Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.quote:Op zondag 18 september 2011 10:06 schreef Kingstown het volgende:
Heb geen last van een trage site.
De eerste 3 rondes niet te zuinig zijn. Gaat er om dat je die 1 keer doorkomt, daarna kun je oneindig vaak de superronde spelen, waar de big points te halen zijn.![]()
Welke categorie speel je btw?
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.quote:Op zondag 18 september 2011 10:15 schreef Eska het volgende:
Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.Maar 945 mensen waren minder goed dan ik. Het is een begin.
Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste categorie. Maar waar ik zojuist m'n eerste score haalde was 'wetenschap'.
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.![]()
Welja.quote:Wil je in het vriendenklassement komen?
Ik heb een paar keer tegenwoordige tijd geprobeerd, dat ging nog ene beetje, maar kunst en wetenschap...echt bagger bij mij.quote:Op zondag 18 september 2011 10:27 schreef Eska het volgende:
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.Waarschijnlijk gewoon net wat geluk gehad met m'n vragen.
Nope....geen extra gedoe of dingen...aan manier van spelen verandert niets.quote:Welja.Zolang dat maar geen extra regels of zo met zich meebrengt. Ik moet op mijn eigen manier & tempo kunnen blijven spelen.
Geen idee....ik zag wel een envelopje verschijnen, nadat ik je uitnodigde en die is nu weg, maar we zitten nog niet samen in dat vriendending. Erg duidelijk opgezet is het niet echt.quote:Op zondag 18 september 2011 11:20 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet of ik ergens iets moet zien verschijnen om te accepteren of zo? Voor dat vriendenklassement, bedoel ik?
Ik heb nog een (zwartwit) foto waar ik als kleine dreumes samen met mijn vader en de Europa cup 1 op sta....dat was die in 1970, dus mijn zaterdagavond was alweer geslaagd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psvquote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............quote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psv
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
15 min knock out gelegen, ging helemaal ingepakt veld af lag echt doodstil was gewoon eng.quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.
Nee, tenminste niet dat ik weetquote:Op zondag 18 september 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat anders: vanwaar dat "stelletjes" in de TT, heb ik iets gemist?
SC- en muziektopic titels doe ik nooit te serieus.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh OK, ik merk dat soort dingen namelijk nooit, dus vandaar dat ik dacht: ik mis zeker weer wat.
Ja met mij is ook goed Heksie, Ja ik zag net de wedstrijd tussen Ajax en Psv..triest voor de keeperquote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
Ow mss wel, maar ik ben net zo goed als jij in het opmerken daarvan.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Toch jammer, ik dacht, er is een romance aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 18-09-2011 19:48:16 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk steeds aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik ZEKER iets gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |