Nee ik ken wel goede mods van dit forum. Zo nodig ben je ook weer niet, zegmaar.quote:Op zondag 18 september 2011 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal je forum ook niet succesvol worden.
wat the fuckquote:Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef bang_bros het volgende:
Oke dan, maak straks me hele lichaam vol, jim tatoeëert die shit jep der moet inkt op, de movement die never stopt al die mannen zijn getatoeëerd check me boevekop, de mannen lachen niet, alleen als 't om geld gaat, sure swaggerhood, check de bling in voorraad, de goonz zijn klaar om te bozzen, chicks vinden ons leuk omdat we leuke zaken voor hun oplossen, ik zie me liever in de criiiib, zippum gaa stuk, (hahaha) fock een hater en een bitch, genoeg dus mainnnn...
Wat schattig!quote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
watskeburt meisjequote:
Liefjquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
Da's, kutquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Omg dit meen je toch niet.
Ik ben dus echt al 2 jaar bezig met de overname van een domeinnaam. Dus ik kijk vandaag even of er eindelijk schot in de zaak zit, is dat domein dus opeens van iemand anders.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |