Ik heb ook vrienden van mijn eigen leeftijd hoor. Aan mijn andere vrienden zijn ook zoveel positieve dingen. Dit is gewoon iets waar ik me aan stoor bij hun maar dat is niet per se leeftijdsgebonden in het algemeen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef 678agh678 het volgende:
Ga dan ook gewoon met mensen van je eigen leeftijd om.
Alsof zijn schattigheid door die inhammen komtquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neem nou valerio die heeft ook lichtelijke inhammen maar hij is wel oh so cute.
Dat heeft bijna iedereenquote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Zon lijntje heb ik volgens mij ook al héél licht waar die naald naar wijst. links van mijn gezicht.
( ik merk dat ik zeur. ik stop al)
Alleen kkdikke kinderenquote:Op zondag 18 september 2011 16:12 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Dat heeft bijna iedereen![]()
Je ziet zelfs kinderen met zo'n lijntje
Weet niet vind het wel wat hebben daardoor lijkt zijn voorhoofd ''groter'''ik vind het gewoon wel cute , inhammen zijn niet per definietie ''lelijk''quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof zijn schattigheid door die inhammen komt
Alsof die schattig isquote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof zijn schattigheid door die inhammen komt
Bedankt voor de tip. Ik ben alvast begonnen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:45 schreef Superslechterik het volgende:
Niet weten dat vanaf je 25e je cellen zich niet meer elke 21 dagen maar elke 28 dagen vernieuwen.
Vanaf je 25e moet je eigenlijk al met dag en nacht creme beginnen.
</gay advies>
En minimaal 2 keer per week scrubben.quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ben alvast begonnen.
Dus dan moet ik speciale gezichtscrub en bodyscrub zeker. Ik doe mijn gezicht nooit.quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
En minimaal 2 keer per week scrubben.
Als je ouder wordt vaker scrubben.
Wat een ellende, dat vrouw zijn.
Geen botox gebruikenquote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wat ben jij ook altijd de stoere jongen he.
Ook jonger dan 25 moet je 1 a 2 keer per week scrubben, ik doe juist andersom, ik scrub met gezichtscrub mijn lichaam, andersom kan het ook geen kwaad lijkt me. Bovendien kun je een tube gezichts scrub al voor 2 euro ofzo kopen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dan moet ik speciale gezichtscrub en bodyscrub zeker. Ik doe mijn gezicht nooit.Maar goed duurt ook wel 7 jaar voordat ik 25 ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |