quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ah kijk nu voel ik me weer fijn de dag kan nu echt beginnen pluk alles uit je leven wat je kan want een ongeschoren schaap is toch een schaap
gr gr
onee tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik vergat "gr gr sjaanie henk & kids"![]()
| 1 | [img]http://i.fok.nl/usericons/17568/drivingmissgizmo.gif[/img] |
Dat is toch juist het grappigequote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar bazen van de nacht.... horen die dan niet alleen in de nacht te posten?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat is toch juist het grappige
hai hoe is het alles goe doh ok leuk hoor ja rico had weer ruzie het is een vechterbaasjehoor net zn vaderquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar ben ik heen ik voel me zwaar beledigd ik zal henk evies vrage om weer te slaan want dit wil niet zo he
gr gr
Nee wij doen het ook overdagquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
'de nacht' is een verwijzing naar gisternacht, niet de nacht in het algemeenquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ninja editquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Skippy_ball het volgende:
En Angel-Joy der UI
[ afbeelding ]
ow okee, thanks voor de verhelderingquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
'de nacht' is een verwijzing naar gisternacht, niet de nacht in het algemeen![]()
NIB4 Editquote:
Die was er maar voor vier posts ofzo tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/354317/images[3].jpg]afbeelding[/url] ]
Melowa
hee alles helemaal toppie altijd he hahaha ach ja ricardo kan er ook wat van maar klapte met zn bakkes tegen een lantaarnpaal aan haha kan hij niks aan doen gebroken neus henk zette hem zo weer recht krijsen joh deed die knaap maar helemaal toppie daar danquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hai hoe is het alles goe doh ok leuk hoor ja rico had weer ruzie het is een vechterbaasjehoor net zn vader
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |