Stand deel #2413:quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 06:42 schreef outtayourleague het volgende:
Village people, met in the Navy?
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ok. Liberte, Egalite en Fraternite dan?
Correct.quote:
quote:=
een onderdeel tussen nokkenas en cilinderklep
een onderdeel van een beiaard
een onderdeel van een kruisboog
een onderdeel van een stiftcilinderslot
een onderdeel van een modern vuurwapen
een bepaalde soort sierduif
een dolfijnensoort
een keversoort
jawelquote:
't is de doorverwijspagina van wiki, maar ik ben er gekomen via de dolfijnquote:Op zondag 18 september 2011 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
Als je dat van dat vuurwapen er niet tussen had gezet, had ik dat echt niet geweten.
Hahaha, waar wiki al niet goed voor is. Je komt de meest wazige dingen tegen.quote:Op zondag 18 september 2011 07:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
't is de doorverwijspagina van wiki, maar ik ben er gekomen via de dolfijn
wel lekker punten harken zo trouwens
Ja, het is een Amerikaan.quote:Op zondag 18 september 2011 07:22 schreef outtayourleague het volgende:
hm z'n kop komt bekend voor, naam nog ff niet
Amerikaan denk ik?
Nee, De man die ik zoek is bekend geworden vlak voor en tijdens de beurskrach.quote:
die ken ik helaas niet allemaal bij naamquote:Op zondag 18 september 2011 07:30 schreef Cobra4 het volgende:
Dat gok ik ook. Hij was een Amerikaanse President.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Echtquote:Op zondag 18 september 2011 09:51 schreef outtayourleague het volgende:
ik zie een kruisje en "violisten.gif" staan
quote:Op zondag 18 september 2011 09:51 schreef outtayourleague het volgende:
ik zie een kruisje en "violisten.gif" staan. bedoel je die?
onder andere jaquote:Op zondag 18 september 2011 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Crimineel gedrag op basis van gelaat?
Absoluutquote:
"in" is al goedquote:
(in)bakeren iddquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 september 2011 10:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
(in)bakeren idd
Stand deel #2413:
7 Cobra4
1 Flitspaal
1 lubje25
5 outtayourleague
2 banaantjeEE
1 theSummoner
Zo, tijd voor de welverdiende nachtrust![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |