ja hoorquote:Op zondag 18 september 2011 04:04 schreef GGMM het volgende:
Hey, is dit een soort Slowchat ofzo?
Mag ik ook meedoen?
Eerst picsquote:Op zondag 18 september 2011 04:04 schreef GGMM het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Nee, jij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:04 schreef GGMM het volgende:
Mag ik ook meedoen?
GGMM is blauw en heeft macht, jij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:05 schreef coban het volgende:
REZANIA LEG EENS UIT.
Waarom ben ik wel narcist en GGMM niet? LEG EENS SNEL UIT.
Okequote:Op zondag 18 september 2011 04:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohja dat is klopt.
ik wil wel met je bitchtgifhten
gewoon schijt aan die fouten en geen backspace en grammaticaquote:Op zondag 18 september 2011 04:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waddafak mijn typgedrag nu kan eht niet
Ik zal je mijn macht laten voelen snotaapquote:Op zondag 18 september 2011 04:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
GGMM is blauw en heeft macht, jij niet.
ja dat sowiesoooquote:Op zondag 18 september 2011 04:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
gewoon schijt aan die fouten en geen backspace en grammatica
Ja maar in verplassen ben ik sowieso pro in.quote:Op zondag 18 september 2011 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat MK in alles van jou wint. Gewoon alles. Zelfs verplassen.
quote:
quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je bent een grote zeikerd dus zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 september 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in verplassen ben ik sowieso pro in.
Ik denk dat ik zelfs jou versla.
Deze uitdaging ga ik maar al te graag aan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in verplassen ben ik sowieso pro in.
Ik denk dat ik zelfs jou versla.
Ik begrijp dat je mij niet mag enzo, maar leg dan wel uit wat ik onder verplassen moet verstaan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat MK in alles van jou wint. Gewoon alles. Zelfs verplassen.
Ben je wakker geworden of kon je niet slapen?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 04:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
JA IK SLIEP NIET HAHAHA![]()
[..]
Ja
Perfect.quote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg dit is is echt geweldig
dus ik zit chillings op mijn bed te fokken
dus ik dacht, hey ik heb dorst
en toen dacht ik FFUUU moet ik naar onder om die drankje te hosselen jeweettog
dus ik kijk zo op zie ik een pak fruitdrank staan
echt mijn dag kan niet meer stuk
Ik dacht van; klaar met fokken slapen want mrogen werken. en toen ging ik een film kijken en die is net afgelopenquote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ben je wakker geworden of kon je niet slapen?
Ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze uitdaging ga ik maar al te graag aan.
Ik mag je wel.. mwa dat is overdreven, maar ik mag je niet niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je mij niet mag enzo, maar leg dan wel uit wat ik onder verplassen moet verstaan.
ahquote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik dacht van; klaar met fokken slapen want mrogen werken. en toen ging ik een film kijken en die is net afgelopen
Had ik dat maar met etenquote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg dit is is echt geweldig
dus ik zit chillings op mijn bed te fokken
dus ik dacht, hey ik heb dorst
en toen dacht ik FFUUU moet ik naar onder om die drankje te hosselen jeweettog
dus ik kijk zo op zie ik een pak fruitdrank staan
echt mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat rezania gelijk zou hebben. Narcist.
quote:
Ze kende me toen nog niet.quote:
Oh zo. Ik heb alleen nog maar thee.quote:Op zondag 18 september 2011 04:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja met mandarijn en appel
Het is light!
gr aldi
Ok, maar dat verplassen?quote:Op zondag 18 september 2011 04:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag je wel.. mwa dat is overdreven, maar ik mag je niet niet.
Ja zo ging dat.. en ik dacht nog ff op fok kijken en gezellig doenquote:
wat triest..quote:Op zondag 18 september 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
?Marokaanse kip was jij deze toen je klein was?
Thee is lekker hooorr.quote:Op zondag 18 september 2011 04:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb alleen nog maar thee.
Wat.quote:Op zondag 18 september 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
?Marokaanse kip was jij deze toen je klein was?
Dan weet ze waarschijnlijk nog steeds niet waar je het over hebt.quote:
Pech gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 04:12 schreef coban het volgende:
Rezania ik geef geen toestemming voor die quotes
Kun je vast goede schijten 's ochtendsquote:Op zondag 18 september 2011 04:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink elke avond 1 liter groene thee.
Mja ik had dus een mix van granaatappel en een soort slaapkruiden, maar dat was niet zo geslaagd.quote:
Ik ook.quote:
Daarom zeg ik ook altijd 'BBQsaus' ipv je echte username, dan merk je het niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook.
Mensen die proberen achter mijn rug om over mij te praten.
Gelukkig ben ik ze te slim af.
Ik.quote:Op zondag 18 september 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
plassen als in
allemaal op een rijtje staan
en dan
kijken wie de verste pisstraal heeft
GRANAATappelquote:Op zondag 18 september 2011 04:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja ik had dus een mix van granaatappel en een soort slaapkruiden, maar dat was niet zo geslaagd.
Sanasoufi post.quote:Op zondag 18 september 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg mensen dit is geen grap....
er vliegt ineens een mot in mijn kamer :S???
Pics?quote:Op zondag 18 september 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg mensen dit is geen grap....
er vliegt ineens een mot in mijn kamer :S???
Ja maar dat is dus inderdaad wel kut. Ook één van de redenen waarom ik een andere naam wil, want heel veel mensen noemen mij gewoon BBQ, maar als ik op BBQ zoek, krijg ik dus resultaten van mensen die weer eens in hun tuinhuisje zijn gaan bbq'en, waarna het tuinhuisje in de fik vloog.quote:Op zondag 18 september 2011 04:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook altijd 'BBQsaus' ipv je echte username, dan merk je het niet.
Ik denk van niet inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 04:15 schreef coban het volgende:
Oerbeer, geloof je nog steeds dat ze geen troll is?
Bij mij is het juist andersom.quote:Op zondag 18 september 2011 04:15 schreef coban het volgende:
Oerbeer, geloof je nog steeds dat ze geen troll is?
quote:Op zondag 18 september 2011 04:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ja soufi denkt dus serieus dat zo'n beestje haar kan doodprikken. Eigenlijk wel sneu voor die meid.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 18 september 2011 04:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus inderdaad wel kut. Ook één van de redenen waarom ik een andere naam wil, want heel veel mensen noemen mij gewoon BBQ, maar als ik op BBQ zoek, krijg ik dus resultaten van mensen die weer eens in hun tuinhuisje zijn gaan bbq'en, waarna het tuinhuisje in de fik vloog.
Mja. Mixed feelings. Aan de ene hand wel een beetje lachwekkend, aan de andere hand lijkt het me zwaar klote om met zo iets te leven.quote:
Als ik op Rez zoek, krijg ik allemaal topics over computers en zo.quote:Op zondag 18 september 2011 04:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus inderdaad wel kut. Ook één van de redenen waarom ik een andere naam wil, want heel veel mensen noemen mij gewoon BBQ, maar als ik op BBQ zoek, krijg ik dus resultaten van mensen die weer eens in hun tuinhuisje zijn gaan bbq'en, waarna het tuinhuisje in de fik vloog.
Ik ben al paar keer van gedachten veranderd.quote:Op zondag 18 september 2011 04:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom.Ik dacht eerst dat ze een troll was, maar nu begin ik toch echt hard te twijfelen.
__!
List all words that contain GGMMquote:Op zondag 18 september 2011 04:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Ik heb wat dat betreft een unieke username.
Heb ik ook, maar meestal wint de lachwekkende kant.quote:Op zondag 18 september 2011 04:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja. Mixed feelings. Aan de ene hand wel een beetje lachwekkend, aan de andere hand lijkt het me zwaar klote om met zo iets te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |