De hele nacht polonaise natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom is iedereen zo gesloopt? Het feestje van Elies?
Hoe is het met je neefje tombo?
Vrijdag op stap geweest, vrijdag op zaterdag maar heel kort geslapen, zaterdagmiddag kinderfeestje gehad van familie, daarna verjaardag Elies, half drie thuis, vanmorgen gewoon weer op tijd op voor Beetle. Dus in twee nachten heb ik in totaal geslapen wat ik normaal in één nacht slaapquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Zalig!quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij waren naar de rommelmarkt. Best aardig weer inderdaad, beetje veel wind alleen.
En daarnet twee volle emmers walnoten geraapt. Ze blijven maar vallen
Nu ik niet naar de reünie ben heb ik ineens ook niets vandaag.quote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Hier schijnt de zon en ik heb gisteren alles gedaan wat ik moest doen dus vandaag hoef ik niks
^^quote:
Klinkt zalig!quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^![]()
Ik heb net echt een goddelijke salade gemaakt (hij is al op). Veldsla, balsamicovinaigrette, komkommer, tomaat, avocado en stukje gerookte kip
Kom maar halen, we hebben alweer zo veel! 4 kratten hadden we van de week al vol, en daar zijn alweer een stuk of 4 emmers bijgekomenquote:
feestje van elies idd, en mn eigen housewarming, en de avond/nacht ervoor druk met voorbereiding housewarming enzoquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, als ik ze wil hebben kosten ze 2 euro voor een half pond ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt zalig!
Daar had je ook nog wel wat walnoten bij kunnen gooien
Die van ons kun je zo tussen je handen opendrukken, lekker makkelijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg een grote zak walnoten van iemand, maar ik vind het teveel werk om ze te kraken![]()
Chico speelt er mee
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we gaan?
Mogen daar ook honden?
Hier betaal je ongeveer 2 euro per kilo. Maar je raakt ze nauwelijks kwijt want iedereen heeft wel een notenboomquote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, als ik ze wil hebben kosten ze 2 euro voor een half pond ofzo
Deze komen ook van iemand met eigen bomenquote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van ons kun je zo tussen je handen opendrukken, lekker makkelijkZe moeten nog wel een maandje drogen, dan worden ze nóg lekkerder
Walnoten die je in de winkel koopt zijn vaak al 2 jaar oud
Wat lang, gedsiequote:Op zondag 18 september 2011 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Lieve foto van Ean, F_R!![]()
En ik lees net dat men benieuwd is wanneer ik de uitslag van m'n tentamen krijg. Nou, dat zal over een weekje of vier zijnDus ik probeer het nu gewoon te vergeten, zie vanzelf wel een mailtje verschijnen!
Wat wil je op die leeftijd?quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook op sterven na dood hoor![]()
Ik ga strakjes naar het weegmomentje. Boewhahahaha
Nee joh. Nog een paar oprdachten inleveren en dan aan de lang gevreesde eindscriptiequote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lang, gedsie![]()
Ben je, als je deze gehaald hebt, helemaal klaar met je opleiding?
Ik heb ze uitgewoond f_r, volledig uitgewoondquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
En katten?quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
De eigenaren (2 stellen) hadden allebei een hond en die waren altijd mee.
Ontzettend gezellig dus
Ik heb er nog niet op durven staan, vandaag ga ik mezelf nog ff trakteren op pannenkoeken en vanaf morgen doe ik weer rustig aanquote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook op sterven na dood hoor![]()
Ik ga strakjes naar het weegmomentje. Boewhahahaha
Ik ben er voor de zekerheid gisteren even op gaan staan. Voor het eerst sinds jaren begon de uitslag weer met een 6quote:Op zondag 18 september 2011 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Wat wil je op die leeftijd?
Is je weegschaal weer terecht?
Er liepen wel katten, maar zodra de hond ze zag ging ie achter ze aan.quote:
Doe je goedquote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er voor de zekerheid gisteren even op gaan staan. Voor het eerst sinds jaren begon de uitslag weer met een 6
Ik was een paar maanden geleden een eind op weg richting de 8quote:
*ziet gezicht*quote:Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga m'n eigen pannetje es onder het water zetten en dan beetje opruimen, want volgens mij komt er vanmiddag nog visite
Jij bent altijd welkom, want jij kijkt niet raar op van wolkjes kattenhaar enzoquote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*ziet gezicht*
*draait weer om*
oh ik heb straks nog 1 afwasje maar voor de rest is het ook helemaal netjes in huis, heerlijk!quote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een heerlijk relaxte zondag. Ga straks draadjesvlees maken![]()
Maar om 4 uur nog ff snel naar de supermarkt, want ben 3 ingrediënten vergeten te kopenEn slagroom voor de appeltaart moet er ook nog komen
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, want jij kijkt niet raar op van wolkjes kattenhaar enzo
Leukquote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
De eigenaren (2 stellen) hadden allebei een hond en die waren altijd mee.
Ontzettend gezellig dus
Niet zoveel, nu die keepert van PSV op de grond ligt!quote:Op zondag 18 september 2011 13:09 schreef tombolafan het volgende:
Tsssss, zusje aan de lijn of ik even wil zeggen wat Ajax doet
quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Mijn ouders zijn net terug uit Malaga, daar hadden ze kennissen opgezocht die daar wonen. En hun honden zwemmen gewoon in hun zwembad
[ afbeelding ]
Die botsing was zo hard dat die speler die met zijn knie tegen hem botste zelf ook minutenlang bleef liggenquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Niet zoveel, nu die keepert van PSV op de grond ligt!
Ik zei ook al: "oh, niks, ze staan water te drinkenquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet zoveel, nu die keepert van PSV op de grond ligt!
Nee iddquote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dit ziet er niet goed uit hoor. Sneu. Ook al zit ik hier naast een Mister Ajax op de bank(Die gelukkig ook niet zo hooligan is dat hij dit wel prima vindt
)
Ik hoop het ook, zag hem gelukkig wel met z'n handen bewegen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee iddIk kijk nu 10 minuten en heb hem alleen maar zien liggen...
Hopen dat het wel meevalt zoals met Stekelenburg
Andere PSVert ging er met z'n knie vol op inquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
16 minuten stilgelegen
Ik heb niet gezien wat er gebeurde
andere PSVer ook gewoon!quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Andere PSVert ging er met z'n knie vol op in
Ja, gelukkig maar! Maakt het toch wat minder dubieus enzo. En verder zag ik het niet zo heel goed, eerlijk gezegd. Verbaasde me vooral toen hij zo bleef liggen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
andere PSVer ook gewoon!
Ow damn... En waar raakte hij hem? Op zijn hoofd ook?
Yep. Vol met zijn knie tegen zijn hoofdquote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
andere PSVer ook gewoon!
Ow damn... En waar raakte hij hem? Op zijn hoofd ook?
Nou hèquote:
Idd is dat "mazzel"quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar! Maakt het toch wat minder dubieus enzo. En verder zag ik het niet zo heel goed, eerlijk gezegd. Verbaasde me vooral toen hij zo bleef liggen.
Minimaalquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
vriend is dus zeker 16 min later thuis
Ja ik moet ook nog, maar die is pas om vier uur openquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hèJammer dat ik toch nog naar de supermarkt moet. Maar gister wilde ik weer te snel
Ja, ik heb hetzelfde probleem. We gaan tien voor vier al weg, zodat we snel alles kunnen pakken en afrekenen. Het is daar altijd mega druk op zondag!quote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog, maar die is pas om vier uur open
Wachtennnnnnnnnn.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Die zwembadhondjes![]()
![]()
Dat mocht bij ons dan weer niet, al heb ik het uiteraard wel steeds geprobeerd.
Maar ze wisten zelf wel dat het niet mocht
Ik ging ook altijd om stipt 4 uur, maar dan is het zoooo druk, niet normaal! nu ga ik altijd maar wat later.quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde probleem. We gaan tien voor vier al weg, zodat we snel alles kunnen pakken en afrekenen. Het is daar altijd mega druk op zondag!
Nee preciesquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Mensen piesen in zwembaden, honden niet
Nog wel langer somsquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet wel, ga draadjesvlees maken en dat moet een uurtje of drie staan!
Ja, komt goedquote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog wel langer soms
Doe je er wel iets zuurs bij? Dan wordt het sneller zacht geloof ik.
Ja, op het eind! Saus bindt mooi en het geeft een lekker zoetig smaakje.quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Greys het volgende:
Owja, ontbijtkoek er in
Dat zei de slager jaren geleden ook al tegen me, dat dat er in moet
Oh, ik doe wel een eetlepeltje bloem meestalquote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ontbijtkoek gaat ook in zuurvlees ja, das lekker, geen bloem of maizena hoor, blegh.
Dat meen je nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
In het woeste wilde Bleiswijk is de C1000 op zondag van vier tot acht open.
Alleen dat is eind september alweer over, want de zondagsrust werd teveel verstoord
quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
In het woeste wilde Bleiswijk is de C1000 op zondag van vier tot acht open.
Alleen dat is eind september alweer over, want de zondagsrust werd teveel verstoord
Hoe bedoel je dat? Oftewel, hoe doe IK dat?quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
En de truc om het vlees mooi zacht te krijgen is niet perse iets zuurs, maar dat zit hem vooral in het goed aanbraden voor het gaat stoven!
Mhihihihihihiquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
JaHele dorpskrantje staat vol met voor- en tegenstanders
Ik ging gisteravond om half acht, was lekker rustig!quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er werkelijk niet aan denken om op zondag boodschappen te doen.
Uberhaupt niet in het weekend, aaaaal die mensen in die supermarkten, gruwelijk
De mensen die er boven de supermarkt wonen stoorden zich aan het feit dat ze op zondag dan ook een paar uurtjes (van 4-8 dus) winkelwagentjes hoorden. Nou ja, kan me er ergens wel iets bij voorstellen... Ik heb makkelijk lullen natuurlijk als ik niks hoorquote:
Hier is het superrustig op zondag.quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er werkelijk niet aan denken om op zondag boodschappen te doen.
Uberhaupt niet in het weekend, aaaaal die mensen in die supermarkten, gruwelijk
Maar dat is op zaterdag toch ook? Doe je desnoods die supermarkt open met alleen mandjesquote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De mensen die er boven de supermarkt wonen stoorden zich aan het feit dat ze op zondag dan ook een paar uurtjes (van 4-8 dus) winkelwagentjes hoorden. Nou ja, kan me er ergens wel iets bij voorstellen... Ik heb makkelijk lullen natuurlijk als ik niks hoor
Gewoon, goed en rustig en grondig rondom bruin aanbakken, desnoods in kleine porties, voor je het laat stoven.quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Oftewel, hoe doe IK dat?
Thanks voor de tip, ga ik dat straks even rustig aan proberenquote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon, goed en rustig en grondig rondom bruin aanbakken, desnoods in kleine porties, voor je het laat stoven.
Ik doe het altijd in porties, en dan de hele bulk in de pan met de rest van de ingredienten en dan pas laten pruttelen.
Als ik me haast en het vuur te hoog zet, of te grote porties doe of zo, dan proef je dat echt.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet heur, maar kleine kindjes wel die er met luier en al ingegooid wordenquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Whehehequote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zwem echt niet in zwembaden, behalve als het bij mensen in de tuin is, echt, je ziet van die kids wel es in zo een gele waas zwemmen inene![]()
Hier ook, heel nieuw appartementencomplex in het centrum, komen er ineens verzoeken om de feestweek (=3 dagen) te verplaatsen omdat het zo'n herrie geeftquote:Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
Net als bij mij in het dorp waar de mensen klagen als er 's avonds eens iets te doen is in het centrum. Je woont inderdaad in het fucking centrum, ga dan vier straten verderop wonen. Zit je nog goedkoper waarschijnlijk ook!
Op vakantie puur voor de lol snap ik ook niet neequote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je met van die kleintjes het vliegtuig in gaat; ze kunnen nog niet klaren, dus die oortjes knallen uit elkaar.
Wat weer het nodige gejammer en gegil betekent in z'n krap vliegtuig![]()
Er zou serieus een kinderkamer in een vliegtuig moeten zitten; op de heenweg hebben we 2,5 uur moeten luisteren naar een jankend kind.
Nou, dan ben ik serieus in staat om het op de vleugel te parkeren![]()
En NU ga ik stofzuigen
quote:Op zondag 18 september 2011 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je met van die kleintjes het vliegtuig in gaat; ze kunnen nog niet klaren, dus die oortjes knallen uit elkaar.
Wat weer het nodige gejammer en gegil betekent in z'n krap vliegtuig![]()
Er zou serieus een kinderkamer in een vliegtuig moeten zitten; op de heenweg hebben we 2,5 uur moeten luisteren naar een jankend kind.
Nou, dan ben ik serieus in staat om het op de vleugel te parkeren![]()
En NU ga ik stofzuigen
quote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
In de sauna heb ik daar weer geen enkel probleem mee. Want daar wordt er ook gewoon op gelet en hangen overal bordjes dat je eerst steeds moet douchen voordat je in een bad mag. En daar komen geen kinderen en let men toch veel meer op de hygiëne.
Kan me niet voorstellen dat er daar een saunabezoeker in dat zwembad gaat liggen zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Er komen wel kinderen! Maar wel iets oudere. En ik neem aan dat die niet in het zwembad piesenquote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
In de sauna heb ik daar weer geen enkel probleem mee. Want daar wordt er ook gewoon op gelet en hangen overal bordjes dat je eerst steeds moet douchen voordat je in een bad mag. En daar komen geen kinderen en let men toch veel meer op de hygiëne.
Kan me niet voorstellen dat er daar een saunabezoeker in dat zwembad gaat liggen zeiken
quote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Neeeee stomme Brabo'ers!
Stelletje pannekoeken!
Ik heb in al die keren misschien 2x gezien dat er mensen een kind mee hadden en die waren dan een jaar of 10-12 denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er komen wel kinderen! Maar wel iets oudere. En ik neem aan dat die niet in het zwembad piesen
Nee, maar dat hoort ook niet echt in een sauna vind ik.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in al die keren misschien 2x gezien dat er mensen een kind mee hadden en die waren dan een jaar of 10-12 denk ikEn heel braaf en niet gillerig en rennerig. Godzijdank
Als Ajax had verloren piepte je wel andersquote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort ook niet echt in een sauna vind ik.
Muis, het is maar een spelletje!
Ik niet hoor, maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Ajax had verloren piepte je wel anders
Ja, zo:quote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Als Ajax had verloren piepte je wel anders
Goed idee. Wij hebben hier ook zo'n eh, hoe heet dat ding. Zo'n speeltje in S-vorm waar een balletje in zit wat ze heen en weer kan priegelen. Vindt ze niks aanquote:Op zondag 18 september 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Is er trouwens zoiets als een Top of Flop-topic voor kattenspeeltjes?![]()
Misschien wel een leuk idee. Eventueel zouden mensen speeltjes onderling kunnen ruilen om te kijken of hun kat iets leuk vindt dat bij een andere kat niet aanslaat.
Mijn ouders zijn Eindhovenaren dusquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
Eckte voetballiefhebbers of is dit meer gebonden aan de regio, ofzo?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn Eindhovenaren dushet zat er al vroeg in.
Heb je nieuwe kittens? Ja, sorry, ik kom zo maar binnenvallen, ik klikte mis in AT en dacht: laat ik eens even meelezenquote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog maar wat dingetjes besteld voor de katten
Een activity board en een Cat dancerWe moeten die kleintjes toch bezig houden hè
Neuh, gewoon géén Ajaxfanquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
Eckte voetballiefhebbers of is dit meer gebonden aan de regio, ofzo?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je nieuwe kittens? Ja, sorry, ik kom zo maar binnenvallen, ik klikte mis in AT en dacht: laat ik eens even meelezen![]()
Hier vinden ze alleen zelf verworven speeltjes leuk als en met name Luna heeft een gedragen sokken fetishquote:Op zondag 18 september 2011 15:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed idee. Wij hebben hier ook zo'n eh, hoe heet dat ding. Zo'n speeltje in S-vorm waar een balletje in zit wat ze heen en weer kan priegelen. Vindt ze niks aan
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vinden ze alleen zelf verworven speeltjes leuk als en met name Luna heeft een gedragen sokken fetish![]()
Leuk joh; heb je bezoek en dan komt er ineens een grommende poes de kamer in met een vieze sok of onderbroek
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier vinden ze alleen zelf verworven speeltjes leuk als en met name Luna heeft een gedragen sokken fetish![]()
Leuk joh; heb je bezoek en dan komt er ineens een grommende poes de kamer in met een vieze sok of onderbroek
Ahquote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Dat wil zeggen: vandaag over een week
Ik zou het doen als ik jou was!quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben heel sterk geneigd om met een boek weer in bed te kruipen; regen, harde wind, weer 3 tellen zon....en dan een warm dekbed en een knorrend katertje naast je
Nog 1 weekjequote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Regen hier.
Klinkt verleidelijk Ing. Alleen nog geen knorrend katertje beschikbaar
Jaaaaa, dan heb ik aan beide kanten een knorrend katertje, nog beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |