quote:Op zondag 18 september 2011 10:25 schreef Bos81 het volgende:
FORZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVv
quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis.. Caviakooi schoonmaken en dan huiswerk.
Preek was wel mooi, paste perfect bij mijn stemming dus had er wel veel aan, maar ja voel me nog steeds niet super.
Geweldig, zo leuk voor de jongens. En lief van de moeder dat ze nog wat mee hadquote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van hun drietjes bij de perenbomen zo leuk
Ik ga ze die maar in een lijstje geven voor hun nieuwe huis.
Ze hadden een bos rozen mee, en taart als toetje, en de jongens hebben ook nog in de speeltuin gespeeld, en alletwee drie peren gegeten onderweg, ze hadden nog nooit zo iets lekkers geproefd, en de patat ging er ook in als zoete koek.
Ja daarom, heerlijk gewoon kunnen spelenquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja heel leuk, nogal anders dan in de bus he![]()
Snap ik. Ik ken het, ik vind het ook mooi om met de kinderen hier in de buurt balspelletjes te spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja heel leuk, nogal anders dan in de bus he![]()
En Vaduz, ik vind het zelf ook gewoon leuk hoor, puur eigenbelang![]()
"gelukkig" alleen een zware hersenschudding en geen blijvend letsel blijkbaar. Maar ik voel me er nog steeds aangeslagen door.quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kakzooi zeg, PSV-keeper botst tegen een verdediger en heeft ernstig letsel. Hij ligt als een kwartier op het veld.
Snap overigens ook niet waarom ze Tyton hebben aangekocht.quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Tyton. Isaksson was al geblesseerd daarom kwam Sinouh in het veld
ow jeequote:Op zondag 18 september 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
Ik begin echt last te krijgen van een Facebook verslaving
Het idee hebben dat je ieder uur even moet kijken want o jee er zou eens iets gestatust zijn wat je mistquote:
Over donker gesproken, ook zoveel frisser...quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net maar wat kaarsen aangestoken
Tis alweer bijna donker![]()
Ik kruip lekker met een mok thee en mn boek bij de hondjes op de bank onder een fleeceje
Jij zit op de meest warme plek van het landquote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al de hele dag gewoon een hemdje aan en een joggingbroek, en blote voeten, en ik heb net de deur pas dichtgedaan![]()
En ik ga zo op de slippers de hondjes uitlaten, wel met een vest aan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Bos!quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga het boek uit lezen en slapen
Tot morgen
quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Kijk dit huwelijksaanzoek![]()
Kwam het tegen op een forum waar ik vaak zit, en een member heeft zijn meisje zo ten huwelijk gevraagd. Echt kippenvel
AaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke jongen ook hihi.
Die was vanochtend al vroeg op de radio trouwens, ik moest aan je denken!quote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Dacht-wist ikwel Oh-Oh
The Joker van Steve Miller is wel wat ouder dan the NInetees, al staat me iets bij van een re-issue rond die tijd.
Ja, boek is uit. Ik zal vanavond een reviewtje schrijven in dat topic.quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
En, boek uit Bos?
Ik heb er nog een flink stuk in geslagen in bed.
Het wordt zowaar nog spannend![]()
Pearl Jam op de radio, dat gaat toch echt nooit vervelen he
Tja ik heb het eigenlijk niet meer gevolgd sinds de wurgsex van Hutchenge =. Kick staat bij mij in de cd-bakken. Staat o.a. Need You Tonight en Never Tear us Apart op.quote:Op maandag 19 september 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja, die hebben echt een lekkere sound.
Hadden![]()
Ik ben nog es in hun tourbus geweest![]()
Stone Tempe Pilots nu
Queen-fan hequote:Op maandag 19 september 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat weet je uit je hoofd?
Nja, ik weet die van MJ uit mn hoofd want die dag werd mn neefje geboren
Wisseling van de wacht.quote:Op maandag 19 september 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat weet je uit je hoofd?
Nja, ik weet die van MJ uit mn hoofd want die dag werd mn neefje geboren
Serieus, ze hadden het haast op het geboortekaartje laten zetten nog, last minute.quote:
Nee de man zei dat het 2 Afghaanse windhonden warenquote:Op maandag 19 september 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Was ie geknipt? Of was het mss een saluki?
Die zien er uit als geknipte Afghanen
Ik vind ze prachtig, maar het zijn geen makkelijke honden helaas.
Zondag ga ik weer windhonden bekwijlen , dan is hier show
Saluki vind ik toffer, alleen al omdat ik niet zo van het vele haar benquote:Op maandag 19 september 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Was ie geknipt? Of was het mss een saluki?
Die zien er uit als geknipte Afghanen
Ik vind ze prachtig, maar het zijn geen makkelijke honden helaas.
Zondag ga ik weer windhonden bekwijlen , dan is hier show
Oh, zou dat het verschil zijn, als ik die man nog zie zal ik eens vragen, ben benieuwd.quote:
Ja die andere leek een beetje op deze, maar die heb ik heel vluchtig gezien, want die andere stond zo te springenquote:Op maandag 19 september 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Een Afghaan is volgens mij nog net wat meer glamour dan een poedel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja saluki's vind ik het allertofst, alleen zijn die ook zo moeilijk van karakter...
[ afbeelding ]
Oh die zijn echt huge, en oogt veel minder zacht door het korte ruwe haar. Maar ze zijn wel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en Ieren, die zijn ook geniaal
En die zijn echt lief en mild, echte GVRren
[ afbeelding ]
Ja nee ik bedoel ook gewoon voor het oog, oogt ruw, die andere zijn zo fluffy of langharig.quote:Op maandag 19 september 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee die zijn wel echt zacht, het haar ziet er ruwer uit dan het is![]()
Liam en Sheamus heten ze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paus ze!quote:Op maandag 19 september 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ze mogen nergens los zonder omheining he, vanwege het jagen.
Volgens mij is het zelfs bij de wet verboden.
Oh, pauze!
Daar was ik nét naar aan het googlen, omdat je het over de podenco had. En dan denk ik altijd als eerste aan de Pharaohond.quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de Pharaohond, die is ook zo mooi, maar dat is een oerhond, geen windhond geloof ik
Fijn is datquote:Op maandag 19 september 2011 14:26 schreef Lutte het volgende:
Net testje gedaan in een brugklas voor PWS, echt te lief!
Zometeen tandarts.. Ben keiverkouden dus 'Laura, rustig maar, adem maar door je neus.' gaat hem niet worden. Gloei ook helemaal, bluh.
Sterkte Lut! Niet vergeten te zeggen tegen de tandarts dat je je ook niet lekker voeltquote:Op maandag 19 september 2011 14:26 schreef Lutte het volgende:
Net testje gedaan in een brugklas voor PWS, echt te lief!
Zometeen tandarts.. Ben keiverkouden dus 'Laura, rustig maar, adem maar door je neus.' gaat hem niet worden. Gloei ook helemaal, bluh.
Ahw..quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn is dat![]()
Ik ging net ook bijna van mijn padje met bloedprikken
Normaal gaat het altijd best.quote:Op maandag 19 september 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw..Kun je niet tegen bloed?
Waarom moest je bloedprikken?
Ah gets, dat misprikken ook altijdquote:Op maandag 19 september 2011 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
Maar de vorige keer hadden ze misgeprikt dus was nu best angstig en dan gaat het nooit goed![]()
Dat is altijd vervelend ja..quote:Op maandag 19 september 2011 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Normaal gaat het altijd best.
Maar de vorige keer hadden ze misgeprikt dus was nu best angstig en dan gaat het nooit goed![]()
Als het goed is was het nu de laatste keer.
En het is voor controle voor dermatoloog.
Rquote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ik heb de nagellak bij de Action gevonden, het lijkt wel water zo dun, ben benieuwd of het wel dekt
Donkerroze! Ik ben een pietlut eerste klas met nagellak en make-up, maar wilde het voor de lol wel een keer proberen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
R
Cool! Welk kleurtje?
En bij mij dekt ie goed zat, maar ik neem het ook niet zo nauwBegint nu wel af te bladderen, donderdag opgedaan, niet slecht.
Uhhuhquote:
Donkerroze heb ik nu op denk ik! Is het Paris Pink?quote:Op maandag 19 september 2011 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkerroze! Ik ben een pietlut eerste klas met nagellak en make-up, maar wilde het voor de lol wel een keer proberen.
Het is dat je zei waar het lag, anders had ik het nooit gevonden, zo'n klein vakje, ik dacht echt een heel assortiment te vinden![]()
Ik heb Peach, het is hard zuurstok roze. Ik noem alles 'donker' want ik lak 52 weken per jaar alles (handen en voeten) french manicurequote:Op maandag 19 september 2011 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Donkerroze heb ik nu op denk ik! Is het Paris Pink?En hier hebben ze dus maar vier kleuren
quote:Op maandag 19 september 2011 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk als je ouders weer thuiskomen en je pa je gelijk helemaal verrot scheld.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bedenk me net dat als Benny Piet heette, jullie samen pietlut waren![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee. Ik ga hun rommel niet opruimen.
AI.quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn is dat![]()
Ik ging net ook bijna van mijn padje met bloedprikken
Jup, en de derde van links heb ik ook. (Plaatje boven.)quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Lut, heb jij deze? http://jazz-nails.blogspo(...)nailspink-paris.html
Dat is met parelmoer, mijne is effen.
Ooooooohquote:Op maandag 19 september 2011 15:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik was een tijdlang best wel verslaafd aan die perziksnoepjes van de haribo
Jodeley!quote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Lutte het volgende:
En tandarts ging vlotjes, mama was trots dat ik me zo goed hield, als het goed is nu echt klaar! Heeft ook maar iets meer dan anderhalf jaar geduurd
Joahquote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Of die sleutels. Dan de steel in het ringetje stoppen en die als fopspeen/fiep gebruiken
Die prijs intrigeert me zo van die potjesquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en de derde van links heb ik ook. (Plaatje boven.)
Ja, dat zijn van die klassiekersquote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Of die sleutels. Dan de steel in het ringetje stoppen en die als fopspeen/fiep gebruiken
Het aparte is dat peach juist een hele andere kleur is dan roze, wel mooi trouwensquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Lutte het volgende:
Peach klinkt koel, ik houd van alles wat met peach te maken heeft!
Is iets Brabants/Limburgs.quote:
Dan weet ik wel waar dat vandaan komt hahah, ik was bekant getrouwd met mijn fiepquote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is iets Brabants/Limburgs.
Maar een fiep wordt nu ook genoemd in het autistenwereldje maar dat is dan meer iets waar een autist vrij obsesisch mee bezig is dacht ik. Sudoku's is voor mij een fiep, min of meer.
Moet ik even nog navraag naar doen, kom ik na het eten op terug..
Ik ken fiep ook zo Bosquote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
Leuk, interessant!quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is iets Brabants/Limburgs.
Maar een fiep wordt nu ook genoemd in het autistenwereldje maar dat is dan meer iets waar een autist vrij obsesisch mee bezig is dacht ik. Sudoku's is voor mij een fiep, min of meer.
Maar jij zit er middenin!quote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken fiep ook zo BosEn ook als speen
Ik met mijn todquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waar dat vandaan komt hahah, ik was bekant getrouwd met mijn fiep
Graag gedaan Oohtje. Nog een graftakje erbij? : http://twitpic.com/6ncpemquote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh kak, nu wil ik perzikken en kersjes![]()
Bedankt he
Nee want niemand in de regio zegt fiepquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En jij bent er net vanaf!
(scuze me)
Die heb ik nog steeds, Euje, gaat overal mee naar toequote:
Wat is tod?quote:Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds, Euje, gaat overal mee naar toe
Oh zo'n knuffeldoekjequote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Graag gedaan Oohtje. Nog een graftakje erbij? : http://twitpic.com/6ncpem
quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Tod ken ik ook niet![]()
Thessa dr speen noemt ze tietie
Mijn speen heette 'hap'quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Tod ken ik ook niet![]()
Leuk als je in de wachtkamer bij de dokter zit 'mama ik wil tietie'quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Tod ken ik ook niet![]()
Tisda?quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nooit een speen gehad, niemand bij ons, ook die van mn zus niet, en duimen doen we ook niet.
Mn zusje deed alleen boemen
Hoe zit het met jou, ook weer een paardenstaart binnenkort?quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk is scherp op dreef vandaag!
Toevallig heb ik net een speld in m'n haar, soort van paardenstaart, doe ik meestal als ik thuis kom en aan de kokerette gaquote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou, ook weer een paardenstaart binnenkort?
Ik zit te bedenken of ik het al eens gevraagd heb hier, maar ik hoorde een poos geleden dat je mag proeven wat je schept, om te testen. Dakanniewaarzijntoch?quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja shit man,nu wil ik ook snoep scheppen.
Zure bommen, zoute drop, banaantjes, perzikken, kersjes, van die hartjes met een zachte binnenkant, ufoos
Balen dat oh-oh niet mee was naar de tandarts vorige week, die had Destiny bij de tandarts met 4,5 jaar oud wel op de kiek gezet, met speen en alquote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gelukkig ook nooit een speen gehad, ik heb een afkeer tegen die dingen.
YES!quote:Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ik het eens vragen als ik zo'n winkel binnenkom?
En je HTC camera en jij. Nja, dat hoef ik niet eens aan te stippen...quote:Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Balen dat oh-oh niet mee was naar de tandarts vorige week, die had Destiny bij de tandarts met 4,5 jaar oud wel op de kiek gezet, met speen en al
Ik ben altijd degene die áchter de camera staat. In dit geval mis ik de sassiness van oh-oh om mensen gewoon frontal op de kiek te zettenquote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En je HTC camera en jij. Nja, dat hoef ik niet eens aan te stippen...
Uhhuh *wijst naar icoontje*quote:
Joh echt?quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een eendenkuiken jij uilskuiken
Ja, natuurlijk, met jou als moekequote:Op maandag 19 september 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eendenkuiken was een dapper haantje de voorste
OKee, hij komt op mij wat jonger over, maar ik ben niet zo goed in leeftijd schatten. Als ik kijk naar Bella had ik haar ook 25 gegeven toen ik haar heb gezien.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, hij komt op mij wat jonger over, maar ik ben niet zo goed in leeftijd schatten. Als ik kijk naar Bella had ik haar ook 25 gegeven toen ik haar heb gezien.
Ah ik wilde nog net geen grap maken over geloofquote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Volgens mij is hij christelijk en zijn vriendin ook.
Daar is het normaal om vroeg te trouwen.
Nope.quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je het filmpje niet gezien?
Daar heb je het alquote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Dit dus:quote:
Benny maar eens laten zienquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.vkmag.com/magazine/voor_nu_en_altijd/
Hij is iemand die vaak op een forum zit waar ik ook kom.
Echt respect![]()
Ik heb het gister ook voorbij zien komenquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.vkmag.com/magazine/voor_nu_en_altijd/
Hij is iemand die vaak op een forum zit waar ik ook kom.
Echt respect![]()
Ja maar 21 is inderdaad vroeg, maar stel dat ze al vanaf hun 16e samenzijn. Dan ben je vijf jaar samen en kan trouwen best. Er zijn mensen die na 1 keer sex al trouwenquote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Niet gekeken?quote:Op maandag 19 september 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gister ook voorbij zien komen
Nee, ik ben niet zo van de mushy filmpjesquote:
Wat betekent mushy?quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de mushy filmpjesTenzij het jouw aanzoek was
Ik ga niet trouwenquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de mushy filmpjesTenzij het jouw aanzoek was
Klef.quote:
Dan nog, je bent zó piepjong.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar 21 is inderdaad vroeg, maar stel dat ze al vanaf hun 16e samenzijn.
Die komt in mijn wordfile! (We moeten een lijst woorden bijhouden voor Engels die we tegenkomen en niet kennenquote:
Ohquote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die komt in mijn wordfile! (We moeten een lijst woorden bijhouden voor Engels die we tegenkomen en niet kennen)
Anders geen seks hè.. Maar dan vind ik echt dat je om de verkeerde redenen trouwt, en sowieso, dan heb je het misschien wel tot het huwelijk volgehouden maar je hebt je niet in kunnen houden, anders was je wel later getrouwd. Dus ja wat betekent het dan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan nog, je bent zó piepjong.Je hebt nog niks in de wereld gezien.
Je ziet het ook enkel bij gelovigen om zo jong te trouwen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten, als het goed voelt moet je dat doen
Het is gewoon zonde, want stel dat je op je 30e bedenkt dat je gewoon verder wilt kijken ipv 100 jaar slijten met 1 persoon, dan ben je getrouwd en blijft het helemaal een "moetje" in die kringen. Zonde...quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Anders geen seks hè.. Maar dan vind ik echt dat je om de verkeerde redenen trouwt, en sowieso, dan heb je het misschien wel tot het huwelijk volgehouden maar je hebt je niet in kunnen houden, anders was je wel later getrouwd. Dus ja wat betekent het dan?
Maar dat is ook een mening
Ohquote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar hebben wij het een keer over gehad
Vind je het zinloos?quote:
quote:
Niet helemaal eens.quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, want stel dat je op je 30e bedenkt dat je gewoon verder wilt kijken ipv 100 jaar slijten met 1 persoon, dan ben je getrouwd en blijft het helemaal een "moetje" in die kringen. Zonde...
Ik denk wel dat je lang met iemand samen kunt zijn, maar denk ook wel dat je jong geweest moet zijn, dus niet vanaf je vijftiende tot je tachtigste dezelfde vriend(in).quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
Tja ik vind het wel lastig om hier over echt een mening te vormen. Ik ken het gevoel niet van verliefd zijn. Ik zie me zelf ook echt niet 30 jaar met dezelfde persoon in huis wonen.
Ik ook hoor, maar op je 21e gaan trouwen en die keuze maken, zo definitief (waar in die kring zelden gescheiden wordt), dat is heel iets andersquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
Volgens mij kan dat best heel je leven delen met je partner
Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar op je 21e gaan trouwen en die keuze maken, zo definitief (waar in die kring zelden gescheiden wordt), dat is heel iets anders
Dat hoeft voor mij ook nog geen eens.quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je lang met iemand samen kunt zijn, maar denk ook wel dat je jong geweest moet zijn, dus niet vanaf je vijftiende tot je tachtigste dezelfde vriend(in).
En nee ik zeg niet dat je gelukkiger wordt van iedere week een ander, maar ruim zestig jaar dezelfde is een ander uiterste.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
Als je gewoon gelukkig ben met diegene is het toch goed?
Ken je tantrum al, lut? Of heb je al genoeg woordjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die komt in mijn wordfile! (We moeten een lijst woorden bijhouden voor Engels die we tegenkomen en niet kennen)
quote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan gewoon zonder briefje, of pas als je écht volwassen bent en bewust die keuze maakt.
Op je 21 die keuze maken, nah...
Wat Pisc zegtquote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook nog geen eens.
Als je gewoon gelukkig ben met diegene is het toch goed?
Ken hem niet, eens even opzoeken! Je moet er tien per week, maar volgens de leraar heb je er never enough dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken je tantrum al, lut? Of heb je al genoeg woordjes
Daar had ik over gelezen toen ik op onderzoek was, of dat nou de bedoeling was of niet, nou werd er niet duidelijker opquote:Op maandag 19 september 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Samenwonen mag hier over het algemeen ook pas als er getrouwd is.
O ja er zijn mensen die dat wel kunnen, Veel mensen zelfs, maar ik zie MEZELF dat niet doen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je lang met iemand samen kunt zijn, maar denk ook wel dat je jong geweest moet zijn, dus niet vanaf je vijftiende tot je tachtigste dezelfde vriend(in).
En nee ik zeg niet dat je gelukkiger wordt van iedere week een ander, maar ruim zestig jaar dezelfde is een ander uiterste.
Ik herinner me nog de uitslagen van de laatste verkiezingen, alles zat in jouw en JJH's hoek wat betreft SGP / CU enzo, huuuquote:Op maandag 19 september 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja gereformeerde gemeenschap ja.quote:Op maandag 19 september 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Een vriend van mij gaat 14 oktober trouwen. Ze hebben samen al een maand of 2 een huis, maar hij slaapt in het ouderlijk huis en zij in hun huis.quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar had ik over gelezen toen ik op onderzoek was, of dat nou de bedoeling was of niet, nou werd er niet duidelijker op
Dat lijkt me echt weirdquote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat 14 oktober trouwen. Ze hebben samen al een maand of 2 een huis, maar hij slaapt in het ouderlijk huis en zij in hun huis.
Dat dus, ga je trouwen en kom je daarna pas achter het feit dat samenwonen helemaal niks is...quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat samenwonen best wel kan, Dat is ook gewoon een goede test of je wel bij elkaar hoort of niet.
Dan blijkt hij zijn zooi niet op te ruimen en zij toch wel heel lui te zijn etcetera etceteraquote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus, ga je trouwen en kom je daarna pas achter het feit dat samenwonen helemaal niks is...
Of de roze wolk is ineens heel anders of snel voorbij en dan ben je getrouwd. Ik vind het voor de oorlogs, vre-se-lijk.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan blijkt hij zijn zooi niet op te ruimen en zij toch wel heel lui te zijn etcetera etcetera
Sommigen hebben hierdoor zo'n ongelukkig leven. Geketend aan alles. Triest.quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of de roze wolk is ineens heel anders of snel voorbij en dan ben je getrouwd. Ik vind het voor de oorlogs, vre-se-lijk.
Urk huuu
Natuurlijk respecteer ik ook hun keuze, al ken ik ze natuurlijk niet. Maar ja ik krijg al snel rillingen bij die streng gelovigen..quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik respecteer de keuze van m'n vrienden, maar denk zelf wel echt heul anders. Ik denk echter wel dat ik me erin zou kunnen schikken mocht het er ooit toevallig wel van komen. Maar die kans is niet zo groot.
Ik durf wel te gokken met zeggen dat het merendeel daar ongelukkig is... Doodzondequote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommigen hebben hierdoor zo'n ongelukkig leven. Geketend aan alles. Triest.
Zolang je maar zelf na blijft denken is er niks aan de hand inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk respecteer ik ook hun keuze, al ken ik ze natuurlijk niet. Maar ja ik krijg al snel rillingen bij die streng gelovigen..
Die hele streng gereformeerden vind ik maar enge mensen...
Tof! Hij zit vast ook heerlijk?quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
Pi
Colbert van de H&M
Vandaag aangedaan voor school.
[ afbeelding ]
Ja, Lekkerquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof! Hij zit vast ook heerlijk?
Leuk, hij is ook met veel kleuren te combineren, mooi dingquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Lekkersoort badstof lijkt het wel
Waardoor raakte je overstuur Bos, omdat het teveel stof is om mee aan de slag te gaan, of dat niet?quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Bos81 het volgende:
pff eerst even douchen en daarna even een moeilijk mailtje sturen naar de raadsondersteuner. Zo zojuist de notulen gelezen en raak weer licht overstuur. Dat wordt dus even een break of helemaal stoppen..
Wow Lut, 177cm, ik begin nieuwsgierig te wordenquote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
Maakt het indruk mee hoop ik, want verders is het niet veel soeps ben ik bang
Wat een zeikerd, je eigen stijl is belangrijkquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
Hij is ook prachtig, lekker ordelijk en groot! Maar mijn docent probeert me al twee jaar duidelijk te maken dat ie mijn liefde voor roze, blauw, oranje, paars, groen en rood niet deelt en ik wil maar niet luisteren
Leuk!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
Eerste postcrossing kaart is binnen gekomen. Helemaal uit de States, dicht bij Seattle
Erg mooie kaart, een foto die ze zelf gemaakt heeft net als wat Oh-Oh dus met haar honden doet.
Okee, ik zal eens kijken. Misschien een foto van de Karpendonkse plas ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk!!!
Jij kan ook je eigen kaart maken als je wil he?
Is nog goedkoop ook.
Iets van 8 euro voor 100 stuks bij Vistaprint
Nee hoor, je betaalt meestal alleen de verzendkosten daarquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn verzendkosten bij Vista Print veel oh-oh?
Wil 100 van die gratis visitekaartjes bestellen met stempel enz.
Oke, eens kijken danquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, je betaalt meestal alleen de verzendkosten daar
Ik heb braaf gewacht tot ik thuis ben.quote:
We hebben onder andere cupcakemix voor mijn neefje, het boefje wordt tien hè, wil ie iets om te bakken of te knutselen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb braaf gewacht tot ik thuis ben.En nu ga ik cupcakes de oven in proppen
Wat leuk Lut, een jochie van 10 die iets wilt om te bakken, dat is best tofquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben onder andere cupcakemix voor mijn neefje, het boefje wordt tien hè, wil ie iets om te bakken of te knutselen.
Die kaarten zijn gratis, en als je de langste productietijd kiest kosten het verzenden rond de 8 euroquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie nergens 100 voor 8 euro Oh-Oh.
Of kijk ik er langs
Ik zag hem net op je boek, hijs wel mooi! Ben nu ook wel benieuwd naar de plantjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg een geniale bos bloemen vandaag, maar we hebben nu echt gave planten gekregen van een cliënt, dus die bloemen mag mn stomme collega hebben, doe mij die planten maar
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
Zo naar verjaardag neefjeLekker met de familie eten, echt zo'n zin in!
En morgenavond naar een vriendin die we wegens omstandigheden al een poosje niet hebben gezien.. Kijk ik ook al naar uit hihi
Ja, tis een gave bos, rode gerbera's en rode pepertjes zitten er in!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag hem net op je boek, hijs wel mooi! Ben nu ook wel benieuwd naar de plantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |