Wat ben jij ook altijd de stoere jongen he.quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik klap er gewoon wat botox in niks mis mee
Ik neuk lieverquote:Op zondag 18 september 2011 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fucking boeiend man, niemand geeft een neuk.
Een keer slapen en de Van Nelle zwaar aan de kant leggen wil ook helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef Meloewa het volgende:
én hier moet je stoppenIk wou het net van me afzetten en nu zeg jij dit.
Ik ben 19 jaar en heb nu al van die lijntjes onder me ogen.![]()
Vind zelf ook zeer frustrerend! ik begrijp ze!
Ughh, gatver.quote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef Meloewa het volgende:
ikquote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn eerste rimpel toen ik 12 was, who cares?
wtf man, rimpels op je 19equote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef Meloewa het volgende:
én hier moet je stoppenIk wou het net van me afzetten en nu zeg jij dit.
Vind zelf ook zeer frustrerend! ik begrijp ze!
De media en de commercie doen er natuurlijk een flinke schep bovenop, want bovendien moet hier aan verdiend blijven worden.quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef MissLenaF het volgende:
Oke, Ik heb zelf veel vrienden die tussen de 24 en 30 zijn.. Laatst waren we op een verjaardag aan het praten en toen kwam dit onderwerp (wéér) ten sprake.
Ze zeurden over hun beginnende rimpels en hun lichaam dat aan het veranderen is. Sommigen zijn al aan de Botox en één iemand heeft al een facelift gehad. Ik zelf ben 18 dus kan hier nog niet echt over meepraten maar ik bedoel, ze zijn pas 25(+) en ik kan me niet voorstellen dat ik zo zal zijn.. ooit. Die obsessie met er altijd blijven uitzien als een 20-jarige komt me nu echt behoorlijk de strot uit.
En het erge is dat je er ook niet aan lijkt te ontkomen. Want nee, het is niet alleen bij mijn vrienden maar ook op TV, internet.. waar niet? Kan je nou helemaal niet meer sierlijk oud worden? Kan je je niet gewoon gedragen naar je leeftijd en er trots op zijn? Sinds wanneer is iedereen zo god@&*!# oppervlakkig geworden? Niet zien dat die obsessie met jong blijven je van binnen (en vaak ook van buiten) minder en minder mooi maakt. Triest.
quote:
?quote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik had ook al mijn eerste grijze haar op mijn 12e ofzo![]()
die kun je toch makkelijk wegwerken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n soorten lijntjes bedoel ik , maar ja volgens mij ben ik het ook zelf schuld doordat ik te weinig slaap en geen ritme heb.
echt.. lijkt van niet.. maarja nog erger zijn die blauwe kringen die krijg je echt niet wegquote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die kun je toch makkelijk wegwerken?
Gatver.quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n soorten lijntjes bedoel ik , maar ja volgens mij ben ik het ook zelf schuld doordat ik te weinig slaap en geen ritme heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |