij bij de joden zit.
WELKEN ZENDER!!1quote:Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef Type-R het volgende:
[..]
vast wel, maar daar is dit topic niet voor bedoeld
Nog maar een keer, doe eens niet zo debiel.quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen mindere ploegen speel je nou eenmaal makkelijker.
paintquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef Roffamannetje het volgende:
hopelijk krijgt opperneus vertonghen zometeen rood
Pingel was gewoon terecht. Zo verdedig je niet in de 16. Dat moet gregory weten.quote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef Sickert het volgende:
Duidelijk op de bal van Verthongen.
Kuipert staat me een partij te falen of volgt hij de orders van de KN(V)SB goed op?
Ik gok op Janssenquote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat nog rood komen bij ajax. gefrustreerde kleuters nu
nee omdat Happel gisteren ging rellenquote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Paul het volgende:
Waarom is iedereen opeens zo losgeslagen hier
Komt het omdat Jojoortje er niet bij is?
quote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Paul het volgende:
Nee omdat de Psv supporters wakker worden als ze voor staan.quote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Paul het volgende:
Omdat only sing when you're win en Jojoortje is onze herderquote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Paul het volgende:
jou vermakenquote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Booder het volgende:
wat doen al die afrikanen op het veld?
Frankquote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Wilskracht het volgende:
Noem 1 speler van Ajax die kan verdedigen?
dat is zoiezo al een ban waardig m dat te vindenquote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hij wil dat Mertens de 3-1 scoort voor PSV, wat is daar mis mee?
Die kan toch geen kant kiezenquote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Paul het volgende:
Frank de Boer.quote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Wilskracht het volgende:
Noem 1 speler van Ajax die kan verdedigen?
Betaal dan ook gewoon als je de wedstrijd wil zien.quote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, geluid nog steeds unavailable.²
de prutsers uit amsterdam zijn gewoon stil.quote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit topic zit vol met Pisvee fans, hebben die geen geld voor een seizoenskaart ofzo? En dan vooral nog degene die via een stream kijken
Speelt PSV nu niet tegen een Kut?quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef Onnoman het volgende:
90% van de kneusjes hier hebben nog nooit een kut gezien volgens mij
Jij gaat er gewoon vanuit dat ik niet per ongeluk de mute knop van mijn upc decoder heb ingedrukt?quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Betaal dan ook gewoon als je de wedstrijd wil zien.
Prutsers nog welquote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef xCore het volgende:
[..]
de prutsers uit amsterdam zijn gewoon stil.
114095quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klote streams, de een doet het helemaal niet de ander heeft geen geluid!
quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Vertonghen mag blij zijn dat hij er nog in staat.
Gewoon de radio aanzettenquote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klote streams, de een doet het helemaal niet de ander heeft geen geluid!
Hij is gewoon niet geschikt voor ajax. Hij had bij twente nog zoveel kunnen doenquote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef ZaZoe het volgende:
Theo Janssen speelt dramatisch. Niks meer over van de artiest van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |