Aha! Dan gaat het vandaag beginnenquote:Op zondag 18 september 2011 08:37 schreef Kaarr het volgende:
TAP en Nicole ik ben zo benieuwd!
Ik heb vanacht gelukkig goed geslapen.
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 18 september 2011 08:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aha! Dan gaat het vandaag beginnen
Dit!quote:
+1 F5 Zet hem op meiden!!!quote:Op zondag 18 september 2011 09:46 schreef twentemeisje het volgende:
Zouden er al versie babietjes zijn?
Kom er maar in TAP en Nicole!
Das fijn kuukske!quote:Op zondag 18 september 2011 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit!
Ik ben trouwens blij dat ik van de misselijkheid af ben (zo goed als). Ik kan tenminste weer es met brood ontbijten in plaats van beschuit of een cracker.
Ik doe enorm m'n gezonde best.. maar ook hier gaat de chips best hard hoorquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Das fijn kuukske!
heb homeopatische druppels tegen misselijkheid, helpen mij wel. Alleen svonds als ik op de bank lig misselijk (moet denk ik niet liggen ivm maagzuur) maar ja..
ook eet ik niet altijd de juiste dingen (chips, patat) heb soms nergens zin in en wel daar in :$
Ook al aan de pruimen en pruimensap gezeten? Of 's morgens een lauw glas water?quote:Voel me echt een opgeblazen walvis, sinds woensdag niet naar de toilet gekund zegmaar..van alles geprobeerd wat moet helpen maar niets helpt.
Chipsquote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe enorm m'n gezonde best.. maar ook hier gaat de chips best hard hoor.
[..]
Ook al aan de pruimen en pruimensap gezeten? Of 's morgens een lauw glas water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |