Moet je doen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
Misschien moeten we een protestmars lopen tegen idioten die de club kapot maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat dat zo uit de hand moet lopen.
Happel kennende zal het wel aan de ME liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Muto het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusmongolen. Ik hoop dat ze allemaal op beeld staan en een SV krijgen. Klootzakken.
Happel is nu gewoon op het politiebureau hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Happel kennende zal het wel aan de ME liggen
[..]
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ersquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Niet te geloven wat een Neanderthalers. Dit heeft niks meer te maken met voetbal of de club, maar met ordinair het hardste willen schreeuwen koste wat het kost. En nu kost het je dus een paar sponsors. Vorige keer was het deelname aan de EL. Of nee, 5 jaar geen uitpubliek, dat hebben we ook aan deze heren te danken (met medewerking van hetzelfde slag tokkies uit 020 plus de hysterische reactie vanuit de driehoek, maar kun je ze dat kwalijk nemen denk ik dan als je elke keer dit soort beelden ziet...). Kortom: bedankt jongens!
Sta je goddomme toch eens bovenaan, kruipt er weer wat onder een steen vandaan om andermans lol te verpesten
quote:Gevraagd naar zijn eerste reactie op de incidenten zaterdagavond sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijke taal.
''Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club wil slopen, net nu het weer zo goed gaat met Feyenoord.''
Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen.
''Hulde voor de politie'', gaf Aboutaleb te kennen. ''Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |