Ligt echt heerlijk manquote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een waterbed, ligt dat nou echt lekker?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef coban het volgende:
Waterbed gaat volgens mij zo kapot bij mij. Ik mol het zo
Wil wel keer proberen
HIHIHIquote:
Best wel vet verhaal.quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben zo baas dat ik 4 x op rij lapo heb
Baasquote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben zo baas dat ik 4 x op rij lapo heb
quote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn computer en bed zijn 2 meter van elkaar verwijderd
Zou wel kunnen denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af, waterbed verwarmen is heerlijk in de winter maar kun je er 's zomers ook ijswater in pompen?
Eh.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Ik slaap in stapelbed en ik liet net stekker vallen dus ik behendig doen om mij uit te strekken tot de grond hangend met voeten aan bed BEN IK TE KLEIN OM BIJ DE GROND TE KOMEN dus ik pakte een fles en pakte het daarmee op.
36000 bedden? WTF 1tje niet genoeg ofzo ik snap er niets van wat raar bahquote:
Stapelbed ?quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Ik slaap in stapelbed en ik liet net stekker vallen dus ik behendig doen om mij uit te strekken tot de grond hangend met voeten aan bed BEN IK TE KLEIN OM BIJ DE GROND TE KOMEN dus ik pakte een fles en pakte het daarmee op.
dit dusquote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Dalando het volgende:
Aangezien Japie hoi zei tegen de homo's hier (ik dus niet) voel ik me niet aangesproken en hoef ik geen hoi te zeggen.
hahahah dwergjeequote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Lengte en breedte.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
36000 bedden? WTF 1tje niet genoeg ofzo ik snap er niets van wat raar bah
wij houden van kleine ruimtesquote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stapelbed ?![]()
Woon je soms met 20 mensen in een huis ?
Niet haten op stapelbed ik vind baas want ik slaap in luchtquote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stapelbed ?![]()
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
ey nee man ben net wakker godverquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HALLON KEKPIETZA BEN JE AL DRONEK ?
GR GR ANITA
quote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HALLON KEKPIETZA BEN JE AL DRONEK ?
GR GR ANITA
HEE KAPIZZAquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
ey nee man ben net wakker godver
Niet slapenquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
Mijn vest is te warm om in te slapen maar uittrekken is veel moeite. Wat nu?
Herkenbaar. Als ik soms zo moe ben en ik plof op bed, dan ben ik te lui om uit te kleden, en gaat het ook altijd heel vermoeiendquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
Mijn vest is te warm om in te slapen maar uittrekken is veel moeite. Wat nu?
Hahahaaa jaa soms ga ik snachts tijdens het slapen uitkleden omdat ik te lui wasquote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef utopie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik soms zo moe ben en ik plof op bed, dan ben ik te lui om uit te kleden, en gaat het ook altijd heel vermoeiendDus loop ik me 's nachts 4u nog eens uit te kleden ofzo
Tuurlijk niet, ze is geen Pool of zo.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stapelbed ?![]()
Jah, terwijl slapen zonder kleding gewoon gruwelijk lekker isquote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaaa jaa soms ga ik snachts tijdens het slapen uitkleden omdat ik te lui was
Nee, ik ben een koeliejoelie jongetje.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben je chimeid ? dan mag je wel bij mij kome slapen ping me maar![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik ben een koeliejoelie jongetje.
Coban en Marokip.quote:
Dit bah met shirt slapenquote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Jah, terwijl slapen zonder kleding gewoon gruwelijk lekker is![]()
Ik kan dat niet met een shirt aan slapen of wat dan ook, wat om je hele lijf gaat schuren/wikkelen wanneer je je 1x omdraait
En ook nog liegenquote:
Seks in WoWquote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je kan ook seksen in Habbo en WoW hoor
Dit. Alleen een boxer, soms een tshirt.quote:
Ik moet echt tantoehard lachen nuquote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Seks in WoWAchter een femele belf staan en dan heel de tijd naar voor en naar achter
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef TWP het volgende:
Ik ga m' bed in. Moeheid.
Fijne nacht allemaal!![]()
Jij was de female belf ?quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik moet echt tantoehard lachen nu
Helemaal niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
En ook nog liegenIk ken mijn kippetje echt te goed
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef TWP het volgende:
Weltrusten TWP.quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef TWP het volgende:
Welterusten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef TWP het volgende:
Nee, ik zal mijn furie op je laten losbranden en je de pijn van duizend hellen bezorgen.quote:
dan ben ik een die-hardquote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef utopie het volgende:
alleen de echte die-hards blijven wakker
Iemand geef deze man een slaappilquote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef utopie het volgende:
alleen de echte die-hards blijven wakker
quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijn furie op je laten losbranden en je de pijn van duizend hellen bezorgen.
SMquote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijn furie op je laten losbranden en je de pijn van duizend hellen bezorgen.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dEZE post moet vereeuwigd worden
[ afbeelding ]
Ik kom hier in het topic en dan zie ik ineens fucking SM staan man wat de fuckquote:
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 01:02 schreef Plastic_zak het volgende:
MK ik heb een tekening van je gemaakt![]()
wil je hem zien ?
jaquote:Op zondag 18 september 2011 01:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
hehehehe ben je de ui op mn pepperoni pizza vergeten xd
Ragbroedeeerquote:Op zondag 18 september 2011 01:04 schreef Ragboer het volgende:
slapen is voor apen mop mop gas er op
Je tekenkunsten zijn bijna nog slechter dan je handschrift.quote:
te veel om te lezenquote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga slapen en ik vind het echt stom want normaal blijf ik tot 5 uur baggeren ofzo maar ik kan het uitleggen:
vrijdag van smorgens vroeg tot 12 uur savonds gewerkt, vandaag tot 11 uur avond gewerkt morgen weer werken tot laat en maandag weer vroeg om 7 uur werken
pff moe enzo![]()
Maandag avond/ dinsdag weer baggeren ooke ik mis jullie allenleuke avond nog!
gr gr boterige knul
Kloptquote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je tekenkunsten zijn bijna nog slechter dan je handschrift.
Ja doe ditttquote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef coban het volgende:
Iemand maak tekening van MK en mij samen? Plieeees
Ik zit er alquote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Rezania het volgende:
http://tinychat.com/udowu [ afbeelding ]
vliegenmepper.jpgquote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef coban het volgende:
HOE KAN EEN KLEIN DING ALS EEN MUG ZOVEEL GELUID MAKEN IEMAND HELP ME ER IS EEN MUG HIER
Jezus, ga je daar nou weer over klagen?quote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef coban het volgende:
HOE KAN EEN KLEIN DING ALS EEN MUG ZOVEEL GELUID MAKEN IEMAND HELP ME ER IS EEN MUG HIER
was jij geert?quote:Op zondag 18 september 2011 01:13 schreef Ragboer het volgende:
Homo's die mij uit Tinychat verbannen, alleen omdat moeder van SV._!
quote:Op zondag 18 september 2011 01:13 schreef Ragboer het volgende:
Moet je maar normaal doen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:13 schreef Ragboer het volgende:
Olayyquote:Op zondag 18 september 2011 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen een bevestiging.
Holy shitttquote:Op zondag 18 september 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Pic van MK en coban samen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Sorry, ik houd alleen van klapjes.quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef coban het volgende:
Als ik een dier mocht zijndan zou ik mug worden en jullie allemaal prikken
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef coban het volgende:
Kijk hoe fakking hot ik wel niet ben op die tekening.
Zeg eerlijk, jullie zijn allemaal spontaan verliefd.
Klapjes hè, dus spanken met de platte hand.quote:Op zondag 18 september 2011 01:19 schreef coban het volgende:
[..]
Okok. Waar wil je ze? Of mag ik kiezen?
Ja ja. De kracht en snelheid mag ik zelf bepalen?quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klapjes hè, dus spanken met de platte hand.
Ik weet niet hoe.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Ragboer het volgende:
Rezania, doe mij eens unban geven zemmel.
kon je niet slapen?quote:Op zondag 18 september 2011 01:21 schreef Ragboer het volgende:
Speedking post gewoon DM en hij krijgt geen ban. Waarom in godsnaam?
Unbanned.quote:Op zondag 18 september 2011 01:21 schreef Ragboer het volgende:
Speedking post gewoon DM en hij krijgt geen ban. Waarom in godsnaam?
Ik slaap al sinds nul-negen op een tweezits bank. Hij is wel leer, dat weer wel.quote:
Schenkie in dit topicquote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds nul-negen op een tweezits bank. Hij is wel leer, dat weer wel.
yup the one and onlyquote:
bij de s van sociosquote:
Kom dan op msn schatjequote:
Heb je nog een goede (goedkope) wijn voor me ?quote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
yup the one and only
/this message has been approved by Schenkstroop (tm.)
Werd ik geroepen?quote:
Neuh. De goedkope wijn is voor mezelfquote:Op zondag 18 september 2011 01:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je nog een goede (goedkope) wijn voor me ?
Wie moet dat nou weer voorstellenquote:
SwJ natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie moet dat nou weer voorstellen
HOI MOOIE APPELquote:
Dat kan geen swj zijnquote:
Trollscience toch?quote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie moet dat nou weer voorstellen
fixed.quote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
Lieve mensen. ik zit naakt op mijn bureaustoel achter de webcam. wie komen er kijken. 5/p half uur. Het adres is: sletje40000@gmail.cum gr. gr.
mensen die offline staanquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
ib4 omdatappel die grutjes zegt en ib4 grutjesgespot.jpg
Fuuuuuu.quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
ib4 omdatappel die grutjes zegt en ib4 grutjesgespot.jpg
Word mijn kleine lieve zusje aangevallen?quote:
Ja soms heb je wel eens dat je bij iemand liever offline staatquote:
Dat is niet fuuuuuuuuuuu, dat is atatatatatatataquote:Op zondag 18 september 2011 01:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Word mijn kleine lieve zusje aangevallen?
Blocken op MSN, dat kan toch niet meer? Alleen offline weergeven toch?quote:Op zondag 18 september 2011 01:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja soms heb je wel eens dat je bij iemand liever offline staat![]()
Maar die te veel weet over wanneer je nou niet of wel geblokt bent
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 01:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Word mijn kleine lieve zusje aangevallen?
Ja, ik zag het net. Ikrook is gewoon triest.quote:Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
Mijn echte nickname is Ragboer. Serieus
Je kan iemand toch wel blokken, maar dan ziet degene jou offline zeg maar. Maar als die gene dat verdacht vindt kan je dat soms best even nagaan als je er veel vanaf weet volgens mij vooral.quote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Blocken op MSN, dat kan toch niet meer? Alleen offline weergeven toch?
Gaan we morgen dan even kletsen, lieverd?
Ja dat is echt genaaid, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 01:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Bij mij lullen me vrienden altijd door aan degenen die ik heb geblockt dat ik toch online ben
Vrienden -> laagje chroom
quote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Dalando het volgende:
Tinychat is racistisch, ze haten mannen van 21 jaar met als usernaam op FOK! Dalando en op Tinychat Dalalalalalando, ze laten namelijk als je daar te snel typt de laatste 2 tekens weg.
MK heeft jou haar nummer gegeven, wil ze worden gestalkt of zo?quote:
Zijn vaker gewoon mensen die even iets niet mogen weten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef coban het volgende:
Mensen die blockenga dan gelijk verwijderen
Oh, bedankt, jij ook hoor!quote:Op zondag 18 september 2011 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
Appel ik hoop dat je ook een fijne avond hebt
Alvast Slaap lekker zusjequote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, bedankt, jij ook hoor!Ik lig al in bed, lekker slapen zo, ditdat.
Gewoon uit liefdequote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK heeft jou haar nummer gegeven, wil ze worden gestalkt of zo?
Het is lekker warm he ?quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb een gameboy colorquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alvast welterusten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik ben al klaar voor bed, net geflosst en poetst en bedje ligt al klaar!
Zo ook lekker slapen ditdattes
Ja en? Het is niet alsof ik één van beide wil neuken of zo.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
Mensen gunnen Appel van alles terwijl ze net geneukt heeft met Intronic en daarmee nu in bed ligt.
Ragboer, ik moet zeggen dat jij ECHT vreemde fantasieen hebt.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
Mensen gunnen Appel van alles terwijl ze net geneukt heeft met Intronic en daarmee nu in bed ligt.
True. Niet komen haten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
Niet?quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja en? Het is niet alsof ik één van beide wil neuken of zo.
harde woordenquote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ons geheim was 't fuck you
define "ditdat" please.quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, wat is jouw probleem? Ik ben gewoon thuis en heb niemand geneukt. Jammer van je, dit, Ragboer.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
hoeraquote:Op zondag 18 september 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, zo toffff. Iedereen zo lievv.
Say Something van Timbaland.quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Meloewa het volgende:
Iemand een leuk liedje niet té druk maar ook niet te rustig.. gewoon net even voor het slapen gaan ook geen klassiek
Somebody?
PAGGA SLAAN = FAPPENquote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie is toch die pagga waar jullie het steeds over hebben ?
quote:
fixed.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ragboer, ik moet zeggen dat jij ECHT vreemde fantasieen hebt. ze ligt namelijk met mij in bed.
quote:
Youtopia van Armin van Buren dan.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Meloewa het volgende:
Oh dat liedje rezenzia , heb ik nu even geen zin in Srry.
Dankjewel.quote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. ik merk dat omdatappel een hoogsensitief en lief persoon is. geen getroll meer van mij + welgemeende excuses
quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Meloewa het volgende:
Iemand een leuk liedje niet té druk maar ook niet te rustig.. gewoon net even voor het slapen gaan ook geen klassiek
Somebody?
Is een harstikke leuke user. Niet pesten he.quote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. ik merk dat omdatappel een hoogsensitief en lief persoon is. geen getroll meer van mij + welgemeende excuses
Lurker!quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is een harstikke leuke user. Niet pesten he.
oei mijn oren.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Youtopia van Armin van Buren dan.
Wat!?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is een harstikke leuke user. Niet pesten he.
Heb je trouwens wel de goeie versie? Er staan allemaal fakes op Youtube.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
IS me nu eventjes te drukquote:Op zondag 18 september 2011 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel de goeie versie? Er staan allemaal fakes op Youtube.
Dit is de goeie versie:
Sorry, dat is het rustigste liedje dat ik heb.quote:
soberso dat coldplay goed is !!quote:Op zondag 18 september 2011 01:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmh thanks heb ze allemaal beetje geluisterd. Niet verkeerd maar .. mwah.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Boterbartje het volgende:
WAT GAAT ER GEBEUREN?!?!
Het is tijd voor een revolutie, een moment waar jullie allemaal op hebben gewacht.
Na het volgende zal je leven nooit meer hetzelfde zijn, uw muzikale gehoor zou nooit meer een 'harde plasser' kunnen krijgen van elk ander liedje.
WAAR HEB JE HET OVER OMG?!
Mensen, luister en huiver en geniet.Vind john mayer wel leuk , maar dit liedje nah niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiDoei!
Ja dat zekerquote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
soberso dat coldplay goed is !!
DIE SOLO OMG, hij doet hier trouwens wel echt spastischquote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Meloewa het volgende:
![]()
[..]
Vind john mayer wel leuk , maar dit liedje nah niet echt.
Jij hebt een goede muziek smaak dunkt mij zoquote:
ahw dan zijn die andere helemaal drukquote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, dat is het rustigste liedje dat ik heb.
Coldplay. Helemaal mijn ding.quote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
soberso dat coldplay goed is !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |