Daar ben ik volgens mij mee geboren.quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n soorten lijntjes bedoel ik , maar ja volgens mij ben ik het ook zelf schuld doordat ik te weinig slaap en geen ritme heb.
Jij moet gewoon eerder naar bed!quote:
wtf?!!quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n soorten lijntjes bedoel ik , maar ja volgens mij ben ik het ook zelf schuld doordat ik te weinig slaap en geen ritme heb.
Haar implantatie.quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Dasjonny het volgende:
Boeiend, ik heb op mijn 20e ook al inhammen in mn haar, zit in de familie. Kun je niks aan doen behalve accepteren.
Inhammen zijn juist schattig vind ikquote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Dasjonny het volgende:
Boeiend, ik heb op mijn 20e ook al inhammen in mn haar, zit in de familie. Kun je niks aan doen behalve accepteren.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inhammen zijn juist schattig vind ik
quote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inhammen zijn juist schattig vind ik
Valerio is 3.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neem nou valerio die heeft ook lichtelijke inhammen maar hij is wel oh so cute.
So am I, your point?quote:
Dit.quote:
Hahahaquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dit.
Ts zit volgens mij in de vriendengroep van Joris Lam of dat wijf die een feest organiseerde voor haar nieuwe handtas.
Zeikwijfquote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Zon lijntje heb ik volgens mij ook al héél licht waar die naald naar wijst. links van mijn gezicht.
( ik merk dat ik zeur. ik stop al)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |