Vocht, vocht en vocht.quote:Op zondag 18 september 2011 09:12 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik moet vaker veel drinken, val spontaan 1 kg af(en gister heel veel fris gedronken om hoofdpijn te voorkomen).
Zie daar de reden dat hardlopen in de herfst / winter bij mij nooit zo succesvol isquote:Op zondag 18 september 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Mo, ik zou maar gewoon wennen aan hardlopen in de regen als je ermee door wilt gaantoen ik ooit nog fanatiek ging lopen ging ik ook in de regen, omdat ik anders nooit kon gaan
Je hebt gelijkquote:Op zondag 18 september 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Gewoon eens goed om je heen kijken, er liggen weinig topmodellen op het strand
Oh en ik heb geen bikinifoto's van de afgelopen vakantie, want topless gezond
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opvalquote:Op zondag 18 september 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Gewoon eens goed om je heen kijken, er liggen weinig topmodellen op het strand
Oh en ik heb geen bikinifoto's van de afgelopen vakantie, want topless gezond
Strandfoto's van BeessieJen ooit gezien? Die zag er gelukkig uit op alle foto's. Moet wel zeggen dat die met >50 kilo verlies het mooiste warenquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opval
Minstens één 0! Speculaasjesquote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In dit geval hooguit 1, denk ik.
Met 1 nul kan je voorlopig wel toe denk ik? Alles tussen 10 en 99 koekjes!quote:
^^quote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droogik doe alleen niet aan hardlopen
.
Eten is in het weekend veel gezelligerquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik snapte nooit zo goed waarom iemand in het weekend slechter zou eten dan doordeweeks, want in het weekend heb je tijd om fatsoenlijk te koken enzo, zo redeneerde ik, maar nu denk ik er toch anders over. Ik heb ook chocochipcookies, truffelkruidnoten en popcorn op
. Oh, en pannenkoeken.
Precies dat idd. Doordeweeks weet ik precies wat ik eet op een dag en nu mis ik structuur.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in het weekend juist zo lastig omdat er veel minder vaste structuur is. Moment van ontbijt, lunch en avondeten staat op een werkdag gewoon vast, maar het weekend verloopt nooit zoals gepland.
Ik ben bijvoorbeeld net wakker. Ga ik nu zometeen ontbijten, of sla ik dat over en wordt het lunch?
Sigur rosquote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ondanks dat ik zin heb om de hele dag in bed te blijven liggen en Sigur Ros clipjes te kijken, ga ik nu toch echt iets anders doen.
Hardlopen. Sort of.
En dan daarna mn been koelen.
En de was ophangen.
En nog meer mn been koelen.
En huishoudelijke klusjes doen.
En tussendoor Sigur Ros clipjes kijken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag zijn Martijn & ik twee jaar getrouwd
Gefeliciteerd! Hoe gaan jullie het vieren?quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
ziljoen:quote:
Ik was alleen in het weekend, als het even kan. Normaal gaat dat prima, maar door m'n stedentripje is het nu was van 1,5 week en dat past dus nietquote:Op zondag 18 september 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Je wasactiviteiten beter plannen?. Moet het echt allemaal dít weekend gewassen worden?
Ah OK.quote:Op zondag 18 september 2011 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was alleen in het weekend, als het even kan. Normaal gaat dat prima, maar door m'n stedentripje is het nu was van 1,5 week en dat past dus niet. Maar als ik het nu doe, is het volgend weekend weer normaal.
congratsquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Samen gamen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaan jullie het vieren?
Ik gooi mn beddegoed altijd over een deur om te drogen. Handdoeken zou je evt. over je stoelen ofzo kunnen hangen. Of heel economisch ophangen en alles maar aan 1 hoekje vastmaken op je wasrek waardoor er veel meer naast elkaar past.quote:Op zondag 18 september 2011 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sigur ros![]()
Ik heb dit weekend zoveel was dat ik zometeen 2 wasrekken vol heb hangen en eigenlijk nog niet klaar ben. Waar laat ik het?
Zet je mooiste duckface op en trek wat zombies uit de kast.quote:Op zondag 18 september 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Samen gamen.
Misschien uit eten vanavond, maar eigenlijk niet echt iets speciaals.
Ik vind het idee dat we twee jaar getrouwd zijn leukMaar om eerlijk te zijn, vind ik dit nu niet ineens een hele speciale (zon)dag ofzo
Ik ben mijn innerlijke romanticus kwijt
![]()
Ja, dat. Gister bijvoorbeeld was een heel rare dag.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in het weekend juist zo lastig omdat er veel minder vaste structuur is. Moment van ontbijt, lunch en avondeten staat op een werkdag gewoon vast, maar het weekend verloopt nooit zoals gepland.
Ik ben bijvoorbeeld net wakker. Ga ik nu zometeen ontbijten, of sla ik dat over en wordt het lunch?
Vloeibare ontstopper kopen, het is geen vet wat eruit moet, maar haar enzo.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Syrena het volgende:
En nu wil ik ook de afvoer van het bad schoonmaken, want ook die loopt niet meer zo heel goed leeg, maar losschroeven kan niet, want ik kan er van de onderkant niet bij.
Dat zal dus wel vetreiniger inspuiten & heet water erachteraan gooien worden.
Inderdaad. Je moet iets hebben waarmee je eiwitten sloopt, het is vooral menselijk restafval dat blijft hangen in putjes (geloof dat natronloog de trick zou moeten doen).quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Vloeibare ontstopper kopen, het is geen vet wat eruit moet, maar haar enzo.
Hier nog zo een. Ging om half 9 even op bed liggen en werd vanmorgen om half 8 wakkerquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Syrena het volgende:
Ik lag gister om 20 uur in bedmeteen in slaap gevallen ook. Dus vanmorgen om 8 fris wakker, ben meteen aan mijn klusjes begonnen:
Oh ja. Tof.quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef Chicolate het volgende:
Ah appie heeft weer de actie 5 soorten groente/fruit 50% korting. Tof.
Dat is ontstopperquote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet iets hebben waarmee je eiwitten sloopt, het is vooral menselijk restafval dat blijft hangen in putjes (geloof dat natronloog de trick zou moeten doen).
Nou genoeg hoor, tenzij je naar Bloemendaal gaat of zoquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opval
Klinkt me helaas bekend in de oren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Perruche het volgende:
Nee, man kan niet met geld omgaan en wordt vervolgens boos op mij![]()
ja, voor thuis op de bank op een luie zondag, okay. Voor enig iets anders...nee.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
Een schaatspak met Mart SmeetsmotiefVreselijk (maar vast lekker warm)!
Geinig ding!quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn collega heeft dit besteld post hij net op facebook....Ik ga zo m'n best doen hem niet heel hard uit te lachen als hij het aanheeft...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Probability het volgende:
Zus van mijn moeder is hier. Oude bemoeial. Net vik over 30 jaargrapje
Van hetzelfde. het was dan ook erg fijn toen het droog was toen we begonnen met fietsen vandaag. Helaas begon het na 3 km te regenen en moesten we er toen nog 142quote:Op zondag 18 september 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
zoals ik al vaker heb verteld: hardlopen in de regen an sich vind ik niet vervelend, maar heb dan liever dat het begint met regenen als ik al aan het rennen ben: beginnen met regen vind ik echt heel vervelend
Cute pak!quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn collega heeft dit besteld post hij net op facebook....Ik ga zo m'n best doen hem niet heel hard uit te lachen als hij het aanheeft...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat pak tof. Mits met heerschap wat het kan hebben. En eigenlijk wil ik er zelf ook best 1. Waar heeft hij hem besteld, Jeegur?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat pak tof. Mits met heerschap wat het kan hebben. En eigenlijk wil ik er zelf ook best 1. Waar heeft hij hem besteld, Jeegur?
http://onepiece.com/quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef conleche het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik dacht dat het weer een beetje goed met je ging...
*schuift visje toe*
Misschien, maar je kunt die conclusie niet trekken adh van je post van daarnet en de vis die ik niet heb gegeten.quote:
Lijkt mij maar lastig als je naar de wc moet. Dan moet je je helemaal uitkleden.quote:Op zondag 18 september 2011 15:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://onepiece.com/
Ik zou er ook wel een willen hebben, voor thuis op de bank. Op zo'n dag dat je toch het huis niet uitgaat, en het heel erg koud is buiten. Maar voor de rest, nee...
Eieren en champignons komen ook uit de natuurquote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
Oh en mille en ik ben het eens met marmar. Eten doe je ook niet alleen voor je gewicht maar ook voor voedingsstoffen enzo en die zitten vooral in dingen die uit de natuur komen
quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien, maar je kunt die conclusie niet trekken adh van je post van daarnet en de vis die ik niet heb gegeten.
sjuust!quote:
Toen ik 12 was had ik ook een overall. Kan me niet meer herinneren hoe toiletbezoeken me afgingen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Laureline het volgende:
In de jaren '80 had je ook die overall-mode, moet ook een ramp geweest zijn met wc-bezoek.
Nee, dat is 1 jas.quote:
Het zijn meer modellen: http://www.vd.nl/dames/mart-visser.htmlquote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef sigme het volgende:
Nee, dat is 1 jas.
Ik zoek een site met veel jassen.
Warme winterjas; belangrijkste criterium is dat mijn liefste 'm mooi vindt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Het zijn meer modellen: http://www.vd.nl/dames/mart-visser.html
Wat voor jas zocht je?
Wat schattigquote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef sigme het volgende:
belangrijkste criterium is dat mijn liefste 'm mooi vindt.
Naar kantoor hoeft niet: ik rij de parkeergarage onder kantoor binnen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef loveli het volgende:
Om in te werken of om in naar werk te gaan?
Goed gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wees trots op mij, want ik heb vanmiddag de cappuccino-negerzoenen in de supermarkt weten te weerstaan, terwijl ze me zo ontzettend smekend aankeken en ik een chocoladecraving had.
Ik heb als compensatie maar een extra komkommer gekocht.quote:
Ik hou van hem. Denk je dat ik zou houden van een mchelinmannetjesliefhebber?quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef loveli het volgende:
http://www.stadium.se/mod(...)idas-w-slim-down-jkt
Warme jas voor sigme. Houdt je man van michelin?
Wat komt er nog bij je d?quote:Op zondag 18 september 2011 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
Even daglijstje reconstrueren
o. Boterham honing, boterham 20+ kaas
t. Appel
l. Dubbele boterham gehakt, sla, mosterd
s. Halfuur stepper, half uur oefeningen
t. 2 caramelrijstwafels, 200 gram kwark met kaneel en zoetstof, 3 augurkhamrolletjes
d. Brocolli staat op de planning
M'n humor lijkt stuk vandaagquote:Op zondag 18 september 2011 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou van hem. Denk je dat ik zou houden van een mchelinmannetjesliefhebber?
Klopt, zie boven ik heb 'n poging gedaan ;m te fietsen maar was geen succesquote:Op zondag 18 september 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh, vandaag was de Dam tot dam! Billy heeft niet meer meegedaan, I suppose?. Wel jammer van het weer
.
Ik wist niet eens dat er een fietsvariant wasquote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Klopt, zie boven ik heb 'n poging gedaan ;m te fietsen maar was geen succes
quote:Op zondag 18 september 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een fietsvariant was. Dan leg je wel een ander parcours af, hoop ik?
![]()
.
Parcours is wel anders jaquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Van hetzelfde. het was dan ook erg fijn toen het droog was toen we begonnen met fietsen vandaag. Helaas begon het na 3 km te regenen en moesten we er toen nog 142![]()
Het bleef maar met bakken uit de hemel komen, onweer erbij en het was nog koud ook. Voeten gevoelloos, handen gevoelloos en maar rillen. Na 70 km vonden we het welletjes en zijn we afgezwaaid op zoek naar een treinstation![]()
Net 20 min onder de hete douche, hete soep en een warme tosti op en nu voel ik mij weer een beetje mens![]()
Jammer van de tocht, ik ben best een doorzetter en kan ook best wat afzien, maar dit was gewoon echt niet meer leuk
Opscheplepel pasta, 150 gram kalkoenreepjes, kwart bakje kruidenkaas, 2 eetlepels zure room, 2 theelepels parmezaanse kaas, een halve krop sla, olie en azijnquote:
Fixedquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn spijkerbroeken zeggen heel duidelijk dat ik minder anders moet eten.
Daglijstje
O: dubbele boterham hagelslag, zachtgekookt eitje
L: kippensoep met zelfgemaakte wontons (goede eerste poging!)
T: pruimen
D: spaanse gebakken eieren uit de oven (met aardappel, chorizo, paprika, ui en doperwtjes)
T: vanilleyoghurt met kersen uit pot.
quote:De sandwich is een uitvinding van de Engelse keuken. Het is een brood-eet-variant, die bestaat 2 sneden brood (1 snee = 1 boterham) met een of meer lagen beleg, zoals plakjes vlees (rosbief, ham), kaas, sla en saus.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik weet niet zeker of ik wil weten wat V1z0r allemaal aan beschrijvingen van "sandwich" kan oplepelen. Of XM aan plaatjes.
Ik ga maar naar bed denk ik.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Blackadder: Now, Baldrick, go to the kitchen and make me something quick and simple to eat, would you? Two slices of bread with something in between.
Baldrick: What, like Gerald, Lord Sandwich had the other day?
Blackadder: Yes, a few rounds of geralds.
Vier boterhammen, acht plakjes chorizo, twee plakken kaasquote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik verwacht dat jouw definitie van een sandwich niet hetzelfde is als de definitie volgens Wikipedia?of wel?
[..]
Had al zo'n vermoeden dat je niet 8 boterhammen had gegetenquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vier boterhammen, acht plakjes chorizo, twee plakken kaas.
Dit was al veel voor mijn doenquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden dat je niet 8 boterhammen had gegeten.
ik wel!quote:Op zondag 18 september 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh, vandaag was de Dam tot dam! Billy heeft niet meer meegedaan, I suppose?. Wel jammer van het weer
.
Prima. Havermout is ook een goede.quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een aantal vraagjes:
Een bord brinta s'ochtends, is dat goed?
Thee is beter dan suikerhoudende limonade, groene thee en kruidenthee zijn het best.quote:Ik drink nu veel vrij limonade, als ik dat vervang door thee, is dat beter? Of zitten in thee ook weer dingen die niet goed zijn?
Cake en stroopwafels zijn suikers, die zorgen niet voor verzadiging. Eiwitten en vetten wel. Noten zijn goed (sommigen schrikken van de kcals), evergreen/ontbijtkoek/sultana valt in de categorie koek.quote:Zijn er ook goede (vullende) vervangers voor zooi als cake en stroopwafels? (m.u.v. fruit, want 2 stuks per dag haal ik makkelijk)
quote:En wat betreft koude dranken, appelsap en yoghurtdrink? Of zit daar ook te veel suiker in?
Meer veggies, minder suikers. Criterium: als je eraan kunt zien dat het geleeft heeft, prima.quote:Dus...![]()
Ohja, ik sport vrij veel (12 uur in de week), alleen ik krijg m'n eetpatroon gewoon niet goed.
![]()
Thanks!quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Prima. Havermout is ook een goede.
[..]
Thee is beter dan suikerhoudende limonade, groene thee en kruidenthee zijn het best.
[..]
Cake en stroopwafels zijn suikers, die zorgen niet voor verzadiging. Eiwitten en vetten wel. Noten zijn goed (sommigen schrikken van de kcals), evergreen/ontbijtkoek/sultana valt in de categorie koek.
[..]
[..]
Meer veggies, minder suikers. Criterium: als je eraan kunt zien dat het geleeft heeft, prima.
Da's al jarenquote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit lol te hebben met FB. Je kunt de taal nu op English (pirate) zetten
.
Graag gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit lol te hebben met FB. Je kunt de taal nu op English (pirate) zetten
.
Ik heb erge haaruitval gehad (erger dan jij zo te lezen). Ik dacht eerst dat het kwam door mijn slechte eetwijze en 'seizoenswisseling' (mei-juli), maar bedacht me later dat het waarschijnlijk (deels) aan de mirena lag. Het is nu al een paar maanden gestopt en ik krijg weer allemaal nieuw haar.quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg andere mirenagangers, hebben jullie ook zo'n last van haaruitval? M"n hele rug jeukt de hele tijd omdat er zoveel haren op zitten...En ik haal ze zo met 4-5 tegelijk eruit als ik even door m'n haar ga. Niet echt tof..
Anyways.. Bedtijd!
nooit gezien, dacht dat het een tijdelijk iets was ivm die piratendag. De lol is er na een paar dagen ook wel van af, denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 06:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's al jarenJe kunt 'm bijvoorbeeld ook op l33t sp34k zetten ^^
Oh, en: YARRRR.
ik hoopte al dat jij er zou zijn. Thanks! Niets waar ik iets tegen kan doen, dus...Pas als ik kaal word maar eens aan de bel gaan trekken...quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef loveli het volgende:
Niet per se een gevolg van beginnen met de mirena, maar van stoppen met oestrogenen. Oestrogenen zorgen ervoor dat er meer haren in groeifase blijven. Zwangere vrouwen hebben ook dikker haar als gevolg van het effect van oestrogenen. Door te stoppen met oestrogeen vallen de haren die langer dan gebruikelijk in groeifase waren uit. Het evenwiocht herstelt zich weer, alleen is er een groot aantal haren tegelijk dat nu uitvalt in plaats van verspreid over meer tijd.
Verder heeft het hormoon dat in de mirena zit een licht androgene werking en kan daardoor ook voor haaruitval zorgen, maar in eerste instantie gok ik op het wegvallen van oestrogeen.
En het is ook nog eens (zo goed als) herfst, mijn haar doet daar ook aan mee en ik weet dat er meer mensen last van hebben.
Welquote:Op zondag 18 september 2011 19:04 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
S: 40 minuten crosstrainer met 'Hotter than my daughter' (deze had je me nog helemaal niet aangeraden Billy!)
Nee heb mij al eerder afgemeld ivm blessures.quote:Op zondag 18 september 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Mag ik ook weten wat er aan de hand is, hoeft niet tot in de details hoor als je dat niet wil..quote:Op maandag 19 september 2011 08:35 schreef MarMar het volgende:
mogge
ik heb niet eens zin in koffie![]()
tijdelijk geen lijstjes dus.
Kan 'ie ook op zombie? En fijn gegamed gisteren?quote:Op maandag 19 september 2011 06:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's al jarenJe kunt 'm bijvoorbeeld ook op l33t sp34k zetten ^^
Oh, en: YARRRR.
O wat vervelend!! Daar is zeker niet zo veel aan te doen?quote:Op maandag 19 september 2011 08:38 schreef MarMar het volgende:
Oh the usual, een minne periode waarin ik wat meer ziek ben dan anders, voelde ´m al een paar weken aankomen. Mijn maag doet dan ook fijn mee..
Goeie vraag, maar zonder pijnstillers gebeurt dit ook wel, ik denk wel dat het elkaar versterkt.quote:Op maandag 19 september 2011 08:43 schreef loveli het volgende:
Doet je maag mee vanwege de pijnstillers of op eigen initiatief? Sterkte..
Wat doe je hier dan nog? Hup, eten en ijzer tillen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Als je Aurum haar man dan ziet op de foto, dan voel ik me zelfs weer een beetje 'ielig'
Ja... eh... ik doe m'n bestquote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Hup, eten en ijzer tillen.
quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Mijn handdoeken worden heel grauwMoet ik dus toch wel een witte was-wasmiddel kopen
Had niet verwacht dat dat zoveel zou helpen!
Oh en waar koop ik een goede strijkplank voor weinig? Jaja.. Ik ben aan het strijken geslagen
![]()
/huishoudelijke mededeling
Witte was-wasmiddel helpt idd. Er zit wat bleekmiddel in, daar kwam ik achter toen ik het per ongeluk bij de gekleurde was deed (hee, vetvlek! *smeert beetje wasmiddel op vlek voor het in de machine gaat*quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Mijn handdoeken worden heel grauwMoet ik dus toch wel een witte was-wasmiddel kopen
Oh en waar koop ik een goede strijkplank voor weinig? Jaja.. Ik ben aan het strijken geslagen
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Witte was-wasmiddel helpt idd. Er zit wat bleekmiddel in, daar kwam ik achter toen ik het per ongeluk bij de gekleurde was deed (hee, vetvlek! *smeert beetje wasmiddel op vlek voor het in de machine gaat*).
Vind je? Plan was ook eigenlijk om dus draadjesvlees te eten, maar dat duurde wat langer dan verwacht en op dat tijdstip had ik niet zoveel zin meer in zo'n zware maaltijd. Dus dat gaat vandaag gebeuren. Verder wel redelijke veel calorierijke dingen in m'n lijstje (pannenkoek, avocado, nootjes, appeltaartquote:Op maandag 19 september 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Denk dat het tegenvalt sigme, al bied een sandwich met rosbief wel enige mogelijkheden.
Als je Aurum haar man dan ziet op de foto, dan voel ik me zelfs weer een beetje 'ielig'
Gister beetje weinig GB, maar vandaag wel prima lijkt me zo?
Leek me vrij weinig... Maar dan heb ik eerlijk gezegd ook geen idee hoe groot zo'n ciabatta ding isquote:Op maandag 19 september 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vind je? Plan was ook eigenlijk om dus draadjesvlees te eten, maar dat duurde wat langer dan verwacht en op dat tijdstip had ik niet zoveel zin meer in zo'n zware maaltijd. Dus dat gaat vandaag gebeuren. Verder wel redelijke veel calorierijke dingen in m'n lijstje (pannenkoek, avocado, nootjes, appeltaart) Geen honger gehad in ieder geval!
Heb anderhalve op, gewoon zoiets als 2 pistoletjes ofzo? Maar ik heb m'n lijstje nog even bekeken en het lijkt inderdaad niet zo veel.quote:Op maandag 19 september 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leek me vrij weinig... Maar dan heb ik eerlijk gezegd ook geen idee hoe groot zo'n ciabatta ding is
Dat kan dus niet, iedereen heeft zijn kamer aan de buitenkant dus moet ik een huisgenootje vragen om de deur open te zetten..quote:Op maandag 19 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Heb besloten nooit meer gekleurde handdoeken en beddegoed te kopen, alleen nog wit.
Prob, ramen tegen elkaar openzetten als de was hangt geen beter idee? Strijkplanken kosten op MP geen drol (vaak gratis op te halen), nieuwe hoes erover voor een paar euro.
Geloof het (nog) nietquote:Op maandag 19 september 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan 'ie ook op zombie? En fijn gegamed gisteren?
Jaja, poging om je image te reddenquote:Op maandag 19 september 2011 09:45 schreef loveli het volgende:
Ikea heeft voor 5 euro 3.99 een strijkplank. Heb er nog eentje liggen als je 'em niet snel hoeft (gekocht voor eenmalig gebruik voor een trouwerij).
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50119054
Dus dat is juist heel makkelijk!quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Zombie is wel erg lastig gok ik. Alles vertalen naar 'Hmmmmm, brains!'
Ja ik heb twee strijkplanken. Nee ik gebruik ze niet als ik geen vergadering of begrafenis hebquote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaja, poging om je image te redden![]()
Ik ga even bij de ikea kijken, dank je wel!
Geen wonder dat je een hekel aan strijken hebt...quote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja ik heb twee strijkplanken. Nee ik gebruik ze niet als ik geen vergadering of begrafenis heb
Of hrmblrgrwrrrr!quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Zombie is wel erg lastig gok ik. Alles vertalen naar 'Hmmmmm, brains!'
Jij nog gefelie met je jubileum, bellaaaa!quote:Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol! Dat zei ik laatst nog tegen Martijn. Ook toevallig
Haha, cute!quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Krijg net een mailtje van Martijn![]()
[..]
Naawquote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Krijg net een mailtje van Martijn![]()
[..]
Had ik nou niet verwacht van iemand die 30 cadeaus bedenkt voor je verjaardag.quote:Op maandag 19 september 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hij is soms ook best leuk hoor, die man van mij
Mogelijk spuit 11, maar bij wit mag ook echt niets gekleurds.quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
![]()
Oja, en dat ^quote:
Geen idee. Heb je alles al op dan?quote:Op maandag 19 september 2011 12:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het weekend was niet zo heel briljant nee. Maar vandaag valt toch wel mee?
quote:Op maandag 19 september 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Ruim genomen kom ik op zo'n 1400, kantje boord dus. Met de Perr-factor(de altijd aanwezige T die niet op het lijstje staat) meegenomen zou het ongeveer 1600 zijn.
Duits brood is zwaarder en groter. Ze zijn normaal belegd.quote:
Ik dacht al, die Tink smeert een 1/4 pot jam over 2 boterhammenquote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duits brood is zwaarder en groter. Ze zijn normaal belegd.
150 kcal per snee + margarine (35) + jam (35)
is het overwegen waard. Wel duur.quote:Op maandag 19 september 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Minikraan huren? ~¤100,- per dag hier in NL.
Ikea, 3 euro voor een strijkplank die je op je tafel kunt zetten (dus zonder poten). Neemt ook minder ruimte in. Ah spuit elf.quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
![]()
Ik at bij mijn oma altijd geroosterd brood met rozenbotteljam.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, nou heb ik zin inbrood met roomboter en bramenjam
![]()
Jeugdsentiment
En ik maar denken dat je als kereltje of meisje geboren wordtquote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
Omdat je anders een klein en zwak meisje was geworden
<gender theory> gender is een constructie! </gender theory>quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je als kereltje of meisje geboren wordt
Girl, you're doing it again!quote:
En dat. What's up?quote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Girl, you're doing it again!
Wat is er aan de hand?
zie PM.quote:
Mag ik ook ewelina?quote:
Mootje ik voel je nabijheidquote:Op maandag 19 september 2011 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
vanaf de uni
Alsof ik nooit weg ben geweest. Enige andere is dat ik nu een extra stopcontact ding nodig heb omdat anders de stekker van m'n laptop niet in 't stopcontact pastverder is het net alsof ik nooit weg ben geweest
quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vergat bijna rechts te rijden vanochtend toen ik een bocht uit kwam![]()
![]()
![]()
En ondanks dat het leuk is om hier weer 's te zijn kan ik niet wachten tot ik terug kan naar HUIS!
Vermoeiend! Ik kan me dan wel voorstellen dat je blij bent om weer thuis te zijn!quote:Op maandag 19 september 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond bij een vriendgisteren bij de schoonouders en eergisteravond bij mijn ouders
![]()
En dan dinsdagavond weer op de boot... 5 verschillende bedden 5 verschillende nachten
Nogal! En woensdag begint de kennismakingsperiode, dus heb ook wel zin om thuis nou echt eens wat leuke dingen te gaan doenquote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vermoeiend! Ik kan me dan wel voorstellen dat je blij bent om weer thuis te zijn!
Wowquote:Op maandag 19 september 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond bij een vriendgisteren bij de schoonouders en eergisteravond bij mijn ouders
![]()
En dan dinsdagavond weer op de boot... 5 verschillende bedden 5 verschillende nachten
Eigenlijk nooit en nu alleen deze ene keer. We hadden familieuitje van René's familie en zouden daar eigenlijk kostentechnisch niet heen gaan, maar schoonfamilie drong aan het dan maar voor ons te betalen omdat ze ons er graag bij wilden hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wow
Doe je dat heel vaak/ staat het vaak op de planning? Want het lijkt me idd vermoeiend.
Oh, het is leuk dat je daar dan toch bij kan zijnquote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit en nu alleen deze ene keer. We hadden familieuitje van René's familie en zouden daar eigenlijk kostentechnisch niet heen gaan, maar schoonfamilie drong aan het dan maar voor ons te betalen omdat ze ons er graag bij wilden hebbenEn toen hebben we besloten er (omdat het voor de kosten niet uitmaakte) een lang weekend van te maken zodat we ook mijn ouders nog konden bezoeken en René meteen hier kon werken vandaag en morgen. Maar ideaal is anders. Leef ook redelijk uit mijn motorkoffers...
Mag niet klagenquote:Op maandag 19 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi V1z, hoest met mijn reusje? je had last van je rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |