Met dank aan Angel-Joyen haar geweldige #geil topic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders.
En er is niks op TV zoals gewoonlijkdus ik verveel me.
Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer?
Lol dat 'ie dat ook echt stuurdequote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ben net een uurtje wakker ik denk ffe kijken of iedereen lekker geslapen heeft enzo
Kweeni? z'n nummer staat in m'n DM geschiedenis. Zal ik em smsen dat je em mist Jmsls?
Ja nouquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Lol dat 'ie dat ook echt stuurde![]()
Net wakker? Ik 10.00 al
echwelquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Zolder het volgende:
Hihi ja t was weer een top zaterdagavond op fok
Heb je die Skip al gebeld/smstquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nouik heb meer slaap nodig dan gemiddeld dus als ik zo laat naar bed ga sta ik smiddags op
Nee zal ik proberen?quote:
Ja doe gewoonquote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee zal ik proberen?
Dan mag ik in z'n BMW wheelies doen
Oke nu kijken of dat ie of online komt of terug smstquote:
Die is huiswerk machenquote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oke nu kijken of dat ie of online komt of terug smstlolz
Waar is Angeljoy
ahwwww heeft ze nog hulp nodig ?quote:
Ik weet niet ze zei ik ga huiswerk maken doeiquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahwwww heeft ze nog hulp nodig ?
Niet eens kusjequote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik weet niet ze zei ik ga huiswerk maken doei
Wel een kusje maar geen love you wjnmk wjmmtquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet eens kusjelove you wjnmk wjmmt ?
ahhhhquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wel een kusje maar geen love you wjnmk wjmmt
Ja maar dat zal heel moeilijk gaanquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahhhh....zal ik je troosten?
ik heb seconde lijmquote:Op zondag 18 september 2011 13:22 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Mijn hart is in tweeën gesplitst door deze uiterst pijnlijke periode
Doe maarquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb seconde lijm![]()
![]()
zal ik een banner maken ??
Ligt eraan wat voor 'n worstquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
geven jullie tips voor banner?
ik dacht aan worst en pruimen
hahaha ja gewoon een sausagequote:
En een pot Skippy-pindakaasquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hahaha ja gewoon een sausage
nee we trekken niemand voorquote:
Okay okayquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee we trekken niemand voor
quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee we trekken niemand voor
omg antwoordquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Jmsls het volgende:
Heb je Skip nou een sms gestuurd of nie
arme jijquote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hij noemt mij gekke
en hij zal zo es kijken
da's fijnquote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Jmsls het volgende:
Choco, je viel er niemand mee lastig hoor
Chillend, pruimen zijn lekker maar je gaat er van poepenquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
haha ik ben nu de pruimen aan het shoppen
Ik hou niet van worstquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
lolhaha ja bagger
![]()
![]()
![]()
maarre welke worst zal ik erbij doen zoek eens een leuk plaatje van een sappige knapperige sausage
oh...nou euhm moet je toestemming vragen eigenlijk voor een officiele slow chat?quote:
Weet ik 't ik ben pas sinds 2010 lidquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh...nou euhm moet je toestemming vragen eigenlijk voor een officiele slow chat?
quote:
Gutentagquote:
1 | MACHINE CODE #3737 TO MACHINE CODE #4484 Angel-Joy nog gehosselt? |
1 | MACHINE CODE #3737 TO MACHINE CODE #4484 zeker weten van niet! |
1 | [code]MACHINE CODE #3737 TO MACHINE CODE #4484 |
Echt?quote:
Was fijn he? vannacht?quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hahaha lol nee hij heeft angel niet gehosseld
hoe doe je die code gedoe
Geen flauw idee, nog geen foto van der gezien ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Jawol, alhoewel ik wel een beschuitje met haar zou willen eten
Slapen..quote:
Ja ik ook welquote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Slapen..
Althans, ik heb heerlijk geslapen
Ik dacht effe dat ie dood wasquote:
Ja man, niet normaal//quote:
spannendquote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat heb jij gister allemaal naar Pam gestuurd
foto's van mijn edele delenquote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat heb jij gister allemaal naar Pam gestuurd
Iewwwwquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
foto's van mijn edele delen
foto's van mijn edele delen in een jampotje
foto's van mijn edele delen in een jampotje in een krop sla.
valt dus best mee
Vond ik ook,quote:
bahquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
valt dus best mee
Choclate-Chickquote:
scheelde weinigquote:
Alleen alles zat onder de pindakaasquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
valt dus best mee
je was ineens weg gisteren.quote:
sorry nog dat het in je oog kwamquote:Op zondag 18 september 2011 13:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Alleen alles zat onder de pindakaas
Ja, en dat deed je ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei dat ik ging slapen
Ja nouja vooruit dan maar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
sorry nog dat het in je oog kwam
Mag ik je vragen wat je aan het doen bent?quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nouja vooruit dan maar.
Heb nu pruimen links en pruimen recht
Tekst in het midden
Bazen van de nacht
[ONZ]
en een worst aan een vork in het midden achter de tekst
iemand nog iddeeestjes
Heb je die camera in die schroef echt nog niet gezien?quote:
banner makenquote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat je aan het doen bent?
neequote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Heb je die camera in die schroef echt nog niet gezien?
Hahahahaquote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
banner maken![]()
achtergrond kleur paars?
mooizoquote:
hoezo we trekken niemand voorquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hahahaha
Jaa, paars, als mijn pot pindakaas er ook in mag
okequote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoezo we trekken niemand vooralleen angel-joy voor het idee
weetniequote:
je moet niksquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
weetniemoet toch iets zeggen in ONZ?
jajaa jij welquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Jmsls het volgende:
Ik had gister wel de magische topic-openkrachten
Vetjes alleen ander lettertypenquote:Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lijkt dit
Goedquote:Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lijkt dit
quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Jmsls het volgende:
Ik had gister wel de magische topic-openkrachten
oke ik zal kieknquote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef Jmsls het volgende:
Ik weet niet maar sommige letters zie je niet goed door den worst
hoiquote:
Maar 'Goed topic gesloten' was ook een topreeks maar jammer dat er een deel drie moest komen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef Skippy_ball het volgende:
flauw dat Geil #6 ineens dicht ging gisteren
ohquote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik heb portable gimp kweeni hoe ik de ltters moet shinen
boos op me nu?quote:Op zondag 18 september 2011 14:09 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Maar 'Goed topic gesloten' was ook een topreeks maar jammer dat er een deel drie moest komen.
laat ze zwart en doe ze met die boog van de worst meequote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik heb portable gimp kweeni hoe ik de ltters moet shinen
en dan lichtblauw,quote:Op zondag 18 september 2011 14:09 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
laat ze zwart en doe ze met die boog van de worst mee
quote:Op zondag 18 september 2011 14:09 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
laat ze zwart en doe ze met die boog van de worst mee
integraalfietsquote:Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Angel en die andere man die Henk en Sjaan deed
Hallo, integraalfiets mist nogquote:Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Angel en die andere man die Henk en Sjaan deed
Nee jij mag die niet doenquote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hallo, integraalfiets mist nog
gr
gr henk en sjaan
ik deed het voorquote:
Ja, tikkeltje links dragendquote:Op zondag 18 september 2011 14:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh kutde worst is verschoven zie ik nu pas
tekst naar onderenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh kutde worst is verschoven zie ik nu pas
Sjanant hoeft nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef Skippy_ball het volgende:
GizartFRL
Sjanant
Angel-Joy
Antilurker
Ja iets naar beneden.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef Skippy_ball het volgende:
GizartFRL
Sjanant
Angel-Joy
Antilurker
die deed hele tijd swaggs postenquote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]waarom hoeft sjanant niet?
Hij was tering irritant en ging spammen met 100x HA ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]waarom hoeft sjanant niet?
wat ?quote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef Skippy_ball het volgende:
GizartFRL
Sjanant
Angel-Joy
Antilurker
watblieft?quote:
ohja dat was ook zoquote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
die deed hele tijd swaggs posten
Ja, ga maar gauw weerquote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef dakraam het volgende:
Ik post hier in een hele exclusieve slowchat. Ik voel me tof.
Nou dag hè, ik ga weer. Het was leuk.
pffquote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Tggg...
ze zongen "laat maar liggen hij is toch al dood?"
Niceeequote:Op zondag 18 september 2011 14:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
zooooo klaarrr
[ afbeelding ]
Netjes Netjes Netjesquote:Op zondag 18 september 2011 14:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
zooooo klaarrr
[ afbeelding ]
Niet zeiken zeiksnorquote:
Nouhouu hallo we waren allemaal leuk bezig angel was de eerste jaquote:
Ok okquote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouhouu hallo we waren allemaal leuk bezig angel was de eerste ja
Nou, geen ideequote:
quote:
Ja, ben bloed serieusquote:
Das zou wreed zijn!quote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HALLO dit moet niet dichtgegooid worden ja
Dan verplaatsen ze hem toch naar GC?quote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
mag deze sc btw van de modjes?
Geen ideequote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
mag deze sc btw van de modjes?
Als we vertellen dat wijquote:
watquote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Skippy_ball het volgende:
En dat terwijl alle mensen van UDOWU uitgekotst worden.
En wij worden overal geeerd met lekkere dingen
WUTquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Als we vertellen dat wijzijn dan vast wel.
en dat terwijl ajax eigenlijk nog moe is van CLquote:
volgens mij worden veel sc's die nu komen dichtgegooid onder het mom van er zijn genoeg sc'squote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Geen idee
ik vroeg net al hoe dat zin en zulks![]()
'
Ik heb niks geen kwaads in de zin en ik wil ook geen ban ofzo maar kweeni hoe dat nou zit
quote:
Sorry, liet even mijn fantasie op de loopquote:
volgens mij heb je daar wel vaker last vanquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
[..]
Sorry, liet even mijn fantasie op de loop![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Integraalfiets het volgende:
hallo zijn we weer vakantie was gezellig
xx sjaanie
waar ben ik heen ik voel me zwaar beledigd ik zal henk evies vrage om weer te slaan want dit wil niet zo hequote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent de vaste klanten vergeten in de OP
1 | [img]http://i.fok.nl/usericons/291753/Untitled%205.jpg[/img][img]http://i.fok.nl/usericons/345718/PamRavenscroft.gif[/img][img]http://i.fok.nl/usericons/350622/190.gif[/img][img]http://i.fok.nl/usericons/312909/koekje.gif[/img][img]http://i.fok.nl/usericons/354217/yuno.jpg[/img] |
quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar ben ik heen ik voel me zwaar beledigd ik zal henk evies vrage om weer te slaan want dit wil niet zo he
gr gr
quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
ah kijk nu voel ik me weer fijn de dag kan nu echt beginnen pluk alles uit je leven wat je kan want een ongeschoren schaap is toch een schaapquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ah kijk nu voel ik me weer fijn de dag kan nu echt beginnen pluk alles uit je leven wat je kan want een ongeschoren schaap is toch een schaap
gr gr
quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ah kijk nu voel ik me weer fijn de dag kan nu echt beginnen pluk alles uit je leven wat je kan want een ongeschoren schaap is toch een schaap
gr gr
onee tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik vergat "gr gr sjaanie henk & kids"![]()
1 | [img]http://i.fok.nl/usericons/17568/drivingmissgizmo.gif[/img] |
Dat is toch juist het grappigequote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar bazen van de nacht.... horen die dan niet alleen in de nacht te posten?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat is toch juist het grappige
hai hoe is het alles goe doh ok leuk hoor ja rico had weer ruzie het is een vechterbaasjehoor net zn vaderquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar ben ik heen ik voel me zwaar beledigd ik zal henk evies vrage om weer te slaan want dit wil niet zo he
gr gr
Nee wij doen het ook overdagquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
'de nacht' is een verwijzing naar gisternacht, niet de nacht in het algemeenquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ninja editquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Skippy_ball het volgende:
En Angel-Joy der UI
[ afbeelding ]
ow okee, thanks voor de verhelderingquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
'de nacht' is een verwijzing naar gisternacht, niet de nacht in het algemeen![]()
NIB4 Editquote:
Die was er maar voor vier posts ofzo tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/354317/images[3].jpg]afbeelding[/url] ]
Melowa
hee alles helemaal toppie altijd he hahaha ach ja ricardo kan er ook wat van maar klapte met zn bakkes tegen een lantaarnpaal aan haha kan hij niks aan doen gebroken neus henk zette hem zo weer recht krijsen joh deed die knaap maar helemaal toppie daar danquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hai hoe is het alles goe doh ok leuk hoor ja rico had weer ruzie het is een vechterbaasjehoor net zn vader
gr
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders.
En er is niks op TV zoals gewoonlijkdus ik verveel me.
Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer?
1 2 3 4 5 6 | [quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1711751/1/25#102069231]zaterdag 17 september 2011 21:33[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/350786]Angel-Joy[/url] het volgende:[/b] Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders. ;( En er is niks op TV zoals gewoonlijk :') dus ik verveel me. Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer? :9 [/quote] |
nu niet meerquote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aantal posts: 1337 (gemiddeld 21 per dag)
1337
quote:
Waarom praat je niet meerquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hai hoe is het alles goe doh ok leuk hoor ja rico had weer ruzie het is een vechterbaasjehoor net zn vader
gr
Ahquote:
Gaan we ons communicatie systeem ook prijs geven?quote:
grquote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Integraalfiets het volgende:
en hou het netjes en stuur mij maar berichten van nieuwe delen want dan kan ik daar verder gaan he want dit is wel heel gezellig ben nu echt weg moet nu reesen want henk staat al te zwaaien met de kids
gr gr
straks mis je de wisselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |