De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef minibeer het volgende:
[..]Micson komt iig niet
Ik wil ook best helpen met koken, al ben ik geen topkok
jawel daar zorg Ik wel voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel daar zorg Ik wel voor.
nou Ik kan wel best goed kokenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?
Nou, mijn kookskills falen dus welquote:Op woensdag 21 september 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou Ik kan wel best goed kokenen nee hoor gewoon ouderwets dreigen
Iedereen kan groenten hakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou, mijn kookskills falen dus wel![]()
Dus of je het moet willen is een tweede vraag..
Behalve ikquote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Je vindt me leuker zonder vingers zeker...quote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis isquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.
Neem dan gelijk drank mee. Krat bier en paar flessen frisdrank.quote:Op maandag 26 september 2011 14:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis is
Dan kunnen we daarvoor ook nog wel boodschappen gaan doen met zijn allen.
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhitsquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenMaar neem de cd's maar mee, ik heb er zelf maar een paar.
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhits![]()
Daarnaast 3 van The Offspring en alles van Rammstein en Heidevolk. Roept u maar
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat een voorbereiding heeft deze manquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |