Ja, jij moet ook foto's posten in het babykamertjestopic hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef bitterend het volgende:
evenstar + kyara ben zo benieuwd naar de kamers!!!
![]()
![]()
je kan niet genoeg spammen hoor als t om verse baby's gaatquote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Als dank spam ik m'n kind gewoon nog een keer. Gewoon, omdat t kan! (en mama zo retetrots is!)
[ afbeelding ]
Kyara, ik duim voor jullie!!!
Jazeker als het klaar is! komt ook sowieso op FBquote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, jij moet ook foto's posten in het babykamertjestopic hoor!
Wij hebben uiteindelijk besloten het niet te doen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds twijfel over de combinatietest, down is voor ons geen reden om de zwangerschap te beeindigen, maar trisonomie 13 en 18 wel en dat is dus dezelfde test. Voor maandag wel een afspraak staan voor de nekplooimeting, maar nog twijfel of we het door zullen laten gaan...
Wat zijn de overwegingen hier bij iedereen geweest?
Je moet het ook eens doen, is zoooooooo lekker, toch KD?quote:
Na heel veel ellende de eerste weken van de zwangerschap bij mij wilde ik gewoon alles weten, dus ook dit..quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef flugeltje het volgende:
ook een reden waarom wij het niet doen. ze hadden een 'kans berekening' gemaakt, op onze leeftijd en de kans op een kindje met syndroom van down minder dan 1 op 1000quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij hebben uiteindelijk besloten het niet te doen.
Als je een nekplooimeting doet en de uitslag zou niet goed zijn, dan 'moet' je ook een vruchtwaterpunctie doen (anders vreet je je de rest van de tijd op of je kind wel of niet gezond is en eigenlijk weet je dan nog niks behalve een verhoogde kans), maar bij het doen van een vruchtwaterpunctie komt een verhoogd risico op een miskraam.
Wij wilden dit risico niet nemen dus dan maar niks...
familieomstandigheden gaven hier de doorslag.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Bij mij was de overweging puur leeftijd. Dus aangezien ik ook al 5 miskramen had gehad wilde ik zeker weten dat dit kindje gezond was.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds twijfel over de combinatietest, down is voor ons geen reden om de zwangerschap te beeindigen, maar trisonomie 13 en 18 wel en dat is dus dezelfde test. Voor maandag wel een afspraak staan voor de nekplooimeting, maar nog twijfel of we het door zullen laten gaan...
Precies dát is dus inderdaad de overweging hier.... Dat trisonomie 13 en 18 beide syndromen zijn die niet met het leven verenigbaar zijn, de meesten sterven al tijdens de zwangerschap... Ik heb net een site doorgekregen van iemand, ga er wel even goed naar kijken. Het zijn blijkbaar sowieso erg zeldzame syndromen, dus wie weet doe ik wel weer 'moeilijk' om een te verwaarlozen kans...quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja je hebt kans op alles, hazenlipje, open ruggetje, down, trisonomie 13 en 18, hartafwijkingen etc. en na de testen heb je nog niet eens 100% zekerheid op uitsluitsel van de meeste bovenstaande. (kindje met down etc alles is welkom bij ons) het is alleen heel erg naar om een kindje te dragen die niet met het leven verenigbaar is)
dus wij kozen er voor om geen testen uit te voeren, ook ivm een paar procent klans op een miskraam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |