quote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen! Vanochtend zijn wij om 8.50 uur trotse ouders geworden van onze prachtige dochter Eva. Ze doet het heel goed en ligt heerlijk te slapen nu.
Ik ben vannacht uiteindelijk naar t ziekenhuis gegaan want ik trok de pijn niet meer.
Maar och och och wat is ze mooi
Vanmiddag mogen we naar huis
Whahaha dat ken ik helaas dus welquote:Op zondag 18 september 2011 09:25 schreef bitterend het volgende:
![]()
Is niet lekker....Gelukkig heb je nog niet dat je doos voelt alsof het uit elkaar aan het vallen is![]()
Kuukske fijn dat je niet meer misselijk bent!
Nou dat klinkt toch niet goed Nirak maar ja ik ben dan ook geen super-ervarings-zwangere.quote:Op zondag 18 september 2011 10:43 schreef Nirak het volgende:
Nog geen nieuws helaas..
Soempie wat lief
Ik heb heel de nacht hevige menstruatiekrampen gehad, nu nog wel maar net wat minder hevig.. Herkent iemand dat?
Ik was alweer bijna vergeten dat ik mezelf altijd met pijnstillers van de wereld slikte als ik ongesteld was... Jeezus wat doet dat zeer.. Denk dat ik zometeen voor t eerst sinds lange tijd weer eens paracetamol ga zoeken
De beeb beweegt goed en inmiddels is t weer over gelukkigquote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef TimeJumper het volgende:
Nou dat klinkt toch niet goed Nirak maar ja ik ben dan ook geen super-ervarings-zwangere.
Ik zou toch effe contact opnemen met verloskundige of is er iemand anders die hier komt melden dat dit normaal is
+100%quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ben echt helemaal verliefd, kan niet geloven dat wij dat mooie popje hebben gemaakt!
Ik zal zo proberen een foto te uploaden maar die komt er dan wel groot op te staan hier, maar kan m nu niet verkleinen. Is dat erg?
Wat Zoe en alle anderen zeggen!quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd TAP! Wat een mooie naam![]()
ben benieuwd naar de foto van het mooie wonder!
@ kuukske;
7.2nog maar pril dus.
Vriend werkt onderin nederland en ik woon ergens bovenin.. door de week moet
hij daar dus verblijven
Ja dat wil ik ook weten.quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Poezebeest het volgende:
Kuukske; zelf maken en restaurant mag zeker wel! Die kant en klare worden afgeraden omdat ze listeria-bacterie kunnen bevatten.
Wat is trouwens hét pannenkoekenrestaurant van Brabant?
De Pannekoekenbakker in resp. Baarle-nassau of Heusden. Ze hebben een aantal plekken maar ruim 500 om uit te kiezen en zoooooo lekker!! Maar das mooi.. Dan ga ik daar maar Es' heen volgende weekquote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook weten.
Want ik ben dol op pannenkoeken en woon in Brabant maar blijkbaar weet ik dus iet "hét" pannenkoekenrestaurant van Brabant te vinden![]()
![]()
Waar is het?
Ohw lekker al is het een beetje te ver rijden, maar effe gegoogled en in Heerle zit er ook 1.quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Pannekoekenbakker in resp. Baarle-nassau of Heusden. Ze hebben een aantal plekken maar ruim 500 om uit te kiezen en zoooooo lekker!! Maar das mooi.. Dan ga ik daar maar Es' heen volgende week
Ook jij dank voor je heldere reactie Poez!
Handig om te weten... heb ze alleen wel gegetenquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Poezebeest het volgende:
Die kant en klare worden afgeraden omdat ze listeria-bacterie kunnen bevatten.
Tarwemeelquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef bitterend het volgende:
Heb net ook tegen mijn man gezegd dat ik pannenkoeken wil...hij wijste me wel op dat we geen pannenkoeken mix hebben...<
Pannekoekenmix is voor viertjes. Inderdaad gewoon bloem, 1 ei per 150 gram, een schep bakpoeder/ander rijsmiddel en dan aanvullen met melk tot een glad beslag. Scheutje bier erdoor voor het extra luchtig (alcohol verdampt) en een scheut stroop voor de kleur. Goed luchtig kloppen en 30 min laten rijzen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef bitterend het volgende:
Heb net ook tegen mijn man gezegd dat ik pannenkoeken wil...hij wijste me wel op dat we geen pannenkoeken mix hebben...
En ja waar blijft de foto!
Ja uit 1 pakje maken we alles op!quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef danic het volgende:
Pannenkoekmix is voor viertjes, bedoel je daarmee voor 4 personen??
Wij houden met zijn tweeën altijd zo'n 3 pannenkoeken over, die dan de volgende dag wel opgaan. Maar never nooit nie dat dat met zijn vieren gaat lukken uit 1 pak.
in de tijd dat je over pannenkoekmix gemiept hebt, had je al 5 keer zelf beslag kunnen makenquote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef bitterend het volgende:
Tja sommige mensen werken 40 uur in de week en hebben niet altijd uitgebreid de tijd om te gaan spelen met bloem enzovoort. Net als soms een afhaal maaltijd makkelijk is. Of dat maakt je meteen een mietje, dat is wel erg beoordelend vind ik.
Jaja ben er. Met een hele mooie jongen naast me!quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Poppejans het volgende:
MeNicole kom je es gauw melden, ben benieuwd!
Goh heb er helemaal overheen gelezen blijkbaar dat je al weeën had.quote:Op zondag 18 september 2011 17:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Jaja ben er. Met een hele mooie jongen naast me!Matthias
We hadden een onderbreking in de weeen door een giga valpartij van Leander maar vannacht om kwart over 3 was ie er alsnog. Mag het van KD vast geen bevalling noemen want was met 3 uurtjes gepiept
![]()
Nu gaan we weer genieten.
bloem, suiker, melk, eitjes en kaneel en boter(voor bakken)quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef bitterend het volgende:
Heb net ook tegen mijn man gezegd dat ik pannenkoeken wil...hij wijste me wel op dat we geen pannenkoeken mix hebben...
En ja waar blijft de foto!
Ja kan ook haast niet wachtenquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef innepin het volgende:
MeNicole, gefeliciteerd met Matthias!![]()
Waar blijven de foto's van verse beebs?
Haha dat is wel heel snel.quote:Op zondag 18 september 2011 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik maak gewoon weer recht uit de baarmoeder een foto voor op Twitter
Ik lag nog op de verloskamer, was geloof ik binnen het half uur al online te bewonderen
ik ookquote:
SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef NotTheSame het volgende:
Nicole en familie, gefeliciteerd met de kleine Matthias! Wat een mooierd hebben jullie gebakken!Gewoon lekker alles bestellen en weer terugsturen als het toch niet leuk is of teveel geld heeft gekost!SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |