Wat heb ik een medelijden met je, makkerquote:
Die schijnt ook met zijn horloge te showen. Ik ben hem wel eens tegengekomen in Vlaardingen. Maar hij deed een beetje arrogant.quote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja, Bas V Toor die kom ik nog regelmatig tegen in Vlaardingen maar is echt een sjago oud mannetje
Hahhaha omg.quote:Op zondag 18 september 2011 05:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat heb ik een medelijden met je, makker
Zomaar zeggen "Zijn jullie nog wakker"
Het lijkt natuurlijk allemaal wel zo te zijn
Maar wij liggen allemaal te slapen, groot en klein
Wij hebben ook rust nodig, begrijp je dat?
Of heb je misschien een biretje teveel gehad?
Ik hoop dat je het nu allemaal een beetje snapt
En dat je het geheim hier achter niet verklapt
Ja zo'n muziek vind ik eng.quote:Op zondag 18 september 2011 05:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 jaar geleden, dat wel, maar nostalgie he.
Terecht wel denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 05:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja zo'n muziek vind ik eng.
Ja maar daar verdien ik dus niks mee.quote:Op zondag 18 september 2011 05:41 schreef coban het volgende:
BBQ je moet stoppen met opleiding en gaan dichten
Zwerfer zijnis baasquote:Op zondag 18 september 2011 05:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar daar verdien ik dus niks mee.
♪ Waarom ♪ gebruik ♪ je ♪ daar ♪ plaatjes ♪ voor? ♪quote:Op zondag 18 september 2011 05:42 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ] Op een heel groot gabberfeest, vol met trainingspakken [ afbeelding ]
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 18 september 2011 05:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Luister je nu ook nog dat hardcore-achtige?
quote:
Ik zwerfquote:Op zondag 18 september 2011 05:44 schreef coban het volgende:
Ik het zwerver of zwerfen kan niet helder denken
Prima tochhquote:Op zondag 18 september 2011 05:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hier in Nederland krijg je dan netjes elke maand 500 eurotjes op je rekening.
Haha okee haha ik ben echy raar snachts morgen ga ik opstaan en spijt hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 05:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zwerf
Jij zwerft
Hij zwerft
Zij zwerft
Zij zwerven
Wij zwerven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |