Dat zou wat zijnquote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Een groep met alleen maar Fok!-ers?
quote:Op zondag 18 september 2011 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik zit er net een paar maand, maar ik zit er idd aan te denken om over te stappen. Men weet alleen niet in wat voor soort groep ik DAN zou passen.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Een groep met alleen maar Fok!-ers?
quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja meneer![]()
morgen moet ik om half 9 ook weer helemaal fris en fruitig op school staan![]()
maar daarna mag ik wel nog even terug naar bed![]()
gezelligquote:
Misschien is de groep niet het probleem maar de vorm van therapie.quote:Op zondag 18 september 2011 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik zit er net een paar maand, maar ik zit er idd aan te denken om over te stappen. Men weet alleen niet in wat voor soort groep ik DAN zou passen.
Dan kruip ik wel stiekem in je bedquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja meneer![]()
Tjah zat ik idd ook aan te denken, maar mijn therapeuten vinden allemaal dat een groep echt veel beter voor mij is, gezien mijn problematiek.quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is een groep dan wel nodig? Kan je dan niet beter 1 op 1? Als je door andere weerhouden wordt om je te laten gaan wat nog meer voor frustatie zorgt kan je dan niet beter 1 op 1 doen
maandagochtend is mijn enige vrije ochtendquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja meneer![]()
hebben jullie nog wel geslapen dan?quote:
jawel.. maar nie veelquote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben jullie nog wel geslapen dan?
Hallonquote:
Mja ik weet er verder niks van af...quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah zat ik idd ook aan te denken, maar mijn therapeuten vinden allemaal dat een groep echt veel beter voor mij is, gezien mijn problematiek.
en nog best prima ook. 13u was ik wakkerquote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben jullie nog wel geslapen dan?
Sowieso tof dat je meedenkt!quote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik weet er verder niks van af...kan alleen maar meedenken.
quote:
ahw, kijk nou hoe gezellig het morgenochtend is in mijn bedquote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maandagochtend is mijn enige vrije ochtenden laat ik juist al wat gepland hebben anders was ik zo met je meegegaan
Vrijdag eerste uur vrijquote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eens kijken als ik een wat mooi rooster heb
hee, herkenbaarquote:
slaapkopquote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
en nog best prima ook. 13u was ik wakker
En dan het liefst met een sexy therapeute zeker..... daar voel ik ook wel wat voor.quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso tof dat je meedenkt!
Om eerlijk te zijn voel ik ook gewoon veel meer voor 1 op 1.
Jouw school begint morgen pas?quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eens kijken als ik een wat mooi rooster heb
Mja ik heb zelf weinig tot geen ervaring met zulke instellingenquote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso tof dat je meedenkt!
Om eerlijk te zijn voel ik ook gewoon veel meer voor 1 op 1.
probeer dan 1 op 1quote:Op zondag 18 september 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Sowieso vind ik een groep gewoon kut.
Vertel je te veel, dan word je afgekapt. Vertel je te weinig, dan krijg je achteraf weer op je flikker dat je die dingen eerder had moeten vertellen. Vertel je precies genoeg, dan word je op die punten op je vingers getikt door je groepsleden.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, herkenbaar
[..]
slaapkop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |