uJawel hoorquote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiii
Zoveel verschil is dat niet meer de laatste tijd
altijd lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
uJawel hoor.
. Ik ga eens een ontbijtje maken
.
ik wel inquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 18 september 2011 10:44 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
Ook maar eens m'n ontbijtje maken
Ja, heerlijkquote:
Mooiquote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik kijk nu een tekenfilm... Geen idee welke, maar hij is leuk
.
Ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi
Ik zit naar uilenkuikens te kijken op Animal Planet
Welke zender dan?quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind 't wel stom dat ik niet weet hoe die film heet, ik heb 'm al vaker gezien. Disney film.
Nee, want dat komt er nu op.quote:Op zondag 18 september 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ok, dan was het de Rescue Rangers, volgens de tv gids
Was een lekker bakkiequote:
Waar zit je nu dan in?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toen zat je in de trein naar den haag...
En het gaat hier ook niet over seks terwijl jij binnenkomt. Er gaat dus iets niet goed.quote:Op zondag 18 september 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
Echt dit is tegen mijn natuur in ik zit gewoon huiswerk te maken.
Zelden vertoond dit.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het gaat hier ook niet over seks terwijl jij binnenkomt. Er gaat dus iets niet goed.
Ik zou hem wel klikbaar maken ja.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
Ook weer zoiets hè. Moet je een emailadres in je CV in een typewriterschrift doen of niet? En moet je hem klikbaar maken in een *.pdf? Gewoon omdat het kan zeg maar?
Hoezo dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Een klikbaar mailadres zou ik persoonlijk enorm kut vinden.
Mors en mors dood.quote:
Dan moet je als HR-manager of watdanook je zaakjes maar wat beter op orde hebben? Of zouden ze in een bedrijf allemaal hotmail gebruiken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat een klikbaar mailadres een programma opent dat ik niet gebruik.
Dat hoeft geen hotmail te zijn maar er zijn er genoeg die niet met de standaard programma's werken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je als HR-manager of watdanook je zaakjes maar wat beter op orde hebben? Of zouden ze in een bedrijf allemaal hotmail gebruiken?
Hmz. Maar hoe groot is de kans dat ze hem per ongeluk aanklikken dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoeft geen hotmail te zijn maar er zijn er genoeg die niet met de standaard programma's werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |