Vocht, vocht en vocht.quote:Op zondag 18 september 2011 09:12 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik moet vaker veel drinken, val spontaan 1 kg af(en gister heel veel fris gedronken om hoofdpijn te voorkomen).
Zie daar de reden dat hardlopen in de herfst / winter bij mij nooit zo succesvol isquote:Op zondag 18 september 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Mo, ik zou maar gewoon wennen aan hardlopen in de regen als je ermee door wilt gaantoen ik ooit nog fanatiek ging lopen ging ik ook in de regen, omdat ik anders nooit kon gaan
Je hebt gelijkquote:Op zondag 18 september 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Gewoon eens goed om je heen kijken, er liggen weinig topmodellen op het strand
Oh en ik heb geen bikinifoto's van de afgelopen vakantie, want topless gezond
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opvalquote:Op zondag 18 september 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Gewoon eens goed om je heen kijken, er liggen weinig topmodellen op het strand
Oh en ik heb geen bikinifoto's van de afgelopen vakantie, want topless gezond
Strandfoto's van BeessieJen ooit gezien? Die zag er gelukkig uit op alle foto's. Moet wel zeggen dat die met >50 kilo verlies het mooiste warenquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opval
Minstens één 0! Speculaasjesquote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In dit geval hooguit 1, denk ik.
Met 1 nul kan je voorlopig wel toe denk ik? Alles tussen 10 en 99 koekjes!quote:
^^quote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droogik doe alleen niet aan hardlopen
.
Eten is in het weekend veel gezelligerquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik snapte nooit zo goed waarom iemand in het weekend slechter zou eten dan doordeweeks, want in het weekend heb je tijd om fatsoenlijk te koken enzo, zo redeneerde ik, maar nu denk ik er toch anders over. Ik heb ook chocochipcookies, truffelkruidnoten en popcorn op
. Oh, en pannenkoeken.
Precies dat idd. Doordeweeks weet ik precies wat ik eet op een dag en nu mis ik structuur.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in het weekend juist zo lastig omdat er veel minder vaste structuur is. Moment van ontbijt, lunch en avondeten staat op een werkdag gewoon vast, maar het weekend verloopt nooit zoals gepland.
Ik ben bijvoorbeeld net wakker. Ga ik nu zometeen ontbijten, of sla ik dat over en wordt het lunch?
Sigur rosquote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ondanks dat ik zin heb om de hele dag in bed te blijven liggen en Sigur Ros clipjes te kijken, ga ik nu toch echt iets anders doen.
Hardlopen. Sort of.
En dan daarna mn been koelen.
En de was ophangen.
En nog meer mn been koelen.
En huishoudelijke klusjes doen.
En tussendoor Sigur Ros clipjes kijken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag zijn Martijn & ik twee jaar getrouwd
Gefeliciteerd! Hoe gaan jullie het vieren?quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
ziljoen:quote:
Ik was alleen in het weekend, als het even kan. Normaal gaat dat prima, maar door m'n stedentripje is het nu was van 1,5 week en dat past dus nietquote:Op zondag 18 september 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Je wasactiviteiten beter plannen?. Moet het echt allemaal dít weekend gewassen worden?
Ah OK.quote:Op zondag 18 september 2011 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was alleen in het weekend, als het even kan. Normaal gaat dat prima, maar door m'n stedentripje is het nu was van 1,5 week en dat past dus niet. Maar als ik het nu doe, is het volgend weekend weer normaal.
congratsquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Samen gamen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaan jullie het vieren?
Ik gooi mn beddegoed altijd over een deur om te drogen. Handdoeken zou je evt. over je stoelen ofzo kunnen hangen. Of heel economisch ophangen en alles maar aan 1 hoekje vastmaken op je wasrek waardoor er veel meer naast elkaar past.quote:Op zondag 18 september 2011 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sigur ros![]()
Ik heb dit weekend zoveel was dat ik zometeen 2 wasrekken vol heb hangen en eigenlijk nog niet klaar ben. Waar laat ik het?
Zet je mooiste duckface op en trek wat zombies uit de kast.quote:Op zondag 18 september 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Samen gamen.
Misschien uit eten vanavond, maar eigenlijk niet echt iets speciaals.
Ik vind het idee dat we twee jaar getrouwd zijn leukMaar om eerlijk te zijn, vind ik dit nu niet ineens een hele speciale (zon)dag ofzo
Ik ben mijn innerlijke romanticus kwijt
![]()
Ja, dat. Gister bijvoorbeeld was een heel rare dag.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in het weekend juist zo lastig omdat er veel minder vaste structuur is. Moment van ontbijt, lunch en avondeten staat op een werkdag gewoon vast, maar het weekend verloopt nooit zoals gepland.
Ik ben bijvoorbeeld net wakker. Ga ik nu zometeen ontbijten, of sla ik dat over en wordt het lunch?
Vloeibare ontstopper kopen, het is geen vet wat eruit moet, maar haar enzo.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Syrena het volgende:
En nu wil ik ook de afvoer van het bad schoonmaken, want ook die loopt niet meer zo heel goed leeg, maar losschroeven kan niet, want ik kan er van de onderkant niet bij.
Dat zal dus wel vetreiniger inspuiten & heet water erachteraan gooien worden.
Inderdaad. Je moet iets hebben waarmee je eiwitten sloopt, het is vooral menselijk restafval dat blijft hangen in putjes (geloof dat natronloog de trick zou moeten doen).quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Vloeibare ontstopper kopen, het is geen vet wat eruit moet, maar haar enzo.
Hier nog zo een. Ging om half 9 even op bed liggen en werd vanmorgen om half 8 wakkerquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Syrena het volgende:
Ik lag gister om 20 uur in bedmeteen in slaap gevallen ook. Dus vanmorgen om 8 fris wakker, ben meteen aan mijn klusjes begonnen:
Oh ja. Tof.quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef Chicolate het volgende:
Ah appie heeft weer de actie 5 soorten groente/fruit 50% korting. Tof.
Dat is ontstopperquote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet iets hebben waarmee je eiwitten sloopt, het is vooral menselijk restafval dat blijft hangen in putjes (geloof dat natronloog de trick zou moeten doen).
Nou genoeg hoor, tenzij je naar Bloemendaal gaat of zoquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook weinig mollige mensen eigenlijk, dus ik heb dan wel het gevoel dat ik opval
Klinkt me helaas bekend in de oren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Perruche het volgende:
Nee, man kan niet met geld omgaan en wordt vervolgens boos op mij![]()
ja, voor thuis op de bank op een luie zondag, okay. Voor enig iets anders...nee.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
Een schaatspak met Mart SmeetsmotiefVreselijk (maar vast lekker warm)!
Geinig ding!quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn collega heeft dit besteld post hij net op facebook....Ik ga zo m'n best doen hem niet heel hard uit te lachen als hij het aanheeft...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Probability het volgende:
Zus van mijn moeder is hier. Oude bemoeial. Net vik over 30 jaargrapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |