abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102143899
rauwe worteltjes :9~

Ja, KD, nog ff een je mag Polle al zijn mooie kleertjes aan gaat trekken O+

Ben benieuwd evenstar! Wel foto's posten he!
Ik heb zojuist de stof naar de gordijnen-maak-mevrouw gebracht. Manlief gaat vanavond met de blauwe verf aan de slag. O+
pi_102144108
evenstar + kyara ben zo benieuwd naar de kamers!!!
O+ O+

TAP wat een mooierd heb je gebakken zeg! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102144549
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef bitterend het volgende:
evenstar + kyara ben zo benieuwd naar de kamers!!!
O+ O+
Ja, jij moet ook foto's posten in het babykamertjestopic hoor!
pi_102145022
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Als dank spam ik m'n kind gewoon nog een keer. Gewoon, omdat t kan! (en mama zo retetrots is!)

Kyara, ik duim voor jullie!!!
Tralalalaaa
pi_102145048
Oeps, sorry kyara, ik bedoelde klumsy...!
Tralalalaaa
pi_102145114
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Als dank spam ik m'n kind gewoon nog een keer. Gewoon, omdat t kan! (en mama zo retetrots is!)

[ afbeelding ]

Kyara, ik duim voor jullie!!!
je kan niet genoeg spammen hoor als t om verse baby's gaat O+
pi_102145131
Ik dacht al ;)

Eva spam mag altijd. Wat een mooi meisje O+ O+ O+
  maandag 19 september 2011 @ 17:50:25 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102145619
Kyara met rauwe wortels uitkijken dus.. Teveel ( Ik at een bosje bospeen de dag.. :') )

En ja probeer via via tegen die tijd wel wat fototjes te uppen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102145899
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, jij moet ook foto's posten in het babykamertjestopic hoor!
Jazeker als het klaar is! komt ook sowieso op FB :Y

TAP O+ O+ meer O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 19 september 2011 @ 18:16:23 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102146600
TAP, wat is ze mooi!

Menicole, gefeliciteerd en ook al zo'n knapperd mee naar huis.

Klumsy, ik duim voor je!

Flugel, wow een week vooruit en dus een maart baby (als t meezit) *O*

Hier zit ik te wachten tot de agenda van marman wat duidelijker is, ik heb al wel een echo gepland voor een nekplooimeting (ik wilde een vlokkentest maar marman na de intake niet) maar ik weet nog steeds niet of ik daar naartoe kan. Verzetten gaat moeilijk worden dus ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in de agenda van marman.
  maandag 19 september 2011 @ 18:18:47 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102146670
Hier nog steeds twijfel over de combinatietest, down is voor ons geen reden om de zwangerschap te beeindigen, maar trisonomie 13 en 18 wel en dat is dus dezelfde test. Voor maandag wel een afspraak staan voor de nekplooimeting, maar nog twijfel of we het door zullen laten gaan...

Wat zijn de overwegingen hier bij iedereen geweest?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 19 september 2011 @ 18:31:43 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102147167
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds twijfel over de combinatietest, down is voor ons geen reden om de zwangerschap te beeindigen, maar trisonomie 13 en 18 wel en dat is dus dezelfde test. Voor maandag wel een afspraak staan voor de nekplooimeting, maar nog twijfel of we het door zullen laten gaan...

Wij hebben uiteindelijk besloten het niet te doen.
Als je een nekplooimeting doet en de uitslag zou niet goed zijn, dan 'moet' je ook een vruchtwaterpunctie doen (anders vreet je je de rest van de tijd op of je kind wel of niet gezond is en eigenlijk weet je dan nog niks behalve een verhoogde kans), maar bij het doen van een vruchtwaterpunctie komt een verhoogd risico op een miskraam.
Wij wilden dit risico niet nemen dus dan maar niks...
pi_102147208
Klumsy ik hoop zó ontzettend hard dat jullie kleine meisje nog wat langer blijft zitten :*

TAP wat is ze mooi O+
pi_102147651
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Vreetzakken :p

Je moet het ook eens doen, is zoooooooo lekker, toch KD? :)
Alleen daarna ben je ff misselijk, volgende keer dus maar stoppen bij een halve zak :')
pi_102147889
quote:

Na heel veel ellende de eerste weken van de zwangerschap bij mij wilde ik gewoon alles weten, dus ook dit..
Maar het is zo persoonlijk, succes bij je keuze!
pi_102147941
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wij hebben uiteindelijk besloten het niet te doen.
Als je een nekplooimeting doet en de uitslag zou niet goed zijn, dan 'moet' je ook een vruchtwaterpunctie doen (anders vreet je je de rest van de tijd op of je kind wel of niet gezond is en eigenlijk weet je dan nog niks behalve een verhoogde kans), maar bij het doen van een vruchtwaterpunctie komt een verhoogd risico op een miskraam.
Wij wilden dit risico niet nemen dus dan maar niks...
ook een reden waarom wij het niet doen. ze hadden een 'kans berekening' gemaakt, op onze leeftijd en de kans op een kindje met syndroom van down minder dan 1 op 1000
en kans op een miskraam bij een punctie iets van 3 of 4 op 1000.

trisonomie 13 en 18 is mij onbekend.. :@ heeft vk niets over verteld..
(snel gegoogled maar brr..wat naar :{ )

en wat een mooie meid TAP O+ wauw!
pi_102148056
Nirak ik las in het vorige topic dat je het had over een matras beschermer van de action? ik zat te denken..ik mijn kraampakket zat ook een matras beschermer, is dat niet hetzelfde?

fluug we hebben bloedtest+echo gedaan...ik zou ook een vruchtwaterpunctie laten doen als het nodig was. We wilden het gewoon weten...
pi_102148129
quote:

familieomstandigheden gaven hier de doorslag.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102148166
@bitterend, ow verrek, daar heb ik eigenlijk niet eens goed naar gekeken.. Straks ff die doos erbij pakken :)
  maandag 19 september 2011 @ 19:02:08 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102148421
Ik vind het echt erg lastig om de keus te maken, als het nu alleen de downtest was zou het niet moeilijk zijn, dan deden we het niet... Alleen dat trisonomie-gebeuren vind ik best eng.

Nog maar eens goed over nadenken...
  maandag 19 september 2011 @ 19:04:08 #271
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102148514
quote:

Bij mij was de overweging puur leeftijd. Dus aangezien ik ook al 5 miskramen had gehad wilde ik zeker weten dat dit kindje gezond was.
Nekplooimeting laten doen die normaal was en daarna een vruchtwaterpunctie.
Daarna echt 2 dagen plat gelegen want ik was heel erg bang voor weer een miskraam door die punctie.
Kindje met down hadden wij laten beeindigen.

Ik ging voor de vruchtwaterpunctie inplaats van de vlokkentest omdat eerstgenoemde meer betrouwbaar is.
Rayen 2½ jaar!
pi_102148524
nouja je hebt kans op alles, hazenlipje, open ruggetje, down, trisonomie 13 en 18, hartafwijkingen etc. en na de testen heb je nog niet eens 100% zekerheid op uitsluitsel van de meeste bovenstaande. (kindje met down etc alles is welkom bij ons) het is alleen heel erg naar om een kindje te dragen die niet met het leven verenigbaar is)
dus wij kozen er voor om geen testen uit te voeren, ook ivm een paar procent klans op een miskraam
pi_102148575
bij ons exact dezelfde overweging als Asyniur en daarom dus niet laten doen.

TAP, wat een plaatje!!
pi_102149051
tap wat een dotje

Klumsy hopelijk blijft beebje nog zitten. Kaasje brand.

Verder vluchtig gelezen via gsm. Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.
Hier me de dag door gewerkt. Af tellen naar donderdas dan ctg en gyn op programma en misschien dan ook strippen.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  maandag 19 september 2011 @ 19:19:27 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102149269
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja je hebt kans op alles, hazenlipje, open ruggetje, down, trisonomie 13 en 18, hartafwijkingen etc. en na de testen heb je nog niet eens 100% zekerheid op uitsluitsel van de meeste bovenstaande. (kindje met down etc alles is welkom bij ons) het is alleen heel erg naar om een kindje te dragen die niet met het leven verenigbaar is)
dus wij kozen er voor om geen testen uit te voeren, ook ivm een paar procent klans op een miskraam
Precies dát is dus inderdaad de overweging hier.... Dat trisonomie 13 en 18 beide syndromen zijn die niet met het leven verenigbaar zijn, de meesten sterven al tijdens de zwangerschap... Ik heb net een site doorgekregen van iemand, ga er wel even goed naar kijken. Het zijn blijkbaar sowieso erg zeldzame syndromen, dus wie weet doe ik wel weer 'moeilijk' om een te verwaarlozen kans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')