Oh ja, dat kan zeker.quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had mijn termijnecho van Harry met 9 weken en nu dan met 7,5 week.
En het kan toch zijn dat je je bedenkt nav de termijnecho?
Ja ik kon kiezen, ziekenhuis of klein centrum waar ze echo's maken.quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de echo's in het ziekenhuis. Ik krijg een verwijskaart van de verloskundige. Dan bel ik naar het ziekenhuis en plan een afspraak. Het enige wat ze vragen is hoe ver ik denk te zijn...
Op de verwijskaart staat ook alleen 'termijnecho'. Verder niks en die zien ze pas als ik daar ben voor de echo
quote:Op maandag 19 september 2011 12:11 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur geeft Evenstrar en dikke virtuele knuffel
Bedankt v jullie reacties.quote:Op maandag 19 september 2011 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had bij Sasha de eerste rond 12 weken en bij Oscar al met 8 omdat ik dat zelf graag wilde en hoewel het toen heel fijn was te zien dat er idd een kindje zat met een kloppend hartje was de eerste echo van Sasha leuker, omdat er dan idd al een echt kindje met alles erop en eraan te zien was.
Dus als je kán wachten zou ik je dat echt aanraden.
Goed om te horen dat het er "werkelijk" allemaal vanaf gaat.quote:Op maandag 19 september 2011 10:37 schreef Vlindur het volgende:
Ja, dat is de fail. Bij Rienk had ik het er ook zo allemaal af. Vrat het er alleen in het eerste jaar allemaal weer aanMaar nu wil ik aan het werk, dat scheelt vast
quote:Op maandag 19 september 2011 10:59 schreef flugeltje het volgende:
ff vanuit zkh... Kloppend hartje, beweeglijk beebje en week vooruit gezet....
Bij Rienk ben ik ook maar iets van 10 kilo aangekomen. Ik heb sinds Rienk niet gewerkt, maar straks wil ik ook aan het werk zodat het financieel wat makkelijker wordt.quote:Op maandag 19 september 2011 13:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het er "werkelijk" allemaal vanaf gaat.
Schandelijk maar 2 kilo aankomen![]()
Hier zit er op 3 kilo na, 20 kilo bij
en om nou te zeggen dat ik veel snoep, nee
![]()
Wel veel eten en vaak helaas.
En na de bevalling en het verlof moet ik toch snel weer een baan vinden anders word het hier financieel lastig.
Ik ga er maar vanuit dat dat lukt anders ga ik me druk lopen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |