SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vergeet je ons niet?quote:Op zondag 18 september 2011 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Gears of War 3 is echt![]()
Dus ik ben er weer vandoor. Vannacht tot 3;15 uur zitten gamen, en nu hebben we allemaal de wekker gezet om verder te gaan
Hoe bedoel je verslaving
HAHA AUTISTquote:
Ik kom soms wel buurtenquote:
Nog 2 maandjesquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom soms wel buurten
Maar Gears is gewoon geweldigOMG het verhaal, de characters, 4coop
![]()
Hihihi
gaat hard, met 2 jaar maar eens vieren hihiquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, wij kennen elkaar al bijna 1,5 jaar nu
Jullie verzinnen gewoon elke keer weer iets om iets te kunnen vieren.quote:Op zondag 18 september 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat hard, met 2 jaar maar eens vieren hihi
Een live-orgie?quote:Op zondag 18 september 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk daar zijn we vriendinnen voor, binnenkort een weekende wegquote:Op zondag 18 september 2011 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie verzinnen gewoon elke keer weer iets om iets te kunnen vieren.
Jaaaaquote:Op zondag 18 september 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou.... vertel eens iets dan....quote:
Heb je misschien nog plannen voor vandaag?quote:Op zondag 18 september 2011 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm...
Nou...
Euh...
Ik heb niet zoveel leuks te vertellen
Euh, ook nietquote:Op zondag 18 september 2011 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je misschien nog plannen voor vandaag?
Zo meteen mijn cluppie coachen.quote:Op zondag 18 september 2011 09:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, ook niet
Ik ben nog bij Symp en Marijke en dat is gezellig
Niet al te laat naar huis, want morgen weer vroeg aan het werk
En slapen is ook wel verstandig
Jij nog plannen?
Was die al uit dan?quote:Op zondag 18 september 2011 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Gears of War 3 is echt![]()
Dus ik ben er weer vandoor. Vannacht tot 3;15 uur zitten gamen, en nu hebben we allemaal de wekker gezet om verder te gaan
Hoe bedoel je verslaving
Veel plezierquote:Op zondag 18 september 2011 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen mijn cluppie coachen.
Daarna haasten en Psv - Ajax kijken.
En de rest van de dag nog niet echt iets gepland. Kijk wel wat ik tegen kom.
sorryquote:
En dan laat je Yuki achterquote:
Hihiquote:Op zondag 18 september 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry![]()
ik moest plassuhen ik had zo'n dorst dat mijn kriebelhoest weer opspeelde
nu grote mok thee
Zal ik je een kopje thee brengen?
Weet ik tochquote:
Dat mag altijdquote:Op zondag 18 september 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik een kopje koffie voor jou meenemen
Dat is -- raar genoeg -- bijna elke nacht hier.quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
het was hier nog lang actief zeg vannacht
ik viel rond 3:00 in slaap met mobiel in m'n handquote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is -- raar genoeg -- bijna elke nacht hier.
Heb ik wel vaker. Altijd een zoektocht de volgende ochtend.quote:Op zondag 18 september 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel rond 3:00 in slaap met mobiel in m'n hand
ik werk kwartiertje later weer wakker en heb hier nog ffquote:Op zondag 18 september 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Altijd een zoektocht de volgende ochtend.
Hoiiiiquote:Op zondag 18 september 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Dacht even dat ik met m'n duffe kop in de KSC was beland.
uJawel hoorquote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiii
Zoveel verschil is dat niet meer de laatste tijd
altijd lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
uJawel hoor.
. Ik ga eens een ontbijtje maken
.
ik wel inquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 18 september 2011 10:44 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
Ook maar eens m'n ontbijtje maken
Ja, heerlijkquote:
Mooiquote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik kijk nu een tekenfilm... Geen idee welke, maar hij is leuk
.
Ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi
Ik zit naar uilenkuikens te kijken op Animal Planet
Welke zender dan?quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind 't wel stom dat ik niet weet hoe die film heet, ik heb 'm al vaker gezien. Disney film.
Nee, want dat komt er nu op.quote:Op zondag 18 september 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ok, dan was het de Rescue Rangers, volgens de tv gids
Was een lekker bakkiequote:
Waar zit je nu dan in?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toen zat je in de trein naar den haag...
En het gaat hier ook niet over seks terwijl jij binnenkomt. Er gaat dus iets niet goed.quote:Op zondag 18 september 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
Echt dit is tegen mijn natuur in ik zit gewoon huiswerk te maken.
Zelden vertoond dit.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het gaat hier ook niet over seks terwijl jij binnenkomt. Er gaat dus iets niet goed.
Ik zou hem wel klikbaar maken ja.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
Ook weer zoiets hè. Moet je een emailadres in je CV in een typewriterschrift doen of niet? En moet je hem klikbaar maken in een *.pdf? Gewoon omdat het kan zeg maar?
Hoezo dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Een klikbaar mailadres zou ik persoonlijk enorm kut vinden.
Mors en mors dood.quote:
Dan moet je als HR-manager of watdanook je zaakjes maar wat beter op orde hebben? Of zouden ze in een bedrijf allemaal hotmail gebruiken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat een klikbaar mailadres een programma opent dat ik niet gebruik.
Dat hoeft geen hotmail te zijn maar er zijn er genoeg die niet met de standaard programma's werken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je als HR-manager of watdanook je zaakjes maar wat beter op orde hebben? Of zouden ze in een bedrijf allemaal hotmail gebruiken?
Hmz. Maar hoe groot is de kans dat ze hem per ongeluk aanklikken dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoeft geen hotmail te zijn maar er zijn er genoeg die niet met de standaard programma's werken.
Hoe verzin je het.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer er dan ook geen neger uit te rennen als blanke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |